До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery
А не е ли по добре от техническа и икономическа гледна точка да вземе парт тайма, целите мостове и блокажа в задия диференциал?
В тази връзка, колко би издържало силовото предаване на парт тайм и фултайм след съответното повдигане и по големите гуми? В единия случай имаме само усилено окачване, в другия усилено окачване + заден блокаж. Колко би струвало едното и другото? След 2 инча окачване и гуми 32, окачването на коя от двете машини ще носи по голям товар, като за експедиции?
А не е ли по добре от техническа и икономическа гледна точка да вземе парт тайма, целите мостове и блокажа в задия диференциал?
В тази връзка, колко би издържало силовото предаване на парт тайм и фултайм след съответното повдигане и по големите гуми? В единия случай имаме само усилено окачване, в другия усилено окачване + заден блокаж. Колко би струвало едното и другото? След 2 инча окачване и гуми 32, окачването на коя от двете машини ще носи по голям товар, като за експедиции?
Коментар