Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2 за експедиции?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
    ... С какво обаче 2.5ТДИ е по добър?
    ..
    Ако става въпрос за мотора на диското 200/300ТДи, то предимството му е надеждност.
    От колегите с тоя мотор, се сещам само за двама-трима които са ремонтирали, поради изчерпване на ресура.
    Англичаните пък ги чупят, защото не си сменят ангренажните ремъци по 200000км...

    35-ци за диското не стават без допълнителни подготовки - флекс, резак и бавни дифове.
    Последно редактирано от Lazar; 29-10-08, 15:21. Причина: правописни грешки

    Коментар


    • #77
      До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
      Тодоре, след пълна ревизия на мотора и охладителната система, редовно дърпам лодка и каравана на магистралата. Вакарел и Витиня ги изкачвам на 4 с 70-80 км/ч. Последния път, без буксир, карах багажа на 5ма приятели рибари. До тавана, 600 км. Гуми 32. Траянови врати и Вакарел с 80 на 4 ск. Според мен не повече от 85-90гр. работа на мотора. Няма начин да не пазиме мотора на който и да е от гореизброените модели като го натовариме с 1 тон багаж. Като цяло съм съгласен че 2.8ТД мотора на Патрула не е най добрия за тежки експедиции. С какво обаче 2.5ТДИ е по добър?
      В тая връзка на няколко пъти засичам едно бежово Диско 1 с 35 гуми. На кого е? Последния път карах след него от светофара на Горнобански път към Бояна. Направи ми впечетление че по нанагорнището не му стигаше мощност и се дръпна в дясната лента.
      Лазар ти каза - надежност.

      Нещо не можем да се разберем. Не ти говоря за повреди, а за рискове. Ако джипа ме кефи, въобще не ми пука дали ще спука глава докато катеря Витиня. Пътна помощ, малко пари и е готов. Пари се изкарват. Не казвам и че обезателно ще се развали при една продължителна експедиция. Обаче ако стане нещо на 2000 км от най-близкия сервиз, където е напълно възможно и да нямат части за него, а не е ясно и какви мангали работят? Просто претеглям риска и избирам по-малкия. Това е.
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #78
        До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

        Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
        Ако става въпрос за мотора на диското 200/300ТДи, то предимството му е надеждност.
        От колегите с тоя мотор, се сещам само за 2-3 трима които са ремонтирали, поради изчерпване на ресура.
        Англичните пък ги чупят, защото не си сменят ангренажните ремъци по 200000км...

        35-ци за диското не стават без допълнителни подготовки - флекс, резак и бавни дифове.
        Аз веднъж спрях до тоя Пич на един светофар и му викам че е супер. Само успя да ми каже че много кинти е налял.
        Че мотора 2.5 ТДИ е надежден е ясно. Интересно ми е като се натовари яко, има ли проблеми като се натиска и при продължителни изкачвания? Ние с Патрулите не се срамуваме и си казваме че почват да греят, и си трябва ръчка надолу и по леко натискане.

        Коментар


        • #79
          До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          ...много кинти е налял.
          Че мотора 2.5 ТДИ е надежден е ясно. Интересно ми е като се натовари яко, има ли проблеми като се натиска и при продължителни изкачвания? Ние с Патрулите не се срамуваме и си казваме че почват да греят, и си трябва ръчка надолу и по леко натискане.

          "Много кинти" е доста относително. За някой 2000лв може да са нищо, а за друг - цяло състояние. А има и вероятност пича да не е знаел от къде да пазарува.


          Относно загряването при продължителни изкачвания - моето загрява повече от нормалното, но не прегрява. Това при условие, че от няколко месеца карам с неизправна(почти не зацепваща) виско-муфа

          П.П.
          Нова муфа струва около 80лв ако някой се интересува.

          Коментар


          • #80
            До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

            Андро, има го момента с Paddock Spares, от които се пазаруват евтини и читави части за ЛР/РР.

            Това май няма еквивалент за нищо японско, за съжаление.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #81
              До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
              "Много кинти" е доста относително. За някой 2000лв може да са нищо, а за друг - цяло състояние. А има и вероятност пича да не е знаел от къде да пазарува.


              Относно загряването при продължителни изкачвания - моето загрява повече от нормалното, но не прегрява. Това при условие, че от няколко месеца карам с неизправна(почти не зацепваща) виско-муфа
              Ако прегрее, гарнитура ли духа, или глава?
              А иначе парите за 35ци въобще не са малко. Гуми, джанти, окачване незнам си колко, бавни дифове и кой знае още какво? Май доста над цената на придобиване на Диското.

              Коментар


              • #82
                До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                А иначе парите за 35ци въобще не са малко. Гуми, джанти, окачване незнам си колко, бавни дифове и кой знае още какво? Май доста над цената на придобиване на Диското.
                Да, ама в случая повече от 32 не ти трябват...
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • #83
                  До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                  Колеги, избягахме от темата. И Нисана с 35-ци ще бере душа. Аз не съм теглил лодка. Но с натоварн джип по равно при изпреварване спокойно поддържам 120-130. На баир пак с газ на 5-та стигам до 120( точно на Вакарел). Двигателят е надежден и не иска кой-знае какво специално отношение. А цените на частите, ако се наложи, нямат еквивалент.
                  Дайте да видим сметката за една Тойота. Неди пита конкретно за 90-ка. Май Събин пак може да помогне. Но и на самия Неди не му трябват зверове с гуми 35, а нормален експедиционен джип, с който да изкара едни Родопи например.
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • #84
                    До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                    Ако прегрее, гарнитура ли духа, или глава?
                    А иначе парите за 35ци въобще не са малко. Гуми, джанти, окачване незнам си колко, бавни дифове и кой знае още какво? Май доста над цената на придобиване на Диското.

                    Ще духне гарнитура, но с много зор.
                    Забравих обаче нещо доста важно. Парното на дизеловите(от 85 до 98г) в сравнение с останалите марки е доста зле. Или иначе казано, има проблем с НЕзагряването. Затова при ЛР са доста разпространени допълнителните печки.

                    За подготовката:

                    Джанти с офсет - 105лв парчето
                    Окачване +2" - 5-600лв
                    По-бавни дифове(4.11) - около 500лв/бр (желателни са над 33")
                    Пълен комплект полиуретанови тампони - 150лв
                    Сфери(не се увеличава ъгъла на кардана) за корекция на кастора - 400лв комплекта
                    Гумите са си гуми.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                      Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                      ...
                      с натоварн джип по равно при изпреварване спокойно поддържам 120-130. На баир пак с газ на 5-та стигам до 120( точно на Вакарел)...
                      Злати, с 32 ките ли?

                      Коментар


                      • #86
                        До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                        ... Че мотора 2.5 ТДИ е надежден е ясно. Интересно ми е като се натовари яко, има ли проблеми като се натиска и при продължителни изкачвания? Ние с Патрулите не се срамуваме и си казваме че почват да греят, и си трябва ръчка надолу и по леко натискане.
                        Доста съм чел по външни форуми за тези 200/300tdi и Td5, преди дори да почна да пиша тука и за проблеми с греене (така както при RD28T, 2LT и 1KZ) не съм срещал. Е, естествено има единични случаи, но не и масово. Както има и единични случаи на изкривени Нисански мостове, счупени раздатки и т.н.

                        При ЛР болките са другаде, но не и в мотор и скорости. Автоматиците винаги са били ZF, при ръчките от 1995г. насам, откакто се слага R380 кутия оплаквания няма. Двигателите са тромави, но здрави и икономични. Последното за една експедиция не е да не е от значение. Не бих тръгнал с Патрул 4.2 бензин, макар и да е шедьовър като двигател. А и като си се натоварил с 500кг.+ багаж така или иначе караш с 70-90 навсякъде, няма значение дали си с 2.5, 2.8, 4.2, 6.5 двигател. Относно товаренето - по данни от завода, и до момента Дифендъра е с най-голям полезен товар - 950кг., поправете ме ако греша. За Диското не знам.

                        За да сме безпристрастни, ще трябва да кажа следното:
                        Сравнението на Рейнджа на Злати и Нисана на Горби, както и каквито и да било други машини е доста неточно и дори неправилно. Най-малкото защото ако според критериите на Злати, той смята неговата машина за напълно подготвена, според моите критерии, аз въобще не мисля така. Мисля, че е ясно, че откакто може да се пазарува спокойно от EU и UK, Ленд Ровър излязоха с едни големи гърди напред пред Японците, откъм цени, разнообразие и възможности за части. Все още Уазките са с по-ниски цени единствено, но все още.

                        За да сме приблизително точни в цените - се прави едно точно задание - какво трябва да се направи от избраната кола за поставените цели и се пресметя. И ще излезе, че тунинга при всички, особено ако се заиграеш е близък като пари. Остава базата (тоест автомобила като база и първоначалната му цена за придобиване), която дори в не малко проекти става незначителна. Хората казват You only get what you pay for. Диското не е дори и близо до ТЛК80, но за парите на второто ще имаш 2,5 от първото. Всеки избира сам за себе си.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                          ...За подготовката:

                          Джанти с офсет - 105лв парчето
                          Окачване +2" - 5-600лв
                          По-бавни дифове(4.11) - около 500лв/бр (желателни са над 33")
                          Пълен комплект полиуретанови тампони - 150лв
                          Сфери(не се увеличава ъгъла на кардана) за корекция на кастора - 400лв комплекта
                          Гумите са си гуми.
                          Както писах по-горе, не сме на прав път да сравняваме по този начин. Подготовката при различните марки е различна, слабите места са различни.
                          Джанти Мангелс има и за японците по 100-200лв.
                          Окачване в диапазона 500-600лв., докарано тук, може би няма, но ако говорим за марки, а не ОЕМ производители, цените са близки, ако не еднакви.
                          За отдолу - например пропускаш, че за 33 и нагоре е добре да се сменят полуоски, карета и касети, което при един Нисан не се прави.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                            Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                            Злати, с 32 ките ли?
                            Да, дори го има на ДжиПиЕса - максимална достигната скорост 136 км/ч.
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • #89
                              До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                              Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                              Колеги, избягахме от темата. И Нисана с 35-ци ще бере душа. Аз не съм теглил лодка. Но с натоварн джип по равно при изпреварване спокойно поддържам 120-130. На баир пак с газ на 5-та стигам до 120( точно на Вакарел)...
                              Злати, като фен на ЛР, ми позволи да се съмнявам в твоите думи. Ако говорим за Td5, съм убеден, но не и за tdi двигателите при цитираните условия...

                              Но така или иначе разликата между един 2.5/2.8 двигател и един 4.2 и подобен в комфортната скорост на асвалт е 10-20км.
                              Ако 300тди при Злати комфортно поддържа 100-110 (това е моето твърдение), то един 4.2л. дизел комфортно ще поддържа 120-130. Не си мислете, че с 33+ гуми на големия мотор на Нисана или Тойотата ще хвърчите с 150+ по магистралата....

                              Коментар


                              • #90
                                До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery

                                Благодаря на всички за ценните мнения Днеска не можах да следя темата защото бях малко ангажиран . Моето решение е :
                                Ще бъде Discavery-1 утре отивам да го поръчвам за доставка от Германия . Изискванятя ми са да е автоматик , производство 97-98г , климатик , да е минало TUV в Германия . След евентоална доставка машинката ще бъде мн. щателно прегледана преди да я платя . Цената не е от значение (стига да не е лудост ) защото ще разчитам тази джипка да ме прибере в къщи .
                                Няма да я вкарвам по гори и дерета защото си имам Niva с която за момента не мисля да се разделям

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X