До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery-2
Диското е по-скоро към категорията на по-комфортните джипки, въпреки че не може да се мери с тези с независимо окачване(90ката). Но пък от тук следва въпроса - два цели моста или независимо отпред. Лично на мен първото ми се струва по-надеждно, въпреки компромиса с комфорта. Двигателят му е доста слабичък, но за сметка на това железен. Може да му тече масло отвсякъде (всъщност май дори не може да не му тече масло от никъде
), но пък за сметка на това можеш просто да доливаш като малоумен и да продължаваш да се движиш. Нещо което не бих опитал с 2.8 на Нисан, а дори и с 1KZ на Тойота. Виж, 4.2 двигателите им са една друга бира... Определено бих ги предпочел, но отиваме на едни съвсем различни бюджети и една съвсем друга степен на сложност на намиране на самата машина(виж в темата на Събин колко време е търсил 80ка, за 4.2 дизел Патрул по-добре и да не говорим). Иначе всички знаем идеалното решение - 80ка или Патрул с 4.2 бензин или дизел. Но до колкото знам на Недялко му трябва и леко спешно - до 6 месеца да е купена, ревизирана и като минимум от тунинга с ново окачване и гуми
.
За гумите. 31ци Диското носи след лифта, дори и 32ки с малко рязане. Пък лифта е задължителен за всяка от изброените, ако не за височина, то най-малкото за да може да се товари повече. За експедиции обаче повече и не трябват.
Плюс това е и най-икономично от изброените, което си е от значение и за автономноста и за бюджета.
Диското е по-скоро към категорията на по-комфортните джипки, въпреки че не може да се мери с тези с независимо окачване(90ката). Но пък от тук следва въпроса - два цели моста или независимо отпред. Лично на мен първото ми се струва по-надеждно, въпреки компромиса с комфорта. Двигателят му е доста слабичък, но за сметка на това железен. Може да му тече масло отвсякъде (всъщност май дори не може да не му тече масло от никъде
), но пък за сметка на това можеш просто да доливаш като малоумен и да продължаваш да се движиш. Нещо което не бих опитал с 2.8 на Нисан, а дори и с 1KZ на Тойота. Виж, 4.2 двигателите им са една друга бира... Определено бих ги предпочел, но отиваме на едни съвсем различни бюджети и една съвсем друга степен на сложност на намиране на самата машина(виж в темата на Събин колко време е търсил 80ка, за 4.2 дизел Патрул по-добре и да не говорим). Иначе всички знаем идеалното решение - 80ка или Патрул с 4.2 бензин или дизел. Но до колкото знам на Недялко му трябва и леко спешно - до 6 месеца да е купена, ревизирана и като минимум от тунинга с ново окачване и гуми
.За гумите. 31ци Диското носи след лифта, дори и 32ки с малко рязане. Пък лифта е задължителен за всяка от изброените, ако не за височина, то най-малкото за да може да се товари повече. За експедиции обаче повече и не трябват.
Плюс това е и най-икономично от изброените, което си е от значение и за автономноста и за бюджета.
Ако някои колега притежаващ такова даде мнение ще е добре 
.
Коментар