До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery
Тук, Яро, определено мисля, че много бягаш от реалността. Точно натоварен с много багаж и на дълъг път разбираш двигател ли имаш или моторче 
В София дългата 260-тка с 2.8 често ме кара да се замисля за какво ми е друго - върви добре, харчи малко. Ако реша да тръгна от светофара малко по динамично ускорява съвсем прилично, да не кажа пъргаво. В лявата лента на Цариградско щосе проблеми нямам. Обаче като тръгнахме за Румъния 5 души със съответното количество багаж, вкл. къмпинг оборудване - около 700-800 кг общо свалихме картите - на магистралата още преди витиня сменям непрекъснао 3-4-5-4-3-4-3 и така до безкрай и все не става.... В Карпатите по баирите все темпераурата гледам и пак все не мога да намеря вярната предавка.
"Аналогичен случай" както се казва в един виц
- 60 lwb 4.2 L от Швейцария до тук с 3-ма души, багаж до тавана буквално, вкл. гуми, джанти, двигатели за лодки и какво ли още не и на покрива 4 метрова НАДУТА лодка - да продължавам ли - просто гледам да не се отпускам над 110 за да не изхвърлим лодката - комфорта на шофиране няма база за сравнение. В гърция пътя от морето се качва на 2500 м. на поредния обратен завой свалям на 2 и си викам "и тоя мотор си намери баира"
и докато си мисля за това връхлитам отзад на поредната астра която форсира завоя на 1.
Много багаж и дълъг път - голям мотор!
П.С. Четенето в нета вреди сериозно нa здравето - зачетох се по-сериозно в австралийския патрол форум и установих, че там се говори за пукане на глави на 4.2L точно толкова, колкото тук се говори за 2.8. Ако знаете нещо по въпроса ще съм благодарен да чуя...
Първоначално публикуван от Yaro
Преглед на мнение

В София дългата 260-тка с 2.8 често ме кара да се замисля за какво ми е друго - върви добре, харчи малко. Ако реша да тръгна от светофара малко по динамично ускорява съвсем прилично, да не кажа пъргаво. В лявата лента на Цариградско щосе проблеми нямам. Обаче като тръгнахме за Румъния 5 души със съответното количество багаж, вкл. къмпинг оборудване - около 700-800 кг общо свалихме картите - на магистралата още преди витиня сменям непрекъснао 3-4-5-4-3-4-3 и така до безкрай и все не става.... В Карпатите по баирите все темпераурата гледам и пак все не мога да намеря вярната предавка.
"Аналогичен случай" както се казва в един виц
- 60 lwb 4.2 L от Швейцария до тук с 3-ма души, багаж до тавана буквално, вкл. гуми, джанти, двигатели за лодки и какво ли още не и на покрива 4 метрова НАДУТА лодка - да продължавам ли - просто гледам да не се отпускам над 110 за да не изхвърлим лодката - комфорта на шофиране няма база за сравнение. В гърция пътя от морето се качва на 2500 м. на поредния обратен завой свалям на 2 и си викам "и тоя мотор си намери баира"
и докато си мисля за това връхлитам отзад на поредната астра която форсира завоя на 1.Много багаж и дълъг път - голям мотор!
П.С. Четенето в нета вреди сериозно нa здравето - зачетох се по-сериозно в австралийския патрол форум и установих, че там се говори за пукане на глави на 4.2L точно толкова, колкото тук се говори за 2.8. Ако знаете нещо по въпроса ще съм благодарен да чуя...


но си трябва нещо по удобно с климатик
Коментар