Пу пу лъскачка
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дайте алтернатива.
Свий
X
-
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
-
#136.2
TigerHunter коментира
Днес, 19:31
Щот снимките са от далече. Иначе е пръскано наявсякъде със спрейове, оливки и е толкова некадърно опитано да се пастира, че са изтрили лака. Боята е гола вода. Аз се радвам, че няма ръжди.
Е за 3к лева ти и боя ли искаш да има по колатаЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Обръща ли климатроника от двете страни на каквото му зададеш,че са им болка клапите?Работили спускането на задницата от багажника?
Аз все още се заглеждам след такъв по улицата,харесват ми.
Коментар
-
Дани, моята е с обикновен климатик без климатроник от ония с трите врътки отдолу. За клапите съм чел, но подозирам, че моите не са с моторчета. Не е двузонов климатик.Спускането и вдигането на багажника от бутона работи, дори с изваден ключ, което и мен ме учуди.
Друго което ме учуди, е че загрява по-бързо и по-бързо идва топлото отколкото на Ксантията, въпреки че няма подгревател с потопени свещи преди парното.
Но пък има кора под двигателя, макар че според инфото от декодирането на ВИН номера, няма .
Предните сфери не са добре и съжалявам, че въпреки че съм със зелена кръв от 15 години, не се сетих да я залюлея преди покупката.
Пробвах всички положения на окачването и си работят безупречно. И се вдига много по-бързо от Ксантията, За три-четири секунди.
-
-
С обикновения климатик печелиш,че иначе тия клапи като се строшат и таблото долу.
Спускането така си е,идеята е че идваш с багаж да товариш преди да си запалил.
Топлото идва бързо,защото в кожуха на парното имаш 1кV ел.нагревател ,който се задейства с пускане на вентилатора на парното иначе може да се стопи пластмасариите.
Сферите вече са под 100лв нова,а това дето си го чел за кората под мотора е за метална кора,пластмасова всички имат от фабриката.
Вдига се по бързо защото е хидроактив 3,а Ксантето е 2.
Коментар
-
Сферите отпред са ...не са добре. Според майстора дясната е на около 10, а лявата е почти на нула.
За пръв път свалих малкия капак отляво, за да видя на колко бара са. Оказа се, че са на 57. Но ми направи впечатление, че сферата беше толкова прашна, че сякаш нокога не е била сменяна.. Наложи се да бърша прахта, за да прочета на какво налягане е .
Следващата седмица ще ми ги напомпи на 58 поне. Отзад няма да ги пипаме засега, че е много мека.
Друго, което забелязах е, че не ми светят врътките на парното. Не я бях карал по тъмно.
Иначе, фаровете са със ксенон късите.
-
-
Капачето да не е да се точи маслото при смяна и да не се сваля цялата тенекия.Ако е със заводски ксенон ще има пръскалки на фаровете.
Коментар
-
Странното е, че капачето е продълговато по дължина на колата и около 7-8 см широко. И е пред шофьорското място, където са скоростите. Странно е също, че където би трябвало да е пробката, капаче няма. Това прави смяната на маслото трудна, щото трябва да се сваля и пластмасовата и металната кора. Но....карай.
Предполагам, че пластмасовата не стига до пробката. И някой го е мързяло да я сваля и под филтъра, който е отпред има следи от масло. Като са го сменяли.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеСтранното е, че капачето е продълговато по дължина на колата и около 7-8 см широко. И е пред шофьорското място, където са скоростите. Странно е също, че където би трябвало да е пробката, капаче няма. Това прави смяната на маслото трудна, щото трябва да се сваля и пластмасовата и металната кора. Но....карай.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Сашо , свали капачето и виж какво има над него . Все трябва да има нещо заради което е сложено и проектирано ( по пътя на логиката трябва да е за маслото , ама не съм запознат с френската инженерна мисъл...).Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
Е значи правиш като макаронаджия и само доливаш
Тишо, нямам зор да го свалям засега.
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Масло няма ли да сменяш поне?
Пластмасовата кора трябва да е под радиаторите и при смяна на масло се сваля само металната.А може при първата смяна да и направите отвор под пробката за да не се сваля всеки път кората.Ксенона макар и афтърмаркетски все е файда ,свети по добре и от най добрите китайски ледове,но фар без лупа с ксенон -нали знаеш ,че заслепява насрещните качествено.
-
Маслото е бистро и засега няма да го сменям, Поне месец . Филтъра изглежда сякаш е сменен съвсем скоро, а и въздушния гледах и той е като нов.
Но, вероятно ще направя отвор за пробката като сваля ламарината.
Не съм голям фен на ксеноните. Но изглежда са регулирани добре, защото не светят вискоко. Нормално са си. На някакъв следващ етап, може би ще сложа конвенционални, ако ксеноновите сдадат багажа,
-
-
Едно упътване: Citroen_C5 manual_pdf.rar
Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар