Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте алтернатива.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Ще познаеш коя е с ФАП по кода на мотора-RHS е с ФАП 107 коня,а RHZ са без,109 коня.
    Номера на мотора е във ВИН кода в малко прозорче на черната ивица на предното стъкло,долу пред шофьора.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      И за това инфо благодаря!
      И на Ксантията във ВИН номера го има кода на двигателя. Не бях обърnал внимание. Моят е RHZ.

  • #32
    С демпферна шайба е и на Ситроена. И въобще, този мотор го познавам от няколко години и съм пипал това-онова по периферията предимно.Охлаждане, ремъци, генератор, помпи, датчици, ЕГР, дебитомер...
    Та не ме притеснява. Моята е на почти 350К вече, а я карам от 282К. Не ми е създавала никакви сериозни проблеми откъм двигател. Просто самата кола лека по лека грохва. И най- ме дразнят неща, които не работят. Ел проблемчета, стари пластмаси, такива неща.И тапицерии тръгват...Радиаторчето на парното сълзи и не ми се занимава с него... Климатика не успях да подкарам с два опита и се отказах...
    Затова търся нещо поне 2-3 години по-младо да постегна и посменя това онова и да ме слуша някоя и друга година.
    За пружините в течение на експлоатацията имам идеи да ги сменя с 3-4-5 см по-дълги, за да я повдигна малко за до вилата.
    Предното окачване е като на Ксантията, ако не се смятат хидриоцилиндрите. Носачи, шарнири, накрайници, биалетки, та дори и дискове и накладки, всичко съм пипал. Днеска сменях шарнири и кормилни накрайници.Задното не ми е познато, но съм виждал как е устроено и не вярвам да не мога да се справя.
    Та...уморено окачване се оправя, моторите са милионници, трансмисията е безпроблемна. Важното е да не е ръжда и да няма ел дреболии, с които никак не ми се занимава.

    Интересува ме като дължина на багажника със и без спуснати седалки как е комбито. Утре ще премеря на Ксантията.
    Благодаря!
    Последно редактирано от TigerHunter; 02-01-21, 17:56.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • rosen_offroad
      rosen_offroad коментира
      Редактиране на коментар
      Аз да сменям дърта бангия за 2-3 години по млада дърта бангия не се навивам ама ти си знайш де

      Според мен по малко от 10 години по нова не си заслужава.

      Те френските бангии всите си имат малки проблеми и проблемченца.

      Бих се насочил към друга страна на произход по на север

    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Все пак е и въпрос на черга, Росене. Освен това, малко или много без да го искам съм усвоил и от виждането на италианците за автомобила. Купчина желязо, дето така и така ти бърка в джоба. Нова или стара. Поне да ти върши работа, докато ти върши, или не ти писне от нея.
      На всеки италианец, чиято кола съм похвалил, отговорът неизменно е бил, искаш ли да я купиш? Колко даваш за нея? Независимо колко нова или стара е.

  • #33
    Няма хди без демпферна шайба

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Предполагам имаш предвид шайбата на сервизния ремък, защото на моята съединителят не е демпферен, ако и да си е 109 коня.

  • #34
    Да,за шайбата на пистовия ремък става дума.
    Иначе само Ксантиите имат изпълнение 109 коня без демпферен маховик,които бяха доста търсени за замяна.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      И сега мисля си става от (за) Ксантия. Чувал съм, че си имало комплект на Валео, дето пасвал и на такива с демпферни. Оригинален.

    • venciru
      venciru коментира
      Редактиране на коментар
      И Ситроен С4 има 109 кс БЕЗ демпферен маховик. Tези, които са без FAP. Имах такава - купе.

  • #35
    ЗА ТАЯ ШИБАНА ШАЙБА
    Която се опита да ме утрепе по път веднъж и веднъж в града. Марката е Кортего, марковите НЕ стават. Емпирично установено от мен и други познати ситроенаджии. Инак втория път я сменях за норматив , ама вече си носех и тръба която да запра в асфалта и РЕЗЕРВНА ШАЙБА . Ау как бях за забравил за тия случки пу, пу, пу. Ама шайбата, тампона на амортресьора, вентилатора на парното и датчиците за ниво на хидравликата могат да те докарат до истерия.

    Извинявай за разводняването на темата, не се сдържах.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Я кажи за тампона на хидроцилиндъра. Предния имаш предвид предполагам.
      Щото аз тука смених тампони на носачите есента, биалетки преди няма месец, вчера шарнири и кормилни накрайници. Остана само от вътрешните накрайници да е , или тампона. Чува се само при резки дупки, но е по-скоро тряскане, отколкото тропане. Вече в това се съмнявам
      .
      А правилната шайба май Кортеко беше , да. Май беше испанска. Старата ми 1.9 ТД пак беше с демпферна и съм я сменял. На тази също веднъж преди две-три години. Засега не ми дава ядове.
      Последно редактирано от TigerHunter; 03-01-21, 17:41.

    • bocho64
      bocho64 коментира
      Редактиране на коментар
      Щом нямаш паднал маншон значи още не е станал на елипса.Внимателно го сваляш надолу и гледаш дали има гумени трици върху хидроцилиндъра ,на шапката до стержена.

    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря!
      Ще погледна.

  • #36
    Най - безболезнено -с много изисквания и ограничен бюджет е автомобила да е възможно най-масов. Такива дето излизат за продан две или три бройки по сайтовете не са за тая работа,колкото и здрави да се водят. Всичко се чупи. Всеки автоомобил си има недоразумения.
    Sent from my Nokia s fenerche

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Те са си масови. Само в нашия град има над 10. Но на пазара има повечето седани, а мен те не ме интересуват.
      Иначе, си абсолютно прав.

  • #37
    Фабричните тампони на хидроцилиндъра правят номера с избиването,като се смени с хубав няма проблеми.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      На МК2 не правят палатки, но се разхлопват. Явно е така в моя случай. Я кажи къде да погледна. Отдолу нямам изхлузен маншон.
      Нямам намерение да го сменям засега, но ако ме изнерви достатъчно, мога да потърся втора ръка.

  • #38
    Хубаво, де. Признавам си, че не разбирам от PSA автомобили. Но никой не обелва дума за Ситроен С5 комби. Гледам, че най-старите (до 2004) ги има с 2.0 HDI 110 к. с. Би трябвало хидропневматичното окачване да не те притеснява.

    Горе-долу влизат в бюджета. Не са ли алтернатива?
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • rosen_offroad
      rosen_offroad коментира
      Редактиране на коментар
      Имали някаква мноооого насрана нова бъкана с електроника хидравлика (Hidractive 3) дето дори заклетите ситронаджии я недолюбват
      Последно редактирано от rosen_offroad; 03-01-21, 21:15.

    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Ц5 комби е доста обемиста кола, да, Като размери ме устройва напълно, Наясно съм, че има и с моя мотор. Просто не ми харесва визуално и всичко при него вече е на по-високо ниво. Като се започне от това, че сферите не се "помпат" . Хидравличното масло е друго и по-скъпо, с ел помпа на хидравликата е. Не е обикновен

      хидропневматик с пет или шест "топки" е е хидроактив и хидроактив 2, с купчина сензори за височина, наклон и други подобни. Въобще, отиваме на друго ниво на поддръжка. Иначе е сравнително здрава кола. Мислил съм го като алтернатива, но ми е грозен и общо взето е безлична кола, както и повечето от въвременните. Което не е типично за Ситроен. И те се изгубиха в дизайна. Пежо също, де. Виж 406 отпред и 407. ОжасТ!
      Поне според моите идеи за дизайн. А кола, дето не ми радва окото, не ми радва и душата.
      Сепак сме ора естете.
      Последно редактирано от TigerHunter; 03-01-21, 21:19.

    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Недолюбват я, точно заради камарата датчици и 8 до 10 сфери. По същия начин се недолюбва и Актива-та. Която си е и сдървена возия, макар и с уникално пътно поведение.

  • #39
    Преди Кросъра имах С5 първа фаза фейса,2005г.
    При тях за разлика от предните хидравлични Ситроени,хидравликата на окачването е отделно от волан и спирачки-като нормална кола е,но с прекрасна возия.
    За почти 3 години нищо не съм пипал по окачването,освен смяна на въжета на ръчната сп-ка,която на хидравличните Ситроени е на предни колела.
    Окачването е по безпроблемно от на другите коли-няма пружини да се късат,няма амортисьори да протекат.Сферите им вече са много евтини,нещо ми се върти под 150лв бр.и се сменя супер лесно.
    Винаги можеш при нужда да го направиш леко като джип-доста се вдига(сина я беше забил в пряспа пред блока,беше легнала на снега и не излизаше,но като я вдигах и си излезе без проблем).
    Комбито им е най голямото в класа,бие Мондео.
    Въобще не е лоша кола,но нали е френска е много подценена.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      След три Ксантии, нямам съмнения в проходимостта на хидропневматиците с хубави гуми.Да, цените паднаха малко и на сферите, но все пак са двойно колкото тези на ксантията. За смяната, също е за минути, който знае как се прави.
      Аз лично не ги подценявам никак.

  • #40
    Сфери от Ксантия слагат на Ц5.
    Може би още щях да карам Ц5етко,ако не бях решил да се кача на по високо и 4х4.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Чувал съм за такива трансплантации, да. То и на Мерцедес моя майстор слага сфери от Ксантия. С подходящите преработки.

  • #41
    Ако се решиш на Ц5,може да вземеш с 2.2 мотора,133 коня е и след 2004г са с 6 зъба,докато 2.0 110 коня са с 5 зъба.
    Добър мотор ,горивната с-ма е на Бош и има сима в него,като не е много лаком.
    Автоматика им не е лош -Айсин е ,японец с 4 зъба е.

    Коментар


    • #42
      Аз сега като се огледах набързо в мобилето ми излезе една зафира 2 от 2006г с 1,9мотора на фиат и автомат, теглич итн екстри. Няма съединител, няма демпфери итн. Обслужваш си кутията и караш... Цената е 5699
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Да, ама 6 е дубъл на бюджета, освен че колегата едва ли ще погледне Опел.

      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        Аз съм останал с впечатлението ,че се търси за 5-6к. Вече почвам да се бъркам от многото подобни теми. Има и по-евтинки зафири от края на първото поколение и началото на второто. Не са лоши и бягат от ръждата. А мотора си е фиат и е сравнително задрав.

    • #43
      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      ...Държа на дизел комънрейл и не ми се спори. Японки, не...
      С тези две изречения си стесни избора с може би най-здравите автомобили от тези години. Едно че ПД двигателите на ВАГ са изключително здрави, второ че Японките от Япония в общия случай са изключително надеждни автомобили.

      Моите предложения са Октавия 1 комби, Голф 4, Пасат 5.5. За тънки пари може да се търси нещо запазено, но като цяло имат някои дребни проблеми с пластмасите по интериора. Основния проблем на всичките е ниско разположения алуминиев картер. Не познавам човек, който по-дълго е имал такъв автомобил и да не е пукал картер, но пълно щастие няма.

      От опита, който имам мога да кажа, че от френските автомобили най-евтини и здрави са Рено. Като цало обаче аз лично бъх взел такъв само нов от магазина - защо това е друга тема.

      Коментар


      • Даниел Цветков
        Даниел Цветков коментира
        Редактиране на коментар
        Руснаците друго мнение имат за Рено дизелите и Фауве
        https://www.youtube.com/watch?v=RtRy...B5%D0%BC%D1%8B

      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Не съм руско говорящ, но да си кажа честно и аз не съм голям фен на френските автомобили! За VW обаче съм убеден, че са в пъти по здрави от френските!

    • #44
      Да фаувето бяха здрави,но Голф 2 и пасат 3.

      Коментар


      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Кажи коя марка според теб е толкова по-добра и да е съпоставима като цени?

      • motor_men
        motor_men коментира
        Редактиране на коментар
        Пропуснал си Т3 .

    • #45
      Няма смисъл да спорим по този въпрос-всеки си има мнение.

      Коментар


      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Лично аз нямам база за сравнение да кажа коя кола е най здрава, тъй като не се занимавам с коли, а само ги ползвам.
        Личния ми опит след няколко под шапката на VW и VW e, че колите са доста безпроблемни. Същото мога да кажа и за Toyota.

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X