Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте алтернатива.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Тигре, като гледам кола скоро няма да си купиш. Или въобще май не ти трябва. Щом до дизайни опря на 20 годишен кош, работата не е на добре. Все едно 20 годишен келеш се кипри коя ще изглежда по-добре пред кафето. Човек на години си, гледай да ти върши работа и да е що-годе в кондиция конкретната кола, другото е суета. Ако извадиш 20-30 хиляди, тогава вече избирай. Въпреки, че и тогава няма да имаш кой знае какъв избор. Всичко е компромиси, няма перфектна кола.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      За Мазда 6 комби дизел, някой има ли отзиви?
      Колата е прилична, моторът не е форд. Има двумасов маховик, предлагат се конверсии с обикновен, дюзите са денсо - каквото и да значи това. Ангренажът е една шапка пари, все едно си със субару. На окачване е бетон, на ламарини - не. Електрониката е читава. Не е по лоша от която и да е аналогична от нейните години.

      Коментар


      • #93
        За мазда 6 дизел: До колкото знам се влагат различни дизелови двигатели, но с един и същи обем. Бягайте далеч от тях. Като е наред ДВГ върви добре, нооо.. създават проблеми и поддръжката е голяма цифра за 15-20 годишен автомобил.

        От 8 - 9 години в семейството имаме мазда 6 2004 2,3 с добавена от мен Романо ГИ. 2 пъти са сменяни разпръсквачи. А по автомобила: аз съм го карал 5 години и смених 1 накрайник- пак се разби само този сменения, тампон на ДВГ, датчик на АБС и няколко лампи на ксенон.
        От както навърши 18 г. сина ми я кара 4та година и смени: съединител комплект, всичко по окачването, кит за понижаване на просвета, амортисьори на задната врата. Изкърпване, и смяна на прагове, цялостно боядисване.
        Докато беше в мен масло НЕ губеше, сега от смяна до смяна маслото само намалява нивото на щеката.
        Голям обем, разкошна возия, добро пътно поведение, кожен салон, механизирано придвижване на седалка на водача, отопление на предния ред седалки, мултимедия, навигация, добър звук Босе с бас бокс, издържливи материали на салона, ксенон на късите. Много тих двигател с добър въртящ момент от ниските. На 5-та на газ върви добре от 60 км/ч.
        Любим автомобил.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #94
          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          307 малко ми харесват, ма са по-късички дори и от настоящата ми.
          Не че Ксантията е късо комби, но за да чкача лист кртон, разрязан на дължина, отива на облегалката на предната седалка. На 406 е 2.10 багажника
          Немам алтернативи, на практика.
          Нямаш алтернативи , защото не искаш да преглътнеш едни 800к.см. в повече. Това което ти го дадох като алтернатива , е единственото в което се вози картон без проблем. И двата реда седалки се прибират в пода , и имаш равно товарно пространство с дължина 2.5м. , и в най-тясната част 1.24м. , в широката около 1.6м. това при затворена пета врата. Вратите ги отваряш и затваряш с дистанционното , и е много удобно за товарене и разтоварване. Всичко по горивната система е Бош.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Човека е казал че иска комби а не ван.

            Толкоз за Гранд Войаджера....

            Ако търси ван или баничка то ПСА имат достатъчно модели.

          • motor_men
            motor_men коментира
            Редактиране на коментар
            Ако прочетеш темата от начало , ще разбереш какво се търси , какво се предлага , какво е гледал търсещия , кои са му фаворитите. Та толкоз за не разбралите.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            То ясно какво се търси, обем, надеждност, здравина, дизайн, с ниски разходи за поддръжка, нисък разход на гориво, и ниска цена за закупуване. Някои от изискванията са достатъчно противоречиви, за да се изпълняват трудно и от много по-съвременни и скъпи возила. А като се включи цена и дизайн, задачата става още по-трудна. И накрая, малкото, които изпълняват в най-голяма степен изискванията, ги няма на пазара в що-годе приемливо състояние, особено пък до тоя бюджет.

        • #95
          Споделил съм какво търся и доводите ми са повече от ясни.
          Не ми ли минава поне 150 км с 20 лв нафта на настоящите цени при смесен режим, не ме устройва.На дълго почти не пътувам, освен три-четири пъти в годината из БГ. Та не ме устройва, ако на дълго ми гори 5, а в града 10 и нагоре. Колата я карам 365 дена в годината. Ако прескачам, е за да раздвижвам джипката.
          Колата ми е и за работна и за ежедневна, официална, ако така се иска да се определи. В никакъв случай не търся гъзовоз, да си правя кефа. Ако можех да си позволя гъзовоз, той щеше да е 406 купе фул гъзоглезории и с много коне.Баничарките ги изключвам, защото са просто спартански и неудобни. Дори до София се изгърби човек с баничарка. Вановете които ми харесват като мотори и разход, вече са на години, както и 406-цата и е трудно да се намери неубит екземпляр.
          Моето отношение към колата не е мундарско, но и не робувам на кола. Тя трябва да ми робува, защото това и е предназначението. Не аз на нея. Да виси по майстори, или да ми убива оскъдното свободно време на мен, за да я ремонтирам, бих я намразил и продал в рамките на няколко месеца.
          Не държа да е бъкана с екстри, но и спартанска кола си имам-Ферозата.
          Големи кубатури и мощности-не. Ако ме устройваше разход 10-12 градско и минимум 8 извън, нямаше да си продам Кията.
          Нямам никаква нужда от повече от 120 коня и това е максимум, Не ща да плащам високи данъци, за коне, които така и не ползвам по предназначение. Не съм състезател.
          В тази връзка, и знаейки че ще се наложи да се правят поне минимални компромиси, загледах Вектрите.
          Не съм наясно с гамата двигатели, но ще ги проуча. 1.9 ТДЦИ 150 коня обаче, няма да е.

          И да допълня:
          Закупуването на кола, никак не ми е спешно. Рано или късно обаче, ще се наложи да сменя верната Ксантия.
          И понеже не искам да се хвърлям на сляпо, проучвам варианти, отговарящи на зададените от мен показатели.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • motor_men
            motor_men коментира
            Редактиране на коментар
            Търси една такава и за мен , и аз искам такова животно.

          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            406 с моя мотор е такава. Само дето е проблем да намериш що годе запазена.

        • #96
          Точно по тези съображения карам японки на газ с по-големи двигатели. 13лв. на 100 са много пари. Нисан Х-Трейл 2,5 автоматик с моето каране гори 14 смесено, което е 12лв., ако е ръчка ще гори с около 2л. по-малко. Отделно е с аеродинамика на тухла и след 120 се усеща сериозно. Разликата в данъка и ГО на 2,5 165к.с. и 2.0 110к.с. е стотина лева на година, не съм проверявал точно колко. С някоя Мазда 6 комби газ/бензин 2,0 или 2,3 ще имаш разход под 10лв. 100км., 2,0 ще върви по-малко от 110к.с. дизел, 2,3 ще върви повече. Много е важно за да не намразиш газта да намериш читав газаджия и да не се спестява от правилни компоненти.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • Иван Жоров
            Иван Жоров коментира
            Редактиране на коментар
            Ти си знаеш. И аз гледам оборотите на максималния въртящ момент и до 4000 при бензина е приемливо, нагоре стават форсирани. Дизели на 1500 има само силно дефорсирани. Аз наскоро карах 1 седмица и 800км. Гранд Чероки 3,0crd 200+ к.с. и хич не ми хареса. До 1800 оборота мъртвец, после прави дразнещ скок в мощността заради турбото. Реално и при поддържане на скорост и при ускорение е на почти същите обороти като не форсиран бензин. Като добавя и значително по-скъпата поддръжка на дизела напълно отказвам да си го причиня. Лошото е, че по-големи бензинови трудно се намират, държат цени и скачат в по-гония клас.

          • s_s1
            s_s1 коментира
            Редактиране на коментар
            Към Иван Жоров: Пробвал ли си Хеми?

          • Иван Жоров
            Иван Жоров коментира
            Редактиране на коментар
            Не. V8 какъвто и е да е кеф да се кара - сила от ниски до високи обороти.

        • #97
          Грозновата Примера П12 или П11 с какъв дизел е? Знам, че имаха някакъв френски, дали става за нещо? Грозновата е, но си е доста здрав и надежден автомобил с евтина поддръжка и не са много склонни да гният. Около мен масово си накупиха Алмери за работен кон, но те са малки. При тях, поне за 1,5 бензина цените на частите са направо смешни.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Има френски дизел в Нисан, но не 2,2. И не баш в тоя модел.

          • bocho64
            bocho64 коментира
            Редактиране на коментар
            Да,един 1.5 в Микра ама е от Пежо. Тя като цяло Микрата си е бъкана с френски части.От там нагоре няма френско .

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            И 1,5dci в Алмера поне. А после и в Кашкай и не помня вече наизус...А и в Juke.

        • #98
          Кажете За този модел Вектра, който има впечатления.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:5f97a045f75bca058c72c562o.jpg Прегледи:0 Размер:101.4 КБ ID:6695305


          Повече ми харесва модела преди последния фейс лифт. Този на снимката.
          Не им разбирам от двигателите, но предполагам, че 2.0 DTI И 2,2 DTI са обикновени турбодизели. От 1.9 CDTi, има 120 и 150 к.с. Разбира се, 150 не ме интересува.
          Предполагам, след като ГМ купиха Фиат или обратното, моторите са италиански.
          Чувал съм също тук, че Крома и Вектра били на една база.
          Мен като габарити ме устройва. Имам забележки към вътрешмия дизайн, но общо взето става. Предпочитам едноцветен тъмен салон и едноцветно тъмно табло. Всичко, което имитира халОмин, бива свалено, матирано и пръснато в цвета на таблото евентуално, че така ми вади очите.


          ПП: С това обаче, ще се качвам на вилата на кукуво лЕто.
          Последно редактирано от TigerHunter; 14-01-21, 19:04.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря, Росене!
            120 коньовата е мойта, да.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            2,0 и 2,2 са си Опелови. С верига и помпа VP44. Ремонтират я нещо тая помпа, че е проблемна, но на един от вариантите при 2,2, помпата не е предвидена за ремонт и кофти.
            1,9 италианския мотор е ОК, ако има вихрови клапи ги изхвърляш.
            За самата кола не знам, нещо не е била много популярна за времето си.

          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            Като бивш много доволен ползвател на Вектра А, по едно време се заглеждах и по тези. Нещо ги недолюбваха из интернет пространството. Ама това беше преди години, поне 7-8 назад. Иначе и екотека бил боклук, пък има вече 25 годишни коли си вървят с него.

        • #99
          В квартала имаме един Нисан Блубърд от '85-та с двулитров атмосферен дизел 58к.с. Вече подминава 800-те хиляди без основен ремонт
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            Коко, имам чисто нова японска водна помпа баш за него.
            Ако е твой човек може да му кажеш, а и да не е, пак не пречи.

            ... пък ако е бял, може да е един, дето беше собственост десетина години на комшия, до началото на тоя век, който след Нисана си взе Ксантия комби 2.0 90 коньовата, поради същите причини като от темата.

          • Иван Жоров
            Иван Жоров коментира
            Редактиране на коментар
            Той с тези 58к.с. няма сила да се счупи. И 1 600 00 ще направи с адекватна поддръжка.

        • Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
          В квартала имаме един Нисан Блубърд от '85-та с двулитров атмосферен дизел 58к.с. Вече подминава 800-те хиляди без основен ремонт
          Епа тва нема сила да се строши )))))
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • Така е.
            ... обаче има некви топузи които висят на вериги по предният кош, като без никаква връзка.
            Така и не разбрах кво точно гасят.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • Помпите на 2.0 и 2.2 дизела на оРел са проблемни наистина.

              Коментар


              • Всъщност, сега се сетих, че Ксантията на комшията до скоро седеше ту в двора, ту пред тях, като не се караше, щото за съжаление пича почина преди 8-9г, а синовете му си я държаха, въпреки че имат други коли.
                Ако те интересува мога да звънна и да питам кво се случва с нея ?
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ксантия си имам, Може да се каже, че им знам и кътните зъби и всички болежки. Единственият им проблем е, стареенето на материалите и най-вече маркучета по хидравликата. Няма как да се оправят без канал и това е голяма спънка. Дори едно 10 см маркуче връщащо няма как да смениш без канал. Бях си импровизирал една естакада от бордюри на вилата. Бих почетвъртил Ксантия , ако е уникален екземпляр от последните произведени и на под 200К км. Уникално запазен и гаражен. Истината е, че вече са уморени коне. А хеча е до 2002, комбито до 2003 година.

                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Така е, и най-младите вече са пълнолетни.
                  Просто се сетих за комшийската, че може да е читава, а и човека си гледаше техниките, че му бяха и за работа, но дори и да е здрава и без ръжда, не свети като от магазина, пък и вътре не ще да е така.

              • Това, че 1,9 TDI/110 върви повече от 2,0 бензин в Мазда 6 са пълни глупости. Всъщност може да е така ако Маздата се кара като дизел.

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това със трошенето на турбо и дюзи е преекспонирано и идва от сервизите, които са пълни с ВАГ. Имам 162К с 1.9 ТД и над 60К с ХДИ. Нито съм трошил турбо, нито съм имал ядове с дюзи, а карам с най-евтината нафта налична. На турбодизела смених умна дюза, щото ми клатеше авансатора, но това е до ел част, не до дюза или гориво. На ХДИ-то съм имал проблем само с дебитомер. Толкова за турбото и дюзите, за които се оревава нета.


                  Това, че масово се отъждествява дизела с ВАГ е проблемът.


                  И бай дъ уей, първата дизелова кола, която слечели Леман, беше Пежо с 12 цилиндров комънрейл с ФАПи не си спомням точно, но от порядъка на 800 коня.
                  Толкова и по въпроса, чии дизели са по-добри.
                  Последно редактирано от TigerHunter; 15-01-21, 18:16.

                • Shider
                  Shider коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тц!
                  Не че е особено по темата, ама...
                  Пежо спечели Льо Ман с 908хди през 2008, чак след две поредни загуби от дизеловото Ауди (и пренасочване на усилията на Ауди към Е-трон бегачката)...

                • dragozow
                  dragozow коментира
                  Редактиране на коментар
                  908 HDI има толкова общо с 406 HDI(например), че нямат един еднакъв компонент. Няма много смисъл от дизелов автомобил до 1 500/800 кг освен ако не е нов и не се кара много. Ако пък сравняваш турбо дизел с турбо бензин разликата във вървенето е още по-голяма.

              • Както е казал народа-жена без цици и кола без турбо...

                Коментар


                • gabocvet
                  gabocvet коментира
                  Редактиране на коментар
                  Търтьо написал ми е 300 TD а не T D и ако тия не бъркат https://www.auto-data.net/bg/mercede...-d-113hp-12980 300 T D има тук https://www.auto-data.net/bg/mercede...-d-110hp-12678. Такова живо не съм виждал от поне 10 години.

                • turtey
                  turtey коментира
                  Редактиране на коментар
                  След w210 не знам дали има атмосферен дизел.
                  124 е евентуално последния вечен магарцедес.

                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  300TD при Мерцедес значи, че е turing diesel, като в случая при W210 ако е 136 коня е атмосферен, а ако е 177 е с турбинка.
                  Търтея го е обяснил.
                  Във връзка с първият коментар се сетих, че през две къщи от мен, от доста време, отлежава на склад W124 E300D с атмосферен 606, който е/беше на приятел който днес трябваше да стане на 43.
                  Вчера се чух с жена му, но пак забравих да я питам що е бетониран там от десетина години.
                  Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 16-01-21, 21:11.

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X