И за 3К и за 6, все тая , щом е кола на старо. По-скъпата евентуално ще е две-три години по-млада. Има значение наистина, но най-важно е генералното състояние. И в едната и в другата ще налееш още поне 2 да я сервизираш и постегнеш. И двете ще си останат завинаги твои, ако искаш да си вземеш парите, които си похарчил. За километражите въобще не искам да коментирам. И двете всеки момент могат да писнат я за демпфер, я за турбо, я за ангренажи и вериги или дюзи. Та за един и същи модел с разлика от две години, аз не бих похарчил повече.
Въпрос на лична гледна точка.
Your conscience is all you can take to your grave.
Аз имам едно правило и то винаги работи. Не вземай модел кола от първите години на производството. Гледай да е от късното производство за модела. Тогава вече са изчистени всички "детски " болести, появили се в процеса на експлоатация в предните години на модела.
Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Даже ако е от последните, когато се застъпва със следващият модел, обикновено е с почти всички опции, щото да е бил пазарно конкурентен на следващият, който в повечето случаи в началото е постен.
В Крайна сметка, май ще се спра на С5-1. С моя мотор 2.0 ХДИ 109к.с. И варианта с 4 топки.
Пазарът не изобилства с високи комбита. Хондата е супер, но е отчайващо ниска.
Това поне мога да го повдигна, ако се наложи.
Your conscience is all you can take to your grave.
Възможно е и да не е чак ниска колкото Хондата, но дължината също ще играе роля. Каквото и да взема. ще трябва да може да се качва на вилата поне когато не е кално или сняг. А пътят върви по дере и в повечето време, не е в добро състояние. Баластра е, но след съждове се изравя и стават коловози,
Ксантията не я повдигам за да се кача, но тя не е много ниска в нормално положение. Не съм мереил точно колко е. Отдолу е абсолютно равна и нищо не стърчи, освен краищата на стабилизиращата щанга и долния край на биелетите отпред
Разбира се, от това страдат тампони, шарнири и подобни.
Алтернативата в крайна сметка се оказа Ситроен С5. Италианка от средна Италия, с 2.0 HDi 109 коня без FAP Хидрактив 3 с 4 "топки". По-простата система.
Произведена декември 2003 регистрирана в началото на 2004. Има забележки нормални за годинките, не е особено бъкана с екстри, но няма грам ръжда, поне доколкото имах възможност да я огледам. Вози много приятно и е по-тиха и комфортна от Ксантията.
Днеска я заприходих. Дано ми е на късмет!
Your conscience is all you can take to your grave.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Благодаря! Абе, тя да се качва кога е сухо. За сняг и кал, Корозията ще е на смяна. Еми....нема високи комбита, а олроуди и субарута не са ми опция.
Иначе, зимни гуми има дот 3620. Като нови са.
Не съм го мерил, Тишо. Не съм и сигурен по книга. Но по спомен около 24см в най-горно положение.. Ще го премеря.
Средно вдигната може да върви до 40 км/ч. В най-горно-10.
Коментар