Еее, то без турбина и някой ел. мотор не могат да ги докарат до ЕВРО 27, така чее ...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дайте алтернатива.
Свий
X
-
А що си мислите, че само в Европа е така? За всички изпускателни тръболяци, барабар с катализаторите, които се предлагат от Рок ауто за Черокито, изрично пише, че не отговарят на калифорнийските стандартиЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнениеФакт, че в Европа се осраха с евро категориите. Аз предпочитам да карам атмосферен 200 коня и 3 литра примерно вместо турбо 1,6 със същата мощност.
Коментар
-
Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение... реално умишлено прекарват масовия потребител, като от екологична гледна точка файда няма, ама това е дълга тема..."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
- 4 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнениеТя зависимостта почва да се къса, но е за сметка на потребителите. Цените леко скокнаха на новите коли, а електрическите без субсидии все още са скъпи. За сметка на това са екологични"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
- 1 like
Коментар
-
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Двигателят е чук, колата също. Страда само от ръжда. Не знаех, че са им паднали толко цените.
Мотора е с верига, която изкарва доста километри, но все някога се сменя(мисля предупреждава с нетипични звуци, а не се къса изведнъж, доколкото съм се интересувал). Горивната система е комън рейл на Бош, общо взето без забележка. Съединител с демпферен маховик, трябва да се види каква му е цената, но скоро някой спомена за същия мотор в CRV 2, комплекта беше с нормална цена като при други марки(при CRV 3 е вече по-скъп, а и нещо не кара много километри).
Я да ти пусна клипче за мотора, обясняват подробно и можеш да го видиш сам - https://youtu.be/mENmxcQ_QHQ
ПП: Има някои недостатъци, споменати в клипа.Последно редактирано от cecoa1; 16-01-21, 19:16.
-
Имам чисто нов ,японски,орГиналдъ термостат със всичките карантии около него.
-
В първия пост чета - "японки, не"... Та малко е странен въпроса...
Но сериозно - колата е доста добра. Лоши спирачки, веригите не са вечни, даже тази на маслената помпа се къса. Пука се изпускателния колектор. Май има два варианта този дизел, като по-късния е по-безпроблемен откъм вериги. Горивната уредба е Бош, което за мен е предимство... За някои дето германско е мръсна дума, може и да е недостатък, но като се замисля "френските дизели милионници" също използват германски горивни уредби. Та фенщината не е полезна... Немско, френско, японско... За тези години гледай да е що годе здраво и неизгнило.
-
-
За Акорд не знам, но карам същия двигател на ЦРВ. Взех го на 72х км, вече е на 219х км. Това в рамките на 3г. Много лоши мнения може да намериш в нета, но аз съм изключително доволен. Поддържам колата само в официалния сервиз, и засега нямам никакви проблеми. Единствено от месец ми светна лампата на айрбега, и се оказа куплунга по шофиорската седалка, имам термин да го оправят. Средния разход за тези километри никога не е нулиран и показва 7.3. Проблема с Дпф е основно от каране само в града, аз карам 95%магистрала. Веригата е добре да се смени около 200х км превантивно, аз я смених на 207х км, без да я чувам. Другия скъп ремонт е демферния маховик, не съм го пипал и няма нужда засега. Големия син кара същата бензин, ми моята по ми допада. Масло само 0w30 със спецификация С2, колко сипя толкова източвам, не го пипа.
Коментар
-
Трябва да имаш много странен вкус за да наречеш това поколение комби красиво. Задницата изглежда като присадена. От Хонда форумите ще ти кажат, че правилните двигатели не са дизелови. Имат много хубави бензинови мотори. Колите са много здрави, аз покарвам един седан 2,4 автомат на приятел, много приятна кола и е здрава на куче.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар