Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте алтернатива.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Еее, то без турбина и някой ел. мотор не могат да ги докарат до ЕВРО 27, така чее ...
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Факт, че в Европа се осраха с евро категориите. Аз предпочитам да карам атмосферен 200 коня и 3 литра примерно вместо турбо 1,6 със същата мощност.

      Коментар


      • А що си мислите, че само в Европа е така? За всички изпускателни тръболяци, барабар с катализаторите, които се предлагат от Рок ауто за Черокито, изрично пише, че не отговарят на калифорнийските стандарти
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • NIKSD
          NIKSD коментира
          Редактиране на коментар
          И това няма нищо общо с екологията или работата на двигателя. Тук се плаща данък на пръднята на кравите, ако не вярвате, чукнете си го на Гугъл. Демокраси в парламента на Калифорния....

      • Така,не съм прав но така беше лафа.И онзи ден със сина се пуснахме на летящ старт на магистралата,аз с Черокито той със ХМа 3.0 V6.Имакар ХМ да е "само"194 коня при 218 на Черокито ХМа ме би,а той е атмосферка.
        ML W 164cdi

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          А с колко е по-лек ХМ-а ?

        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          И какъв му е коефициента на съпротивление, спрямо този на Черокито?

        • dragozow
          dragozow коментира
          Редактиране на коментар
          Много са различни двете коли, едното има аеродинамика на гардероб.

      • С 600 кг,долу-горе
        ML W 164cdi

        Коментар


        • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
          Факт, че в Европа се осраха с евро категориите. Аз предпочитам да карам атмосферен 200 коня и 3 литра примерно вместо турбо 1,6 със същата мощност.
          Не знам какво имаш предвид, като казваш, че са се осрали - реално умишлено прекарват масовия потребител, като от екологична гледна точка файда няма, ама това е дълга тема. Мисълта ми е, че не са сгафили или нещо такова, а нарочно ни бутат към задънената улица.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
            ... реално умишлено прекарват масовия потребител, като от екологична гледна точка файда няма, ама това е дълга тема...
            Близо 50 % от потреблението на нефт се пада на автомобилния трафик. От тези 50 % към 80 % са лични / семейни МПС. Не искат да го кажат в прав текст, но целта далеч не е екология - целта е да се скъса зависимостта от износителите на петрол.
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • noname12
              noname12 коментира
              Редактиране на коментар
              Съгласен!
              Проблема е че автомобила ще стане изключително скъп и не за всеки, от което ще страдаме като конкорентноспособност спрямо целия свят. А вече е ясно, че производството на електричките изобщо не е еко - именно това е задънената улица според мен!

          • Тя зависимостта почва да се къса, но е за сметка на потребителите. Цените леко скокнаха на новите коли, а електрическите без субсидии все още са скъпи. За сметка на това са екологични

            Коментар


            • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
              Тя зависимостта почва да се къса, но е за сметка на потребителите. Цените леко скокнаха на новите коли, а електрическите без субсидии все още са скъпи. За сметка на това са екологични
              Ясно, че е за сметка на потребителите, те и потребяват най-много . Аз например не мога да си купя нова кола (от магазин или на старо) от 4-5 г., щото не намирам нищо нормално - и аз обичам големи атмосферни бензинови двигатели, ама край - свършиха... Ще си карам двете Jeep-ки докато изгният. А, че електричките не са екологични в крайна сметка - има хиляди примери там за въглероден отпечатък при производството им, за нерециклируемостта на по-голямата част от състава на акумулаторите им и т.н. Просто целта е друга - да бъдат прецакани "чаршафите от Залива", барабар с "Матушка", що не и "ФАЩ" в кюпа? Няма друг начин и явно има множество регулативни пречки да обявиш просто и ясно: "няма да купуваме изкопаеми горива", затова се правят разни врътки със "свободна от въглеродни емисии икономика" и т.н.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • noname12
                noname12 коментира
                Редактиране на коментар
                Истината е, че каквато и кола човек да загледа втора ръка съмненията за надеждността на мотора са огромни.
                Обаче имах кола с атмосферен V8 мотор и разхода му беше прекомерен. Дори и на газ за едни 100к км изгаряш Датчия и половина.

              • Bogoljub Gagic
                Bogoljub Gagic коментира
                Редактиране на коментар
                Прекомерен за Кleta Majka Balgarq. Само турците плащат по-скъпо бензина от нас в целия свят. На хамериканците им е без пари.

            • Някой има ли мнение за това чудо? Хонда Акорд 2.2 CDTI. 140 коня.
              Изглежда ми голяма и солидно направена кола. Интериорът е най-трезвият, на който съм попадал от години насам.


              Какво животно е тоя двигател? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5f4e93ee456af1416167cb34o.jpg
Прегледи:376
Размер:48.3 КБ
ID:6696122
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Двигателят е чук, колата също. Страда само от ръжда. Не знаех, че са им паднали толко цените.
                Мотора е с верига, която изкарва доста километри, но все някога се сменя(мисля предупреждава с нетипични звуци, а не се къса изведнъж, доколкото съм се интересувал). Горивната система е комън рейл на Бош, общо взето без забележка. Съединител с демпферен маховик, трябва да се види каква му е цената, но скоро някой спомена за същия мотор в CRV 2, комплекта беше с нормална цена като при други марки(при CRV 3 е вече по-скъп, а и нещо не кара много километри).
                Я да ти пусна клипче за мотора, обясняват подробно и можеш да го видиш сам - https://youtu.be/mENmxcQ_QHQ

                ПП: Има някои недостатъци, споменати в клипа.
                Последно редактирано от cecoa1; 16-01-21, 18:16.

              • Даниел Цветков
                Даниел Цветков коментира
                Редактиране на коментар
                Имам чисто нов ,японски,орГиналдъ термостат със всичките карантии около него.

              • Двигателист
                Двигателист коментира
                Редактиране на коментар
                В първия пост чета - "японки, не"... Та малко е странен въпроса...
                Но сериозно - колата е доста добра. Лоши спирачки, веригите не са вечни, даже тази на маслената помпа се къса. Пука се изпускателния колектор. Май има два варианта този дизел, като по-късния е по-безпроблемен откъм вериги. Горивната уредба е Бош, което за мен е предимство... За някои дето германско е мръсна дума, може и да е недостатък, но като се замисля "френските дизели милионници" също използват германски горивни уредби. Та фенщината не е полезна... Немско, френско, японско... За тези години гледай да е що годе здраво и неизгнило.

            • За Акорд не знам, но карам същия двигател на ЦРВ. Взех го на 72х км, вече е на 219х км. Това в рамките на 3г. Много лоши мнения може да намериш в нета, но аз съм изключително доволен. Поддържам колата само в официалния сервиз, и засега нямам никакви проблеми. Единствено от месец ми светна лампата на айрбега, и се оказа куплунга по шофиорската седалка, имам термин да го оправят. Средния разход за тези километри никога не е нулиран и показва 7.3. Проблема с Дпф е основно от каране само в града, аз карам 95%магистрала. Веригата е добре да се смени около 200х км превантивно, аз я смених на 207х км, без да я чувам. Другия скъп ремонт е демферния маховик, не съм го пипал и няма нужда засега. Големия син кара същата бензин, ми моята по ми допада. Масло само 0w30 със спецификация С2, колко сипя толкова източвам, не го пипа.
              ​​

              Коментар


              • Само да вмъкна, че двигателя е от опел 2.2 дизел имаха някаква спогодба. Колата иначе е чук.

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тука някой те е излъгал доста сериозно. Нямат абсолютно нищо общо с Опел.

                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да разбирам, че базата е 2.2 ДТИ на Опел, който предполагам е обикновен турбодизел.Късите са го доразработили.

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Мотора си е разработка на Хонда, и няма нищо общо с Опел. Макар и да се явява първия дизел на Хонда.

              • Трябва да имаш много странен вкус за да наречеш това поколение комби красиво. Задницата изглежда като присадена. От Хонда форумите ще ти кажат, че правилните двигатели не са дизелови. Имат много хубави бензинови мотори. Колите са много здрави, аз покарвам един седан 2,4 автомат на приятел, много приятна кола и е здрава на куче.

                Коментар


                • dragozow
                  dragozow коментира
                  Редактиране на коментар
                  И се газират много лесно.

                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  Вълшебната абревиатура при Хонда е VTEC и няма нищо общо с дизелите

                • krasi-mir
                  krasi-mir коментира
                  Редактиране на коментар
                  За тук коментираната Хонда вълшебната абревиатура (за мен лично) е К24** i-vtec auto.

              • Възможно е да няма нищо общо с опел , това го четох и после обсъждах с един познат, който работеше за тях и рече, че бензина е по добрия двигател това са ми източниците.

                Коментар


                • Да, няма нищо общо с Опел освен кубатурата.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X