Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте алтернатива.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пу пу лъскачка
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Дето викат, боя кола не кара, но зетя я капарирал и така се случи.

    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Щот снимките са от далече. Иначе е пръскано наявсякъде със спрейове, оливки и е толкова некадърно опитано да се пастира, че са изтрили лака. Боята е гола вода. Аз се радвам, че няма ръжди.

  • Аз такова животно с ръжди не съм виждал.

    Коментар



    • #136.2

      TigerHunter коментира
      Днес, 19:31



      Щот снимките са от далече. Иначе е пръскано наявсякъде със спрейове, оливки и е толкова некадърно опитано да се пастира, че са изтрили лака. Боята е гола вода. Аз се радвам, че няма ръжди.

      Е за 3к лева ти и боя ли искаш да има по колата
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Не мога да открия как се качват емотикони на коментарите. Не ми дава такава опцЯ...

      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        2 бе!
        Какви три?!

    • ​ image widget
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • Две, три, няма значение - от самолет е като чисто нова.

        Честито ! ​​​​​​
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря!

      • Обръща ли климатроника от двете страни на каквото му зададеш,че са им болка клапите?Работили спускането на задницата от багажника?
        Аз все още се заглеждам след такъв по улицата,харесват ми.

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Дани, моята е с обикновен климатик без климатроник от ония с трите врътки отдолу. За клапите съм чел, но подозирам, че моите не са с моторчета. Не е двузонов климатик.Спускането и вдигането на багажника от бутона работи, дори с изваден ключ, което и мен ме учуди.
          Друго което ме учуди, е че загрява по-бързо и по-бързо идва топлото отколкото на Ксантията, въпреки че няма подгревател с потопени свещи преди парното.
          Но пък има кора под двигателя, макар че според инфото от декодирането на ВИН номера, няма .
          Предните сфери не са добре и съжалявам, че въпреки че съм със зелена кръв от 15 години, не се сетих да я залюлея преди покупката.
          Пробвах всички положения на окачването и си работят безупречно. И се вдига много по-бързо от Ксантията, За три-четири секунди.

      • С обикновения климатик печелиш,че иначе тия клапи като се строшат и таблото долу.
        Спускането така си е,идеята е че идваш с багаж да товариш преди да си запалил.
        Топлото идва бързо,защото в кожуха на парното имаш 1кV ел.нагревател ,който се задейства с пускане на вентилатора на парното иначе може да се стопи пластмасариите.
        Сферите вече са под 100лв нова,а това дето си го чел за кората под мотора е за метална кора,пластмасова всички имат от фабриката.
        Вдига се по бързо защото е хидроактив 3,а Ксантето е 2.

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Сферите отпред са ...не са добре. Според майстора дясната е на около 10, а лявата е почти на нула.
          За пръв път свалих малкия капак отляво, за да видя на колко бара са. Оказа се, че са на 57. Но ми направи впечатление, че сферата беше толкова прашна, че сякаш нокога не е била сменяна.. Наложи се да бърша прахта, за да прочета на какво налягане е .
          Следващата седмица ще ми ги напомпи на 58 поне. Отзад няма да ги пипаме засега, че е много мека.
          Друго, което забелязах е, че не ми светят врътките на парното. Не я бях карал по тъмно.
          Иначе, фаровете са със ксенон късите.

      • Всъщност, се оказа че има и метална "кора" под двигателя. Започва на около 15 см след пластмасовата, която явно лежи върху нея. Доста назад отива. Почти метър назад. Има изрязано капаче от едната страна, дето може да се свали отделно само то. Не съм се замислял, какво има над него.

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:147182788_463048964707263_4728385625559298972_n.jpg Прегледи:0 Размер:29.7 КБ ID:6705700

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:147173903_467231274443619_3135273187565535675_n.jpg Прегледи:0 Размер:27.9 КБ ID:6705701
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • Капачето да не е да се точи маслото при смяна и да не се сваля цялата тенекия.Ако е със заводски ксенон ще има пръскалки на фаровете.

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Не е със заводски ксенон, Дани. После са слагани. Няма пръскалки. Някой обаче е пръскал фаровете с лак, което е най-голямата тъпотия. Почистих ги малко, ама...

            И дългите са със ксенони. Не че ме грее особено.

        • Капачето почти сигурно е за смяна на маслото както каза Даниел.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • Странното е, че капачето е продълговато по дължина на колата и около 7-8 см широко. И е пред шофьорското място, където са скоростите. Странно е също, че където би трябвало да е пробката, капаче няма. Това прави смяната на маслото трудна, щото трябва да се сваля и пластмасовата и металната кора. Но....карай.
            Предполагам, че пластмасовата не стига до пробката. И някой го е мързяло да я сваля и под филтъра, който е отпред има следи от масло. Като са го сменяли.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Странното е, че капачето е продълговато по дължина на колата и около 7-8 см широко. И е пред шофьорското място, където са скоростите. Странно е също, че където би трябвало да е пробката, капаче няма. Това прави смяната на маслото трудна, щото трябва да се сваля и пластмасовата и металната кора. Но....карай.
              Е значи правиш като макаронаджия и само доливаш ​​
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • Сашо , свали капачето и виж какво има над него . Все трябва да има нещо заради което е сложено и проектирано ( по пътя на логиката трябва да е за маслото , ама не съм запознат с френската инженерна мисъл...).
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

                  Е значи правиш като макаронаджия и само доливаш ​​
                  Корите са лесни за сваляне,


                  Тишо, нямам зор да го свалям засега.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • Даниел Цветков
                    Даниел Цветков коментира
                    Редактиране на коментар
                    Масло няма ли да сменяш поне?
                    Пластмасовата кора трябва да е под радиаторите и при смяна на масло се сваля само металната.А може при първата смяна да и направите отвор под пробката за да не се сваля всеки път кората.Ксенона макар и афтърмаркетски все е файда ,свети по добре и от най добрите китайски ледове,но фар без лупа с ксенон -нали знаеш ,че заслепява насрещните качествено.

                  • TigerHunter
                    TigerHunter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Маслото е бистро и засега няма да го сменям, Поне месец . Филтъра изглежда сякаш е сменен съвсем скоро, а и въздушния гледах и той е като нов.
                    Но, вероятно ще направя отвор за пробката като сваля ламарината.
                    Не съм голям фен на ксеноните. Но изглежда са регулирани добре, защото не светят вискоко. Нормално са си. На някакъв следващ етап, може би ще сложа конвенционални, ако ксеноновите сдадат багажа,

                • Едно упътване: Citroen_C5 manual_pdf.rar
                  Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
                  ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

                  Коментар


                  • TigerHunter
                    TigerHunter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Благодаря!

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X