Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте алтернатива.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение

    С тези две изречения си стесни избора с може би най-здравите автомобили от тези години. Едно че ПД двигателите на ВАГ са изключително здрави, второ че Японките от Япония в общия случай са изключително надеждни автомобили.

    Моите предложения са Октавия 1 комби, Голф 4, Пасат 5.5. За тънки пари може да се търси нещо запазено, но като цяло имат някои дребни проблеми с пластмасите по интериора. Основния проблем на всичките е ниско разположения алуминиев картер. Не познавам човек, който по-дълго е имал такъв автомобил и да не е пукал картер, но пълно щастие няма.

    От опита, който имам мога да кажа, че от френските автомобили най-евтини и здрави са Рено. Като цало обаче аз лично бъх взел такъв само нов от магазина - защо това е друга тема.
    ПД са здрави като ги купиш нови. За 3 000лв. ще купи ПД за ремонт , ще трябва да си приготви пари поне за нова глава с всички гарнитури и О-пръстени.
    1.9 двигателите които се монтират на Фиат , Алфа , Опел , Сузуки , са по-добри от двигателите на ВАГ. А французите напоследък са добри само във френската любов.

    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • Даниел Цветков
      Даниел Цветков коментира
      Редактиране на коментар
      комън рейла ,първо поколение-2.0хди е куче и в двете си разновидности 90 и 109 коня,за любоФта не знам

    • noname12
      noname12 коментира
      Редактиране на коментар
      Не съм особено съгласен, особено за 1.9TDI - 90к.с. в годините за които пита автора на темата.

  • #47
    Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение

    С тези две изречения си стесни избора с може би най-здравите автомобили от тези години. Едно че ПД двигателите на ВАГ са изключително здрави, второ че Японките от Япония в общия случай са изключително надеждни автомобили.

    Моите предложения са Октавия 1 комби, Голф 4, Пасат 5.5. За тънки пари може да се търси нещо запазено, но като цяло имат някои дребни проблеми с пластмасите по интериора. Основния проблем на всичките е ниско разположения алуминиев картер. Не познавам човек, който по-дълго е имал такъв автомобил и да не е пукал картер, но пълно щастие няма.

    От опита, който имам мога да кажа, че от френските автомобили най-евтини и здрави са Рено. Като цало обаче аз лично бъх взел такъв само нов от магазина - защо това е друга тема.
    Аз имах Голф 4 и наистина беше много нисък отпред. Ножа на бронята го вадех няколко пъти в годината поне. Дори кулера бях закачил, техническия гений го беше сложил на най-ниската точка. Просвета беше 10 см, което за шосе е окей, но за разни дупки, полицаи, коловози е ужас.

    Коментар


    • Даниел Цветков
      Даниел Цветков коментира
      Редактиране на коментар
      За IVта вероятно е така,защото мой познат с Голф на два пъти губи ножа и вече зимата го сваля.
      Аз съм намирал паднал в една улица из града.
      Иначе моя познат кара IV ка комби вече бая време и км и нищо освен обслужване не е правил,а мъкне с нея колелета и части(това му е бизнеса),но го взе на малко над 100 000км,бензинка 1.6.

  • #48
    https://www.cars.bg/offer/5f6c872173daed4d712c5924
    Айде скачай
    леката ръжда по предния капак да не те притеснява,така са повечето.С новия салон и ск.кутия е.

    Коментар


    • rosen_offroad
      rosen_offroad коментира
      Редактиране на коментар
      Абре човек то от Враца камик не се взима ти кола

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Ми не е произведена нито карана У Враца, но сигурно е чудесен австрийски или от по-насевер "нов внос", което пък е добър старт за пишман инвеститори.

  • #49
    Да,ако е австрийка бягаш.

    Коментар


    • #50
      Австрийка е. На рамката на номера пише KFZ Finazzer, които са представители на Митсубиши в община Arzl im Pitztal, област Тирол, Австрия
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #51
        Врачанката съм я видял отдавна. Наясно съм, че врачани внасят най-вече от Австрия и Германия. За тази ми е странно само, че не е тотал опоскана откъм екстри, примерно задни ел стъкла. Австрийките обикновено са опоскани като за третия свят, Не знам поради каква причина. С австрийка веднъж се наиграх и ми стига. Цената е твърда и ниска, значи отдолу може да е леш, ако и отгоре да изглежда запазена. А и кой знае, дали не е пипано тук-там за замаскиране.
        За новите скорости, какво имаш предвид? Колкото до интериора, далеч повече ми харесва стария с черното табло и уреди. На новите ( и не само Пежо визирам) напоследък, тези фалшиви хромирани и имитиращи алуминий пластмасови детайли и белите километражи ми напомнят за цигания, селски бекове и пернишки туниХ. Само хромирана бурия отзад липсва. Нищо стилно няма в тях.
        Последно редактирано от TigerHunter; 05-01-21, 17:21.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          И мен много ме дразни тоя пластмасов интериорен "хром", който на определени места се и износва и става ебати циганията, освен неприятното, за мен, усещане когато съм в такъв салон.

        • genadi.tsvetkov
          genadi.tsvetkov коментира
          Редактиране на коментар
          Ако искаш мога да ида да я погледна,не ми е прблем да ударя на коляно да я мерна и отдолу.

        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Колега, бих бил много благодарен! Далечко ми е Враца само за разходка да видя кола. Минавало ми е през ума, ма като видях къде е и се отказах.
          Ще ти пиша на лични. Телефонът ми е : нула 88 шест 5 девет 85 две 3. Имам и Вайбър.
          Благодатя ти!

      • #52
        Боже, боже........

        Коментар


        • Kalin Galinov
          Kalin Galinov коментира
          Редактиране на коментар
          Колега, очевадно е, че никога не си се качвал, не да караш, да се возиш, в съвременна кола Нито се чупят повече от 20 годишните "здрави" без електроника коли, нито струва скъпо ремонта им.
          И не, не те навивам за ново, просто ти се чудя....харесваш една или друга кола, и скачаш в нея. Все пак говорим за над 15 годишни коли, които си искат съответната качествена, с много мисъл, поддържка.
          Успех в дерзанията ти желая.

        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Колега, карам коли от 86-та година. Карал съм и съм се возил в десетки. Не мога дори да си спомня колко. Включително бусове, бусчета, баничарки и камиончета.
          Всичко е въпрос на вкус и усещане. На мен съвременните са ми скучни и безлични, Това е лично мнение и не обременявам никого с него. Нито пък съм имал идеята да засягам който и да било. Пийс?

        • Kalin Galinov
          Kalin Galinov коментира
          Редактиране на коментар
          Пийс
          Не съм имал за цел да се карам или налагам мнение, ама 4 страници ох и ах...не си на 18, да летиш в облаците, почти набори сме
          Купи си квото ти душа сака, и със здраве да си го ползваш

      • #53
        Колкото до немско френско, всеки с предпочитанията си. Но за мен, френските дизели са най (Визирам PSA), след тях жабарските и после немските. За японски дизел, какво да кажа, като правят дизели за леки коли от има няма пет години. Така е думата, разбира се. Да ТДИ на вагените е валиден мотор в първите поколения.
        По дълговечност и икономичност, никой не е бил XUD-9 и първите комънрейли на Пежо/Ситроен. Това са двигатели милионници.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #54
          Моят Голф беше комби, AJM, 116. За три години дадох още 3 500 за ремонти и като го продадох ми олекна. От тогава VAG ги пропускам.

          Коментар


          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Според мен освен на кола не си случил и на сервиз. Има хора,които са толкова добри диагностици на ВАГ и не са никак неизвестни. Тая кола няма какво да и се прави за 3500, тя самата струва толкова.

          • dragozow
            dragozow коментира
            Редактиране на коментар
            Струва 3 500 сега, аз я имах преди 13 - 14 години и струваше доста повече. Какво се чупи? Всичко каквото има за чупене, беше ме страх да тръгна до морето с нея. При това беше лачена и запазена. От тогава ВАГ не поглеждам. Повечето ми приятели, които имаха се отърваха от тези чуми, защото всички монтьори им бяха станали приятели.

          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Нещо не си случил на екземпляр май.

            Край мене доста Вагини има и майсторите дето ползвам всичко правят и майсторите карат ..... Шкода ASZ помпа дюза 130 магарета

        • #55
          те ми 406та и на сина ХМа

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Преди няколко години ми беше трудно да се навия на комби. Сега ми е трудно да се навия обратно на хеч. Вероятно е и от ЕГН. Навърших 52 миналата есен.
            И двете са красавици! Комплименти и за вкуса на сина ти!

        • #56
          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Колкото до немско френско, всеки с предпочитанията си. Но за мен, френските дизели са най (Визирам PSA), след тях жабарските и после немските. За японски дизел, какво да кажа, като правят дизели за леки коли от има няма пет години. Така е думата, разбира се. Да ТДИ на вагените е валиден мотор в първите поколения.
          По дълговечност и икономичност, никой не е бил XUD-9 и първите комънрейли на Пежо/Ситроен. Това са двигатели милионници.
          Който не е ползвал баш тия печки на PSA трудно ще те разбере що искаш подобна дърта кошница.

          ... и освен, че са милонници, ако в скоростите има масло, освен филтри и масло в двигателят, друго почти не се налага да се пипа през експлоатационният период.
          ... е, гуми, накладки и ангренаж, разбира се, но това е доста по-рядко.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #57
            Братовчед ми търкаля за лични нужди една баничарка пежо експерт с 1,9 тд , механична помпа, интеркулер и 120 кс. Това нещо натоварено с почти тон си вдигаше максималната възможна скорост(180 ). От този дизел съм впечатлен.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #58
              Въздържах се да кажа нещо по темата, ама като видях Ситроен ХМ...
              Имах такава три години...това е невероятна кола, която за съжаление е с много скъпа подръжка. Имам само добри впечатления от ХМ.
              Панайот Бърдарски
              0887 60 77 22

              Коментар


              • Даниел Цветков
                Даниел Цветков коментира
                Редактиране на коментар
                Тая е 3.0 V6 194 коня 1999г автоматик,та от нея се зарибих за автомат и аз.
                Сина доста време търси читава и тая като излезе я взе за 3500 пари с ремонтиран автоматик.Но днес е в бокса за компресор климатик,че протече.
                Колата е с над 20 страници история в ситроенския форум.
                С ГИ е.

            • #59
              Фиат Крома 1.9 JTD 120 коня...? Мотора е доста хвален, 8 клапана, 6 скорости. Багажника не знам колко е голям като площ, но е малко по-височка - като ван. Би могла да влезне в бюджета и малко по-нова година.

              П. П. А на който му се кара бегачка за малко пари 2.4 JTD е 200 коня, а с чипче става 240 к.с. и 500 Nm
              Последно редактирано от bullet_pk; 06-01-21, 18:05.
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • rosen_offroad
                rosen_offroad коментира
                Редактиране на коментар
                Това е близнака на Опел Вектра и Сааб-93

                Прави се по шаси на ГМ

                Вектрата е с по голям багажник.

            • #60
              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
              Фиат Крома 1.9 JTD 120 коня...? Мотора е доста хвален, 8 клапана, 6 скорости. Багажника не знам колко е голям като площ, но е малко по-височка - като ван. Би могла да влезне в бюджета и малко по-нова година.

              П. П. А на който му се кара бегачка за малко пари 2.4 JTD е 200 коня, а с чипче става 240 к.с. и 500 Nm
              Карах няколко години една 159-ка с 2,4 JTDm и бях очарован от двигателя и от колата като цяло. Теглил съм закъсала кола от паркинга на Парадайс и изобщо не я усети, имаше сила да закача и каравана отзад. Следващия собственик я беше чипосал и беше станал 240 коня и 490 и няколко нютона, точно както казваш. Като цяло обаче, 1,9 е по-предпочитания и по-евтин за обслужване двигател, както и харчи далеч по-малко, особено градско. На него също може да му се "повдигнат" малко параметрите, спокойно става 150 коня и 300 и кусур нютона. Това го прави да харчи по-малко спрямо иначе, а и усещането като цяло от колата е доста по-плавно и приятно. Има една специфика на тези двигатели и тя е, че имат вихрови клапи (не всички, трябва да се провери според годината и бройката). Ако вече не са премахнати, то е задължително при първоначалното обслужване да се махнат, иначе се чупят след време и парчета попадат в двигателя и правят мармалад вътре. Няма друго специфично, нормално обслужване. Специално Крома-та може да се намери и с класически автомат, но не съм сигурен дали оборудват 1.9 с такъв. Аз по-скоро бих препоръчал 156 sportwagon, за никакви пари може да се намери гледана и запазена кола. При 156 2,4 е стария и е 136 коня (имаше и 150 коня, но дали има разлика не мога да кажа), аз бих предпочел по-големия, но вече е въпрос на избор, разликата в данъка не е кой знае какъв. Части има да те зарина, кеф ти нови, кеф ти втора ръка, като повечето са и на повече от достъпни цени. И противно на мненията, намериш ли кола, която не е смазана от каране някоде из Европа, ще ти служи още дълги години.

              Коментар


              • turtey
                turtey коментира
                Редактиране на коментар
                150 кс варианта е единствено правилния при 156.
                136 е голямо дърво в сравнение.

            Активност за темата

            Свий

            Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X