Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте алтернатива.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Но поддръжка и непрестанни скъпи ремонти са различни неща. .

    Тук няма как някой да ти каже - ето този двигател е 100% безпроблемен, или ето тази скоростна кутия е 100% боклук.
    Друг е въпроса, ако купиш колата за 3К лева, щото е на далаверка, и изглежда отлично на външен вид....за нормална и здрава кола VW Туран или Кади след 2006 до 2008ма година не по-малко от 6-7 К лева. Всичко останало е компромис.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      3 К няма да са, но и 6-7 в никакъв случай. Не ми е и спешно засега, но повече от 4К и то преко сили не мисля да влагам в кола. Поне не на тоя етап и за хибридното ползване, което я очаква. (полуработна-полуцивилна). Джипка си имам за хептен катърски изцепки.

    • Kalin Galinov
      Kalin Galinov коментира
      Редактиране на коментар
      За 4К лева няма да намериш свестен Туран.

  • #17
    Форд s-max дизел с Пежо мотор е.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Ще ги погледна. Благодаря!

    • Kalin Galinov
      Kalin Galinov коментира
      Редактиране на коментар
      Те на същите пари като Турана

    • piron45
      piron45 коментира
      Редактиране на коментар
      За Турана има и вариант с метан, но не знам дали ще намериш на твойта цена.

  • #18
    за тези пари що не погледнеш комбито на Дачия , доколкото знам е 1,5 комън рейл дизел на Рено
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #19
      За Турана се изписаха доста неточни неща. Не е лоша кола, но си има неща, които трябва да се знаят.
      Всички дизели до средата на 2010г са PD с демпферен маховик и турбо с променлива геометрия. 1,9 го има и със и без DPF от края на 2005г до средата на 2010г(когато 1,9 го спират, и пускат последния фейслифт само с комън рейл дизели). От 2003 до 2004г има 1,9 -101к.с. той е бил винаги без DPF.
      2,0PD са два варианта, с 8 и 16 клапана. Този с 8, е като 1,9, главата е същата, по-голяма турбина, 140к.с. и винаги е с DPF. Общо взето сравнително безпроблемен. Тези с 16 клапана до 140 коня са без DPF, но пък пукат глави и дюзите са им малко по-проблемни(имало е и сервизна акция за тях).
      Всички осемклапанови мотори помпа-дюза, износват разпределителен вал, и леглата на дюзите в главата. Вал с повдигачи се сменя за около 600-700лв с труд и нови, читави части. А и при добра поддръжка, изкарват и над 300 хиляди километра. Кофти е износването на леглата на дюзите в главата, но и с него е малко относително, при някои мотори няма проблем и до над половин милион километра.
      Има и нещо друго за 1,9-105 коня... Някои от тези, иначе известни като железни мотори, късат мотовилка и тя пробива блока. Това без никакви симптоми и при съвсем нормално каране. Има доста информаци и снимки на такива случаи в нета, но може би и аз малко трудно го вярвах, докато не го видях на практика с Турана на един колега. Може би просто от много произведени такива, дори съвсем малък процент с такъв дефект, не могат да останат незабелязани, но е факт, че го има.

      Не се включих отначало, защото условията на темата почти изключват коли на VAG, а и друг път си казвал, че е надценена марка. В някаква подобна тема отхвърляше и всичките подобни на ван, барабар с 307 комби, доколкото помня

      AFN е мотор с роторна ГНП БОШ с електронно управление, еквивалентните му малко по-нови версии с други означения(ASV), можеш да ги намериш след 2000г в Шкода Октавия първо поколение(до към началото на 2006г) и Голф 4 до към 2002г(в комбито 90-коньовата му версия е до към 2006г също).

      Иначе здрав мотор комън рейл, знам, че 1,9 на Фиат е такъв, а го слагат примерно и в Опел.

      ПП: Някой май спомена и печката(Вебасто) на Турана... Да, вярно е, всички дизелови Турани имат такава, но на повечето е предвидена да работи само като доотоплител(при работещ двигател). Може да се преправи лесно в автономна, но ако въобще работи, малко калпав модел е.
      Шаран и Алхамбра се правят до 2010г, с помпа дюза дизели. Там 1,9 го има до 150 коня, а има и 2,0, който обаче е с кофти привод на маслената помпа.
      Иначе в Туран и колите на базата на Голф, 2,0PD не е с проблемен привод на маслената помпа, какъвто има в Пасат B6.
      Последно редактирано от cecoa1; 28-12-20, 21:50.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • mikivt
        mikivt коментира
        Редактиране на коментар
        Луфт и чукане. Всяко влизане в сервиз искат да им сменят вътрешните накрайници.

      • Kozzzec
        Kozzzec коментира
        Редактиране на коментар
        Относно печките - при студено време двигателят не загрява, ако не работи печката.

      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        пд 105 коня и при приятел изкара биелата през блока, но ние го очаквахме , защото беше го докарал до към 240кс и 500Нм и това със сток биели. Иначе това с вала и износването е проблем главно на 131/150 кс пд. 101 и 105 не страдат толкова от него, 101 кс са с долничка от АСВ.

    • #20
      За тези години , за тези пари , автомобила с най-голям обем , здрав салон , качествени материали , много екстри , безпроблемен мотор , препоръчвам Chrysler Grand Voyager. Недостатък е високия разход градско 10-12.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        С кой двигател?

      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Вояджър има едно приятелче и съм се возил и подкарвал. Много широка, удобна и комфортна кола. Но и доста тежка и все с големи двигатели. Неговата е с 2.5 ТД ВМ, който се говори, че е доста проблемен двигател.Новите комънрейли не ги знам, но и те ще са големи, като за бус.

    • #21
      Сещам се че и Ауди А6 до 2005г ги има на предно с приемливи четирицилндрови дизели, и цените им са приемливи. До около средата на 2001г ги има и с AFN, после почват помпа-дюза. Поддръжката не е по-различна от на Пасат от същите години.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #22
        От Вагените се отказвам, но общо взето темата се измества.
        Обобщение:
        Колкото се може по-голямо комби с първо поколение комънрейл дизел с обикновено турбо, желателно с интеркулер.Пожелателно с едномасов маховик, макар да е трудна задача в този времеви отрязък. 2003-2006. Мощност от 105 до 120 коня макс. Без ДПФ ФАП и подобни системи, махащи се само със софтуерна намеса. Рзход на гориво 4,5-5 Извън и до 7,5-8 в града. Кубатура, до 2.0. За окачване, нямам претенции. Не я товаря с огромни тежести, макар че Ксантията носи наистина много на товарене. По-скоро ми е нужен обем и най-вече дължина със сгънати или махнати задни седалки. Пожелателно с рейки на покрива, за да може да се монтира багажник. Цена на придобиване, би било най-добре да е до 3К макс.
        Ще огледам и Лагуна 2 Грандтур, но най се заглеждам в Пежо 307 комби. Явно пак ще е франсе.

        ПП: Мечтата ми е Волво не знам модела от ония квадратните много дълги комбита. Но нямам финансов дерман да го поддържам за евридей кола и дизел по-малък от 2.5 няма. Това предполага сериозен разход на гориво по моите стандарти.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          За тоя разход внимавай с теглото. Около тия години колите стават все по-тежки, а ти я искаш да е и голяма... Моята малка Фабия 1 хечбек, тежи колкото твоята Ксантия комби. 307 комби е малко по-леко. Между другото, 95% съм сигурен, че 90-коньовия мотор на 307 е с обикновен маховик, а и като цяло е по-безпроблемен. Доколкото знам той е и без филтър за твърди частици, а по-мощния е винаги с такъв филтър. Ако не ти стига мощност, със сигурност може да се добави малко с препрограмиране. Отделно и данъка ще е по-евтин(едва ли е от голямо значение, но все пак).

        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Вероятно си прав. При 406, 90 коньовия не е с демпфер. За 307, не съм много сигурен, но има и там такава вероятност. Ако може да му се налеят двайсетина коня, не ме интересува дето няма кулер. Трябва да поровя. 406 все още си ми е фаворит, но много много трудно се намират читави, а и са до 2003-4. У нас до 2003 най-младата съм намирал.
          Последно редактирано от TigerHunter; 29-12-20, 21:38.

        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Десетсимвола...

      • #23
        Да се включа с предложение:
        Форд С- макс.
        Ценово придобиване+ обслужването до към 4500лв.
        Като размер много ми харесват,но с двигателите как са,по запознати да кажат.
        Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
        ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

        Коментар


        • #24
          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          ........
          Колкото се може по-голямо комби с първо поколение комънрейл дизел с обикновено турбо, желателно с интеркулер.Пожелателно с едномасов маховик, макар да е трудна задача в този времеви отрязък. 2003-2006. Мощност от 105 до 120 коня макс. Без ДПФ ФАП и подобни системи, махащи се само със софтуерна намеса. Рзход на гориво 4,5-5 Извън и до 7,5-8 в града. Кубатура, до 2.0. ,,,,,,,,,,,,,,

          нужен обем и най-вече дължина със сгънати или махнати задни седалки. Пожелателно с рейки на покрива, за да може да се монтира багажник. Цена на придобиване, би било най-добре да е до 3К макс.

          Според горното (дължината) е нужна кола от класа Large Family car.
          Поогледах за тези пари около 4 к какво се предлага.
          Избора не е голям ама ето го (първо тези с повече бройки):

          1. Мондео там мотора е същия (DW10 2.0 tdci) като ПСА групата т.е. френски дизел
          2. Лагуна тука 1.9 dci го има 100-120 кс с 8 клапана.
          3. Вектра има 1.9 cdti на Фиат с 8 клапана е 119 коньовия

          За ДПФ-ите и маховиците да се включат разбирачите
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Мондео не е с тоя мотор от тия години. Проблемен дизел имат.

          • mikivt
            mikivt коментира
            Редактиране на коментар
            Лагуна две е рядко слаба кола. Дори и по разбиранията от края на деветдесетте/началото на новото хилядолетие, когато всички европейски производители свалиха качеството. А пък 1,9dci е черешката на тортата от възможните и мотори, ама отзад напред. 406 е порядък по здраво.

          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Значи остава Вектрата.
            Аз от предния модел нямах никакви оплаквания но не бе дизел.
            Някой да разкаже за този италианския мотор

        • #25
          Благодаря на всички за мненията! Изборът ми се съсредочочава върхи Пежо 406 и 307 комбита. Може и 90 коньови. Има вариамт да се чипнат леко, но и без, пак стават. Въпросът е, да се намери запазен екземпляр.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #26
            Имах Волво S80 2000 или 2001 г. с двг. 2,5 на вагините и АСК на айсин. Дразнеше ме, че при леко натискане на газта изключваше лок-ъпа и сваляше скорост надолу. С чипосване проблема се реши. Като ходех на работа ми гореше средно 7,7/100 дизел. На дълъг път 90-110 неагресивно шофиране и до 130 на магистрала -7/100. Но поддръжката си е скъпа.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #27
              Имал съм 4 406ци,само дизели-2.0 90 кс,2.0 110кс и две 2.2 със 133 коня-всичките са корави,но 8 клапановите са милионници.
              Разликата между 90 и 110 коня е ,че 90та няма кулер и е с барабанна сп-ка отзад,а и софтуерно де.С чип стават приятни за каране.
              307 те им се мачкат шофьорските седалки и на малко км-фабричен дефект.
              Проблема е ,че вече няма читави 406ци,иначе казват това било последното истинско пежо.
              Последната ми 406ца беше 2.0 110 коня 2002г и след чипа съм я свалял под 4/100 на дълго.
              Лагуните са с проблемни турбота,само за сведение(1.9 дци-то).

              Коментар


              • bullet_pk
                bullet_pk коментира
                Редактиране на коментар
                С проблемно турбо са 1.9 120 к.с.. То е първото им с променлива геометрия. Следвящите със 130 к. с. нямат пробрем с турбото. 107 к.с. не е с променлива геометрия и също нямат проблем.

                Лагуната я дадох като вариянт, защото 8 клапанова се прави до 2007. Дори 107 к.с. ги има с 6 скорости и темпомат и върви много приятно. Намира се на цени 3-4000 лв.

                Просто предлага най-много при ограничен бюджет.

              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Колега, сподели ако обичаш какво трябва да се гледа. Явно имаш голям опит с тях.

                ПП: Имах предвид Даниел
                Последно редактирано от TigerHunter; 01-01-21, 21:33.

            • #28
              Пежо 406 при търсене 2003-2006 дизел комби има 2 ръждилника в мобилето за по 1700 лева от 2003

              Ще требе компромис некъде май май....
              Land Rover Discovery II, V8 4.0
              VW Golf VI variant
              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

              Коментар


              • #29
                406 ците ги следя от няколко месеца. Наистина е много беден пазара.
                Като цяло ме интересува да не са ръждилници и всичко по електриките да работи. За двигателите, нямам почти никакви притеснения. Интересува ме да са запазени повечето като външен вид.
                И все пак, предпочитам кола от 2003 , отколкото 2008-9 с всички електроники, турбо геометрии, Фап, демпфери, двувалки и подобни.
                406 ми е първи избор и ако попадна на запазена такава, всчики останали моментално отиват "у лЕво". Естествено ще бъде обслужвана и обгрижвана.

                ПП: В момента в ау бг има една софийска тъмносива, която ми радва окото и една има в карс, врачанка, която стои от доста време светлосива, също много добре изглеждаща външно. Радиото го няма , но се намира за трийсетина пари, Това са бели ядове.
                Последно редактирано от TigerHunter; 01-01-21, 20:53.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Много контакти и познанства съм изгубил в Дупница през 14-те години, дето бях в Италия. А и не бях в Милано и околностите, където са всички дупничани.
                  Преди повече от десет години се прибрах, но вече поколенията се смениха и много младежи, които продават коли, съм ги оставил деца едно време. Но имам едно-две познанства. Ще видя какво може да се направи.

                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не бих ти препоръчал въобще да гледаш "нов внос" за под 4÷5К, освен ако не си наясно какво те чака.

                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  В интерес на истината, предпочитам регистриран и поддържан у нас автомобил.Въпрос на късмет е пак, но знам отношението на италианците към колите и общата им техническа култура.Тук много повече се вманиячаваме с поддръжката и консумативите. Манталитет е още от времето на Ладите. Сякаш ше ги караме сто години тия котури. Отвори коя искаш тема и да видиш препоръки за масла, филтри, ремъци и каквото и да било. 4-5 К за кола на тоя етап няма как да дам, но и не бих дал
                  принципно, освен ако имам още три и я ползвам за гъзовоз, или да си начеша крастата. Разбирай, ако не си знам парите.

                  ПП: Напълно съм наясно какво ме чака преди всичко с автомобил от тия години, но и съм напълно наясно, че са в пъти по-здрави и безпроблемни от съвременните сапунерки. Такава кола се стяга за 1000 лв. Съвременните, ако е дарак и 5К няма да те оправят.

              • #30
                406 е вече много уморен автомобил и едва ли ще намериш читава,ако пък излезе нещо ще е на дебела пара.
                Общо взето нямат проблеми страшни,демпферна шайба,биалетки,СОМа след август 2002 да не се клатят лостчетата особено на мигачите.
                Мотора е куче(говорим за 2 литра хди)дали ще е 90 или 110 коня,но имат разлика тия с ФАП са 107 коня,без ФАП са 109.
                Няма нещо по специално за гледане,буташ всички копчета дали работят.
                Парното и климатика са супер,но само 110 коньовите имат ел.нагревател в парното и след пускане на вентилатора стопля след няколко минути.
                Малко чупят пружини та виж за това.Задна ако има счупена ще разбереш чак когато я свалиш по някаква си причина,виж предна пука гумата направо.
                Питай ако нещо друго те интересува.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X