Ех тея гагичови гонки направо са като бой да смърт, все завършват с поражение за "претендента" и задължително със спиране в аварийната лента, опционално може да се добавят пушеци изпод предния капак или от ауспуха за благозвучие на историята.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
JEEP ,кой ?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеЦъ. От 4,7 стандартния WJ Либито е по-бързо. С 5-10 км/ч само, но пък другото с L6 двигателя изобщо не е в класацията. Все едно, в КМБ, а и в цяла Европа дали може да поддържа 180 или 195 км/ч не е от значение. А и собствениците на WJ обикновено са ги налифтили, борѝле са "шими" и отдавна са се отказАли да се юрят по магистралите. Jeep на Jeep не е конкурент по магистралите. Виж за разни гоУфъри е много неприятна изненада. Последно ноември м.г. "счупѝх" един Range Rover Evoque - дизелор, разбира се. Подминавам си го кротко на магистралата и он нещо пощръклЕ и тръгнА да се надбЕгва Еми, "кик-даун" и си го изпреварѝх, а он кат подлуде и мА гонѝ докъм 180... Ма на 190 нещо му станА и рЕзко намАли и уйде в аварийното платно. А на "Либи" това му е лимитът. Да беше устискАл още малЦе, ама на - счупѝ са (и той...).
Та понякога + 10 км/ч явно имат значение.
Но така или иначе, вървенето не е основно изискване в темата. Предимство има, единствено ако на някой му е важно да е по-нова година, както и раздатката 242, т.е. опцията за истински фултайм. Ако тая раздатка я имаше с по-силните мотори на WJ (което на теория не би трябвало да им е проблем, но са решили да не я слагат), хептен щеше да натежи в избора между двете возила. Но пак казвам, за някой слизащ от нещо с динамика на Москвич, и 4,0 би бил достатъчен. Иначе 4,7 с Куадра Драйв, ще е по-бърз и по-проходим, ама нещо тая раздатка не ме кефи лично мен.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Не съм имал възможността да се возя и да управлявам KJ, веднъж за около ден и 100-на км карах WJ, та освен по-малкото пространство в KJ, и като вътрешно, и като място да си слагаш разни боклуци отпред по таблото и около него, и като багажник, искам да попитам хората, които има преки впечатления и от двете:
- и KJ ли се люля като попско кандило нон-стоп докато се возиш по Х-оста?
- бидейки по-малка като цяла джипка, много повече ли друса KJ от WJ?
Благодаря!
п.с. Вчера за малко изпуснах един WK 3.0 diesel, който според продавача имал забележки по боята, отвътре по снимките беше като нов, естествено забележките на боята на снимктие не се виждаха, иначе му искаше 6 бимберици, беше приятна цена, но докато се накумя за оглед и отИдеЕ...
Коментар
-
Темата тръгва на зле. Ще прЕклУчи като тая: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...=192502&page=6"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Ми тя си беше тръгнала към WJ отначало тая тема... А цитираната от теб ще му е полезна, но гледам, че авторът и, има WJ 4,0 с 242 раздатка, което и аз препоръчвам в тази тема.
В цитираната тема също става ясно, че ако човек държи на практичността, а не да се състезава по светофарите, WJ 4,0 с 242 раздатка е по-добрия избор.
-
-
В цитираната тема също става ясно, че ако човек държи на практичността, а не да се състезава по светофарите, WJ 4,0 с 242 раздатка е по-добрия избор.
Разни хора, разни идеали. Непритежавалите "Jeep" не могат по никакъв начин да си представят съчетанието между настина проходима (а не като някое "Legacy" или "quattro") кола и магистрален "cruiser". Писал съм по-горе: "Друг свят е това, не е за трактористи"."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
Да , ако практичността означава да се таралянкаш 8 часа от София до българското Чрноморие като по Таатово златно време и да пристигнеш вече "подготвен" с морска болест, ама "проходим" с цял преден мост и с мнооооого багаж, видиш ли - разбира се.
Разни хора, разни идеали. Непритежавалите "Jeep" не могат по никакъв начин да си представят съчетанието между настина проходима (а не като някое "Legacy" или "quattro") кола и магистрален "cruiser". Писал съм по-горе: "Друг свят е това, не е за трактористи".
Ти по-добре кажи как се лекуват носачите на KJ, знам за темата, грубо в пари какви са му вариантите?
От там нататък е въпрос на вкус.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеТи по-добре кажи как се лекуват носачите на KJ, знам за темата, грубо в пари какви са му вариантите?
От там нататък е въпрос на вкус.
Но ми скочиха специалисторите какъв балък видиш ли съм бил , че изпълнението на сервизната акция било напълно достатъчно (нищо, че по щатските форуми хора пишат за по 2-3-7 изпълнения на същата акция и пак трошене на шарнирите). Но пък попаднах на теми, вкл. в този форумЪт, където разни ленд-круЙзъристи леко под сурдинка така, сякаш обсъждат венерически болести коментират същия проблем и при техните велики возила.
Просто за 3000 лв. не можеш да си купиш бензиново "Либи", затова ги дадох преди 3 години. Приятните емоции, които тази кола дава, си заслужават. След 5-6 години сигурно ще може да се купи за толкова, ама и "Либитата" ще са на по 20+ години. За тия пари - "Рено Меган 1,5 dCi" дето ми експлодира двигателят на път за морето Или трактор с шосейна крейсерска скорост от 80 км/ч.
А, забравих - великите ГАЗ 69 са твърдо по 3000 лв. в КМБ (справка темата "Дядо Владо си търси ГАЗ 69")"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Е, не е приятна тази сума. А и само с редовна смяна на шарнири да се минава, пак си е разправия. Трябва човек да му е доста важно малко по-доброто вървене на тоя KJ, за да го предпочете пред WJ, при една и съща раздатка 242.
Под две секунди до 100км/ч разлика, имат значение предимно при улични гонки. Максималната скорост също е близка(с WJ 4,0). За нормално пътуване тия разлики са несъществени.
Остава прословутото клатене, стабилност... това всеки може да си го прецени, доста хора ги устройва, и не усещат клатене.
Разхода е почти сходен, а ако ще е на газ още по-малка е разликата в пари. Отделно, че успоредно с въпроса за газта, идва и предимството на големия багажник и мястото на резервната гума.
Също и оборудването на Гранда може да е доста по-добро.
-
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеМа на 190 нещо му станА и рЕзко намАли и уйде в аварийното платно. А на "Либи" това му е лимитът...
Първоначално публикуван от tnt3 Преглед на мнение...та освен по-малкото пространство в KJ, и като вътрешно, и като място да си слагаш разни боклуци отпред по таблото и около него, и като багажник, искам да попитам хората, които има преки впечатления и от двете:
- и KJ ли се люля като попско кандило нон-стоп докато се возиш по Х-оста?
- бидейки по-малка като цяла джипка, много повече ли друса KJ от WJ?
Ето, сравнение между размерите на WJ и KJ:
Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнениеОт: Jeep Liberty 2.8 CRD
На пръв поглед Jeep Cherokee Liberty KJ е доста по-малък от Grand Cherokee WJ, но основната разлика е в обема на багажника. Макар и да изглежда тесен, всъщност сухата статистика показва малко по-различна ситуация. Имаше и тема, където доста спорихме. Основно формата на седалките и обзавеждането на салона го прави да изглежда по-спартански вътре, както и по-некомфортен в сравнение с Grand-а. Ето малко цифри за сравнение на размерите:Сравняван показател Liberty KJ Grand WJ Grand WJ vs Liberty KJ Wheelbase /междуосие/ - inches/mm 104.2" = 2646.68 mm 105.9" = 2690.368 mm Разлика от 43.688 mm
+ за WJОбща дължина 2001-04:174.2" (4420 mm)
2005-07: 174.7" (4440 mm)1999–2000: 181.5" (4610 mm)
2001-03: 181.6" (4613 mm)
2004: 181.3" (4605 mm)Разлика от 210 mm. предимно в дължината на багажника за WJ Ширина 2001-04: 73.2" (1860 mm)
2005-07: 71.8" (1820 mm)1999–2000+2004: 72.3" (1836 mm)
2001–03: 72.6" (1844 mm)24 mm + за KJ до 2004г. Височина 2001-04: 73.2" (1860 mm)
2005-07: 69.8" (1770 mm)1999–2000+2004: 69.4" (1763 mm)
2001–03: 70.3" (1786 mm)124 mm + за KJ до 2004г.
16 mm + за WJСобствено тегло 4070lb lb (1846 kg) 3989 lb (1809kg) 37 kg > за KJ Front track/ Предна следа 60.0" = 1524 mm 59.5" 1511.3 mm 12.7 mm + за KJ Rear track / Задна следа 59.7"- 1516.38 mm 59.5"- 1511.3 mm 5.08 mm + за KJ Luggage volume
Обем багажник/ном./макс.29.0 cu.ft. / 69.0 cu.ft
0.8211 / 1.9538 куб.м39.0 cu.ft. / 72.3 cu.ft
1.1043 / 2.0473 куб.мОсновна разлика! 0,2832 до 0,0935 куб.м + за WJ Front legroom - макс. разстояние
за краката отпред40.8" - 1036.32 mm 41.4" - 1051.56 mm 15,24 mm + за WJ Rear legroom - макс. разстояние
за краката отзад37.2" - 944.88 mm 35.3" - 896.62 mm 48,26 mm + за KJ Front headroom Разстояние от тавана до ниво на сядане отпред 40.7" – 1033.78 mm 39.7" - 1008.38 mm 25,4 mm + за KJ Rear headroom Разстояние от тавана до ниво на сядане отзад 42.1" – 1069.34 39.5" - 1003.3 mm 66,04 mm + за KJ Front hiproom – Ширина на нивото на сядане отпред 57.0" - 1447.8 mm 56.5" - 1435.1 mm 12,7 mm + за KJ Rear hiproom - Ширина на нивото на сядане отзад 47.4" - 1203.96 mm 52.4" – 1330.96 mm 127 mm + за WJ Front shoulder room - ширина при нивото на раменете отпред 56.5" – 1435.1 mm 58.9" – 1496.06 mm 60,96 mm + за WJ Rear shoulder room - ширина при нивото на раменете отзад 56.5" - 1435.1 mm 57.8" – 1468.12 mm 33,02mm + за WJ Passenger volume - общ размер на пространството за пътниците в салона 104 cu.ft. - 2.944 куб.м 95 cu.ft. - 2.690 куб.м 0,254 куб.м + за KJ Turning radius/радиус на завой/feet/meters 17.9' - 5.46 m 18.7' - 5.7 m 0,24 m < за KJ Ground clearance
Пътен просвет9.5" - 24.13 mm 9.1" - 23.114 mm 1,016 + за KJ Drag coefficient / Коефициент на въздушно съпротивление .42 .45 .03 < KJ Последно редактирано от Павлин Андреев; 29-03-20, 19:15."Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония
2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD
Коментар
-
Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнениеПриказки под шипковия храст... Speed governor-a на модела е 114 mph, т.е. 183 км/ч."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеНе знам, дедовото, язе гледам километражо ("спидометАро").
"Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония
2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD
Коментар
-
Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
Какво гледаш ти и какво са заложили инженерите са две различни неща... Важното е простотията ти да се лее, па ако някой ти се върже, дюшеш, налЕ."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеО-о-о-о, дедовото, ма ти си бил индженер у FCA, не знаех, не знаех...
Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнениеВажното е простотията ти да се лее."Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония
2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD
Коментар
-
cecoa1 коментира
Днес, 19:00
Е, не е приятна тази сума. А и само с редовна смяна на шарнири да се минава, пак си е разправия. Трябва човек да му е доста важно малко по-доброто вървене на тоя KJ, за да го предпочете пред WJ, при една и съща раздатка 242.
Под две секунди до 100км/ч разлика, имат значение предимно при улични гонки. Максималната скорост също е близка(с WJ 4,0). За нормално пътуване тия разлики са несъществени.
Остава прословутото клатене, стабилност... това всеки може да си го прецени, доста хора ги устройва, и не усещат клатене.
Разхода е почти сходен, а ако ще е на газ още по-малка е разликата в пари. Отделно, че успоредно с въпроса за газта, идва и предимството на големия багажник и мястото на резервната гума.
Също и оборудването на Гранда може да е доста по-добро."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Не е проблема в независимото окачване, а само че изпада шарнира.
Иначе са се застъпили двата модела малко във времето на производство.
За концепциите е вярно, даже мотора на Гранда с правилната раздатка, си е направо древен, и май това са едни от последните автомобили, в които се ползва.
Но пък доста стари концепции, са по-читави от новите...сам се ужасяваш от новите джипове с турбодвигатели от миксер.
-
-
cecoa1 коментира
Днес, 20:07
Не е проблема в независимото окачване, а само че изпада шарнира.
Иначе са се застъпили двата модела малко във времето на производство.
За концепциите е вярно, даже мотора на Гранда с правилната раздатка, си е направо древен, и май това са едни от последните автомобили, в които се ползва.
Но пък доста стари концепции, са по-читави от новите...сам се ужасяваш от новите джипове с турбодвигатели от миксер.
За ритуалното самоубийство на европейското автопроизводство с миксерите и сенокосачките вместо двигатели, имахме отделна тема. Коли с такива двигатели повече НЯМА ДА ИМА в Европа. Който иска да хване последния влак - да се мЕта. Който не иска - да чака електричката. А който е мазохист и хазартен тип - да си взима дизелор."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар