Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP ,кой ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ех тея гагичови гонки направо са като бой да смърт, все завършват с поражение за "претендента" и задължително със спиране в аварийната лента, опционално може да се добавят пушеци изпод предния капак или от ауспуха за благозвучие на историята.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Цъ. От 4,7 стандартния WJ Либито е по-бързо. С 5-10 км/ч само, но пък другото с L6 двигателя изобщо не е в класацията. Все едно, в КМБ, а и в цяла Европа дали може да поддържа 180 или 195 км/ч не е от значение. А и собствениците на WJ обикновено са ги налифтили, борѝле са "шими" и отдавна са се отказАли да се юрят по магистралите. Jeep на Jeep не е конкурент по магистралите. Виж за разни гоУфъри е много неприятна изненада. Последно ноември м.г. "счупѝх" един Range Rover Evoque - дизелор, разбира се. Подминавам си го кротко на магистралата и он нещо пощръклЕ и тръгнА да се надбЕгва Еми, "кик-даун" и си го изпреварѝх, а он кат подлуде и мА гонѝ докъм 180... Ма на 190 нещо му станА и рЕзко намАли и уйде в аварийното платно. А на "Либи" това му е лимитът. Да беше устискАл още малЦе, ама на - счупѝ са (и той...).
      Та понякога + 10 км/ч явно имат значение.
      Стандартния 4,7 вдига 200км/ч. Но максималните скорости, както казваш, не са важни. На ускорение е по-добър, поне на хартия. Теглото на KJ и WJ е почти еднакво, няма откъде да дойде голяма разлика във вървенето, особено пък с 4,7, който е с двайсетина коня поне по-мощен и с доста по-голям момент(освен ако не е там най-слабия му вариант). Докато 4,0 в най-мощния си вариант, е с 15 коня под 3,7 на Либито, и до 5000 оборота, характеристиките му са по-добри.
      Но така или иначе, вървенето не е основно изискване в темата. Предимство има, единствено ако на някой му е важно да е по-нова година, както и раздатката 242, т.е. опцията за истински фултайм. Ако тая раздатка я имаше с по-силните мотори на WJ (което на теория не би трябвало да им е проблем, но са решили да не я слагат), хептен щеше да натежи в избора между двете возила. Но пак казвам, за някой слизащ от нещо с динамика на Москвич, и 4,0 би бил достатъчен. Иначе 4,7 с Куадра Драйв, ще е по-бърз и по-проходим, ама нещо тая раздатка не ме кефи лично мен.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • Не съм имал възможността да се возя и да управлявам KJ, веднъж за около ден и 100-на км карах WJ, та освен по-малкото пространство в KJ, и като вътрешно, и като място да си слагаш разни боклуци отпред по таблото и около него, и като багажник, искам да попитам хората, които има преки впечатления и от двете:
        - и KJ ли се люля като попско кандило нон-стоп докато се возиш по Х-оста?
        - бидейки по-малка като цяла джипка, много повече ли друса KJ от WJ?
        Благодаря!

        п.с. Вчера за малко изпуснах един WK 3.0 diesel, който според продавача имал забележки по боята, отвътре по снимките беше като нов, естествено забележките на боята на снимктие не се виждаха, иначе му искаше 6 бимберици, беше приятна цена, но докато се накумя за оглед и отИдеЕ...

        Коментар


        • Темата тръгва на зле. Ще прЕклУчи като тая: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...=192502&page=6
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Ми тя си беше тръгнала към WJ отначало тая тема... А цитираната от теб ще му е полезна, но гледам, че авторът и, има WJ 4,0 с 242 раздатка, което и аз препоръчвам в тази тема.
            В цитираната тема също става ясно, че ако човек държи на практичността, а не да се състезава по светофарите, WJ 4,0 с 242 раздатка е по-добрия избор.


        • В цитираната тема също става ясно, че ако човек държи на практичността, а не да се състезава по светофарите, WJ 4,0 с 242 раздатка е по-добрия избор.
          Да , ако практичността означава да се таралянкаш 8 часа от София до българското Чрноморие като по Таатово златно време и да пристигнеш вече "подготвен" с морска болест, ама "проходим" с цял преден мост и с мнооооого багаж, видиш ли - разбира се.
          Разни хора, разни идеали. Непритежавалите "Jeep" не могат по никакъв начин да си представят съчетанието между настина проходима (а не като някое "Legacy" или "quattro") кола и магистрален "cruiser". Писал съм по-горе: "Друг свят е това, не е за трактористи".
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            "Наистина проходима", въх ще умра.Даже ако се ограничим в клас паркетник е под средна хубост, виж ако го сравняваме с лека кола с 7см клиренс има някакви шансове.

        • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

          Да , ако практичността означава да се таралянкаш 8 часа от София до българското Чрноморие като по Таатово златно време и да пристигнеш вече "подготвен" с морска болест, ама "проходим" с цял преден мост и с мнооооого багаж, видиш ли - разбира се.
          Разни хора, разни идеали. Непритежавалите "Jeep" не могат по никакъв начин да си представят съчетанието между настина проходима (а не като някое "Legacy" или "quattro") кола и магистрален "cruiser". Писал съм по-горе: "Друг свят е това, не е за трактористи".
          Така е - разни хора.... Ама автора ще замени Фронтера А със 125 коня. Та който и да е от коментираните, ще е по-динамичен.
          Ти по-добре кажи как се лекуват носачите на KJ, знам за темата, грубо в пари какви са му вариантите?
          От там нататък е въпрос на вкус.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Ти по-добре кажи как се лекуват носачите на KJ, знам за темата, грубо в пари какви са му вариантите?
            От там нататък е въпрос на вкус.
            ~ 3000 лв. В същата тема съм пуснал фактури, товарителници, онлайн-поръчки и съм казал колко ми е взел Димата.
            Но ми скочиха специалисторите какъв балък видиш ли съм бил , че изпълнението на сервизната акция било напълно достатъчно (нищо, че по щатските форуми хора пишат за по 2-3-7 изпълнения на същата акция и пак трошене на шарнирите). Но пък попаднах на теми, вкл. в този форумЪт, където разни ленд-круЙзъристи леко под сурдинка така, сякаш обсъждат венерически болести коментират същия проблем и при техните велики возила.

            Просто за 3000 лв. не можеш да си купиш бензиново "Либи", затова ги дадох преди 3 години. Приятните емоции, които тази кола дава, си заслужават. След 5-6 години сигурно ще може да се купи за толкова, ама и "Либитата" ще са на по 20+ години. За тия пари - "Рено Меган 1,5 dCi" дето ми експлодира двигателят на път за морето Или трактор с шосейна крейсерска скорост от 80 км/ч.
            А, забравих - великите ГАЗ 69 са твърдо по 3000 лв. в КМБ (справка темата "Дядо Владо си търси ГАЗ 69")
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Е, не е приятна тази сума. А и само с редовна смяна на шарнири да се минава, пак си е разправия. Трябва човек да му е доста важно малко по-доброто вървене на тоя KJ, за да го предпочете пред WJ, при една и съща раздатка 242.
              Под две секунди до 100км/ч разлика, имат значение предимно при улични гонки. Максималната скорост също е близка(с WJ 4,0). За нормално пътуване тия разлики са несъществени.
              Остава прословутото клатене, стабилност... това всеки може да си го прецени, доста хора ги устройва, и не усещат клатене.
              Разхода е почти сходен, а ако ще е на газ още по-малка е разликата в пари. Отделно, че успоредно с въпроса за газта, идва и предимството на големия багажник и мястото на резервната гума.
              Също и оборудването на Гранда може да е доста по-добро.

          • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Ма на 190 нещо му станА и рЕзко намАли и уйде в аварийното платно. А на "Либи" това му е лимитът...
            Приказки под шипковия храст... Speed governor-a на модела е 114 mph, т.е. 183 км/ч.

            Първоначално публикуван от tnt3 Преглед на мнение
            ...та освен по-малкото пространство в KJ, и като вътрешно, и като място да си слагаш разни боклуци отпред по таблото и около него, и като багажник, искам да попитам хората, които има преки впечатления и от двете:
            - и KJ ли се люля като попско кандило нон-стоп докато се возиш по Х-оста?
            - бидейки по-малка като цяла джипка, много повече ли друса KJ от WJ?
            KJ e с по-големи вътрешни габарити от WJ. Освен това за разлика от WJ е с независимо предно окачване и на магистрала има по-скоро "автомобилно" поведение, което е и логичното в случая.

            Ето, сравнение между размерите на WJ и KJ:

            Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
            От: Jeep Liberty 2.8 CRD

            На пръв поглед Jeep Cherokee Liberty KJ е доста по-малък от Grand Cherokee WJ, но основната разлика е в обема на багажника. Макар и да изглежда тесен, всъщност сухата статистика показва малко по-различна ситуация. Имаше и тема, където доста спорихме. Основно формата на седалките и обзавеждането на салона го прави да изглежда по-спартански вътре, както и по-некомфортен в сравнение с Grand-а. Ето малко цифри за сравнение на размерите:
            Сравняван показател Liberty KJ Grand WJ Grand WJ vs Liberty KJ
            Wheelbase /междуосие/ - inches/mm 104.2" = 2646.68 mm 105.9" = 2690.368 mm Разлика от 43.688 mm
            + за WJ
            Обща дължина 2001-04:174.2" (4420 mm)
            2005-07: 174.7" (4440 mm)
            1999–2000: 181.5" (4610 mm)
            2001-03: 181.6" (4613 mm)
            2004: 181.3" (4605 mm)
            Разлика от 210 mm. предимно в дължината на багажника за WJ
            Ширина 2001-04: 73.2" (1860 mm)
            2005-07: 71.8" (1820 mm)
            1999–2000+2004: 72.3" (1836 mm)
            2001–03: 72.6" (1844 mm)
            24 mm + за KJ до 2004г.
            Височина 2001-04: 73.2" (1860 mm)
            2005-07: 69.8" (1770 mm)
            1999–2000+2004: 69.4" (1763 mm)
            2001–03: 70.3" (1786 mm)
            124 mm + за KJ до 2004г.
            16 mm + за WJ
            Собствено тегло 4070lb lb (1846 kg) 3989 lb (1809kg) 37 kg > за KJ
            Front track/ Предна следа 60.0" = 1524 mm 59.5" 1511.3 mm 12.7 mm + за KJ
            Rear track / Задна следа 59.7"- 1516.38 mm 59.5"- 1511.3 mm 5.08 mm + за KJ
            Luggage volume
            Обем багажник/ном./макс.
            29.0 cu.ft. / 69.0 cu.ft
            0.8211 / 1.9538 куб.м
            39.0 cu.ft. / 72.3 cu.ft
            1.1043 / 2.0473 куб.м
            Основна разлика! 0,2832 до 0,0935 куб.м + за WJ
            Front legroom - макс. разстояние
            за краката отпред
            40.8" - 1036.32 mm 41.4" - 1051.56 mm 15,24 mm + за WJ
            Rear legroom - макс. разстояние
            за краката отзад
            37.2" - 944.88 mm 35.3" - 896.62 mm 48,26 mm + за KJ
            Front headroom Разстояние от тавана до ниво на сядане отпред 40.7" – 1033.78 mm 39.7" - 1008.38 mm 25,4 mm + за KJ
            Rear headroom Разстояние от тавана до ниво на сядане отзад 42.1" – 1069.34 39.5" - 1003.3 mm 66,04 mm + за KJ
            Front hiproom – Ширина на нивото на сядане отпред 57.0" - 1447.8 mm 56.5" - 1435.1 mm 12,7 mm + за KJ
            Rear hiproom - Ширина на нивото на сядане отзад 47.4" - 1203.96 mm 52.4" – 1330.96 mm 127 mm + за WJ
            Front shoulder room - ширина при нивото на раменете отпред 56.5" – 1435.1 mm 58.9" – 1496.06 mm 60,96 mm + за WJ
            Rear shoulder room - ширина при нивото на раменете отзад 56.5" - 1435.1 mm 57.8" – 1468.12 mm 33,02mm + за WJ
            Passenger volume - общ размер на пространството за пътниците в салона 104 cu.ft. - 2.944 куб.м 95 cu.ft. - 2.690 куб.м 0,254 куб.м + за KJ
            Turning radius/радиус на завой/feet/meters 17.9' - 5.46 m 18.7' - 5.7 m 0,24 m < за KJ
            Ground clearance
            Пътен просвет
            9.5" - 24.13 mm 9.1" - 23.114 mm 1,016 + за KJ
            Drag coefficient / Коефициент на въздушно съпротивление .42 .45 .03 < KJ
            Последно редактирано от Павлин Андреев; 29-03-20, 18:15.
            "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

            2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
              Приказки под шипковия храст... Speed governor-a на модела е 114 mph, т.е. 183 км/ч.
              Не знам, дедовото, язе гледам километражо ("спидометАро"). Ти ги разбираш нещата - имАл си 2 дизелови, катастрофирАл си с едното, сигур сѝги си минал на бенДзиново "Либи", а?
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Не знам, дедовото, язе гледам километражо ("спидометАро").
                Какво гледаш ти и какво са заложили инженерите са две различни неща... Важното е простотията ти да се лее, па ако някой ти се върже, дюшеш, налЕ.

                "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение

                  Какво гледаш ти и какво са заложили инженерите са две различни неща... Важното е простотията ти да се лее, па ако някой ти се върже, дюшеш, налЕ.
                  О-о-о-о, дедовото, ма ти си бил индженер у FCA, не знаех, не знаех...
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    О-о-о-о, дедовото, ма ти си бил индженер у FCA, не знаех, не знаех...
                    Както вече написах:

                    Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                    Важното е простотията ти да се лее.
                    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                    Коментар


                    • cecoa1 коментира
                      Днес, 19:00
                      Е, не е приятна тази сума. А и само с редовна смяна на шарнири да се минава, пак си е разправия. Трябва човек да му е доста важно малко по-доброто вървене на тоя KJ, за да го предпочете пред WJ, при една и съща раздатка 242.
                      Под две секунди до 100км/ч разлика, имат значение предимно при улични гонки. Максималната скорост също е близка(с WJ 4,0). За нормално пътуване тия разлики са несъществени.
                      Остава прословутото клатене, стабилност... това всеки може да си го прецени, доста хора ги устройва, и не усещат клатене.
                      Разхода е почти сходен, а ако ще е на газ още по-малка е разликата в пари. Отделно, че успоредно с въпроса за газта, идва и предимството на големия багажник и мястото на резервната гума.
                      Също и оборудването на Гранда може да е доста по-добро.
                      Както и в заключената тема съм писал - не хваля KJ пред WJ. То е наследник на "Cherokee", т.е. на друг, различен от "Grand Cherokee" автомобил. Че Grand Cherokee и Cherokee не се съотнасят като "Гранд Витара" към "Витара", всички се съгласиха преди няколко страници в тази тема. "Ролс-Ройс" от 1950 г. според мен е по-гот от "Рено" от 2005 г., но все ще се намери някой, който ще заяви обратното. Така и флагманът "Grand Ch." безспорно е по-висок клас и с повече екстри от масовката "Chеrokee/Liberty". Просто тука се препоръчва автомобил, който е свален от производство преди да се появи "Либърти". Пък и с остаряла концепция. Ся ще наскачат тука трактористите, но никой от тях няма да отговори защо аджеба и "Hummer" и всите "Ошкоши", че дори и камионите им са с независимо предно окачване?
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не е проблема в независимото окачване, а само че изпада шарнира.
                        Иначе са се застъпили двата модела малко във времето на производство.
                        За концепциите е вярно, даже мотора на Гранда с правилната раздатка, си е направо древен, и май това са едни от последните автомобили, в които се ползва.
                        Но пък доста стари концепции, са по-читави от новите...сам се ужасяваш от новите джипове с турбодвигатели от миксер.

                    • cecoa1 коментира
                      Днес, 20:07
                      Не е проблема в независимото окачване, а само че изпада шарнира.
                      Иначе са се застъпили двата модела малко във времето на производство.
                      За концепциите е вярно, даже мотора на Гранда с правилната раздатка, си е направо древен, и май това са едни от последните автомобили, в които се ползва.
                      Но пък доста стари концепции, са по-читави от новите...сам се ужасяваш от новите джипове с турбодвигатели от миксер.
                      Аз изпадането на шарнирите съм си го решил по моя си начин - радикално. Който иска - кеф му сервизни акциЙ, кеф му афтърмаркет носачи и шарнири.
                      За ритуалното самоубийство на европейското автопроизводство с миксерите и сенокосачките вместо двигатели, имахме отделна тема. Коли с такива двигатели повече НЯМА ДА ИМА в Европа. Който иска да хване последния влак - да се мЕта. Който не иска - да чака електричката. А който е мазохист и хазартен тип - да си взима дизелор.
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • Аз ли нещо не разбирам...проблема с тези шарнири не се ли решава с елементарна смяна на шарнирите с качествени?? Без носачи?
                        И отделно, какво му е хазартното и мазохистичното на KJ 2.8 дизел?

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X