Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP ,кой ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не трябва да се обобщава. Има подценени, има надценени возила, за всеки си има най-оптимален вариант според конкретни изисквания и разбирания.
    Затова и всеки път тук уточняваме изискванията преди да се дадат предложения за конкретни модели.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • Еднозначното решение отдавна е известно.
      По - добрия автомобил е новия.
      А още по-добрия е новия служебен.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        Еднозначното решение отдавна е известно.
        По - добрия автомобил е новия.
        А още по-добрия е новия служебен.
        Търпи преоценка отдавна известното решение. След масовото навлизане на служебни нови "Дачии" например. Не ми се рови сега из форумЪт, но мога да запълня наколко страници с линкове към пЦувни от професионални шОфери по този повод. Е, за цяр ще се намерят и ... май бяха 2 (две) хвалебствени теми - от хора скочили от "Варшава" или "ИЖ-пикап" в "Дачия".
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • Пенчо
          Пенчо коментира
          Редактиране на коментар
          Ами то зависи кой как се урЕди!
          Аз след Пасата минах на Волво. После на друго Волво, та така.
          Ама говоря за времето преди 2010г.
          После си е за после.

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Нека лигите ти текат по-далече от колегата "скочил" от ВОЛГА линейка на Дачия линейка, понеже темата му е една от най-пълните и обективните във форума, а за сравнение на техническите ви познания е смешно да се говори.

      • Ето казвам го:
        Като бивш собственик на GC WJ 4.7 V8, смятам, че като SUV е добър, но като кола е много зле. Качеството на много компоненти е по-зле от на други марки коли, които съм притежавал и според мен това е очевидно. Колко по далеч WK пада от крушата не мога да кажа.

        Коментар


        • Хубаво де, Jeep имат много технически решения, които принципно са добри, и като цяло комплектации каквито по-рядко се срещат в други модели на Европейския пазар, и това всичко на що-годе по-изгодни цени.
          Ама си имат и някакви особености. Обслужването на WK като на Гагич, нещо ми се вижда прекалено често и прекалено скъпо. Отделно, неговото счупи и диференциал, без да е виждало някакъв особен зор извън пътя. Това май не е съвсем необичайно за модела.
          На другото Чероки носачите, на стария Гранд раздатките... Или липсата на комбинации от читави възли... на едно му падат носачите, друго няма тая раздатка с по-голям мотор, трето се обслужва на 8000км..и евентуално чупи диф, че много яко..
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Хубаво де, Jeep имат много технически решения, които принципно са добри, и като цяло комплектации каквито по-рядко се срещат в други модели на Европейския пазар, и това всичко на що-годе по-изгодни цени.
            Ама си имат и някакви особености. Обслужването на WK като на Гагич, нещо ми се вижда прекалено често и прекалено скъпо. Отделно, неговото счупи и диференциал, без да е виждало някакъв особен зор извън пътя. Това май не е съвсем необичайно за модела.
            На другото Чероки носачите, на стария Гранд раздатките... Или липсата на комбинации от читави възли... на едно му падат носачите, друго няма тая раздатка с по-голям мотор, трето се обслужва на 8000км..и евентуално чупи диф, че много яко..
            Дедо Владо ги е прокълнАл, че да му върви бизнеса!!
            И нарочно не им казва да не карат със над 140, щото.....

            Коментар


            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              ......и не споменувай без нужда името Му, че жиб ще си купи зетя ти, и те тогава ще си ...............(цензура)

          • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Хубаво де, Jeep имат много технически решения, които принципно са добри, и като цяло комплектации каквито по-рядко се срещат в други модели на Европейския пазар, и това всичко на що-годе по-изгодни цени.
            Ама си имат и някакви особености. Обслужването на WK като на Гагич, нещо ми се вижда прекалено често и прекалено скъпо. Отделно, неговото счупи и диференциал, без да е виждало някакъв особен зор извън пътя. Това май не е съвсем необичайно за модела.
            На другото Чероки носачите, на стария Гранд раздатките... Или липсата на комбинации от читави възли... на едно му падат носачите, друго няма тая раздатка с по-голям мотор, трето се обслужва на 8000км..и евентуално чупи диф, че много яко..
            Ама само на KJ му падат носачите, нали? Тойота по същото време никак не страда (хем и линк съм ви дал)?
            Ама само WK се обслужва на 8000 км.? И не е вярно, че "Дървендър" или "Дискавъри" от същото поколение не искат същия график? Е, можеш да ги "обслужваш" и на 30 000 км. - с регулярно доливане на масло след първите 8000

            Изобщо:

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Класиката, класиката да припомним:
            Първоначално публикуван от teao
            Мнението на над 90% от участниците във форума е че джипа трябва:
            1. да е с рама- за да има буксирни точки, дето да те сеца трактор с удар, като се окопаш
            2. тегло над 2 тона- за да може да се окопаш хубаво
            3.двигател до 118кс- за да не можеш да се извадиш сам от калта
            4.задължително дизел- за да си щастлив зимата
            5 еле па ако е под 100 коня да е в малкия данък- за да останат пари за гуми
            6.кални 31ци не трабва да може да ги буксува дори и на сняг- за да е сигурен и да не се притесняваш че ще занесе, ако запали
            Успееш ли да изпълниш тези точки, може да се чустваш истински подготвен офроудър.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Тойоти лично съм виждал два пъти насред пътя с паднали носачи. Въпреки това, приказката е, че все пак при тях шарнирите карат доста повече. Има и други возила с шарнири на същия принцип.
              За обслужването, мисля че чак на толкова кратък интервал няма, поне не и на Европейския пазар от тия години.
              За счупения диф, лично ти май споменаваше, че не е съвсем необичайно за модела, а пък си е скъп ремонта.

            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              "Въпреки това, приказката е, че все пак при тях шарнирите карат доста повече. Има и други возила с шарнири на същия принцип."

              Моля-моля! Приказката тука е, че само на Гагич му падат шарнирите, на другите нищо им нема
              Е, има един-двама обективни участници, дето съобщиха, че и на тях са им падали, но те рядко пишат, а и са някакво изключение, нали?

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Е, това не променя нещата. Даже напротив.
              Ти кажи и за задния диф, колко е обичайно да го чупи Хемито?!

          • Сетѝх се нещо! Ето необслужваема кола на "Крайслер" от 1963 г. Ни мАсло меняваш, ни антифриз, щото нЕма. Палиш и тръгваш, без подгрев и без работа на място. Е, продали ~60 бр. щото идвала малко по-скъпичка от "Кадилак" с V8 "по него време".
            Проблемът на Chrysler и на Jeep в частност е, че народът иска "йоФтинко". Е, "Фиат" знаят как (да отговорят на народните щения) - 4х2, ДВГ 1.0 турбо, надпис "Jeep" и стикер "Offroad-animal" отзадзе.

            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #144.3
              cecoa1 коментира
              Днес, 18:37
              Е, това не променя нещата. Даже напротив.
              Ти кажи и за задния диф, колко е обичайно да го чупи Хемито?!
              Не е обичайно, бре? Само на Гагич льохмана чу се чупи дЕфРИнцЯла, оти нИзнаЙ и нИмоЖ да кара.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Твоето май беше и на малко километри...или само Либито беше на малко?

                При KK, където са оправени носачите, пък скоростната кутия е май по-слабата, а и раздатката е вече с многодисков съединител TOD...
                С тия техните комбинации, направо яд да го хване човек - имат читави неща, ама рядко ги слагат всичките в едно возило.

              • Пенчо
                Пенчо коментира
                Редактиране на коментар
                Не се прави, че не знаеш защо е така?

            • cecoa1
              #146.1
              cecoa1 коментира
              Днес, 19:29
              Твоето май беше и на малко километри...или само Либито беше на малко?

              При KK, където са оправени носачите, пък скоростната кутия е май по-слабата, а и раздатката е вече с многодисков съединител TOD...
              С тия техните комбинации, направо яд да го хване човек - имат читави неща, ама рядко ги слагат всичките в едно возило.
              Либито беше на 80 000 като го купих, Хемито на 134 000. И двете според "Карфакс", показания на "одометъра", брояч на АСК и т.н.
              Евтинийка му е майката, нима не осъзнаваш как вкл. и ти тука критикуваш старите модели на "Jeep" за разточителство и неикономичност?
              Е, италианците са го измислили - надпис "Jeep" на "Фиат 500", задвижване 4х2, двигател 1,0 у "Wrangler"-о + електро-муфа и пей сърце.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Силно казано да ги критикувам. Просто ми е къс джоба за разхода, и съм тракторист. Ако бях в Америка, сигурно щях да карам нещо с такъв разход, без да ме притеснява.

            • #147.1
              cecoa1 коментира
              Днес, 21:59
              Силно казано да ги критикувам. Просто ми е къс джоба за разхода, и съм тракторист. Ако бях в Америка, сигурно щях да карам нещо с такъв разход, без да ме притеснява.
              А-а-а-а-а, плюваш ги за много други неща, разходът е последната дупка на кавала в "конструктивната" ти критика.
              Сега поразлистих малко форумЪт - кой на колко км. сменя масло...
              Ами поне веднъж годишно, съответно от 3 (да, три) хиляди км. до 15 000 км. Който се е доверил на приказките на производителя за смяна на 30-50-75 000 км. е постнал снимки на пробит блок, стърчаща биела, изядено бутало и т.н.
              А конкретно търсех препоръките на моя прЕател и голям фен на американските автомобили Кики-Т (с дизел-ракет-сервиза във Волуяк) как да се кара "Рено Меган 1,5 dCi". Беше нещо в стил: смяна на масло - на всеки 5, максимум 6 хиляди км. и да не вервам на рекламите у ръководството за употреба, щото... Е, аз, разбира се не го послушах и двигателят ми експлодирА. Сега синът ми го кара в Холандия със сменен двигател и на всеки 6000 км. тича при едни румънци да му сменят маслото. Те (специалистори по "Дачия" със същия бест-селър на "Рено-Нисан") му казали: "Правилно! Много добре правиш! На тия ДВГ маслото се сменя на всеки 6000 км., иначе моторите гърмят!"
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • motor_men
                motor_men коментира
                Редактиране на коментар
                Признай си , че си го подкарал по магистралата на баце , затова е гръмнал. Това е двигателче за разнос на банички в градски условия , на мотоциклетите за магистрали , двигателите са с по-голяма кубатура.

              • Bogoljub Gagic
                Bogoljub Gagic коментира
                Редактиране на коментар
                Точно така. Гръмна някъде след Пловдив на път за нашето черноморие.

            • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              А-а-а-а-а, плюваш ги за много други неща, разходът е последната дупка на кавала в "конструктивната" ти критика.
              Сега поразлистих малко форумЪт - кой на колко км. сменя масло...
              Ами поне веднъж годишно, съответно от 3 (да, три) хиляди км. до 15 000 км. Който се е доверил на приказките на производителя за смяна на 30-50-75 000 км. е постнал снимки на пробит блок, стърчаща биела, изядено бутало и т.н.
              А конкретно търсех препоръките на моя прЕател и голям фен на американските автомобили Кики-Т (с дизел-ракет-сервиза във Волуяк) как да се кара "Рено Меган 1,5 dCi". Беше нещо в стил: смяна на масло - на всеки 5, максимум 6 хиляди км. и да не вервам на рекламите у ръководството за употреба, щото... Е, аз, разбира се не го послушах и двигателят ми експлодирА. Сега синът ми го кара в Холандия със сменен двигател и на всеки 6000 км. тича при едни румънци да му сменят маслото. Те (специалистори по "Дачия" със същия бест-селър на "Рено-Нисан") му казали: "Правилно! Много добре правиш! На тия ДВГ маслото се сменя на всеки 6000 км., иначе моторите гърмят!"
              Не се сещам конкретно какво съм ги "плюл", но знам, че по принцип гледам да съм обективен. За маслото обаче ти не си обективен. Не че малко по-честата смяна при твето Хеми е кой знае какъв проблем, но просто е нетипично за тия години на производство. Виж, ако троши диф е по-съществено, но предполагам с нормално каране не би било проблем.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                ... За маслото обаче ти не си обективен. Не че малко по-честата смяна при твето Хеми е кой знае какъв проблем, но просто е нетипично за тия години на производство.
                А-а-а, фундаментален проблем е, шА знаЙш. Туй са 140 лв. годишно в повече Леле-е-е, живи да го опеЙш собствениците на таквиз Мерикански кочини бляк-повърн'...
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • 8000 км смяна масло??? 21-ви век??? Ко? Ньйеее!!!

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    А-а-а-а-а, плюваш ги за много други неща, разходът е последната дупка на кавала в "конструктивната" ти критика.
                    Сега поразлистих малко форумЪт - кой на колко км. сменя масло...
                    Ами поне веднъж годишно, съответно от 3 (да, три) хиляди км. до 15 000 км. Който се е доверил на приказките на производителя за смяна на 30-50-75 000 км. е постнал снимки на пробит блок, стърчаща биела, изядено бутало и т.н.
                    А конкретно търсех препоръките на моя прЕател и голям фен на американските автомобили Кики-Т (с дизел-ракет-сервиза във Волуяк) как да се кара "Рено Меган 1,5 dCi". Беше нещо в стил: смяна на масло - на всеки 5, максимум 6 хиляди км. и да не вервам на рекламите у ръководството за употреба, щото... Е, аз, разбира се не го послушах и двигателят ми експлодирА. Сега синът ми го кара в Холандия със сменен двигател и на всеки 6000 км. тича при едни румънци да му сменят маслото. Те (специалистори по "Дачия" със същия бест-селър на "Рено-Нисан") му казали: "Правилно! Много добре правиш! На тия ДВГ маслото се сменя на всеки 6000 км., иначе моторите гърмят!"
                    Странна работа... Имахме служебни дачии, баничарки, три броя. В гаранция като бяха (до 100000 км) им сменяха маслото на 15 или 20 хил.км, не помня точно. После си го сменяхме сами между 10 и 15 хил.км. Вече ги смениха с други и вършат някаква спомагателна работа но са на около 300000 км. Проблем с двигател не е имало. 1.5 дци са и трите.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X