Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP ,кой ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Първоначално публикуван от tnt3 Преглед на мнение
    И аз го гледах, в резултат вече не търся само WJ...
    Някой правилно е попитал в коментарите в "тубата" защо не казва нищо за падащите долни шарнири.
    Иначе KJ (както и всички Jeep-ки) е много забавна кола. Затова си запазих моята и ѝ насадих предно окачване от следващия модел, въпреки, че е "плешивата" sport-модификация с part-time раздатка, без ABS и т.н. Но става предимно за спорт и развлечения (не случайно е "SUV"). За ежедневна употреба, особено ако ще се кара и от жена, трябва да се търси с всички екстри и full-time раздатката.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      ...Иначе KJ (както и всички Jeep-ки) е много забавна кола. Затова си запазих моята и ѝ насадих предно окачване от следващия модел, ....
      Това със сваляне и качване или с флекса, чука, електрожена и мамата?

      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #93
        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

        Това със сваляне и качване или с флекса, чука, електрожена и мамата?
        Има си тема и съм дал линк към нея. "Bolt-on" уж, ама не баш... Все пак три години нямам никакви грижи и опасения да излизам по черно, което ми беше най-големият кошмар - да ми се разкопчае шарнир някъде на майната си Ако стане това, колата може да бъде преместена само с паяк (с прекарване на колани под купето) или... хеликоптер.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Ясно, не е за хора със слаби "нерви"

      • #94
        Еем.ти аеби!Аз съм се прибирал с каиши около носача.и хебела и леко,леко.Не на ОФА та,на него никакъв шанс да изкочат,смених ги преди седмица и 4 рите ,старите долни имат луфт към 6 милиметра хлопане почти ,проверявах ги преди зимата нямаше проблем ,явно последния месец са сдали,но за изпадане ,нема шанс.
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • #95
          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          Еем.ти аеби!Аз съм се прибирал с каиши около носача.и хебела и леко,леко.Не на ОФА та,на него никакъв шанс да изкочат,смених ги преди седмица и 4 рите ,старите долни имат луфт към 6 милиметра хлопане почти ,проверявах ги преди зимата нямаше проблем ,явно последния месец са сдали,но за изпадане ,нема шанс.
          Това някакъв вид хвалба ли беше? 6 милиметра?

          Коментар


          • #96
            Не ,що ?Не е хвалба това,опущих ги за норматив ,обикновенно ги сменявам много преди да се появи луфт,тоя път ги изпуснах,а се бях наканил да ги сменявам така или иначе пролетта ,не е кой знае какво 3 часа работа с изправяне на предницата. Мислех първо амортисьори предни,та отиде на шарнири.Втори ще са амортисьорете ,малко да отпусне времето!
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • Пенчо
              Пенчо коментира
              Редактиране на коментар
              По - скоро за каишите питах.

          • #97
            Преди години в гората ,с Нива!Не съм го искал ,ма изкочи .
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #98
              След като ще се купува "след година", незнам защо се дебатира...Нека е тогава .
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #99
                Беше планирано за по-скоро,та за това събирах мнения от ползватели ,не само карали,щото и аз съм карал,но не съм подържал.Отлагането е заради новосъздалата се ситуация.Едни пари да хвърлиш за кола в момента ,не е разумно!Темата ако решат модераторите, нека бъде затворена!Добих някаква информация за подвърждение и някои ползи!
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • 2.8/2.5 CRD също има доста /KJ/, но там след изчитането на много теми за тях човек започва да се притеснява леко...
                  От какво се притеснява човек?

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение

                    От какво се притеснява човек?
                    Ти вече изглеждаш притеснен, видно от темите ти за твоя
                    При KJ поддръжката на двигателя е поне 10 пъти по-евтина - няма ремъци и шайби за смяна, няма подгревни свещи и дюзи, няма (или поне не съм чул някой да сменя) горивни филтри, масленият филтър е 20 лв. max., въздушният 15. Па май и маслата са му по-евтини (да не говорим, че на масла този ДВГ е практически всеяден, ама аз се правя на "уставняк" и следвам предписанията в ръководството).
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • cecoa1
                      cecoa1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Има поне ангренажни вериги. Все някога се сменят.

                      WJ с 242 мотор и раздатка, бие KJ 3,7 по почти всички показатели, освен по разход, но разликата е само литър-два отгоре... А 242 наистина не му се пипа нищо по ангренажа, щото е с долен вал и зъбни колела. Гранда няма проблем с мостовете и има много по-голям багажник. И го сравняваме с тоя мотор, щото WJ само с него има раздатка 242 като при KJ. Иначе WJ с 4,7 върви повече и харчи пак толкова, но раздатката е малко...по-уникална. Ако е Куадра Драйв, със сигурност е и по-проходим.
                      KJ с тия изпадащи носачи, не си заслужава.
                      Автора иска да заменя Фронтера А с 2,4 бензин, което е кютук с динамика на Москвич, значи и WJ 4,0 с 242 раздатка няма да му дойде слаб. А пък е с най-минимално обслужване.

                  • Не разбрах аз за какво се притеснявам? Какво им е на темите ми? Питам си това-онова, не се притеснявам, нормални и решими проблеми като при 90% от автомобилите...
                    А втората част на поста ти за KJ ли се отнася?

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
                      ...А втората част на поста ти за KJ ли се отнася?
                      За KJ. WK Hemi е "руски двигател" Масленият му филтър е 5 (пет) лева (става и руско производство), въздушният - 7 до 10 лв. Поддръжка - "нульа" освен смяна на масло. Аз проявих гевезлък и натегачество, та му смених по график, без никакви причини... 16 бр. свещи.
                      @Цецо - "Либърти" върви повече от WJ, и то доста повече.
                      За WJ не съм видял някой да е писал тука, но дават, че свещите му трябва да са различни - по 1 от двата вида на цилиндър. Може би не го и спазват, а слагат "специални свещи за газ".

                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Как по един от двата вида свещи, да не намекваш, че има с по две свещи на цилиндър във WJ?!
                        А за вървенето, не знам от къде ще му дойде повечето вървене, като са еднакво тежки с Гранда. Стария AMC 242, в тоя си вариант е 190-195к.с, демек с 15-20 коня под 3,7 на KJ. Но като момент и разположение на момента, стария е достоен конкурент. Скорости, раздатка, са еднакви. Стария харчи малко повече. И да, всъщност и той е с верига, макар и с долен вал, но пак е много по-прост. Гранда има над 250 литра повече пространство в багажника, иначе като размери отвън са почти идентични, най-голямата разлика е в дължината, няма и 15см.
                        А сравнение с който и да е от вариантите на 4,7, хептен няма смисъл. Но пък там знаеш кои раздатки са само...

                    • cecoa1
                      #107.1
                      cecoa1 коментира
                      Днес, 19:10
                      Как по един от двата вида свещи, да не намекваш, че има с по две свещи на цилиндър във WJ?!
                      А за вървенето, не знам от къде ще му дойде повечето вървене, като са еднакво тежки с Гранда. Стария AMC 242, в тоя си вариант е 190-195к.с, демек с 15-20 коня под 3,7 на KJ. Но като момент и разположение на момента, стария е достоен конкурент. Скорости, раздатка, са еднакви. Стария харчи малко повече. И да, всъщност и той е с верига, макар и с долен вал, но пак е много по-прост. Гранда има над 250 литра повече пространство в багажника, иначе като размери отвън са почти идентични, най-голямата разлика е в дължината, няма и 15см.
                      А сравнение с който и да е от вариантите на 4,7, хептен няма смисъл. Но пък там знаеш кои раздатки са само...
                      УбРъкАл сАм сЪ. WK с 4,7 е с 16 свещи:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:47.png
Прегледи:352
Размер:336.5 КБ
ID:6578959

                      А, че бензиновото "Либърти" е по-бързо от бензиновия WJ, освен, че го пише по любимите на невиждалите такова возило тук "аутодати" и прочие, съм се уверил лично многократно.
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Пише противоречиви неща... Но примерно, има някакви различни версии... И в най-лошия случай, разликата не е много голяма, и то с най-слабия вариант на 4,0. Пак не си заслужава падащите носачи и по-малкия багажник. Отделно, че ако вървенето е важно, има и 4,7, като и при него има и по слаб и по-мощен вариант.
                        ПП: Верно е, че не съм виждАл такова возило, като изключим някога като бяха нови нещо свалях брони на едно такова(бачках малко в сервиз), и имаше там едни калпави щипки, които се чупеха, а бяха само оригинални на по 18лв бройката. Това беше някъде 2002-2003г.
                        Последно редактирано от cecoa1; 27-03-20, 19:44.

                    • cecoa1 коментира
                      Днес, 20:08
                      Пише противоречиви неща... Но примерно, има някакви различни версии... И в най-лошия случай, разликата не е много голяма, и то с най-слабия вариант на 4,0. Пак не си заслужава падащите носачи и по-малкия багажник. Отделно, че ако вървенето е важно, има и 4,7, като и при него има и по слаб и по-мощен вариант.
                      ПП: Верно е, че не съм виждАл такова возило, като изключим някога като бяха нови нещо свалях брони на едно такова(бачках малко в сервиз), и имаше там едни калпави щипки, които се чупеха, а бяха само оригинални на по 18лв бройката. Това беше някъде 2002-2003г.
                      Последно редактирано от cecoa1; Днес, 20:44.
                      Цъ. От 4,7 стандартния WJ Либито е по-бързо. С 5-10 км/ч само, но пък другото с L6 двигателя изобщо не е в класацията. Все едно, в КМБ, а и в цяла Европа дали може да поддържа 180 или 195 км/ч не е от значение. А и собствениците на WJ обикновено са ги налифтили, борѝле са "шими" и отдавна са се отказАли да се юрят по магистралите. Jeep на Jeep не е конкурент по магистралите. Виж за разни гоУфъри е много неприятна изненада. Последно ноември м.г. "счупѝх" един Range Rover Evoque - дизелор, разбира се. Подминавам си го кротко на магистралата и он нещо пощръклЕ и тръгнА да се надбЕгва Еми, "кик-даун" и си го изпреварѝх, а он кат подлуде и мА гонѝ докъм 180... Ма на 190 нещо му станА и рЕзко намАли и уйде в аварийното платно. А на "Либи" това му е лимитът. Да беше устискАл още малЦе, ама на - счупѝ са (и той...).
                      Та понякога + 10 км/ч явно имат значение.
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X