Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP ,кой ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Нещо изпуших и пиша за да ми размине.
    Първо ела да пипнеш и да си говорим, така от компа е трудно.
    Второ на всички казвам, че джип се избира като собствена съпруга - първо да ти грабне сърцето, после като влезнеш в него да те накефи .....и не питаш баджанаците.
    Трето "Гранд" и Либърти" нямат нищо общо - като торта и толумбичка, все сладкиш но различен.
    Технически и двата модела са здрави, ако конкретна бройка е брак това е друг въпрос.
    Пето ако искаш да го ползваш пълноценно, трябва да го опознаеш, по-горе беше казано че "Гранда" е с две вериги - не и той и "Либи "е с три,но това касае ремонта, а не здравината му.
    Ако е "куадра драйв" си има цели мостове и три пълноправни блокажа. което е и плюс и минус. Плюс е че се самовключват и те вадят по-добре при равни други условия, минус е че свлича на страничен наклон.
    За да си купиш и поддържаш "Гранд" емпирично съм установил, че цената трябва да е 6 твои брутни месечни дохода ( не тези за пред НАП или жена ти ) иначе после настава мрънкЯне ма скъп, ма харчи. Освен това трябва да имаш 2000 лв. кеш за да омилостивиш шамана на племето "Чероки" ( корумпиран е да`го`ба ама едни гуми и смяна на консумативи и си готов ). За кола от този клас частите са му евтини, но не е "гоУф 2" все пак.
    Най-страдат от неграмотна и некадърна поддръжка както и от собствената си мощ (....я гле`ай к`во пра`им....) ускоряват от 0 до 100 за около 9 секунди, спират от 100 до 0 за около 3000лв.....шЪ ходим да се нАпием, ( с компот от праскови за вечеря ) че нещо не ми минава
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      напиши му и колко МЗР е ремонта на двигателя и колко на кутията, че да няма после хън-мън

  • #47
    Дедииии,пишИ па си сипИ една рикийка бре!
    Относно веригите,три са /тва май е към мен/ и схеми си пазех и съм ги гледАл и знам че са три амааааа.
    Относно Джип,да,наистина ти грабва....въображението и го материализира!
    Криво ми е че го продадох ама тва е живота.....
    Ай стига че много се разчуствах....
    Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
    0888854582
    Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
    Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

    Коментар


    • #48
      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      Нещо изпуших и пиша за да ми размине.
      Първо ела да пипнеш и да си говорим, така от компа е трудно.
      Второ на всички казвам, че джип се избира като собствена съпруга - първо да ти грабне сърцето, после като влезнеш в него да те накефи .....и не питаш баджанаците.
      Трето "Гранд" и Либърти" нямат нищо общо - като торта и толумбичка, все сладкиш но различен.
      Технически и двата модела са здрави, ако конкретна бройка е брак това е друг въпрос.
      Пето ако искаш да го ползваш пълноценно, трябва да го опознаеш, по-горе беше казано че "Гранда" е с две вериги - не и той и "Либи "е с три,но това касае ремонта, а не здравината му.
      Ако е "куадра драйв" си има цели мостове и три пълноправни блокажа. което е и плюс и минус. Плюс е че се самовключват и те вадят по-добре при равни други условия, минус е че свлича на страничен наклон.
      За да си купиш и поддържаш "Гранд" емпирично съм установил, че цената трябва да е 6 твои брутни месечни дохода ( не тези за пред НАП или жена ти ) иначе после настава мрънкЯне ма скъп, ма харчи. Освен това трябва да имаш 2000 лв. кеш за да омилостивиш шамана на племето "Чероки" ( корумпиран е да`го`ба ама едни гуми и смяна на консумативи и си готов ). За кола от този клас частите са му евтини, но не е "гоУф 2" все пак.
      Най-страдат от неграмотна и некадърна поддръжка както и от собствената си мощ (....я гле`ай к`во пра`им....) ускоряват от 0 до 100 за около 9 секунди, спират от 100 до 0 за около 3000лв.....шЪ ходим да се нАпием, ( с компот от праскови за вечеря ) че нещо не ми минава
      Мерси Дедо ,за моторите, ше се справя ,за кутиите НЕ!Аз когато наближи момента ше ти звънна и после на место!И не се мъчи с компоти ,а си сипвай антикоронавирус от 50градуса нагоре,само така се побеждава!Може да е и малко ,но да е огин качествено!Жив и здрав да си!И да колата е като жената ,колкото повече я опознаваш толкова повече те кефи ,но и ядосва понякога!Да са ни живи и здрави!
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #49
        Понеже съм в процес на търсене на бензинов "жип" следя с интерес. Стана ми интересен Либерти с 3,7 см3, а нещо да кажете за 2,4. В един руски клип някакъв тамошен майстор обясняваше, че това било по-добрият мотор. Ама това щото той не харесвал V образните. Днес на един паркинг ми се стори, че Либерти не е по-голямо от Град Витара - старата (може и да греша). Нещо да кажете за разхода? Аутодата казва 10,2L/100 извън града и 12L/100 за градско, което по мое мнение е ОК за такъв вид МПС.
        LZ1ACU

        Коментар


        • #50
          Първоначално публикуван от toniko Преглед на мнение
          Понеже съм в процес на търсене на бензинов "жип" следя с интерес. Стана ми интересен Либерти с 3,7 см3, а нещо да кажете за 2,4. В един руски клип някакъв тамошен майстор обясняваше, че това било по-добрият мотор. Ама това щото той не харесвал V образните. Днес на един паркинг ми се стори, че Либерти не е по-голямо от Град Витара - старата (може и да греша). Нещо да кажете за разхода? Аутодата казва 10,2L/100 извън града и 12L/100 за градско, което по мое мнение е ОК за такъв вид МПС.
          2,4 e не особено сполучлив двигател, съвместна разработка с "Митсубиши".
          3,7 е "ЗиЛ-Мадара" (то и "Либърти" някаква подобна физиономия има) и минава за много успешен. При дядо Владо съм виждал един такъв умрял - бил каран без масло... Ама за мен възниква въпросът как така е останал без масло. Аз имам такова и никакви проблеми с двигателя - ноооооо при разход 20 на сто бензин твър-до.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #51
            Гагич, че то гори повече от Хемито.

            Коментар


            • #52
              От 2.5 нагоре ,няма как да не гори да ги еа.Един колега с Крислер все се кани да му закачи.цистерна.Мойто на бензин си яде 15-16 при 130-140.
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • #53
                3,7 см3 и 215 к.с. при 1900кг трябва да е доста разтоварен мотора. И без да съм специалист по ДВГ все съм мислел, че голям двигател на леко купе трябва да е по-икономичен.
                LZ1ACU

                Коментар


                • #54
                  Първоначално публикуван от vasil lazarov Преглед на мнение
                  Гагич, че то гори повече от Хемито.
                  Да. Но "Хемито" има MDS (multi-displacement system) - при определени условия изключва 4 от 8-те цилиндъра.
                  Освен това "Либъртито" ми е с 42RLE кутия - три степенна + 1 "overdrive" с 0,69:1 предавателно число, а "Хемито" е с 545RFE - 5 предавки, от които 2 са "overdrive" съответно с 0,75 и 0,67:1.
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #55
                    Гагич, а кви бяха драмите с 5.7 двг? Имам някви спомени от прочетено, че чупиха нещо. Как се разбират с газ, всичките ги газфицират, но как я понасят, вкопаване на клапани има ли?!
                    Сори, че разводнявам темата на колегата, ама...


                    Коментар


                    • коко келеша
                      коко келеша коментира
                      Редактиране на коментар
                      Това с окопаването на клапаните става при некадърно настроена газова уредба. Има настройка за отсичане на газовата уредба и минаване на бензин при високи обороти, която газаджиите си питат @я да регулират.

                    • s_s1
                      s_s1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Вкопават, но не е нещо страшно. Мой приятел с Крайслер с читав ГИ, поставен от доказан специалист прави глава и сменя клапани. На моя му сложих ГИ още като го купих и доста време си играх да го настроя, но преди повече от 5 години ми се скапа кабела и вече не знам какво се случва с настройката на ГИ.
                      Джипа си върви безгрижно, а с икономията от газта мога да си купя нов ДВГ.

                  • #56
                    Първоначално публикуван от Quest Преглед на мнение
                    Гагич, а кви бяха драмите с 5.7 двг? Имам някви спомени от прочетено, че чупиха нещо. Как се разбират с газ, всичките ги газфицират, но как я понасят, вкопаване на клапани има ли?!
                    Сори, че разводнявам темата на колегата, ама...

                    Не знам, аз още карам на бензин. Практиката ми е да врътна 100 000 км. на кола и тогава да им сложа газ. Достигането на въпросния пробег наближава и при двете джипки. Ама като гледам какви драми са с газовите бутилки, вписването в талона и т.н. в една тема тука - явно няма да е тази година. Мислех първо да газифицирам "Либито", че е по-елементарен двигател, щото и аз съм чувал оплаквания от собственици на газифицирани "Хемита". А и за какво му е газ всъщност, като:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_617064.jpg
Прегледи:580
Размер:162.3 КБ
ID:6568894
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • s_s1
                      s_s1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      От Пампорово до Асеновград ли е засечен?

                  • #57
                    А при теб кви проблеми имаше, знам ,че не си на газ, имах в предвид като модел , а не заради гориво?

                    Коментар


                    • #58
                      Първоначално публикуван от Quest Преглед на мнение
                      А при теб кви проблеми имаше, знам ,че не си на газ, имах в предвид като модел , а не заради гориво?
                      С двигателя - никакви. Има тих "HEMI tick", причините могат да бъдат от най-невинна (изгоряла гарнитура на изпускателен колектор) до трагична (клапани и разни страхотиЙ, описани по форумите), моят се чува (по-скоро само аз го чувам ) някъде под предната пътническа седалка и понеже никой освен мен (се прави, че) не го чува, затова се надявам да е гарнитура и не предприемам нищо - чакам да се засили, зер-белким-чунким-санким го чуе и някой друг освен мен.
                      Иначе имах проблеми със задния диференциал, описвал съм ги. Предавателното му число, уви, е различно от това на дизелите (с каквито е пълно по моргите и има даже внос на диференциали на старо за такива), както и на 3,7 и 4,7 л. моделите, затова се наложи да купувам нови пиньон и корона ~ 2000 лв.
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • #59
                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                        Не знам, аз още карам на бензин. Практиката ми е да врътна 100 000 км. на кола и тогава да им сложа газ. Достигането на въпросния пробег наближава и при двете джипки. Ама като гледам какви драми са с газовите бутилки, вписването в талона и т.н. в една тема тука - явно няма да е тази година. Мислех първо да газифицирам "Либито", че е по-елементарен двигател, щото и аз съм чувал оплаквания от собственици на газифицирани "Хемита". А и за какво му е газ всъщност, като:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_617064.jpg
Прегледи:580
Размер:162.3 КБ
ID:6568894
                        Това 11 почти 12 на 100 радва окото!Пишете квото се сетите ,с нищо не се разводнява темата касаещо двата модела .ЧетеМ Сичко .
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #60
                          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение

                          Това 11 почти 12 на 100 радва окото! ...
                          То, ако е да се радва окото, няма проблем да ти снимам и показания на БК с под 10 на 100 ...

                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X