Нещо изпуших и пиша за да ми размине.
Първо ела да пипнеш и да си говорим, така от компа е трудно.
Второ на всички казвам, че джип се избира като собствена съпруга - първо да ти грабне сърцето, после като влезнеш в него да те накефи .....и не питаш баджанаците.
Трето "Гранд" и Либърти" нямат нищо общо - като торта и толумбичка, все сладкиш но различен.
Технически и двата модела са здрави, ако конкретна бройка е брак това е друг въпрос.
Пето ако искаш да го ползваш пълноценно, трябва да го опознаеш, по-горе беше казано че "Гранда" е с две вериги - не и той и "Либи "е с три,но това касае ремонта, а не здравината му.
Ако е "куадра драйв" си има цели мостове и три пълноправни блокажа. което е и плюс и минус. Плюс е че се самовключват и те вадят по-добре при равни други условия, минус е че свлича на страничен наклон.
За да си купиш и поддържаш "Гранд" емпирично съм установил, че цената трябва да е 6 твои брутни месечни дохода ( не тези за пред НАП или жена ти ) иначе после настава мрънкЯне ма скъп, ма харчи. Освен това трябва да имаш 2000 лв. кеш за да омилостивиш шамана на племето "Чероки" ( корумпиран е да`го`ба ама едни гуми и смяна на консумативи и си готов ). За кола от този клас частите са му евтини, но не е "гоУф 2" все пак.
Най-страдат от неграмотна и некадърна поддръжка както и от собствената си мощ (....я гле`ай к`во пра`им....) ускоряват от 0 до 100 за около 9 секунди, спират от 100 до 0 за около 3000лв.....шЪ ходим да се нАпием, ( с компот от праскови за вечеря ) че нещо не ми минава
Първо ела да пипнеш и да си говорим, така от компа е трудно.
Второ на всички казвам, че джип се избира като собствена съпруга - първо да ти грабне сърцето, после като влезнеш в него да те накефи .....и не питаш баджанаците.
Трето "Гранд" и Либърти" нямат нищо общо - като торта и толумбичка, все сладкиш но различен.
Технически и двата модела са здрави, ако конкретна бройка е брак това е друг въпрос.
Пето ако искаш да го ползваш пълноценно, трябва да го опознаеш, по-горе беше казано че "Гранда" е с две вериги - не и той и "Либи "е с три,но това касае ремонта, а не здравината му.
Ако е "куадра драйв" си има цели мостове и три пълноправни блокажа. което е и плюс и минус. Плюс е че се самовключват и те вадят по-добре при равни други условия, минус е че свлича на страничен наклон.
За да си купиш и поддържаш "Гранд" емпирично съм установил, че цената трябва да е 6 твои брутни месечни дохода ( не тези за пред НАП или жена ти ) иначе после настава мрънкЯне ма скъп, ма харчи. Освен това трябва да имаш 2000 лв. кеш за да омилостивиш шамана на племето "Чероки" ( корумпиран е да`го`ба ама едни гуми и смяна на консумативи и си готов ). За кола от този клас частите са му евтини, но не е "гоУф 2" все пак.
Най-страдат от неграмотна и некадърна поддръжка както и от собствената си мощ (....я гле`ай к`во пра`им....) ускоряват от 0 до 100 за около 9 секунди, спират от 100 до 0 за около 3000лв.....шЪ ходим да се нАпием, ( с компот от праскови за вечеря ) че нещо не ми минава
Коментар