Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP ,кой ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение

    То тва го може всеко едно щар по щар ,дето има раздатка ...
    Може, ама друг път. Друг път ще ти поддържа 200 на магистралата и друг път ще има ходове на окачването по половин метър, че да не губят гумите контакт с терена и да не ти окапят бъбреците от друсане. По-горе писах - тове е "SUV". Кола за спортна употреба. Не да влачиш тръбарката или АТВ-то на платформа и докато стигнеш до мястото, където смяташ да ги ползваш, да остарееш
    ЧовекОт го е казАл:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2170841-Enzo-Ferrari-Quote-Jeep-is-America-s-only-real-sports-car.jpg
Прегледи:469
Размер:404.1 КБ
ID:6569874
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #77
      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Може, ама друг път. Друг път ще ти поддържа 200 на магистралата ......
      Майче рекорда за снимки по т.нар. магистрала София-Бургас беше твой?

      Все пак не говориме за Немачко,а за наше Село.

      Коментар


      • #78
        Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
        Все пак не говориме за Немачко,а за наше Село.
        У наше село, щом не вРъви на гОрено масло или прАжено олио - не става. Всяка кубатура над 2 литра и всеки разход над 10 на сто предизвиква у българина уртикария и жлъчна криза.

        Иначе - това е универсалният автомобил. Само да не ти пука за разхода

        И "Jeep" са пионерите в правенето на такива универсални автомобили с Wagoneer от 1962 г. Ся, че много производители тръгнаха да ги имитират и то много по-успешно, е факт. И, че "Jeep" се срина до евтина марка, купувана само за кеф - също. А пък, че "Фиат" в момента злоупотребява с марката ловейки с нея наивници, за които "джип" е и "Рено Колеос" - трето и четвърто.

        Просто в Клета Майка няма да има къде да си паркирам "Събърбана"
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #79
          Има.много подготвени Грандове за тежки терени ,а и с яка лебедка се ходи по такива терени.Особенно ако си една машина.
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • #80
            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
            Има.много подготвени Грандове за тежки терени , ....
            За друго ти говори Гагич. Гранд, подготвен за тежки терени, не влиза в неговата хипотеза - караш с 200 по магистралата и после кривваш от асфалта по черно.

            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #81
              Знаеш и не само ти ,че на къвто и джип шибнеш ли ония гумаци си скаран с магистралата ,даже и някои АТта.С 31ци съм пробвал до 120-130 и не е работа.Като се очертава офф ,крокодилите и слагаш рошавите ,после връщаш леки АТ или.всесезонките и си бръмчиш!
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • #82
                Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                ...С 31ци съм пробвал до 120-130 и не е работа...
                ИзтъркАх едни TrXuS-и на 90% по магистрала, и то в години, когато сравнено с някои участуци, сегашното състояние на магистралите е направо перфектно. Сега, не са каймани и прочие, ма не са и АТ-та.

                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #83
                  Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                  Знаеш и не само ти ,че на къвто и джип шибнеш ли ония гумаци си скаран с магистралата ,даже и някои АТта.С 31ци съм пробвал до 120-130 и не е работа.Като се очертава офф ,крокодилите и слагаш рошавите ,после връщаш леки АТ или.всесезонките и си бръмчиш!
                  Пак да кажа. WJ и WK не са джипове за извращения, освен ако не си решил да си остане само за теб и да го разпипаш до неузнаваемост.

                  На WJ с 31" АТ, ако река зимата, вериги не мога да сложа, щото има 1 пръст до предната броня. За по-големи гуми трябва разпипване и флекс.
                  Иначе Гагич е прав - караш по магистралата, после влизаш в планината и караш по черно. С голям мотор и гъдели като Куадра драйв, ще минат на места, където от други марки и модели ще ти трябват и други неща. Естествено, без извращения като заравяне до ушите или терен, при който започват да хвърчат пластмаси ...

                  С WJ, макар и със слабия мотор 4.0 и само с едно LSD в съмнително състояние, само на задно (свален преден кардан) съм катерил баир, на който "горският" Патрул на 4х4 бързи би запалил съединителя ...


                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #84
                    Ще си послужа с малко теория от дядо Владо (без негово разрешение ). Ето какво прави "Jeep" конструктивно проходима кола, по степен на значение (забележете на кое място е 4х4 и къде са завряни блокажите, ако изобщо ги има) Тук не коментираме много важните неща като "задкормилно устройство" и гуми.

                    1. Просвет;
                    2. Свесове;
                    3. Ходове;
                    4. Окачване;
                    5. Мощен двигател.
                    6. 4х4
                    7. Бавни предавки;
                    8. Блокажи

                    И-и-и-и, не става същото с бус. Нищо, че и те обикновено са с голям клирънс и къси свесове и много шОфЕри на такива се пънат да "оффроудърстват". Нямат ходове, нямат подходящо за "чекнене и кекерчене" окачване, нямат достатъчно мощен за купето двигател.
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • Чавдар (V93)
                      Чавдар (V93) коментира
                      Редактиране на коментар
                      3 и 4 са ти едно и също. Ходовете идват от окачването.

                    • Bogoljub Gagic
                      Bogoljub Gagic коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не само. Имам (не аз, де, а цитираният "учител") предвид усилването на окачването - "преоразмерени" в сравнение с лека кола носачи, връзки, разни цели мостове, "мулти-линкове", по-здрави амортисьори и т.н., изчисляване против преобръщане (иначе щяха да се търкалят много повече, отколкото го правят) и такива работи.

                  • #85
                    Редко смислен, нормален и полезен диалог,с факти.Много полезно.
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар


                    • #86
                      https://www.facebook.com/leonidm.georgiev/videos/1333770756795547/?t=2 Може по пътя може и извън него, но е лапнАл едни пари.....
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • Джоу (x3mrjoe)
                        Джоу (x3mrjoe) коментира
                        Редактиране на коментар
                        Има два начина с които се решават проблемите - технология или хамалогия.
                        Поне единият винаги работи.
                        Във връзка с клипчетата де.
                        Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 13-03-20, 08:34.

                    • #87
                      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                      https://www.facebook.com/leonidm.georgiev/videos/1333770756795547/?t=2 Може по пътя може и извън него, но е лапнАл едни пари.....
                      Дядо ,аз съм умерен оффролд рецедивист с моя машина и нема да я правя Франкенщайн.Гагич е изброил в един от постовете ,това към което ще се целя.Да е добре и на магистралата и в гората.Туриш ли бутонките си само за в гората .Лифтме нещо ,комплекти гуми ,оборудване да метна като ходя из горите .И сега съм така с дъртата ОФА.Не ме е предавала ,ма си я глеза.Аре че стана време за антидот....
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #88
                        Верно стават масови "Либитата", щом и тия им обърнАха Фнимание:

                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • #89
                          Тия са от бранша,гледам ги,но не бързам.Гранд или Либърти ,освен ако не изпадне някоя Б много изгодно .Сега и заради обстановката няма да бързам ,да поотшумят нещата някой месец ,може и година.......
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • #90
                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Верно стават масови "Либитата", щом и тия им обърнАха Фнимание:

                            И аз го гледах, в резултат вече не търся само WJ... В момента на пазара има може би повече запазени 3.7 KJ отколкото 4.7 WJ. Ако човек се примири с по-голямото друсане, по-малкия багажник, орязанто като с ножовка табло и теснотията вътре, може би не е лоша алтернатива при запазен екземпляр? 2.8/2.5 CRD също има доста /KJ/, но там след изчитането на много теми за тях човек започва да се притеснява леко... Даже не леко.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X