Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ма ива си комресори с камиони отгоре и СА ГОТОВИ ,след малко П уайзени за товерене в гората!По-малки ,по-големи всекакви!Темата на Щрака за Трабанта си беше чудо ....!
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Пуснах едно предложение за такива като теб-защо не се възползваш?

  • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Трябва да включиш и компресор в конфигурацията, щото паджерският блокаж работи на въздух. Съвсем отделна песен е как мостът ще понесе тонажа, с който възнамеряваш да го натовариш и как ще монтираш двойни гуми за целта.
    Паджерският мост най-евтината алтернатива - 300лв. Така че си струва да бъде жертван. Дори да троша по един на сезон - инвестицията се избива за месец. Компресорът си е отделна инвестиция и не вярвам да натовари много проекта, още повече, ако може и с него да си помпя гумите. А не виждам защо да слагам двойни гуми, има дори 15-ки с много приличен товарен индекс. Двойна гума бих сложил само и ако донорът фабрично е с такава. Иначе ми се струва филм, освен , ако някой вече не го отиграл.

    Коментар


    • Като те чета, стигам до извода, че познанията ти в материята са безнадеждни, и силно се съмнявам да направиш каквото и да е в тази връзка.
      Тук си помагаме взаимно не само виртуално, та в голямата си част се познаваме и лично. Това, че игнорираш и се държиш снизходително, с хора, които познавам и уважавам, и съм виждал какво са направили с ръцете и познанията си, нещо не ме кефи... Ако "избиваш" един мост за 300лв за цял месец, силно се съмнявам в това, колко успешен е бизнесът ти... Идеята за дърводобив с 452 е дълбоко помиярска по същество и нерентабилна, освен ако не става въпрос за кражба на дърва, но ти си знаеш - в крайна сметка си мениджър, макар и с кифленско поведение...Аз също си правя нещата сам. Последно спретнах това 4х4, което се труди усърдно и безаварийно, но е оразмерено правилно.
      Опитай във Фейсбук.


      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20191103_104725.jpg Прегледи:0 Размер:744.3 КБ ID:6554023Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20191103_104741.jpg Прегледи:0 Размер:771.0 КБ ID:6554022
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Scrapheap; 29-01-20, 16:20.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Къде си го крил този булдозер до сега?Много е готин, поздравления.
        Тракторките от какво ги намери 4 еднакви или нови ги купува?

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Виж и мен не ме кефи познатите да ми навлизат в личното пространство - дал съм им благородна възможност да напуснат темата завинаги. Присъствието им не е задължително. Относно бизнес стратегията я сметни оптимизацията на годишна база при едно МПС, а при две или три? Хубаво тракторче си спретнал, но темата не е битов кокошкарски дърводобив, а професионален пикап. Много бизнеси се градят на пикапи, а не камиони, но това не прави собствениците "помияри". Не мислиш ли, че прекаляваш?

    • Гумите купих ги нови, вече не помня откъде. Преди време станах селянин и като установих, че копането на ръка нещо не ме кефи, спретнах това. Двигателят е дизелова Кубота 12к.с., Мостовете са скъсени от Лада. Завива като К700, като шарнирната връзка е от шенкел на Паджеро. Кормилната кутия с хидравликата е също от Паджеро. Карданите са полуоси от Паджеро с карета от същото. Хидравличната помпа е българска, след опит за ползване на руска, която протече веднага.Спирачките са барабанни от Ладата. Хидравличния разпределител е чирпански, цилиндрите отпред и отзад нямам идея от какво са. Няма междуосев диференциал.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • ikirov
        ikirov коментира
        Редактиране на коментар
        Евала, много се кефя на такива неща. По нашия край за малко се мярна подобен сбирщайн. От няколко лади беше сглобил нещо подобно. Съвсем чистичко и прясно боядисано беше, паркирано пред една къща. Не беше телефонът при мене, не успях да го снимам. Ако знаех, че повече няма да го видя - бих се върнал за снимка. Разцепих се от кеф, нови Гелендии по София не ме впечатлават толкова.

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Имаше такива български мини тракторчета с шарнирна връзка, но името ми се губи.За хидравличната помпа много правилно си постъпил, нашите са много по-добри от руските.А руска нова е абсурд да намериш, най-вероятно някое гаражно производство или рециклаж с лъскава кутия.Предполагам си ползвал НШ10 или нещо от този род?

    • Евалла, Николайчо, много добре се е получило !
      Спомням си го като полуфабрикат, и то отдавна.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • ".... Много бизнеси се градят на пикапи..."


        Пикап с желаната от теб ежедневна товароносимост просто няма.
        Малките пълноприводни камиони, които се карат с любителска книжка и винетка за лека кола, са точно това, което търсиш.
        Ако толкова държиш да си го направиш сам, трябва да се ориентираш към друга елементна база. В УАЗ няма абсолютно нищо използваемо в подобен проект.
        Да - има части под път и над път за УАЗ, но с това приключват добрите неща. Обикновено частите са брак, пък и този автомобил не е мислен за подобна експлоатация. Нищо от него!
        Ако леко го претоварваш, може да минеш с оптимизация и пригаждане, но ти искаш да го претовариш 400% и той да си трае. Няма как да стане!
        Да речем, че паджерският заден мост устиска, ще се строши рамата. На нея пък ти е и ВИН кода на возилото. Ако искаш да си законен трябва да я оставиш.. Окачването също е голям и труден хемороид с такова задание.
        Скоростите и раздатката също няма да са във възторг а за нещо по-голямо просто няма място. Двигателят е лесната част и не го мислим.
        Дори да разполагаш с всичкия скрап на света, няма да се побереш в 10 000лв.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Когато говорим за Витарски мостове - надявам се имаш предвид само задния? И с какво ПЧ е - мога ли да си го пасна с уазковите?

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Витарите имат няколко вида диференциали, а УАЗ само два. За щастие- и за двата УАЗови диференциала има същите витарски.
          Да, само задния имам предвид, тя витарата отпред е на чупещи се полуоски с карета. Там е слабото място на витарите(откъде ли знам...), но задните мостове са доста здрави.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          И без да съм имал Витара знам, защо ли ? Защото имам УАЗ-ка - витараджиите тук по едно време се побъркаха да ме питат и да ми искат преден мост. Така че е възможен реверс Не съм се замислял засега за мост от Витара на УАЗ. Отзад с дискови спирачки ли е и имаш ли идея на каква цена са втора употреба в сравнение с Падежро - 300лв. и УАЗ 200-250лв.?

      • Владко, напущам ти темата ЗАВИНАГИ, защото не ми се четат глупости. Чакам да ми се извиниш публично за всичко, което написа по мой адрес - така както обеща (ако си мъж!) А и другите две - за нисанските мостове и спирачките на УАЗ - напасването на тройника!Тях също нЕма да отворя повече! Хайде - ти си на ред с извиненията! Само ще си ги прочета и няма да пиша нищо повече.
        Б. Бонев
        0осем88две6шест71три

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Извинявам се на д-р Бонев, официално, надявам се ми прости. Съжалявам за грубия тон -не е било нищо лично.
          Надявам се ме разберете - имам цели и скоро ще трябва да почна практическата реализация - времето ще ме притиска и тогава няма нищо по-тегаво, докато намеря нещо ценно, което някой ми е казал, да скролвам по десет поста с общи приказки.

      • Няма проблеми от моя страна! Приемам извиненията. Забравям те!
        Б. Бонев
        0осем88две6шест71три

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          ".... Много бизнеси се градят на пикапи..."


          Пикап с желаната от теб ежедневна товароносимост просто няма.
          Малките пълноприводни камиони, които се карат с любителска книжка и винетка за лека кола, са точно това, което търсиш.
          Ако толкова държиш да си го направиш сам, трябва да се ориентираш към друга елементна база. В УАЗ няма абсолютно нищо използваемо в подобен проект.
          Да - има части под път и над път за УАЗ, но с това приключват добрите неща. Обикновено частите са брак, пък и този автомобил не е мислен за подобна експлоатация. Нищо от него!
          Ако леко го претоварваш, може да минеш с оптимизация и пригаждане, но ти искаш да го претовариш 400% и той да си трае. Няма как да стане!
          Да речем, че паджерският заден мост устиска, ще се строши рамата. На нея пък ти е и ВИН кода на возилото. Ако искаш да си законен трябва да я оставиш.. Окачването също е голям и труден хемороид с такова задание.
          Скоростите и раздатката също няма да са във възторг а за нещо по-голямо просто няма място. Двигателят е лесната част и не го мислим.
          Дори да разполагаш с всичкия скрап на света, няма да се побереш в 10 000лв.
          Хубав нок-даун, но понеже "Роки" ми беше любим филм, и не обичам дълго да лежа по гръб - та трябва да върна предизвикателството...
          1) Такъв пикап има!!! Засега е само идея, но тя ще се прояви.Въпрос на време е.
          Ценя опита на вашето поколение, но вие сте били възпитавани в системата на обективния материализъм. Казвано ви е, че има обективна действителност и тя оказва влияние върху вас като биологични индивиди и материални създания. За съжаление - погрешна идеология, но тя оставила нейния тежък отпечатък върху съзнанието ви. За разлика от повечето от вас (да не се приема, че казвам, че съм нещо повече от вас - напротив - всички ние сме човешки същества и заслужаваме уважение) аз съм от друго - гранично поколение. Ние вярваме, а и то е така - че духът владее и определя материята. Преведено на малко по офроуд език това означава, че дори и да няма в света изработен такъв пикап, щом съм си го намислил - той ще стане реалност. Хора, които ме вдъхновяват са Леонардо, Тесла, Кларънс "Кели" Джонсън, Гудериан, Скорцени, докато стигнем до Мъск. Май много се отплеснах, а сега по същество:
          2) Относно мостовете: Започвам с тактиката на най-малкото съпротивление или проба-грешка, защото както каза един колега, че това е варианта, когато не ни достигат акъл и пари. За това Паджеро - има вариант за витара, тунинг на уаз - полуоски и касета, патрул, дори Унимог - леко екзотично, но изгодно. Все нещо ще излезе кораво и преоразмерено достатъчно.
          3) Рама - Тук е въпрос на железа и заварки. Не толкова сложно. Намерил съм хора, които тунинговат "гондоли", едва ли ще ги сбърка една УАЗ-ка - сега мислят цена Ще запазим и номера на рамата и те са сърбали попарата на педеруг..те от технотест.
          4) Окачването - пружини с различна височина и спомагателни амортисьори от Газ 53.
          5) Раздатка - тук е заровено кучето, след правилния подбор на мостове. Има такива с ПЧ повече от 2. Следователно разтоварваме щатната СК и ДВГ. А тях като за начало може да ги оставим стокови.
          Общо взето отвърнах на концептуалния удар. Бюджет: 1500-2000лв.

          Коментар


          • Имам какво да кажа за разликата между поколенията, но ще си замълча...
            Накратко - намираш мостове и почваш да правиш рама. Категорично не става с железа от склада за строителни материали. Намираш греди от камионско шаси за заготовки. Тук, обаче отново ще те разочаровам, щото не е просто "железа и заварки". Гредите от камион са със своите си геометрични размери и тегло. Освен правилно конструиране има и друго. Загледай която и да е рама и не може да не ти направи впечатление, че всъщност заварки НЯМА, или почти няма. Защо аджеба, тъпите производители са се занимавали с едни юнашки нитове, вместо просто да заварят железата, което е много по-бързо и лесно?! Аз съм прост графичен дизайнер по занятие, но съм правил ново шаси на силно изгнил Трупър и мога да те уверя, че съвсем не е лесно и просто, и не е работа за заварчици а за шлосери, разполагащи с това-онова и съответните познания по метали и обработката им.
            За окачване с такава товароносимост ти трябват ресори и то със степени. Въздушните възглавници, нямат каквато и да е работа в гората. Това за газковите "спомагателни" амортисьори ще пропусна.
            Здрави скорости и раздатки, могат да се намерят, но те вървят с техните си размери и тегло.
            Дефинирай пикап и камион.
            Последно редактирано от Scrapheap; 30-01-20, 08:29.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

              1) Такъв пикап има!!! Засега е само идея, но тя ще се прояви.Въпрос на време е.

              3) Рама - Тук е въпрос на железа и заварки. Не толкова сложно. Намерил съм хора, които тунинговат "гондоли", едва ли ще ги сбърка една УАЗ-ка - сега мислят цена Ще запазим и номера на рамата и те са сърбали попарата на педеруг..те от технотест.
              4) Окачването - пружини с различна височина и спомагателни амортисьори от Газ 53.
              5) Раздатка - тук е заровено кучето, след правилния подбор на мостове. Има такива с ПЧ повече от 2. Следователно разтоварваме щатната СК и ДВГ. А тях като за начало може да ги оставим стокови.
              Общо взето отвърнах на концептуалния удар. Бюджет: 1500-2000лв.
              Колегата правилно ВИ обърна внимание ,че рамата не е просто железа.Отделно има разлика в рамата на "гондолите" и на джиповете и бусовете.
              Заварките ги забрави,рамата трябва да позволява и "еластични движения" за това класиката е нитове (Вашите специалисти може и да знаят как става или да се научат-не е космическа техника,но....) или със специално изработени болтове (пр.при ИФА L 60).
              -За формулираните цели окачването с пружини ми е малко екзотика (не че няма и военни машини с пружини) въпреки ,че спестява килограми и дава "ходове",но машината ще разчупва каноните и може да се пробва.
              -Раздатката също може да се окаже "препъни камък" (счупих три различни раздатки ,скъсах една дузина карета и кардани преди да улуча правилното решение за КАЗа който ВИ показах) като разположение ,укрепване,управление,здравина.....................
              Отделно ще имате врътка с фланци,карета,шлицови съединения и пр..... (при изработката и напасването на карданите).
              -А как с този бюджет ще решите- части,труд,...... си нямам идея.

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                На мен ми е по-интересното, колко ще му излезе проумяването на разликата между разтоварени полуоски, и полуразтоварени, каквито са на Паджерото, с чиито мостове смята да почне.
                Последно редактирано от cecoa1; 30-01-20, 12:24.

            • Ти пък сега...
              На мен също така ми е интересен и предният мост. Паджерото отпред е независимо.
              Последно редактирано от Scrapheap; 30-01-20, 12:15.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Паджеро само отзад...

            • За рамите сте прави. Това са болтовете и нитовете ми го казват и други хора с повече опит от моя. Още нямам оферта от въпросния сервиз. Който може да заваря - дърпа към заварките, който има машини за разпробиване дърпа към нитове и болтове. Казаха ми и вариант за комбинирането им. Не изключвам и вариант като виждат, че не съм много в час, да искат да вземат едни пари. Между заварчик и шлосер честно казано не правя разлика.
              Всъщност засега има две основни концепции, ако стъпим на база готово шаси с усилване (най-вероятно УАЗ):
              1) Върху оригиналното шаси П-профил обърната навън, да наложа Г-профил от горната външна част и с тези специални болтове като на Ифата да го хвана. Казаха ми го, че мога да си го правя сам или със стругар (заради дупките).
              2) Тя е от сервиза за шасита: Те в основното вграждат (не знам още със заварки, нито или болтове) в основния П-профил от вътрешна страна още един П-профил-като им гледам сайта май е от алумин.
              3) И сега новата концепция на колегата Скрапхийп за създаване на изцяло нова рама от камионски профил. Звучи също логично. Но тъй няма начин да го направя сам. Може тук мястото да си призная един смъртен грях - не мога да заварям. Трябва да ми кажете какъв точно шлосер да търся и какви машини трябва да има.

              Коментар


              • Това с винкелите върху профила на шасито е откровена глупост. Освен всичко винкелите са от СТ3. Други не ми се вярва да намериш. Пък и с такава концепция няма да го докараш доникъде, освен да добавиш тегло.
                Разбери - с оригиналните елементи няма да се получи нищо, колкото и да не ти се иска. Никой не е отменил физичните закони, техническата механика, металознанието и съпромата.
                Резултатът ще е съсипана Уазка, време и средства.
                Задния мост, да речем Паджеро. Преден със същия диференциал?
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Оригиналният уаз-ов...

              • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Имам какво да кажа за разликата между поколенията, но ще си замълча...
                Накратко - намираш мостове и почваш да правиш рама. Категорично не става с железа от склада за строителни материали. Намираш греди от камионско шаси за заготовки. Тук, обаче отново ще те разочаровам, щото не е просто "железа и заварки". Гредите от камион са със своите си геометрични размери и тегло. Освен правилно конструиране има и друго. Загледай която и да е рама и не може да не ти направи впечатление, че всъщност заварки НЯМА, или почти няма. Защо аджеба, тъпите производители са се занимавали с едни юнашки нитове, вместо просто да заварят железата, което е много по-бързо и лесно?! Аз съм прост графичен дизайнер по занятие, но съм правил ново шаси на силно изгнил Трупър и мога да те уверя, че съвсем не е лесно и просто, и не е работа за заварчици а за шлосери, разполагащи с това-онова и съответните познания по метали и обработката им.
                За окачване с такава товароносимост ти трябват ресори и то със степени. Въздушните възглавници, нямат каквато и да е работа в гората. Това за газковите "спомагателни" амортисьори ще пропусна.
                Здрави скорости и раздатки, могат да се намерят, но те вървят с техните си размери и тегло.
                Дефинирай пикап и камион.
                Отзад - напред. Пикап е камион с габаритите на УАЗ. Всичко по-голямо особено по-дълга база ми е прекалено камионско - с всички произлизащи негативи.
                Относно окачването - от къде мога да ги взема тези "ресьори със степени"?
                Какво им има на спомагателните амортисьори? Може би ще вдървят малко окачването отзад, но то и без това е дървено, на много джипове слагат по два амортисьора и без да ги ползват за товар.
                Относно раздатката дори да утроим теглото е пренебрежимо спрямо общата маса - така че там си струва инвестицията вместо да гоним 300 коня AMG-та и прочии изгъзици? Но каква раздатка?

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X