Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо да не стане,?! Примерно превозно средство УАЗ ама с раздатка фултайм тип влекач с полуприцеп. Жестока идея а?! Хем ще е маневрено хем товароносимо като американски тир . Един вид бъргарско ноу - хау. Между другото за идеята не искам нищо.."...дтига ми само тая награда , умря сирома за правда и за свобода " дет се вика ! Ма верно тоя форум стана весело !

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Влекачът не е с много по-голям габарит от уаз-а.

  • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    С динамична товароносимост.
    Това сега ли си го измисли, да спамиш?
    Като нямаш какво да кажеш по темата поне си мълчи...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
      Защо да не стане,?! Примерно превозно средство УАЗ ама с раздатка фултайм тип влекач с полуприцеп. Жестока идея а?! Хем ще е маневрено хем товароносимо като американски тир . Един вид бъргарско ноу - хау. Между другото за идеята не искам нищо.."...дтига ми само тая награда , умря сирома за правда и за свобода " дет се вика ! Ма верно тоя форум стана весело !
      Руснаците вече са го правили :
      http://www.uazbuka.ru/models/uaz-452P.html

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Да, но няма сериозна промяна в конструкцията - поне видима, това е влекач за хартия.

    • С раздатка фултайм ще намалиш натоварването на мостовете , а с полуприцепа ще разтовариш рамата . Това е единственият технически възможен начин с уазка да ги извадиш тия 3,5 поне веднъж . В моето село има една поговорка: "Работи да нямаш , страдай да се учиш, умри да си починеш" , май малко са ти били страданията или си бягал много от училище . Виж клипове в нета поне как амуджите в тропическите гори на Индия вадят дървесина с обикновени мотоблокове . Те нямат образование , ама са се настрадали и са се научили .

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        А ти мисли за офертата, мен ме остави, нека банк-акаунтът ми бъде съдник.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        А ти мисли за офертата, мен ме остави, нека банк-акаунтът ми бъде съдник.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        А ти мисли за офертата, мен ме остави, нека банк-акаунтът ми бъде съдник.

    • ''Brainstorm''-a с тия влекачи и прицепи в гората стана сериозен и навлиза в нов левъл…

      /между другото - това е cмислен вариант ама не с тоя бюджет; не с тия ремаркета; не и за терена, за който се декларира, че ще се ползва../

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
        С раздатка фултайм ще намалиш натоварването на мостовете , а с полуприцепа ще разтовариш рамата . Това е единственият технически възможен начин с уазка да ги извадиш тия 3,5 поне веднъж . В моето село има една поговорка: "Работи да нямаш , страдай да се учиш, умри да си починеш" , май малко са ти били страданията или си бягал много от училище . Виж клипове в нета поне как амуджите в тропическите гори на Индия вадят дървесина с обикновени мотоблокове . Те нямат образование , ама са се настрадали и са се научили .
        Карал съм с раздатка Фултайм и по-голяма глупост от това няма освен, ако не живееш зад северния полярен кръг. Освен шум и повишен разход и занижена динамика на асфалт и още куп други шитове, нищи хубаво не мога да кажа. А с този прицеп ми е много интересно как ще маневрираш назад до някоя пропаст. Едно е да си говориш на топло зад клавиатурата, съвсем друго е в гората с пет мангала върху трупите, които ще ги лежиш, ако ги похарчиш в дерето...

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Ако ги затриеш със СуперУАЗ, присъдата е наполовина...па може и за невменяемост да пледираш...

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Цепиш мрака от остроумие, ама нещо за дифа на Спайсер моста да беше казал така умно...

      • Като стана въпрос за ,,лежането"-от много време си го мисля какво ще стане когато се обърне колата. Адвоката на нашият човек ще използва довода,че клиента му е създал МПС-то ползвайки съветите на хора от Форума. Така ще имаме възможността да се видим и запознаем всички писали в темата. Кой свидетел, кой съучастник...
        FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Гениална защитна теза в евентуално дело, но съветите от форума за какво да ги пледираме - утежняващо или облекчаващо обстоятелство?

      • https://www.youtube.com/watch?v=1oWBA8g8vak
        Гледай не цялото клипче 5:40 до 6:40 ко и как го правят бедните на техника и будните на ум.!

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
          https://www.youtube.com/watch?v=1oWBA8g8vak
          Гледай не цялото клипче 5:40 до 6:40 ко и как го правят бедните на техника и будните на ум.!
          С балсово дърво и пет влакови вагона ще прекарам с мотоблок...

          Коментар


          • Не стандартнитети ти изисквания към проекта, изискват Не стандартни решения. Колкото и жокера да ти давам ти не зацепваш.

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Ти ми дай железата от склада на добра цена, пък за другото кучета ме яли...

          • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
            А с този прицеп ми е много интересно как ще маневрираш назад до някоя пропаст. Едно е да си говориш на топло зад клавиатурата..............................
            Глей как са прай, и не чеши много много клавиатурата:

            https://www.vbox7.com/play:fb74416571?p=user

            Хем това с двуосно ремарке, което е доста по-трудния вариант. С прицеп е песен...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Забрави да пропуснеш, че е на сухо, на равничко, без коловози и има място и хоро да играеш. По правило в гората всичко гореизброено липсва или е точно обратното.

          • Даваш ли си сметка, какво е да натовариш много товар на малка площ? Къде отива центърът на тежестта и как мислиш да придвижваш всичко това, при коловози кал, странични наклони?
            А с петте мангала отгоре, направо утепа коча с вибратора...
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              И двата клипа няма да ти помогнат с начинението, за което е темата
              Понеже съм добър, ще съм максимално откровен- опитваш се да направиш нещата по тъпия начин. Ще хвърлиш много, и пак няма да стане. Не става само с упоритост, а трябва и правилен подход. Комбинацията "тъп и упорит", не случайно се ползва в негативен смисъл. Ако смяташ, че Гудериан е бил такъв, си в голяма грешка. Както и ако смяташ, че ти не си такъв в конкретния случай.
              Питането по форуми не е лошо, но задължително трябва подходящо отношение. Освен това, по някои теми без база знания няма как да стане.
              Последно редактирано от cecoa1; 06-02-20, 20:20.

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Къде изчезна лирическото отклонение за твоя приятел? Между другото ми хареса, но както и да е. Гудериан си е държал на своето и един малкото останали живи хора на планетата, които са влизали в конфликти и пряко неподчинение на Хитлер. И точно заради инженерни и тактически съображения. Например той налага принципа във Вермахта, че ползват елите на техниката трябва да определят нейните параметри, а не инженерите и теоретиците. Между другото успешно прилагам принципите му и в бизнеса. Така че проектът ще се реализира напук на критиците. Дали ще отговори напълно на първоначалното задание практиката ще покаже, но дори и да се реализира частично пак ще оправдае инвестицията.

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Няма смисъл от толко лирика, че стават дълги коментарите и трудно се чете.
              Не знам какво разбираш под частично реализиране, и оправдаване на инвестицията, но всеки е свободен да се самозаблуждава както намери за добре. Просто мисли повечко с тая глава, чети и търси информация преди да попиташ, така все пак ще понаучиш повече неща. И най-важното, гледай да няма сакатлъци.
              А, и да не забравиш да прочетеш темата още веднъж отначало, когато видиш резултата.

          • Изглежда колегата реално работи при непознати за мен условия и с подходящ "екип".
            Когато съм подвозвал по тежки терени ( Пр.във Върбишкия дял на Източна Стара планина) и разстояние около километър -мургавите товарачи не желаеха да се возят дори при мен в кабината в натоварен с 8-10 кубика камион , (което няма и метър височина върху каросерията) а си вървяха пеш до "табана".

            Коментар


            • Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
              Изглежда колегата реално работи при непознати за мен условия и с подходящ "екип".
              Когато съм подвозвал по тежки терени ( Пр.във Върбишкия дял на Източна Стара планина) и разстояние около километър -мургавите товарачи не желаеха да се возят дори при мен в кабината в натоварен с 8-10 кубика камион , (което няма и метър височина върху каросерията) а си вървяха пеш до "табана".
              Ако познаваше поне малко географията на родината, щеше да се досетиш къде работя. Може би най-трудната като релеф част на страната...

              Коментар


              • Пенчо
                Пенчо коментира
                Редактиране на коментар
                Без да съм много добър по география, бих заложил на Габровска жилка.

            • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

              Ако познаваше поне малко географията на родината, щеше да се досетиш къде работя. Може би най-трудната като релеф част на страната...
              Понеже Географията не ми е сила ,ще приема някаква конкретизация от Ваша страна.
              А, не е като Фирмата да не е имала обекти в почти всички региони и с различни по сложност терени.
              Нали вече "годините", забравих ,че имам една книжка "любима за едни учащи" на Милан Георгиев ,та може да подскажете и геоморфологични особености на района https://knizhen-pazar.net/index.php?...80%D0%B8%D1%8F
              Последно редактирано от petkov_bb; 07-02-20, 12:51.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X