Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нарича се Предбалкан.

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      След Севлиево посока Троян вече си става баш Балкан, но малко по на север има и ниви, блата и наноси и др. подобни екстри, с които вероятно не си се сблъсквал, а котка и жена се вземат от далеко

    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Погледнете пак снимките на КАЗа , които ВИ показах. Тази в която се "изкачва" е на терен между с. Дебнево и с. Врабево ,а имам и други от с. Стефаново , с. Старо Стефаново - и т.н.- дали попадат в Предбалкана?

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Да, тези села са на границата, ако си карал и в ниви, значи е Предбалкан.

  • Намери си шаси и мостове от Авиа-Преслав и ги ползвай за основа.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Хубава идея, но освен шаси ще трябва и регистрация, а и не знам дали не се кара с Ц категория. Предлагаха ми и Робур. Но на мен са ми като екзотики.

  • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Намери си шаси и мостове от Авиа-Преслав и ги ползвай за основа.
    Ти мислиш ли, че с толкова много модификации, дето си намислил, ще има нещо законно и неочеизвадно, за което да не се захванат? При всички положения стигнат ли до разглеждане на номера на шаси и двигател, ще те гърчат яко
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      По тези машини има толкова кал и масло, че никой себеуважаващ се катаджия няма да се оцапа, освен ако няма смъртен случай. Или нещо очеизвадно като мост от Виетнамка, за това се търсят интелигентни решения.

    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Решения се търсят очевидно, но интелекта отделно също трябва да се потърси в тая тема...

  • Не се плаши от регистрация над 3,5 тона. Порових малко нормативната уредба, и излиза че разходите ти няма да са много повече. Е, освен книжката, но тя се кара веднъж... И евентуално карта за квалификация.
    А специално до 6 тона общо тегло, даже и обществен превоз може да се извършва без лиценз. При теб даже ще си е само за собствена сметка, ни тахограф ти трябва нито нищо специално.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Точно, защото познавам добре юридическата система и държавната администрация се съмнявам във всеки един срок. Отделно, че каквито и закони да чета има едно неписано правило, че винаги бизнесът е от момината страна. Никой няма да остави тежкотоварните извън тол системата да се движат без винетки. Това ще отвори голяма дупка в бюджета - нещо, което всеядният като скакалец български чиновник няма да допусне. Книжката е най-малкият проблем, защото е еднократна инвестиция.

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      То...точно проблема за превозвачите е, че обхвата на тол-системата е много голям, и се плаща и по по-малките пътища. Със сигурност няма да е на минус държавата.
      Просто е по-справедливо- ще плащаш в зависимост колко и къде караш. За такива дейности като твоята, ще е по-тънко, за други по-скъпо. Не вярвам да ти е проблем тая такса.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Прекалено хубаво звучи да е истина - не бих лежал на тази кълка. Дано си прав, де

  • https://www.youtube.com/watch?v=8Y-WsvrOlQM
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Хубаво ще е да се намери такъв модел, ще реши и проблемите с узаконяването и на другите ъпгрейди, но стига да има регистрация-някой знае ли може да се намери?

    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      "Водното" ползват такива.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Моята е точно от водното, но е с малката кабина.

  • Във видеото казват,ч е точно този модел се е сделал в много малка серия, и се среща много рядко по пътищата.
    Това в Русия. Надали е изнасян навън, та почти със сигурност у нас няма да има точно от тези кабини.
    Но не виждам с какво такъв модел би помогнал за узаконяването, То си е почти стандартна УАЗка.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Надали е изнасян навън, та почти със сигурност у нас няма да има точно от тези кабини.
      То си е почти стандартна УАЗка.
      Това което показват на 2.30 мин. ги има във "Водното"-двойната кабина и бордовата част.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Във видеото казват,ч е точно този модел се е сделал в много малка серия, и се среща много рядко по пътищата.
        Това в Русия. Надали е изнасян навън, та почти със сигурност у нас няма да има точно от тези кабини.
        Но не виждам с какво такъв модел би помогнал за узаконяването, То си е почти стандартна УАЗка.
        Ами това, че е нестандартен модел-като го види бай катаджия едва ли ще отиде до музея в Русия да прави сравнение.

        Коментар


        • Няма нужда в музея. За да получи дадена кола типово одобрение за продажба у нас(и в целия ЕС)-трябва да е минал съответните изпитания и тестове. Като най-малката част от тях е запознаване с модела, наличие на пълната документация, и т.н.
          Но си мисля, че на полицая на пътя надали ще му направи впечатление различния модел. Това си прилича много на стандартната УАзка.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Те повечето полицаи дето са запознати с УАЗките, вече са пенсионери. Виж ако попадне на някой надъхан младеж, дето такова не е виждал и на картинка ще е много интересно.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Има много млади момчета сред тях, които са ловджии и като ме спрат винаги са държали приятелски - даже ме разпитват за машината, но от ловджийска гледна точка. Само веднъж са се заяждали, като се замисля. Виж тези при регистрациите са друга бира - отиграни дърти педер...

        • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Няма нужда в музея. За да получи дадена кола типово одобрение за продажба у нас(и в целия ЕС)-трябва да е минал съответните изпитания и тестове. Като най-малката част от тях е запознаване с модела, наличие на пълната документация, и т.н.
          Но си мисля, че на полицая на пътя надали ще му направи впечатление различния модел. Това си прилича много на стандартната УАзка.
          Ами правилно го каза - то си прилича на нормална уазка- като види в талона, че не не 451 и 469, които ги знаят куките, защото повечето от тях са ловци, едва ли ще тръгнат да мерят с шублера дифове и полуоски. Трябва да има сигнал, иначе е по-вероятно да хванат с дрога отколко за някое изменение.

          Коментар


          • Много съм сигурен, че ,,лошите" четат темата и дори дават съвети. Вече знаят и къде ще безчинства този ,,Монстър". Собственика ще ,,киха" на всеки километър от офроуда. Скъпо удоволствие.
            FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

            Коментар


            • Първоначално публикуван от nogopechen Преглед на мнение
              Много съм сигурен, че ,,лошите" четат темата и дори дават съвети. Вече знаят и къде ще безчинства този ,,Монстър". Собственика ще ,,киха" на всеки километър от офроуда. Скъпо удоволствие.
              Ти вземи си прочети ЗДП, че се изложи като кифладжия. И къде живея и къде карам може и да са две коренно различни неща. Има си и платформи за рискови зони. Има и други закони освен ЗДП, но юридически консултации са в lex.bg

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Недай си Боже при смъртен случай най-малкият проблем е моделният ред на автомобила. Има много вратички за узаконяване на машинката - това наистина не ме плаши, но първо трябва да се докаже като успешно окомплектоването, за да си струва юридическите разправии.

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Тея от МЕИто не са страшни сигурно са последователи на Кухолейков, недай си Боже тукашните диванни експерти да вземат да чоплят.

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Тук май се чоплят най-вече семки и се пие ракия, а в темите за техника само общи приказки.

            • Относно шасито се очертават три основни концепции за изграждане и постигане на двойна спрямо базовата товароспособност.
              1) Заваряне на нов П-профил - близнак от вътрешна страна на оригиналния профил - предложението е страна на професионален заварчик, работещ във фирма за метални конструкции в строителството.
              2) Поставяне на алуминиев П-профил с по-малка форма от вътрешната страна на оригиналния П-профил. Офертата е на тази фирма - https://www.olx.bg/ad/remont-na-kami...5-ID5GVZs.html. Като критика относно тази система е скъпата цена на алумина и фактът, че при натоварвания и усуквания не се огъва като стоманата, а се пука. Предимство е, че по-лек.
              3) Добавяне на второ шаси върху първото - оферта от местен сервиз. Намирам две шасита от уаз и ги слагаме едно върху друго, като ги свързваме със скоби. Най-евтин и бърз вариант. Има две подвариации: А) Двойното шаси се дублира в цяла дължина, включително и под кабината. Тук може да има вероятност с някой от уредите в кабината - педали, щанги и маркучи да има проблеми и да се наложи удължение. Б) Дублиране само на частта на каросерията, а под кабината П-профила да се подсили с вътрешен П-профил с по малък размер.
              Интересно ми вие на кой вариант бихте се спрели и кои според вас са плюсовете и минусите на всяка една концепция?

              Коментар


              • Жокер
                едното е камион, другото трактор.
                Гледай внимателно.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Жокер
                  едното е камион, другото трактор.
                  Гледай внимателно.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:шаси УАЗ 1.jpg
Прегледи:445
Размер:124.5 КБ
ID:6559598Натиснете снимката за да я уголемите

Име:шаси УАЗ 2 чертеж.jpg
Прегледи:350
Размер:48.4 КБ
ID:6559599 Ето и ги Уаз-ковите. Но каква е идеята?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X