Нарича се Предбалкан.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проект - създаване на СуперУАЗ
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Намери си шаси и мостове от Авиа-Преслав и ги ползвай за основа."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеНамери си шаси и мостове от Авиа-Преслав и ги ползвай за основа.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
Не се плаши от регистрация над 3,5 тона. Порових малко нормативната уредба, и излиза че разходите ти няма да са много повече. Е, освен книжката, но тя се кара веднъж... И евентуално карта за квалификация.
А специално до 6 тона общо тегло, даже и обществен превоз може да се извършва без лиценз. При теб даже ще си е само за собствена сметка, ни тахограф ти трябва нито нищо специално.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Точно, защото познавам добре юридическата система и държавната администрация се съмнявам във всеки един срок. Отделно, че каквито и закони да чета има едно неписано правило, че винаги бизнесът е от момината страна. Никой няма да остави тежкотоварните извън тол системата да се движат без винетки. Това ще отвори голяма дупка в бюджета - нещо, което всеядният като скакалец български чиновник няма да допусне. Книжката е най-малкият проблем, защото е еднократна инвестиция.
-
То...точно проблема за превозвачите е, че обхвата на тол-системата е много голям, и се плаща и по по-малките пътища. Със сигурност няма да е на минус държавата.
Просто е по-справедливо- ще плащаш в зависимост колко и къде караш. За такива дейности като твоята, ще е по-тънко, за други по-скъпо. Не вярвам да ти е проблем тая такса.
-
-
- 1 like
Коментар
-
Във видеото казват,ч е точно този модел се е сделал в много малка серия, и се среща много рядко по пътищата.
Това в Русия. Надали е изнасян навън, та почти със сигурност у нас няма да има точно от тези кабини.
Но не виждам с какво такъв модел би помогнал за узаконяването, То си е почти стандартна УАЗка.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНадали е изнасян навън, та почти със сигурност у нас няма да има точно от тези кабини.
То си е почти стандартна УАЗка.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеВъв видеото казват,ч е точно този модел се е сделал в много малка серия, и се среща много рядко по пътищата.
Това в Русия. Надали е изнасян навън, та почти със сигурност у нас няма да има точно от тези кабини.
Но не виждам с какво такъв модел би помогнал за узаконяването, То си е почти стандартна УАЗка.
Коментар
-
Няма нужда в музея. За да получи дадена кола типово одобрение за продажба у нас(и в целия ЕС)-трябва да е минал съответните изпитания и тестове. Като най-малката част от тях е запознаване с модела, наличие на пълната документация, и т.н.
Но си мисля, че на полицая на пътя надали ще му направи впечатление различния модел. Това си прилича много на стандартната УАзка.
Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНяма нужда в музея. За да получи дадена кола типово одобрение за продажба у нас(и в целия ЕС)-трябва да е минал съответните изпитания и тестове. Като най-малката част от тях е запознаване с модела, наличие на пълната документация, и т.н.
Но си мисля, че на полицая на пътя надали ще му направи впечатление различния модел. Това си прилича много на стандартната УАзка.
Коментар
-
Първоначално публикуван от nogopechen Преглед на мнениеМного съм сигурен, че ,,лошите" четат темата и дори дават съвети. Вече знаят и къде ще безчинства този ,,Монстър". Собственика ще ,,киха" на всеки километър от офроуда. Скъпо удоволствие.
Коментар
-
Относно шасито се очертават три основни концепции за изграждане и постигане на двойна спрямо базовата товароспособност.
1) Заваряне на нов П-профил - близнак от вътрешна страна на оригиналния профил - предложението е страна на професионален заварчик, работещ във фирма за метални конструкции в строителството.
2) Поставяне на алуминиев П-профил с по-малка форма от вътрешната страна на оригиналния П-профил. Офертата е на тази фирма - https://www.olx.bg/ad/remont-na-kami...5-ID5GVZs.html. Като критика относно тази система е скъпата цена на алумина и фактът, че при натоварвания и усуквания не се огъва като стоманата, а се пука. Предимство е, че по-лек.
3) Добавяне на второ шаси върху първото - оферта от местен сервиз. Намирам две шасита от уаз и ги слагаме едно върху друго, като ги свързваме със скоби. Най-евтин и бърз вариант. Има две подвариации: А) Двойното шаси се дублира в цяла дължина, включително и под кабината. Тук може да има вероятност с някой от уредите в кабината - педали, щанги и маркучи да има проблеми и да се наложи удължение. Б) Дублиране само на частта на каросерията, а под кабината П-профила да се подсили с вътрешен П-профил с по малък размер.
Интересно ми вие на кой вариант бихте се спрели и кои според вас са плюсовете и минусите на всяка една концепция?
Коментар
-
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЖокер
едното е камион, другото трактор.
Гледай внимателно.Ето и ги Уаз-ковите. Но каква е идеята?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар