От зор, с малко акъл и ако ръцете не са ти в гъзЪ, всичко става, но искам да видя как Владо ще произведе хипоидна двойка с флекса и материал от скрапа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проект - създаване на СуперУАЗ
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Нямам C. Не е проблем да изкарам, но с тези винетки няма надделяване. Последно като гледах месечната беше над 100лв., ако няма врътка да се кара с малката винетка ще ме фалира...
________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
Тук е като на лодка-клатене във всички посоки. Но ако трябва да сме честни, темата е много четена( много мъка има по тоя свят).
Знам кой изработва полуоси(полувалове), карал съм и с такава, нарязана не с флекс, а на фреза от готова от волга( издържа около година).
Заден мост от витара да е здрав- бягай с 200 от такова животно.
Хамър 1- загледайте как се предава задвижването от полуоската към колелото.
Отговорите ги има напред в темата, ама кой да чете/слуша.Сузуки Самурай-старт от скрапа
0885192667
Коментар
-
Първоначално публикуван от Миро Иванов Преглед на мнениеТук е като на лодка-клатене във всички посоки. Но ако трябва да сме честни, темата е много четена( много мъка има по тоя свят).
Знам кой изработва полуоси(полувалове), карал съм и с такава, нарязана не с флекс, а на фреза от готова от волга( издържа около година).
Заден мост от витара да е здрав- бягай с 200 от такова животно.
Хамър 1- загледайте как се предава задвижването от полуоската към колелото.
Отговорите ги има напред в темата, ама кой да чете/слуша.
Коментар
-
По отношение на подсилването на шасито на проекта, след дълго проучване в нета попаднах на тази фирма- http://wartung.bg/bg/za-nas - имате ли мнение дали работят качествено и как са с цените?
Коментар
-
Какво да те засягам, като само констатирам факт?!? Ти, след всичкото надуване на перки из форума какъв голям го вадиш каго профи офроудър, фермер, мениджър, юрист, ... последният да затвори вратата, си ли в състояние членоразделно и смислено да изложиш какво би поискал от фирмата, към която си плеснал линк? От това, което чета в твоята мелодрама с комични елементи, се съмнявам, че си в състояние да формулираш смислено техническо задание. Просто знаеш прекалено малко за целта. Т.е. от тези хора би се очаквало първо да измислят какво трябва/може/ако изобщо може да се направи на шаси на УАЗ за да деяни на 3,5 т. товар + собствената маса на СуперНещото, и след това (ако е възможно) да го направят. Я си погледни какъв мизерен бюджет си определил за целия "проект", пък си сложи пръст на челото и се напъни да помислиш кой читав професионалист би се заел да се ангажира с част от него за хептен жълти стотинки!
Ако имаше идея какво ти трябва, досега да беше написал едно мейлче до хората и да ги беше попитал дали биха се заели с това, което искаш, и на каква сума се обаждат услугите им.
Пък може и да греша де. Може и да се навият да ти заварят някое и друго парче U-профил срещу дребна сума.
-
Г-н Модератор, искрено ме развеселихтеВиждам, че сте овладяли до определена степен художествения похват "ирония", но това не означава, че между вас и мен не стоят два вагона с книги хуманитарна литература. Започнете с Адам Смит като за начало и теорията на добавената стойност и тогава може да продължим разговора без да имам против ироничния ви уклон, но е хубаво зад него да стои и семантична структура, иначе навлизаме в зоната на софистиката, а даже по-зле на схоластиката...
-
Не я знам тази фирма, но като прочетох с какво се занимават-най-вероятно ще те отсвирят.
Или ще ти поискат пари като за няколко нови УАЗки...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеПо отношение на подсилването на шасито на проекта, след дълго проучване в нета попаднах на тази фирма- http://wartung.bg/bg/za-nas - имате ли мнение дали работят качествено и как са с цените?ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Има ли някой да говори от личен опит за фирмата за шаситата или всичко е в сферата на футболните прогнози?
Коментар
-
Явно няма. Подозирам, че и ти няма да добиеш личен опит с тях.
Що ги пускаш въобще, преди да си ги питал барем дали биха ти свършили работа и за колко пари?!
Такъв майстор и само гайкаджия да е, под сто кинта на ден няма как са взима. Ама за тая работа ще трябват барем двама, и то за няколко дена... и като сложиш, че да са стане добре, трябва да са повече от обикновенни гайкаджии, плюс че това е фирма, и съответно тя трябва и печалба да получи, данъци да плаща...материали и инструменти също са от нея... Та колко да е цената??? А с твоя предвиден бюджет... Отначало беше "не ми мислете бюджета", после - " не е икономически оправдано".... Ами не е...цялото начинание не е...особено като не знаеш и не можеш нищо сам.
-
Да бе. Ние всички се занимаваме с подсилване на шасита, дето заводски са направени да носят 1 тон. да носят 3,5 тона.
-
-
Ами има телефони, мейл, обаждаш се и ще разбереш.
Тук си говорим по темата, и всеки казва каквото мисли. Никой не може да каже на какви ценови равнища работят в тази фирма.
Даже се съмнявам и да ти кажат цена само по телефона. Сериозен човек не работи така. Провеждат се няколко разговора за да се уточни какво точно ще се прави, а и да видят с какъв човек ще си имат работа. Щото аз съм отсвирвал хора само заради пусната чалга в колата като идват да им правя нещо, нали...
После се гледа какво се иска да се направи, преценяват си и казват ЕВЕНТУАЛНА цена. С уговорката,ч е може да излезе нещо допълнително което не е видяно или обмислено първоначално.
Та обади се и питай, няма друг начин.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
-
Ето още една фирма, с която съм в процес на преговори - https://comunicatorbg.com/ita_servic...FUWJvPiiHnXGdQ. Ще се радвам, ако някой може да даде конкретни отзиви - фирмата е позиционирана в Казанлък.
Коментар
-
Между другото като говорим за стратегията за ъпгрейд на технологията (а не подмяна) кажете какво е мнението ви относно легираните хром-молибденови стомани по отношение на изработване на зъбчатки за трансмисията. И другото кое по-удачно - прави или закривени зъбчатки със съответните плюсове и минуси. Новите трансмисии ги правят със закривени, но какъв е смисъла?
Коментар
-
Закривени трябва ,но под 38 градуса ,че тия под 45 не деянат на над два тона товар...Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеЗакривени трябва ,но под 38 градуса ,че тия под 45 не деянат на над два тона товар...
Коментар
-
EEEEEEEEE, не - ти взриви тъпомера бе човек. Няма такова нещо като закривени зъби - зъбите са прави и наклонени. Правите зъби имат по ниска товароносимост и повишен шум.
Техниката не ти е силна страна , бизнеса щом е опрял до уазка - също.
Да вземеш на 26 страница да спреш с тъпотиите ли?Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
- 3 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар