Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От зор, с малко акъл и ако ръцете не са ти в гъзЪ, всичко става, но искам да видя как Владо ще произведе хипоидна двойка с флекса и материал от скрапа.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

      Нямам C. Не е проблем да изкарам, но с тези винетки няма надделяване. Последно като гледах месечната беше над 100лв., ако няма врътка да се кара с малката винетка ще ме фалира...
      от 1 март 2020 НЯМА винетки за товарните, провери си маршрутите по които караш, може да са извън ТОЛ-а и да ти е безплатно

      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • Чавдар (V93)
        Чавдар (V93) коментира
        Редактиране на коментар
        Ама той иска СуперНещото да става и за пред кафето

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Имаше навремето едни Супер МАЗ...пак е Супер..

      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Но МАЗа с 8 цилиндровия мотор, не беше чак толкова лошо решение за времето си.

    • Тук е като на лодка-клатене във всички посоки. Но ако трябва да сме честни, темата е много четена( много мъка има по тоя свят).
      Знам кой изработва полуоси(полувалове), карал съм и с такава, нарязана не с флекс, а на фреза от готова от волга( издържа около година).
      Заден мост от витара да е здрав- бягай с 200 от такова животно.
      Хамър 1- загледайте как се предава задвижването от полуоската към колелото.
      Отговорите ги има напред в темата, ама кой да чете/слуша.
      Сузуки Самурай-старт от скрапа
      0885192667

      Коментар


      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Е, руски части

    • Първоначално публикуван от Миро Иванов Преглед на мнение
      Тук е като на лодка-клатене във всички посоки. Но ако трябва да сме честни, темата е много четена( много мъка има по тоя свят).
      Знам кой изработва полуоси(полувалове), карал съм и с такава, нарязана не с флекс, а на фреза от готова от волга( издържа около година).
      Заден мост от витара да е здрав- бягай с 200 от такова животно.
      Хамър 1- загледайте как се предава задвижването от полуоската към колелото.
      Отговорите ги има напред в темата, ама кой да чете/слуша.
      Добре, хубаво е, че знаеш майстора, но защо не го кажеш или как може да бъде намерен или негови контакти. За разлика от по-можещите колеги тук не мога да вая скулптури с флекса, така че предпочитам да се насоча към по-конвенционални методи като например услуга срещу заплащане от майстор с фреза и опит в изработването на такива детайли.

      Коментар


      • По отношение на подсилването на шасито на проекта, след дълго проучване в нета попаднах на тази фирма- http://wartung.bg/bg/za-nas - имате ли мнение дали работят качествено и как са с цените?

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Пуснах едно предложение относно темите ми - важи и за модератори. Ако мислиш, че си ме засегнал се лъжеш.

        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Какво да те засягам, като само констатирам факт?!? Ти, след всичкото надуване на перки из форума какъв голям го вадиш каго профи офроудър, фермер, мениджър, юрист, ... последният да затвори вратата, си ли в състояние членоразделно и смислено да изложиш какво би поискал от фирмата, към която си плеснал линк? От това, което чета в твоята мелодрама с комични елементи, се съмнявам, че си в състояние да формулираш смислено техническо задание. Просто знаеш прекалено малко за целта. Т.е. от тези хора би се очаквало първо да измислят какво трябва/може/ако изобщо може да се направи на шаси на УАЗ за да деяни на 3,5 т. товар + собствената маса на СуперНещото, и след това (ако е възможно) да го направят. Я си погледни какъв мизерен бюджет си определил за целия "проект", пък си сложи пръст на челото и се напъни да помислиш кой читав професионалист би се заел да се ангажира с част от него за хептен жълти стотинки!
          Ако имаше идея какво ти трябва, досега да беше написал едно мейлче до хората и да ги беше попитал дали биха се заели с това, което искаш, и на каква сума се обаждат услугите им.
          Пък може и да греша де. Може и да се навият да ти заварят някое и друго парче U-профил срещу дребна сума.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Г-н Модератор, искрено ме развеселихте Виждам, че сте овладяли до определена степен художествения похват "ирония", но това не означава, че между вас и мен не стоят два вагона с книги хуманитарна литература. Започнете с Адам Смит като за начало и теорията на добавената стойност и тогава може да продължим разговора без да имам против ироничния ви уклон, но е хубаво зад него да стои и семантична структура, иначе навлизаме в зоната на софистиката, а даже по-зле на схоластиката...

      • Не я знам тази фирма, но като прочетох с какво се занимават-най-вероятно ще те отсвирят.
        Или ще ти поискат пари като за няколко нови УАЗки...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Ако каже че иска да го заварят с графитни електроди с медна обмазка цената ще е съвсем нормална

      • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
        По отношение на подсилването на шасито на проекта, след дълго проучване в нета попаднах на тази фирма- http://wartung.bg/bg/za-nas - имате ли мнение дали работят качествено и как са с цените?
        Тия за почерпка, каквато е идеята за разходите в темата, няма да ти свършат работа, даже може Соти и Митко да се окажат по-евтини като цени.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • Има ли някой да говори от личен опит за фирмата за шаситата или всичко е в сферата на футболните прогнози?

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Явно няма. Подозирам, че и ти няма да добиеш личен опит с тях.
            Що ги пускаш въобще, преди да си ги питал барем дали биха ти свършили работа и за колко пари?!
            Такъв майстор и само гайкаджия да е, под сто кинта на ден няма как са взима. Ама за тая работа ще трябват барем двама, и то за няколко дена... и като сложиш, че да са стане добре, трябва да са повече от обикновенни гайкаджии, плюс че това е фирма, и съответно тя трябва и печалба да получи, данъци да плаща...материали и инструменти също са от нея... Та колко да е цената??? А с твоя предвиден бюджет... Отначало беше "не ми мислете бюджета", после - " не е икономически оправдано".... Ами не е...цялото начинание не е...особено като не знаеш и не можеш нищо сам.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Казва се маркетингово проучване. Няма как да мине без него. Никой не по-велик от пазара.

          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Да бе. Ние всички се занимаваме с подсилване на шасита, дето заводски са направени да носят 1 тон. да носят 3,5 тона.

        • Ами има телефони, мейл, обаждаш се и ще разбереш.
          Тук си говорим по темата, и всеки казва каквото мисли. Никой не може да каже на какви ценови равнища работят в тази фирма.
          Даже се съмнявам и да ти кажат цена само по телефона. Сериозен човек не работи така. Провеждат се няколко разговора за да се уточни какво точно ще се прави, а и да видят с какъв човек ще си имат работа. Щото аз съм отсвирвал хора само заради пусната чалга в колата като идват да им правя нещо, нали...
          После се гледа какво се иска да се направи, преценяват си и казват ЕВЕНТУАЛНА цена. С уговорката,ч е може да излезе нещо допълнително което не е видяно или обмислено първоначално.

          Та обади се и питай, няма друг начин.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Идеята, че някой колега може да работил с тях и да ги препоръча или обратното. Иначе общите постановки са ми ясни.

        • Недей лежа на тази кълка.
          Активни във форума сме 100-200 човека, а в темата-10-20.
          Сам смятай каква е възможността някой да ги знае.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Някъде пишеше, че има 3-4хил. активни участници?

        • Ето още една фирма, с която съм в процес на преговори - https://comunicatorbg.com/ita_servic...FUWJvPiiHnXGdQ. Ще се радвам, ако някой може да даде конкретни отзиви - фирмата е позиционирана в Казанлък.

          Коментар


          • Между другото като говорим за стратегията за ъпгрейд на технологията (а не подмяна) кажете какво е мнението ви относно легираните хром-молибденови стомани по отношение на изработване на зъбчатки за трансмисията. И другото кое по-удачно - прави или закривени зъбчатки със съответните плюсове и минуси. Новите трансмисии ги правят със закривени, но какъв е смисъла?

            Коментар


            • Закривени трябва ,но под 38 градуса ,че тия под 45 не деянат на над два тона товар...
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Я, кажи цялата трансмисия ли трябва да е от прави или е допустимо в някой възел да са наклонени, а в друг - не?

              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Да бе, как може да ти мине през акъла, че може да смесиш зъбите в един автомобил?! То може и да може, ама при такива натоварвания, нЕма как.

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Не мисля, че съм претендирал за техническо образование. Възможен е ъпгрейд на РК със закривени зъби, но ме предупредиха, че е за новите версии на УАЗ. Още повече, че като са ми показвали смляни дифове, ми се се струваше, че са закривени зъбчатките на П. и К.

            • Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
              Закривени трябва ,но под 38 градуса ,че тия под 45 не деянат на над два тона товар...
              А правите какви недостатъци имат?

              Коментар


              • EEEEEEEEE, не - ти взриви тъпомера бе човек. Няма такова нещо като закривени зъби - зъбите са прави и наклонени. Правите зъби имат по ниска товароносимост и повишен шум.
                Техниката не ти е силна страна , бизнеса щом е опрял до уазка - също.

                Да вземеш на 26 страница да спреш с тъпотиите ли?
                Фиат Купе
                Опел Фронтера В
                Мицубиши Паджеро Пинин

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X