Важното е нещата да се правят с яснота за крайната цел ! Ясно е,че турбинирането на атмосферен мотор е възможно най-трудоемкото и скъпо занимание. Това обаче не значи, че е неосъщетвимо. Иначе за Владо е най-рационално да монтира стандартен/заводски предкамерен турбо дизел.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проект - създаване на СуперУАЗ
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
-
Коментар
-
Ами за съжаление е така, но да беше само той Забелязвам, че тук е разпространена т.нар. "звездна болест", т.е. форумните звезди вече живеят в небесата и ползват темите не да коментират по същество, а да помпат звездното си его. Как да им обясня, че за всяка тяхна публикация на мен се пада един тежък офроуд ден. Отделно обикаляне по сервизи и ремонти. Трудно е да разберат, че форумната реалност и офроуд реалността са две различни планети.
-
-
За разликата между двигателите на магарцедес.
Цецо ако не го мързи нека обясни какво е Mittenkugelverfahren.
Там се крие и половината обяснение що някои не стават да се турбинират, еле па лесно.
Изобщо, не става само с ядене.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Разбирам, че ви е трудно, много трудно, но пак ще се опитам да ви обясня, дано някой ден разберете. Идеята на форумите и темите в тях не като вица на Иванчо за краставицата, т.е. не трябва да се разказва за краставицата,т.е.ако ти се пише дисертация на тема ДВГ на МБ тук едва ли мястото. Тук трябва да дадеш конкретно предложение за конкретен проект. Всички друго независимо от гениалната мисъл, която е въплътена в него, си отива в графа спам или скрол по-скоро поради толерантната модерация.
-
-
Че аз съм ти го написал още в началото, бе Иванчо.
Пинцгауер.
По евтино ще дойде от всякакъв Франкенщайн.
Дори само защото ти нямаш необходимата техническа грамотност и ти трябва външен човек.
Тия които разбират не работят за мерси.
Анадън му?И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
- 1 like
Коментар
-
Имал съм случаи , когато от натрупаният опит приемам ,че дадена "задача" няма лесно и икономически оправдано решение,а се оказва ,че нечий мозък е намерил "решение".
За това на Колегата мога да пожелая само-Дерзай!
Коментар
-
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеИмал съм случаи , когато от натрупаният опит приемам ,че дадена "задача" няма лесно и икономически оправдано решение,а се оказва ,че нечий мозък е намерил "решение".
За това на Колегата мога да пожелая само-Дерзай!
Защото проекти за товарни машини са се правили откакто е създен самоходния автомобил. И за толкова години са се раждали идеи, пробвани са, доработвани са, и се е установило кое е работещо и кое не.
Това се мъчим да обясним на колегата, че каквото му трябва вече го има създадено в някоя фирма на която това именно и е работата-да прави автомобили.
Сега, че има мерак да се занимава с нещо, и занимавката да му буъде полезна в дърводобива-ясно, но тази задача няма евтино и работещо решение. Не и едновременно.
Имаше въпрос за мостове от патрол.
Виж в някой талон колко е максимално допустимата маса на патрола и ще разбереш дали стават.
Да-винаги има преоразмеряване, при това патрола е проектиран като сериозна машина, но не мисля, че 5-6 тона общо тегло е нещо което да понесат.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Ти хубаво не вярваш на автопроизводителите, но де да видим колко ще ти седне един такъв проект.
Щото нали-да е евтино беше едно от основните неща. Иначе и баба знае.
И с тези 4,5 тона само се залъгваш.
При полезен товар 3,5 тона няма как машината да е 1 тон. И тон и половина не може да е. УАЗката е даже повече и може наполовина като товар. Айде-малко повече. За твоя проект, ако се спреш на 2 тона хвърляй шапката, но реално ще е поне 2,5 тона.
Моето камионче(Форд транзит) тежи 2200, и 3 тона са му долу-горе предел. Максимално съм го товарил с 3760 кг, и искаше да се разпадне горкото.
КАто при това не вижда офроуд, то си е асфалтова машина. За офроуд с 3,5 тона се иска по-здрава конструкция, която си носи със себе си и теглото.
-
По принцип напълно съм съгласен, но аз и сега си товаря 2 тона и нямам никакъв проблем. 2.5 вече идва малко повече, но при що годе равен терен и грамотно каране също се товари понякога. Реално подсилването ще е за още тон. УАЗ е около 1.5т. по талон.
-
Коментар
-
Когато праснах снимката на камиончето с мотор на ИВЕКО, имаше обяви за 5-6 такива. Сега има само едно ДЕЙЛИ-самосвалче. Може да се ''пипне'' малко и става за каране. Имах колеги, които практикуваха дърводобив със стар транзит-фургонче. Пускат се в някое дере, берат дърва и когато трябва да излезнат викат едно багерче 4*4*4. Стъпят ли на асфалт е лесно.FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя
Коментар
-
Wood Species Density
10³ kg/m³ lb/ft³
Alder 0.4 – 0.7 26 – 42
Afrormosia 0.71 44
Agba 0.51 32
Apple 0.65 – 0.85 41 – 52
Ash, White 0.65 – 0.85 40 – 53
Ash, Black 0.54 33
Ash, European 0.71 44
Aspen 0.42 26
Balsa 0.11 – 0.16 7 – 9
Bamboo 0.3 – 0.4 19 – 25
Basswood 0.3 – 0.6 20 – 37
Beech 0.7 – 0.9 32 – 56
Birch, British 0.67 42
Birch, European 0.67 42
Box 0.95 – 1.2 59 – 72
Butternut 0.38 24
Cedar of Lebanon 0.58 36
Cedar, Western Red 0.38 23
Cherry, European 0.63 – 0.9 43 – 56
Chestnut, Sweet 0.56 30
Cottonwood 0.41 25
Cypress 0.51 32
Dogwood 0.75 47
Douglas Fir 0.53 33
Ebony 1.1 – 1.3 69 – 83
Elm, American 0.57 35
Elm, English 0.55 – 0.6 34 – 37
Elm, Dutch 0.56 35
Elm, Wych 0.69 43
Elm, Rock 0.82 50
Gaboon 0.43 27
Greenheart 1.04 64.9
Gum, Black 0.59 36
Gum, Blue 0.82 50
Gum, Red 0.54 35
Hackberry 0.62 38
Hemlock, Western 0.5 31
Hickory 0.83 37 – 58
Holly 0.75 47
Iroko 0.66 41
Juniper 0.55 35
Keruing 0.74 46
Larch 0.5 – 0.55 31 – 35
Lignum Vitae 1.17 – 1.33 73 – 83
Lime, European 0.56 35
Locust 0.65 – 0.7 42 – 44
Logwood 0.9 57
Madrone 0.74 45
Magnolia 0.57 35
Mahogany, African 0.5 – 0.85 31 – 53
Mahogany, Cuban 0.66 40
Mahogany, Honduras 0.65 40
Mahogany, Spanish 0.85 53
Maple 0.6 – 0.75 39 – 47
Meranti, Dark Red 0.71 44
Myrtle 0.66 40
Oak 0.6 – 0.9 37 – 56
Oak, American Red 0.74 45
Oak, American White 0.77 47
Oak, English Brown 0.74 45
Obeche 0.39 24
Oregon Pine 0.53 33
Parana Pine 0.56 35
Pear 0.6 – 0.7 38 – 45
Pecan 0.77 47
Persimmon 0.9 55
Philippine Red Luan 0.59 36
Pine, Corsican 0.51 32
Pine, Pitch 0.67 52
Pine, Radiata 0.48 30
Pine, Scots 0.51 32
Pine, White 0.35 – 0.5 22 – 31
Pine, Yellow 0.37 – 0.59 23 – 37
Plane, European 0.64 40
Plum 0.65 – 0.8 41 – 49
Poplar 0.35 – 0.5 22 – 31
Ramin 0.67 42
Redwood, American 0.45 28
Redwood, European 0.51 32
Rosewood, Bolivian 0.82 50
Rosewood, East Indian 0.9 55
Sapele 0.64 40
Satinwood 0.95 59
Spruce 0.4 – 0.7 25 – 44
Spruce, Canadian 0.45 28
Spruce, Norway 0.43 27
Spruce, Sitka 0.45 28
Spruce, Western White 0.45 28
Sycamore 0.4 – 0.6 24 – 37
Tanguile 0.64 39
Teak, Indian 0.65 – 0.9 41 – 55
Teak, African .98 61
Teak, Burma 0.74 45
Utile 0.66 41
Walnut 0.65 – 0.7 40 – 44
Walnut, Amer Black 0.63 39
Walnut, Claro 0.49 30
Walnut, European 0.57 35
Water Gum 1 62
Whitewood, European 0.47 29
Willow 0.4 – 0.6 24 – 37
Yew 0.67 42
Zebrawood 0.79 49И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Демек до тон на кубик за много мокро дърво.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Владо ,приемам че удоволствието от забавлението е взаимно и на мен не ми пречи ..........Попивам полезна информация (и леко съжалявам за УАзката си) как возите по 2-2.5т товар ,а аз дори не съм се сетил да пробвам...
Няма проблеми и на стари години се образовам от творческите ВИ постове и познания по механика ,хидравлика,ботаника ........
Отделно вече давам път на ентусиазираната и знаеща младеж. Нашето "време" отминава и можем само да си ..........
-
Ами всеки чисти ниви и пасища от такива набези-не е болка за умиране. Лошото е, че изчезват цели гори. Отделно и да презимуват едни дърва в гора не им спада кой знае колко влажността, по вероятно да даже загният и да хванат гъби. Но тук влизаме в остър конфликт с Обща теория на ботаниката на Петков.
-
Четенето не вреди (освен на зрението) на познанието,но дискусията се измести към имагинерни твърдения (,а и има достатъчно официална информация ),вероятно от дефицит на знания и умения по проектотемата.
А спирачките успяхте ли да "напасните"вече,че с тези товари по черни пътища си е доста рисково!
-
-
Той Петков го е написал ама много сложно всъщност.
Та ще се опитам да го перифразирам
Ако кубик дърва тежи повече от 1 тон, то трябва да потъва във вода. Физика.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Чудя се дали да не добавя към проекта и браунов генератор ? Тук има тема за този тип системи, но не е жива от 2013г. Та в тази връзка някой може да сподели някакъв практически опит от ползата от това изобретение?
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар