Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят Ситроен АХ 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И понеже така или иначе се търкалях под колата, смених и избиращата (превключващата) щанга на скоростите.
    На старата втулките бяха тотално изчезнали и оста играеше в кожуха доволно доста.
    Превключваше се трудно и с прещракване. Особено първа и задна.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-12-04_18-03-02-209.jpg
Прегледи:657
Размер:223.8 КБ
ID:6902074

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-12-04_18-03-01-774.jpg
Прегледи:641
Размер:232.7 КБ
ID:6902075

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-12-04_18-03-01-341.jpg
Прегледи:636
Размер:244.9 КБ
ID:6902076


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-12-04_18-03-00-906.jpg
Прегледи:641
Размер:235.3 КБ
ID:6902077



    Сега превключването е доста по-добре, макар че и в основата на самия лост е доста хлабаво.
    Но, бива.


    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Виж тая тръбичка от снимката дали не се търка в купето, за да не береш ягоди изневиделица.

    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Коя тръбичка?
      Никоя не се търка в купето.

  • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_931527.jpg Прегледи:0 Размер:188.1 КБ ID:6902343
    "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
    Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Аха. Ще я погледна, но тя си е на пластмасови щипки, които я държат на разстояние.

  • Редки кадри на трите "сутиена" на едно място. Понеже ги карам само аз, не ми се правят половинки курсове пеша и с такси.


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-12-12_21-48-16-626.jpg
Прегледи:535
Размер:229.3 КБ
ID:6902913


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-12-12_21-48-39-348.jpg
Прегледи:530
Размер:247.4 КБ
ID:6902914

    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      И трите ли са бензин ?

    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Не. Големите са 2,0 ХДИ 109 .

  • А щеше да намаляваш автопарка
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Щех...

  • Зимно време, Не е за ръчкане по колите.
    Не можах да се накефя на сняг с малкото "кат-катр"( на френски), но поне кал не липсва, особено напоследък.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:333322163_756535779150304_8624389900547791837_n.jpg
Прегледи:446
Размер:115.7 КБ
ID:6915207


    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • АТ....МТ....наздраве адаш
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Зимни са, адаш. Наздраве!

    • Спомни си за ония медвед....
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Медведите са при Кико. Не ги е даже и слагал. Кара си с АТ-тата.

      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        И, адаш. Подценяваш калинката. Тя е 800 кила. Като водно конче е .

    • А....ха ...ясно
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • Да не остана и аз назад... С един ротарен унимог....

        Коментар


        • Може би ще е интересно на някой:
          Външно каре от саксо /ах.
          Реално е по близо до трипод.

          ​​​​​Разглобява се с избиване на един държач с права отверка. Това е лесната част. За да сглобиш всичко обратно се набива полуоската в държача, но трябва да се подложат две шайби под същия, иначе не стига хода. След това трябва да се "изтърсят" от карето..
          Желателно е да се ползва стреч маншон,иначе трябва да се разглобява и вътрешното каре.
          Френски забавления..
          Прикачени файлове

          Коментар


          • Интересно. Нямах смелостта да го отварям аз. Имам дълга полуоска, която съм решил да дам за рециклиране, пък да видим.
            Напоследък и късата ми се обажда, но много слабо и само при пълен десен завой до откат. Мисля, че ще кара още много дълго.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • "Рециклирането" на карета са хвърлени на вятъра пари. Правих го веднъж и се чудих защо се разтропа отново след около 2 хил. километра.

              Докато един майстор не ми обясни , че всъщност само се притягат на преса чашките (леглата) на сачмите. Но при липсваща, износена циментация много бързо отново се разбиват.
              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

              Коментар


              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Кофтито на тия модели е, че не се продават отделно карета, а цяла полуоска. И цените не са от най-приятните.
                На Цирозата съм сменял карета два пъти, Но има само външни на пазара.
                Тия мушици имат навика да прецакват и вътрешните и това е проблем.
                Дългата я смених заради вътрешно каре, а не заради външно.

              • nuclear944
                nuclear944 коментира
                Редактиране на коментар
                Това притягане явно се касае за определен вид каре. На тези не виждам нищо което може да се пипне. Трипода си е фиксиран. В моя случай се вижда леглото на лагерчетата как е износено. - резултата е леко тропане в краен ляв волан.
                Отново причината бе скъсан маншон - иначе каре със здрав маншон досега не ми е правило проблем.
                Между другото външни карета има на gsp. Но факта че са около 4-5 вида ме отказа. Аз съм със саксови полуоски.

            • И за други марки не се продават отделно вътрешни карета.
              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

              Коментар


              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Именно. Но поне има външни.

            • Малко развитие, във връзка с темата за филтрите на газовата уредба.

              С две думи. Затворих кранчето на бутилката, изчаках я да изгасне и разглобих,
              Ето какво открих. Една чаена лъжичка само в чашката, без да броя при почукването на филтърчето колко още изпадна.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2023-03-25_18-27-12-428.jpg
Прегледи:273
Размер:601.9 КБ
ID:6917227 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2023-03-25_18-27-12-855.jpg
Прегледи:264
Размер:554.6 КБ
ID:6917228

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2023-03-25_18-27-13-081.jpg
Прегледи:268
Размер:609.3 КБ
ID:6917229

              Почистих обстойно и сглобих:



              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2023-03-25_18-27-13-971.jpg
Прегледи:268
Размер:453.9 КБ
ID:6917230



              Пробката на изпарителя я развих, но не изтече нищо отвътре.
              Само дето и по нея имаше графитен прах. Почистих и стегнах.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2023-03-25_18-27-13-249.jpg
Прегледи:271
Размер:549.6 КБ
ID:6917233

              Сапунената вода и...няма течове.

              После въздушния:


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2023-03-25_18-27-13-757.jpg
Прегледи:277
Размер:527.2 КБ
ID:6917231

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2023-03-25_18-27-13-877.jpg
Прегледи:274
Размер:472.8 КБ
ID:6917232


              Свалих и кутията и резонатора и въздуховода и измих всичко с обезмаслител и вода, след което подсуших и сглобих.


              Колицата живна доста.
              За разхода, ще пиша като заредя, че зареждам като угасне, а то е между 90 и 105 км градско.
              Благодаря на всички за съветите и напътствията!

              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Да. Според инфото което намирам , Роялгаз е турско копие на BRC. Мрембраните са едни и същи.
                Не знам, кога ще стигна да отворя изпарителя, че все няма време, но бих.


                Във всеки случай, не че тъня до косъм, ама 12/100 градско за колица 800 кила и моторче 1,4 ми се струва обилно. Дори и на късо.
                Та, вероятно и на газаджия ще се ходи за една регулировка.
                Това, докато се науча сам. А и това ще стане.
                ПП: Филтърът, не е правилният, но не ми се занимаваше и го пригодих. Това за въздушния.

              • nuclear944
                nuclear944 коментира
                Редактиране на коментар
                При настройката най-важното е да не дърпа въздух някъде след газовата плочка/смесител. Както и самите тръбички към нея. Това не позволява качествено да се настрои горивната смес от "врътката". А двигателя може да работи със богата смес на пропан бутан по цял ден...
                Също така, дистрибутора може леко да го авансираш за по добра работа на газ, но първо трябва да е настроена добре уредбата и без вакуум течове.
                1.4 никога не съм имал, но съм карал ЗХ със същия двигател. На газ беше нещо от рода на 7-8 извън града и литър два отгоре в трафик. Така че спокойно под 10 би трябвало да свалиш.
                Последно редактирано от nuclear944; 29-03-23, 14:41.

              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                То следва да се има предвид и че върти карантиите на още един задвижващ мост, а хъбове няма.
                Така че е нормално да гори една идея повече от стоков АХ.
                10 градско ме устройва.

            • Добре си направил
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X