Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Great Wall - За и против....

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Каква полза от боравенето с "правно-информационна система..." , след като не се прави разлика между ДДС и мито?
    Нека да разберем колко е разликата в ДДС то за да разберем колко печели литекс.
    Само да уточня, че ДДС не е това дето се разпръсква от самолетите по нивите а друго нещо.
    Т.нар. "митни сборове", любезни rusev включват ДДС, мито, акциз ако се дължи такъв, една камара такси и т.н. Имаме митничари във форума питай ги тях - как се формира митническата облагаема стойност, к`во се облага и т.н. Не ми е работа да давам митнически консултации - още няколко участника потвърдиха, че резервните части се облагат с по-ниски ставки от готово изделие, да не говорим, че цената им се манипулира много по-лесно "надолу", лъже се във внасяните бройки (внасяш 1000, декларираш 250 бр.), затова не само компютри и "маркови" мобилни телефони дълги години се внасяха разглобени в БГ. Че ДДС-то е 20 % във всички случаи, това дори некадърник като бай Боголюб Гагич го е забелязал
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #62
      От: Great Wall - плюсове и минуси

      Не исках да пиша повече по тази тема, ама последния пост на Боголюб ме провокира.

      Колега, ти правиш ли разлика между кокошкарски измами с ДДС, тарикатлъци на дребно за да измамим държавата, и други Андрешковски чалъми, и от друга страна сериозен бизнес с дългосрочни планове?

      Ама всеки съди за околните по собствения си аршин...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #63
        От: Great Wall - плюсове и минуси

        Нещо много бързо забравихте кой е начело на коментираната компания и проблемите му с фиска и именно митниците в недалечното минало. Защо си прехвърли скоропостижно повечето бензиностанции на "Шел" и т.н. Но, явно патриотичният ви възторг надделява.
        Та, казвате, нямало разлика дали ще платиш при внос на резервни части, оценени на 1000 лв. ДДС от 20 % или при внос на един автомобил, оценен на 10 000 лв. - все си е 20 % И всички фирми, които организират сглобяване на някакви изделия - вкл. примера на Кольо с тракторите "Беларус", го правят единствено от грижа за създаване на работни места, местен патриотизъм и социални подбуди, защото по никакъв начин не печелят именно от спестяване на мита - все тая би било ако внасяха готовите изделия, ама те са добри батковци и го правят ей тъй на - от братска любов и в името на вечнта дружба . Или, казвате на китайските работници в Китай им се плаща по-скъпо от на българските , та затова тук джипките "Грейт Уол" са "без пари", каквато мантра вече в трета тема се каканиже във форума ?
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #64
          От: Great Wall - плюсове и минуси

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Не исках да пиша повече по тази тема, ама последния пост на Боголюб ме провокира.

          Колега, ти правиш ли разлика между кокошкарски измами с ДДС, тарикатлъци на дребно за да измамим държавата, и други Андрешковски чалъми, и от друга страна сериозен бизнес с дългосрочни планове?

          Ама всеки съди за околните по собствения си аршин...
          Коле, и аз бях се спрял с тая тема, ама ... имаш ли идея в какви размери са "кокошкарските" измами? Като се видим тия дни, напомни ми да ти разкажа едно-друго.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #65
            От: Great Wall - плюсове и минуси

            Абе ясно е, че от измами се печели, и то доста. А и никой не е казал, че Гриша Ганчев е чист и невинен. Но по света няма такъв човек който да е забогатял от нула до много милиони и да е останал с чиста съвест.

            В случая става въпрос, че тук, в България ще се сглобяват автомобили. Нещо което е мечта за много от нас. Е, ние си искаме колата да е изцяло наша, но като няма риба...
            И това е сериозен бизнес, с планове за дългосрочно развитие, със сериозни суми инвестирани в завода, с назначени работници на които е осигурено обучение, и т.н. и т.н...
            Има разлика мисля от това да регистрираш няколко кухи фирми и да завъртиш някакви обороти между тях.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #66
              От: Great Wall - плюсове и минуси

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              Та, казвате, нямало разлика дали ще платиш при внос на резервни части, оценени на 1000 лв. ДДС от 20 % или при внос на един автомобил, оценен на 10 000 лв. - все си е 20 %
              Колега, съвсем правилно сте забалязал разликите в митническите ставки. Само че го представяте като хитрост от страна на фирмите, а всъщност това си е политика на ЕС за осигурявяне на работни места, за създване на добавена стойност в самия съюз и за защита на местното производство.То това е и ролята на митата при внос (щото по прицип е възможно да има и мита или такси с равностоен характер при износ).
              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

              Коментар


              • #67
                От: Great Wall - плюсове и минуси

                Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                Колега, съвсем правилно сте забалязал разликите в митническите ставки. Само че го представяте като хитрост от страна на фирмите, а всъщност това си е политика на ЕС за осигурявяне на работни места, за създване на добавена стойност в самия съюз и за защита на местното производство.То това е и ролята на митата при внос (щото по прицип е възможно да има и мита или такси с равностоен характер при износ).
                Това го кажи на г-н rusev, който не знам какво толкова се дразни. И разликата не е само в ставките, а в облагаемата стойност на частите, които (съвкупността от тях за 1 бр. автомобил) съвсем естествено са по-евтини от готовия автомобил (в цената му има труд, осигуровки, електроенергия и т.н.). Да не бъркаме нещата с понякога екстремно скъпите за българина резервни части и това, че продажбата у нас на автомобил втора употреба на части е понякога много по-изгодна, отколкото на цял такъв
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #68
                  От: Great Wall - За и против....

                  Първоначално публикуван от badboy86 Преглед на мнение
                  Консултантката им прилича на мис Чалга клуб и не може да даде смислен отговор на нито един въпрос просто казва чети то отпред на табелката си пише. Дори на въпроса имат ли сервиз в София отговора беше да маи в Дружба и На Ботевградско.... Та какво да ви кажа как да си купя кола от там като дори и един компетентен човек няма в шоурума който да ми завърти главата.
                  Миналата година се бях се навил да сменям мотора, понеже един от фаворитите ми беше БМВ Ф800 ГС минавайки покрай шоуруума на БМВ в Пловдив реших да го погледна на живо. Влизам огледах вътре, но не видях мотори и отидох при първото момиче седнало зад бюро, на въпроса ми дали имат мотори, тя ме погледна с тъп поглед с нотки на презрение и ми отговори: "Това не е моя работа, нямам представа" един вид къв си ти да ми губиш времето бе? Следващата която попитах ми каза:"Ооо ми те БМВ и мотори ли правели?", ядосах се и си тръгнах.

                  Между другото доколкото знам при внос на коли произведени в Китай, Индия, Пакистан...те трудно могат да бъдат продавани и в други страни от Европейски съюз, докато кола произведена в страна част от него е много по-лесно да бъде продавана там? Ако това е така за сглобените "китайски" автомобили в България се отваря един доста добър пазар в Европа, така че дори да не продават тук, сигурен съм в чужбинско ще се котират.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Great Wall - За и против....

                    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                    Между другото доколкото знам при внос на коли произведени в Китай, Индия, Пакистан...те трудно могат да бъдат продавани и в други страни от Европейски съюз, докато кола произведена в страна част от него е много по-лесно да бъде продавана там? Ако това е така за сглобените "китайски" автомобили в България се отваря един доста добър пазар в Европа, така че дори да не продават тук, сигурен съм в чужбинско ще се котират.
                    Това е целта на занятието. Ако се наложат като марка - ще се продават навсякъде. В момента ми се струват скъпички за нашия пазар и това е единственото ми възражение против тях. Гриша Ганчев ако можеше, щеше да докара GM, Тойота, Субару и т.н. в БГ, но като никой от тях не иска - ето, китайците пробват. Производствените мощности няма да се затрият, ще се търси друг вариант, ако китайското не потръгне.
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #70
                      От: Great Wall - За и против....

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Това е целта на занятието. Ако се наложат като марка - ще се продават навсякъде. В момента ми се струват скъпички за нашия пазар и това е единственото ми възражение против тях.
                      Скъпи сравнени с какво? Мухиндрата, Опелоподобната друга китайска марка какво крило беше, и Лада мисля са по-скъпи, а в сравнение с японските и немски еквиваленти е на 1/2 от цената и по-малко. За тази цена на всички е ясно, че нещо ще куца въпроса е какво, на каква цена, и след колко време ще трябва да се ремонтира. Имайки предвид, че последните 10 години почти всяка стока се произвежда със срок на годност (срока на годност+малко отгоре), ако поддържат ниски цени на частите и складови наличности мисля, че имат шансове спрямо доста "доказали" се вносители.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Great Wall - плюсове и минуси

                        Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                        ... Колкото до държавните поръчки мисля за нормално в България да се купуват български коли. Някой да е видял немска полицейска кола Рено? Или пък английски полицай с Фиат?
                        Но пък има италиански полицаи с Евора.
                        И един поздрав за загрижения @gagic.
                        Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 21-12-11, 14:50.
                        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                        Коментар


                        • #72
                          От: Great Wall - плюсове и минуси

                          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                          Но пък има италиански полицаи с Евора.
                          Е, то отдавна е известно че основната функция на италианските полицаи е да са гъзари.
                          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Great Wall - плюсове и минуси

                            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                            Но пък има италиански полицаи с Евора.
                            И един поздрав за загрижения @gagic.
                            Класика ! И как кореспондира това с очакванията на Кольо и др. за
                            ...сериозен бизнес, с планове за дългосрочно развитие, със сериозни суми инвестирани в завода, с назначени работници на които е осигурено обучение, и т.н. и т.н...
                            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                            Коментар


                            • #74
                              От: Great Wall - плюсове и минуси

                              Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                              Но пък има италиански полицаи с Евора.
                              С койо?
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #75
                                От: Great Wall - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                С койо?
                                Е с туй http://www.lotuscars.com/en/carabinieri-lotus-evora-s
                                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X