Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Great Wall - За и против....

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Глупостите за Теси може да се повярват. А как се спетява ДДС "при вноса на отделни компоненти"е интересно да се узнае.
    Аман от писатели.
    Разгледай митническата тарифа Винаги вносът на "резервни части" е с по-ниски ставки. Питай Жоро Нешев от форума, ако на мен не ми вярваш. Мога да дам още примери - батериите, дето не знам как се казват сега - бившите "Никопол" - изцяло китайски са, инструментите "Спарки" - бившия Елтос-Ловеч - и те. И така нататък и така нататък и така нататък... Всички пътища отдавна водят до Китай. Това е положението.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #32
      От: Great Wall - За и против....

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      бойлерите "Теси" - не са български Правят се именно в... Китай. Внасят се разкомплектовани - цилиндър (или както там се казва) отделно, нагреватели отделно и тук се сглабят и боядисват само.
      АЙДЕ БЕ
      Има и китайска стока в тях-нагреватели и терморегулатор, но всичко друго се прави в България.

      ЩО ПИШЕТЕ КАТО НЕ ЗНАЕТЕ ЕЛЕМЕНТАРНИ ФАКТИ???
      Аз лично съм заварил няколкостотин "цилиндъра, или както там му се казва"... Казва му се мантел. В комплект с дъната и тръбите за входяща и изходяща вода се нарича водосъсдържател.
      ТЕСИ инвестираха няколко милиона за да направят новия цех за големите бойлери(от 200 до над 2000 литра), със все оборудването му-от входа на ламарина на лист, през огъване, заваряване на цилиндъра, или каквото му казват там. Стиковане на серпентини(и те се правят там) и дъна, заваряване, изпробване на шевовете, емайлиране, изпичане на емайла(над 800 градуса), термоизолиране, слагане на облицовка, пакетиране, складиране(складовете са доста сериозна инвестиция), товарене, дистрибуция в няколко града в България...

      Започна да ми писва от всезнайковци!
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #33
        От: Great Wall - За и против....

        За да не бъда голословен, ето две снимки от цеха за високообемните бойлери на ТЕСИ:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SN850244 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:67.0 КБ
ID:5329594Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SN853681 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:84.1 КБ
ID:5329595

        Съжалявам, че не съм наснимал и другите машини и вани в цеха. Наистина сериозна фирма, със сериозни планове. Отделно в цеха за битови бойлери са доста напред с автоматиката в производството. Ако нямат социални ангажименти-могат да направят производството да е над 90% автоматизирано. И винаги са си изработвали сами бойлерите. Друг е въпросът с качеството. И него могат да направят на световно ниво, даже над, но цената скача, и става тегаво на пазара.

        Ама така е тук-първо серем, после мислим.

        Ако можем.
        Последно редактирано от Кольо; 19-12-11, 23:54.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #34
          От: Great Wall - За и против....

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          АЙДЕ БЕ
          Има и китайска стока в тях-нагреватели и терморегулатор, но всичко друго се прави в България.
          Кое е другото
          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Аз лично съм заварил няколкостотин "цилиндъра, или както там му се казва"... Казва му се мантел. В комплект с дъната и тръбите за входяща и изходяща вода се нарича водосъсдържател.
          Толкова ли бройки продават Нали уж (писаха по-горе) били заляли Италия и Испания с износ
          Сега... без да се конфрнтираме - аз каквото съм виждал и знам, го знам от първа ръка - фалшификацията на "произход ЕС" не е български патент. Ти си заварил х-стотин бройки, те са пробутали игрек хиляди китайски бойлера в ЕС-пазара, демонстрирайки твоето усърдие и местните "инвестирани мощности".
          Не искам да задълбочавам оф-топика - но така е и с лекарствата и с какво ли не още. Откакто сме в ЕС сме център за "преопаковане".
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #35
            От: Great Wall - За и против....

            Ха ха...
            Те не могат да натоварят собствените си мощности, та какво остава да внасят от Китай.

            Ама няма да споря, щом имаш информация...
            Относно Аржентина и Япония-там се продаваха маслени радиатори. Защото явно цената е била добра. Ако има изгода-и бойлери, и конвектори, и други стоки ще изнесат.

            Аз съм заварил няколкостотин бойлера, но в периода в който се пускаше цеха. Когато нито пазар имаше, нито се знаеше, че ТЕСИ произвежда и такива бойлери-не домакински, а промишлени. Напуснах поради мои си причини, и сега не съм в час какво колко, но май си имат редовно работа. За сведение-склада от който се товарят бойлерите се намира на една стена разстояние от цеха, и достъпа е свободен за работници на фирмата. Как пък никой не видя да се вкарват бойлери с кашони на които пише ТЕСИ.
            Разбира се, може и да стане тайно, но за 20-30- бройки, Хайде да е за 1000. В сравнение с годишното производство на двата цеха-капка в морето. Никой няма да седне да се занимава с нелегален внос на промишлени стоки, ако има сериозни мощности за производството им. Другото е кокошкарство.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #36
              От: Great Wall - За и против....

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Ха ха...
              Как пък никой не видя да се вкарват бойлери с кашони на които пише ТЕСИ.
              Разбира се, може и да стане тайно, но за 20-30- бройки, Хайде да е за 1000. В сравнение с годишното производство на двата цеха-капка в морето. Никой няма да седне да се занимава с нелегален внос на промишлени стоки, ако има сериозни мощности за производството им. Другото е кокошкарство.
              Никакви бойлери не влизат и не минават през БГ - в Китай ги правят с опаковка всякаква Другото е въпрос накъде пътува корабът и какви документи да му се дадат.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #37
                От: Great Wall - За и против....

                Бе щом казваш...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #38
                  От: Great Wall - За и против....

                  И, да се върнем на темата - какво от Great Wall ще се "мейдва ин Ловеч" Ще идват разглобени автомобили от Китай и тук ще се сглобяват, като ще се внимава нашите момчета да не объркат нещо и да не им останат "излишни части" накрая
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #39
                    От: Great Wall - За и против....

                    За разлика от ТЕСИ, Great Wall си е китайска фирма която е построила завод някъде извън Китай. Е, "построила" е малко силно казано, но е инвестирала някакви милиони за да може да произвежда продукцията си.
                    А както става при изнесено производство-всичката технология е на фирмата-собственик, и в съответния завод се прави това което ръководството е преценило, че е изгодно. От елементарно сглобяване, та до производство на двигатели. Което сметнат, че е по-добро за тях.
                    Но както казах по-горе-няколко хиляди човека ще имат хляб и пържола на масата си, и ще имат с какво да платят сметките си на края на месеца.
                    Пък какъвто ще процент да е сглобяването на колите в Ловеч.

                    За сведение-тракторите "Беларус" не можеше да се продават в ЕС защото Беларус не е в същия съюз. Или се продаваха, но на високи, неконкурентни цени. Заради митото на машините внос от трети страни.
                    Намериха начин да ги сглобяват в Полша, под името Pronar. И започнаха да продават същия трактор с друга външност, но на хубава цена.

                    Поляците са доволни, беларусите също. Кое при нас е различно?
                    А за качеството-за всеки влак си има пътници. Всеки избира според собствените си критерии
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Great Wall - За и против....

                      Кольо ,благодаря за уточнението !!!Дано ДЪРЖАВАТА да поръчва от там !!!
                      Grand Vitra ddis 2008
                      SEAT Althea XL tsi 2010
                      Mitsubishi Canter

                      Коментар


                      • #41
                        От: Great Wall - За и против....

                        Какво се захапахте с тези бойлери-има ли завод,има,работили завода-работи,работят ли хората-работят!Това е важното!А пък кое от къде взимат-важното е продукцията да върви!А и какво разбирате под некачествено?Един бойлер е направен да издържи 5 години!Всичко от там нататака е късмет!А и как да е по друг начин-нали трябва да си купим пак,за да работи завода...!Аз досега съм сненил няколко варненски бойлера-5 г и на боклука!И то не само с бойлерите с много стоки е така!Аз за вноса на резервни части мога да ви кажа,че съм вийдал по пристанищатат нови коли,докарано от япония и кореа без арматурно табло,но по документи е части,после се слага едно табло и хоп-колата става произведена в Европа-и е сас всичките евро 4 5 и не знам си какви сертификати:-)
                        Явно все още никой не е сядал зад волана на Great Wall-a!
                        TLC 120 Prado
                        Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                        Коментар


                        • #42
                          От: Great Wall - За и против....

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          За разлика от ТЕСИ, Great Wall си е китайска фирма която е построила завод някъде извън Китай. Е, "построила" е малко силно казано, но е инвестирала някакви милиони за да може да произвежда продукцията си.
                          А както става при изнесено производство-всичката технология е на фирмата-собственик, и в съответния завод се прави това което ръководството е преценило, че е изгодно. От елементарно сглобяване, та до производство на двигатели. Което сметнат, че е по-добро за тях.
                          Но както казах по-горе-няколко хиляди човека ще имат хляб и пържола на масата си, и ще имат с какво да платят сметките си на края на месеца.
                          Пък какъвто ще процент да е сглобяването на колите в Ловеч.
                          "Велико желим, али ни е тако"... Виж, докато не са затворили достъпа до Търговския регистър - ЕИК 200164247 "Литекс Моторс" АД.Няма китайска собственост. Нали това се тръбеше - че инвИстицията е родна, наша, плод на партриотизма на великия Гр.Г. Наетите лица са... 108 (сто и осем)
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • #43
                            От: Great Wall - За и против....

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            ...Наетите лица са... 108 (сто и осем)[/B]
                            ... тоест, няма и един мол народ, ако правилно схвашам намека.
                            Последните няколко напъна в посока автомобил мейд ин булегрия излезнаха ялови и то все по една и съща прична, пуста лакомия ... чак ми е любопитно какво ще се пръкне сега.
                            Е, то любопитството, ако излезе на наш гръб, минава за мазохизъм, но това е отделна тема
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Great Wall - За и против....

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              Последните няколко напъна в посока автомобил мейд ин булегрия излезнаха ялови и то все по една и съща прична, пуста лакомия ...
                              От това именно се опасявам, като гледам цените им Други възражения нямам. И аз имам два бойлера "Теси", работещи в "агресивна среда" (първа линия на морето) вече доста над 5 години. Нямам нищо против китайците, колите им, бойлерите им, правени в БГ , просто рекламата на Great Wall във форума почна да ми идва в повече...
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар


                              • #45
                                От: Great Wall - За и против....

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                ... Правят се именно в... Китай. Внасят се разкомплектовани - цилиндър (или както там се казва) отделно, нагреватели отделно и тук се сглабят и боядисват само ...
                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                Никакви бойлери не влизат и не минават през БГ - в Китай ги правят с опаковка всякаква Другото е въпрос накъде пътува корабът и какви документи да му се дадат.
                                Последно! Кое от двете е вярното?
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X