Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Great Wall - плюсове и минуси

    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
    Удряме ново дъно...
    Аз съм на дъното отдавна, не ти го пожелавам!
    подаръци за мъже от FACOM
    промоция на читави инструменти

    и на хоби такива

    тел. О879 Ч8Ч 2З5

    Коментар


    • От: Great Wall - плюсове и минуси

      Чакам с нетърпение мненията за пикапа след теста че съм кандидат за едно такова работно муле.

      Коментар


      • От: Great Wall - плюсове и минуси

        Ради сигурно още спи, или сега се събужда.
        В 14 часа ще го връщаме. Ама доколкото чух снощи Дувара е теглил Мицубишито от акцията за помощи.
        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

        Коментар


        • От: Great Wall - плюсове и минуси

          Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
          Малко акъл трябва да се сетиш че може да са регистрирани 10-ина фирми с дейности покрай тоя завод.
          Виждам че ти е трън в окото, ама... преглътни
          Ами, НЯМА регистрирани други фирми със съпътстващи дейности. Преглътни. Няма да има "хиляди работни места". Няма да стане български "Детройт" онова село. Но и 100 работни места са си от полза.

          Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
          Всъщност имате ли госпОдине Гагич основание нЕкакво да ги твърдите ей-тия работки за "Стената"?
          А понятие имате ли че клеветата е подсъдима?
          Изглежда аз съм ти някакъв трън в окото и сега си открил темата... Така или иначе, "неприятностите са моят занаят" - давай, съди ме, ама първо прочети къде съм написал нещо лошо за "Стената", освен за цената. Зарязвай другите си коли и скачай на "Hover" щом е без пари ... за тебе.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • От: Great Wall - плюсове и минуси

            Не знам друго, но на мене ми се поохлади ентусиазмът, като разбрах, че не слагат фабрично блокажи... С тая лека задница и при по-леки разходки ми е помагал задния блокаж на Хайлукса много. Освен това не разбрах защо му е толкова къса каросерията - къде отива тая дължина, уж били по-дълги от Хайлукса (което не го вярвам, пък и не съм го проверил).
            "The only regret I will have in dying is if it is not for love."
            Gabriel Garcia Mаrquez

            Коментар


            • От: Great Wall - плюсове и минуси

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Не му го давай, той е агент на "Шматарок" Нарочно не го удави у ряката, за да подлъже правоверните да го пазаруват (е угасна 2-3-4 пъти, че двулитровия дизел) ........
              ....................................................................Фото компромат от архива на "Щази"


              "Дувара" може и да не издържи теста а съм сигурен че ще дойдете съботно на .....лочене на кафе и клюкане


              П.П. Извън майтапа по-горе, поканата за тест на "полигона на дядо" е сериозна, има и сняг и лед и канал за оглед

              Дядо Владо интересното е , че китаеца ми допадна много повече от немеца . Ако колегите пак го предоставят и не се приберем по нощите и има време може да му спретнем един тест , но по мое мнение ще мине от раз навсякъде без дори да се замисли . Вчера минахме през доста непочистени и тежки участъци и нямах никакви затруднения .
              В полеви условия натоварен може би с 300 - 500 кг (приблизително не знам колко беше реално товара ) се движеше без проблем . Като за пикап вози много добре . Дори и празен има добра возия . Има приятно управление и при наличие на сняг се "дрифти" лесно и приятно когато е на задно . На 4Н не успях да го поднеса . Това което не ми хареса е , че всеки път като изгасиш и изключва само от 4Н на 2Н . И пълен и празен спира много добре . За дълъг път се оказа доста комфортен . Има хубаво парно . Като интериор не е зле дори бих казал че таблото с уредите ми допадна . Може би подлакътника е малко малък и не става да се облегнеш на него . Двигателя е бензинов на митсубиши 16 клапана и върви много добре ( повече от 130 км/ч не съм вдигал ). Доста е пъргав и се изпреварва без проблеми дори в баирите . Като разход даде около 13-15 л на 100 км , но беше само на 2000 и нещо км . За 650 км които навъртях в зимни условия наистина мога да кажа , че плюсовете към момента са може би повече от минусите . На ясно съм , че си трябва доста по-продължителна употреба за да се види дали минусите няма да започнат да излизат с времето и натрупаните километри . Но за момента впечатленията са тези .

              Коментар


              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                Сега се чух с групата, която се завръща. Измислили са му име -ДУВАРА .
                Аааа ще се съдим за името -ДУВАРА,че някои от даже ме изкара нискоинтелигентен заради това че го кръстих така!!!С нетърпение очаквам впечтленията от теста но се надявам да са положителни!!!
                Grand Vitra ddis 2008
                SEAT Althea XL tsi 2010
                Mitsubishi Canter

                Коментар


                • От: Great Wall - плюсове и минуси

                  Дали ще има възможност да тествате и дизела,аз лично го предпочитам!Този разход на бензин ли е или на газ?Аз съм се навил за дизела.
                  Grand Vitra ddis 2008
                  SEAT Althea XL tsi 2010
                  Mitsubishi Canter

                  Коментар


                  • От: Great Wall - плюсове и минуси

                    Вчера минах през представителството им на Ботевградското да го видя на живо, амииии .... кола си е като другите. И гуми има и волан ...
                    Интересното е, че в момента имали промоция, и газовата уредба която по спомен е около 2500лв е била подарък.

                    Като минус, нямат собствен лизинг.
                    И Ховър няма седемместен модел. По принцип има крепеж за трети ред седалки на купето, но не монтират фабрично. Можело по принцип да се монтират, и да се мине от тях на Технотест, но не могат да кажат колко ще струва все още.
                    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                    Коментар


                    • От: Great Wall - плюсове и минуси

                      Ами този пикап си беше на бензин и нямаше газова .
                      Искам да допълня , че бях очарован от огромните странични огледала . Дори и много натоварен и със стърчащ товар имах пълна видимост при маневри и движение назад.

                      Коментар


                      • От: Great Wall - плюсове и минуси

                        Този пикап не е нищо друго освен пълно копие на ISUZU D-Max(дори и в детайли по интериора). Не казвам нищо лошо, но по мое мнение отстъпва от Исузу особенно при дизеловия си вариант, който можах да тествам. Може би и тестовия автомобил не беше съвсем изправен, но основните проблеми бяха с превключването на различните режими на раздатката - много бавно и с условности. При 6 скоростната кутия 1-ва и задна могат да се сбъркат без проблем(няма никакъв ограничител). Има ограничение на максималната скорост на 4Н до 70км/ч. За обявените 150 к.с. двигателят се държеше доста мудно-сравнено с Хайлукс или Амарок по 120к.с.
                        Наистина е по-къс от Хайлукса с 20 см, но отпред е с доста къс надвес което е добре за по-криви места.
                        Experienced on Toyota Hilux and VW Amarok

                        Коментар


                        • От: Great Wall - плюсове и минуси

                          Първоначално публикуван от rexty Преглед на мнение
                          Този пикап не е нищо друго освен пълно копие на ISUZU D-Max(дори и в детайли по интериора). Не казвам нищо лошо, но по мое мнение отстъпва от Исузу особенно при дизеловия си вариант, който можах да тествам. Може би и тестовия автомобил не беше съвсем изправен, но основните проблеми бяха с превключването на различните режими на раздатката - много бавно и с условности. При 6 скоростната кутия 1-ва и задна могат да се сбъркат без проблем(няма никакъв ограничител). Има ограничение на максималната скорост на 4Н до 70км/ч. За обявените 150 к.с. двигателят се държеше доста мудно-сравнено с Хайлукс или Амарок по 120к.с.
                          Наистина е по-къс от Хайлукса с 20 см, но отпред е с доста къс надвес което е добре за по-криви места.
                          При бензина нямаше никакви ограничения вървеше си на 4Н до колкото го настъпиш и нямаше проблем , аз 130км/ч с включен 4Н . На мен ми направи впечатление , че съединителя е малко рехав и ако го назориш малко започва веднага да мирише на феродо .

                          Коментар


                          • От: Great Wall - плюсове и минуси

                            Първоначално публикуван от Rado__ Преглед на мнение
                            При бензина нямаше никакви ограничения вървеше си на 4Н до колкото го настъпиш и нямаше проблем , аз 130км/ч с включен 4Н . На мен ми направи впечатление , че съединителя е малко рехав и ако го назориш малко започва веднага да мирише на феродо .
                            Това за съединителя е много лошо, тъй като в повечето случаи на закъсал 4Х4 автомобил с неавтоматични скорости се носи мирис на опечен съединител.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • От: Great Wall - плюсове и минуси

                              На мен пък рамата ми заприлича на тойотска, ама нямаше време да измеря контролните точки за захващане на подкартерна защита и защита на раздатката.
                              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                              Коментар


                              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                                На мен пък рамата ми заприлича на тойотска, ама нямаше време да измеря контролните точки за захващане на подкартерна защита и защита на раздатката.
                                Ник, не виждам от каква тойота ще да е.

                                Иначе, електрическото превключване 2H-4H-4L според мен е минус, от който ползите са под въпрос, но неприятностите - сигурни, рано или късно.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X