Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защита на предния диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защита на предния диференциал

    Не знам дали ще ти свърши работа . Съветвам те от към магарето да го хванеш на три места . Успех .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0114.jpg
Прегледи:2
Размер:141.5 КБ
ID:5229097Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0009.jpg
Прегледи:1
Размер:118.5 КБ
ID:5229096

    Коментар


    • От: Защита на предния диференциал

      Първоначално публикуван от cernia.1977 Преглед на мнение
      Не знам дали ще ти свърши работа . Съветвам те от към магарето да го хванеш на три места . Успех .[ATTACH=CONFIG]271450[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]271449[/ATTACH]
      Meрси много колега!!Аз за магарето съм го измислил с скоби 3-скоби като за тръби, само че по яки Сега съм пред дилема..От каде ламарина и колко мм, но мисля, че 3мм са достатъчни, сега трябва да мисля от каде, че много скъпа 75 лева листа А на мен, горе долу ми трябва лист.. :Д
      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
      Honda Dominator 650
      088ЧЧ93979-->Борис
      0878956Ч38-->Борис

      Коментар


      • От: Защита на предния диференциал

        Темата нещо много поизостана-Бобчо,ти до къде стигна с твоята защита отпред?

        Коментар


        • От: Защита на предния диференциал

          Колега, видях как е станала твоята защита. Искам да те попитам тези тампони които са между ламарината и дифа от какво са и как са захванати?

          Коментар


          • От: Защита на предния диференциал

            Първоначално публикуван от gsp Преглед на мнение
            Колега, видях как е станала твоята защита. Искам да те попитам тези тампони които са между ламарината и дифа от какво са и как са захванати?
            Ами виж-това,което си видял е старата ми защита.Сега новата е същата,но леко модифицирана и усилена.Съжалявам,че в момента нямам актуална снимка.Както се вижда съм ползвал подкартерна защита от Жигули.Тампона няма как да се види,но съм ползвал такъв от заден амортисьор на Лада-/нанизан е директно на пробката за източване на маслото и е притиснат от самата защита/.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • От: Защита на предния диференциал

              Нмерих ги снимките,но са пак на старата защита-сега ще търся на модифицираната.Тия горните са на старата...

              Коментар


              • От: Защита на предния диференциал

                Мерси колега, сега "стоплих" вече. Доста интересно се е получило. А и евтинко е. Последен въпрос. Отпред където ламарината се прихваща към магарето трябва ли да има тампон някакъв? Според мен би трябвало, ам знам ли?

                Коментар


                • От: Защита на предния диференциал

                  Първоначално публикуван от gsp Преглед на мнение
                  Мерси колега, сега "стоплих" вече. Доста интересно се е получило. А и евтинко е. Последен въпрос. Отпред където ламарината се прихваща към магарето трябва ли да има тампон някакъв? Според мен би трябвало, ам знам ли?
                  Няма смисъл от тампон, аз на нашата, там го хващам с скоби, за тръби и го прибирам колкото се може към магарето, ако увисне и не е прилепнало, губя клиренс, е не е много но 2-3 см.Си е от значение някога..

                  Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                  Темата нещо много поизостана-Бобчо,ти до къде стигна с твоята защита отпред?
                  След 3 дена почвам.. Никакво време нямах, сега намерих гуми, ламарини и електроди взех..Само остава най-трудното.. :Д
                  За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                  Honda Dominator 650
                  088ЧЧ93979-->Борис
                  0878956Ч38-->Борис

                  Коментар


                  • От: Защита на предния диференциал

                    Момчета, ламарината, която е под картера на мотора, е напълно достатъчна защита. Друга, която е продължение на предната, хич не ви трябва - намалява клиренса, натъпква се с камъни, кал и трева, което става на кирпич и няма чистене. На моята Нива има фабрично такава допълнителна ламарина, хваната с болтчета. С много зор я откъртих от едната страна. Щях да ви пратя и снимки, ама нищо не се види. Тия дни ще потърся канал за по-читави снимки.
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • От: Защита на предния диференциал

                      Въобще няма да коментирам горното мнение...

                      Коментар


                      • От: Защита на предния диференциал

                        Е зависи къде си я кара колата човека, може да не се завира из коловозите като нас ( не че е задължен да го прави щом има Нива). За нормална градска експлоатация и леки разходки за риба и сред природата, въпросната ламарина може и да се задържи по-дълго.

                        Коментар


                        • От: Защита на предния диференциал

                          Поне аз до колкото виждам той говори като цяло за такава ламарина, а не само за неговота.А след като намаляването на височината го отчита като недостатък значи я поизцапва и той.Просто искам да му спестя (а и не само на него) притеснения и гледка на счупен диференциал.Как може да си сигурен, че няма да удариш някъде особено в дълбок сняг.

                          Иначе щом я е откъртил с много зор е ясно, че не се навира като нас по разни места.Аз 2 пъти я откъртих и не не можах да разбера даже как и кога...

                          Аз не искам да задължавам или там каквито други мисли ви идват на ум, просто тук сме се събрали различни хора с различни възгледи за офроуда и това са забелязва в този случай.

                          Лично за мен да си защитиш основните възли е едно от най-важните неща.

                          Коментар


                          • От: Защита на предния диференциал

                            Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                            Момчета, ламарината, която е под картера на мотора, е напълно достатъчна защита. Друга, която е продължение на предната, хич не ви трябва - намалява клиренса, натъпква се с камъни, кал и трева, което става на кирпич и няма чистене. На моята Нива има фабрично такава допълнителна ламарина, хваната с болтчета. С много зор я откъртих от едната страна. Щях да ви пратя и снимки, ама нищо не се види. Тия дни ще потърся канал за по-читави снимки.
                            Колега, освен за защита, подобренията които разискваме тук имат за цел и да укрепят предния диф чиито захващане не е измислено добре. Поне аз търся точно този ефект. А и проблема който си описал в темата за раздатката според мен се дължи точно на разхлабени връзки на предния диф. Може и да греша, но съм 90% сигурен че е от това.

                            Коментар


                            • От: Защита на предния диференциал

                              Eто обещаните снимки. Защитната ламарина е монтирана фабрично в Толяти, но конструкторите явно не са дооценили моите нужди от защита.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000794.jpg
Прегледи:1
Размер:140.8 КБ
ID:5237479Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000797.jpg
Прегледи:1
Размер:92.2 КБ
ID:5237480Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000799.jpg
Прегледи:1
Размер:87.5 КБ
ID:5237481Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000798.jpg
Прегледи:1
Размер:92.8 КБ
ID:5237483Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000796.jpg
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5237484Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000800.jpg
Прегледи:1
Размер:112.1 КБ
ID:5237485
                              Първоначално публикуван от Kara Kolio Преглед на мнение
                              Е зависи къде си я кара колата човека, може да не се завира из коловозите като нас ( не че е задължен да го прави щом има Нива). За нормална градска експлоатация и леки разходки за риба и сред природата, въпросната ламарина може и да се задържи по-дълго.
                              Кара Кольо е прав донякъде. Аз не се "завирам по коловози" с Нивата, защото работата ми налага да я карам по места, където често няма дори и горски път и затова при сняг често се натъквам на камъни, които откъснаха тази ламарина и от двата задни болта. Е, не че е много здрава - дебела е 0,6 мм.
                              Използвам случая да попитам за майстор, който може да изреже и огъне такав профил по модела на моята, от по-здрава поцинкована ламарина и да даде оферта за срок и цена.
                              Прикачени файлове
                              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                              Коментар


                              • От: Защита на предния диференциал

                                Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                                ...............................
                                Използвам случая да попитам за майстор, който може да изреже и огъне такав профил по модела на моята, от по-здрава поцинкована ламарина и да даде оферта за срок и цена.
                                Колега, най-лесни е да ти я изрежат с лазерно рязане на ламарини. Също и да ти я огънат, излизало някаде 15-20 лева.. Хем ти я изрязват точно по копието на твойта, пък ако си по точен с оксижена може по твойта да си я отрежеш..
                                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                                Honda Dominator 650
                                088ЧЧ93979-->Борис
                                0878956Ч38-->Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X