Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защита на предния диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защита на предния диференциал

    Вчера си поиграх доста с тази ламарина и се оказа, че е доста по-усилена от старите ладови шини. За съжаление нямах по-голям чук под ръка, така че ще се наложи пак да я сваля и да я доизправя - в момента доста стърчи и намалява клиренса.





    Александър

    Коментар


    • От: Защита на предния диференциал

      Доста прилични ходове има Нивата. Ако имаш снимка и от другата страна? А тези новите подкартерни защити са малко по-различни, предната част е по-широка. По-добре ще е тази предна подкривена нагоре ламарина да се пъхне под дебелата греда и по този начин не губиш от клиренса.

      Коментар


      • От: Защита на предния диференциал

        Имаш предвид да мине над гредата ли? Там няма много място според мен. Според мен грешката ми беше, че не изправих ламарината достатъчно и сега стърчи на около 3 см отдолу. Най-много не ми харесва, че ги захващаме за стаб. щанга тия ламарини и особено с тази дебелата, която съм сложил ме притеснява, че при по-сериозен удар може да изкриви щангата въпреки тампоните. На снимките не се вижда, но отзад не стигна дължина на шината около 2 см и добавих две планки. Мисля си, че ако се постарая повече с чука, може да успея да изправя ламарината достатъчно, за да махна планките и нещата ще си дойдат на мястото.
        Май доста се престарах - навсякъде ползвах болтове 10 мм неръждаеми и с тази дебела ламарина най-уязвима си остава стаб. щанга. Мисля си дали да не разпробия един Г профил на местата на захващането на щангата, който да дойде непосредствено зад щангата и да захвана ламарината на него - така няма да ми пука като скачам по камъните.
        Александър

        Коментар


        • От: Защита на предния диференциал

          Щангата неможеш я изкриви.Тя е много здрава и освен това е хваната с тампони,които обират ударите,тъй че притесненията ти са напразни.Лошото в твоя случай е,че с поставянето на тази защита си намалил значително клиренса отпред и това ще има да го усещаш тепърва в коловозите.3см. по-малък клиренс са си от значение.

          Коментар


          • От: Защита на предния диференциал

            Трябва да я преправя голямо оране ще падне. Утре ще си купя голям чук.
            Александър

            Коментар


            • От: Защита на предния диференциал

              При моята нова ламарина снижаването е под 5 мм, което на практика е без значение за проходимостта. Колата понесе и сериозни пробни удари, даже кантари, без проблеми. Стаб. щанга би се изкривила от тях. Препоръчвам да не се ползва за този монтаж. Краищата на ламарината завих с абкант - имам го. При необходимост може да се ползва.
              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

              Коментар


              • От: Защита на предния диференциал

                Стабилизиращата щанга не може да се изкриви.Тя се чупи.

                Коментар


                • От: Защита на предния диференциал

                  Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                  Стабилизиращата щанга не може да се изкриви.Тя се чупи.
                  Огъва се,при зверски удър,досега не съм виждал счупена,но явно зависи и от специалиста зад волана
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • От: Защита на предния диференциал

                    Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                    Огъва се,при зверски удър,досега не съм виждал счупена,но явно зависи и от специалиста зад волана
                    И аз до сега не съм виждал счупена на нива.Може да се огъва но не може да се изкриви.Виждал съм счупена на ЛАТВИЯ.Кораво желязо не подлежи и на заварка.

                    Коментар


                    • От: Защита на предния диференциал

                      За предна или за задна говорите (стаб. щанга ) ?

                      Коментар


                      • От: Защита на предния диференциал

                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        За предна или за задна говорите (стаб. щанга ) ?
                        За предната естествено.Тя задната е толкова кекава,че при най-лекото подпиране някъде и се криви.Общо взето нескопосана работа.Те всъщност всичките щанги,държащи задния мост са си слабички де.

                        Коментар


                        • От: Защита на предния диференциал

                          Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                          За предната естествено.Тя задната е толкова кекава,че при най-лекото подпиране някъде и се криви.Общо взето нескопосана работа.Те всъщност всичките щанги,държащи задния мост са си слабички де.
                          Аз до сега се научих на следното:
                          1. Предна стаб. щанга - ЧУПИ СЕ. Качваш над 400 кг (освен двамата пасажери) и тръгваш по черен път. Ама черен, дето ти трябва блокаж. Караш смело и ... сменям вече две предни щанги. Без майтап.
                          2. Задна стаб. щанга - не се чупи , а се криви само. Като се катериш по камънаци, скали и се правиш на ХАРД .... изкривил си я веднага . Но поне се изправя с тежък чук ......
                          Предната не подлежи на заварка....... задната се заварява и подсилва.

                          Коментар


                          • От: Защита на предния диференциал

                            Мисля си сериозно да взема един П или Г профил и да го пробия на местата на захващане на стаб. щанга и да го захвана между планките. Към него може да се захване защитата, но има един проблем - ако профила се окаже по-слаб от щангата и се изкриви от някой удар може да се опре в кардана. Освен това, ще трябва защитата да се захване за профила с твърда връзка, без тампони. Май като гледам най-разумно е да се хвана и да изправя ламарината така, че почти да опира в предния диф. Иначе дори и да се счупи въпросната щанга - по-добре 40-50 лв за щанга, отколкото 400-500 лв за диференциал.
                            Александър

                            Коментар


                            • От: Защита на предния диференциал

                              В Неделя тествах защитата в реални условия - понесе немалко удари и нито веднъж не ми пречеше на проходимостта, всъщност заседнах но заорах със задния диф поради моя грешка. След като измих колата и отдолу с пароструйката, забелязах, че са останали няколко камъка между защитата и дифа въпреки миенето. Тези дни дадох колата за смяна на масла и разни дреболии и майстора ми каза, че така както съм я направил, камъните представляват проблем, тъй като при вибрациите диференциала постоянно се удря в тях. Утре ще го обсъдя по подробно с него, но ми се струва, че може би ще трябва да запълня пространството между диференциала и шината с нещо меко - например каменна вата, допълнително увита в алуминиево фолио. Другия вариант е да се опитам да я огъна още и да я допра до диференциала. За гумена подложка в момента използвам един заден калобран. Все пак, колкото и да я допра, ми се струва, че ще има пространство, което ще се запълва с камъни.
                              Александър

                              Коментар


                              • От: Защита на предния диференциал

                                Колеги, какво ще кажете за подкартерна защита от алуминиев Рифел, 3мм?Че се чудя дали ще идържи, но пък гледам мотористите го слагат масово за подкартерна защита, че ми изпадна едно парче от алуминиев рифел??Мисля, че ще издържи...Понеже аз я слагам само за да пази от клони, транаци и от тем подобни, понеже до сега не съм удрял никога защитата, е може би защото нямам
                                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                                Honda Dominator 650
                                088ЧЧ93979-->Борис
                                0878956Ч38-->Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X