Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защита на предния диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Защита на предния диференциал

    Да бе, виждам че е към моста, ама как я хвана към моста?
    Това питам. С болт някъде ли? Едва ли е заварка. Там ми е малко тъмен район и не съм гледал много много, че нямам канал.

    Коментар


    • #17
      До: Защита на предния диференциал

      Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
      Да бе, виждам че е към моста, ама как я хвана към моста?
      Това питам. С болт някъде ли? Едва ли е заварка. Там ми е малко тъмен район и не съм гледал много много, че нямам канал.
      Колега-отпред към моста е "плаваща"-тампоните,които поставих между нея и дифа я натегнаха толкова здраво,че отзад едвам успях да я захвана със скобите.Може да е малко странно,но при мен така паснаха нещата и няма нужда отпред от нищо друго,защото след окончателно стягане на задните болтове шината не помръдва на никъде.На практика,заради притискащите я тампони стои "като заварена" към моста.

      Коментар


      • #18
        До: Защита на предния диференциал

        Аха, какви точно тампони сложи за отпред? 2 ли са или един само? Няма ли опасност при силен удар чрез тампона да огъне алуминия на дифа?

        Коментар


        • #19
          До: Защита на предния диференциал

          Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
          Аха, какви точно тампони сложи за отпред? 2 ли са или един само? Няма ли опасност при силен удар чрез тампона да огъне алуминия на дифа?
          Колега-тампоните са два,поставени един върху друг.Първия е от заден Нивов амортисьор и е надянат направо на пробката за източване на маслото на дифа-/най-ниската точка/.Втория лежи под него-поставил съм такъв от преден Нивов амортисьор-/горен тампон на ама/.Както писах шината вече понесе няколко сериозни удара отдолу и нямам забележки до момента.Удара се поема първо от тампоните.Колегата Петър Митрев вече също е с такава шина и е много доволен-оня ден на Нива срещата я видях и неговата също е станала добре.

          Коментар


          • #20
            До: Защита на предния диференциал

            Моята я сложих с малко повечко зор обаче.Отпред разширих единия от отворите където ще е болта и там завих болта на ламарината, която е защита на картера, отделно я огънах, защото ми трябваше да е по-дълга.Минах и с едни тампон отзад.Нямам тампон между пробката и ламарината, което значи, че ламарината е по-ниско.Ако искаш снимки ще пусна.Другото по-важно е че по моя начин не можеш да покриеш целия диференциал обаче някъде към 80% е защитен.Единият от недостатъците е че се набива с кал празното пространство между ламарината и диференциала.
            Последно редактирано от Петър Митрев; 10-05-10, 18:14.

            Коментар


            • #21
              До: Защита на предния диференциал

              Първоначално публикуван от Петър Митрев Преглед на мнение
              Моята я сложих с малко повечко зор обаче.Отпред разширих единия от отворите където ще е болта и там завих болта на ламарината, която е защита на картера, отделно я огънах, защото ми трябваше да е по-дълга.Минах и с едни тампон отзад.Нямам тампон между пробката и ламарината, което значи, че ламарината е по-ниско.Ако искаш снимки ще пусна.Другото по-важно е че по моя начин не можеш да покриеш целия диференциал обаче някъде към 80% е защитен.Единият от недостатъците е че се набива с кал празното пространство между ламарината и диференциала.
              Петьо я най-добре пусни някоя снимчица на колегите за да видят и твоя вариант,тъй като при по-новите Ниви-/каквато е и твоята/ има различия в захващането.Освен това и стабилизиращите щанги са различни-моята от 1996г. е от стария модел-2121,а твоята доколкото забелязах е от по-новия и има допълнителна извивка-говоря за стаб.щанга.Та именно,затова ще е добре да ги има и двата варианта в темата.Така ще е максимално полезно за всички Нивоводи.Все пак това е една много важна доработка за тези,които често са извън пътя,защото така или иначе винаги има случаи в които клиренса на Нивата не достига и има опиране на предния мост и задния диф в земята:...
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от Янко Желязков; 10-05-10, 18:50.

              Коментар


              • #22
                До: Защита на предния диференциал

                Опитах да снимам ама не става-не може толкова от близко фотоапарата, а и не стига светлина ама друг път ще пробвам пак.

                Коментар


                • #23
                  До: Защита на предния диференциал

                  Пробвай когато можеш със снимки. Моята е 99-та година.
                  Това, че е покрит 80% от дифа не пречи. Ти като се удариш, удряш цялата ламарина и тя ако не поддаде няма как да засегне другата част. Трябва да нацелиш много прецизно някой камък за да засегне тези 20% незащитени, което по теория на вероятностите е почти невъзможно.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Защита на предния диференциал

                    Ще снимам утре!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Защита на предния диференциал

                      Колеги,това което сте направили е доста добра идея и на мен ми харесва,но си мисля тя хубаво е захваната за реактивната(стабилизиращата) щанга.Няма ли опастност при удар да се изкриви щангата или тампоните които са използвани за захващане ще оберат удара.Аз съм на това мнение,тая защита ще върши работа само при връщане на заден ход,напред като се движи си има картерна решетка а и моста е под диференциала.Казвам го от опит,до сега напред не съм удрял предниа диференциал,но ми се наложи един път да връщам назад в едни каменаци да мога да помогна на останалата кола зад мен,тогава се слуви и ударих капака на предниа диференциал и го изкривих,започна да сълзи по малко маслице от там.До сега не съм имал случай да удря нито диференциал нито картер,когато съм се движил напред.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Защита на предния диференциал

                        Щото явно караш по неособено трудни терени.Аз примерно на една от последните ми разходки (това го разправях и на Нива мен) ударих диференциала.Имаше дълбок коловоз, по средата камък и имаше кал, и беше и баир отгоре на всичко.И аз настъпах, за да мога да го изкача и носачите удариха камъните, колата подскочи и познай върху какво се стовари.

                        Ламарината е доста по слаба от щангата!И все пак си е здрава де.

                        Наистина просвета намалява, но вече не ми се свива сърцето като удари от долу .Даже ми става приатно щото колкото и ще да си удря нищо не може да стане

                        Моста е под диференциала, но не и под пробката!
                        Последно редактирано от Петър Митрев; 10-05-10, 21:50.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Защита на предния диференциал

                          Първоначално публикуван от Петър Митрев Преглед на мнение
                          Ще снимам утре!
                          Обещанието си е обещание....

                          Голяма трудност е да се намери канал в Асеновград обаче пък си намерих дупкаа...







                          Това е непокритата част







                          Даже съчетах полезното (за колегата) и приатното-снимки след малко в "Лада нива в действие"

                          Коментар


                          • #28
                            До: Защита на предния диференциал

                            Колега,доста добре е станало,откъм щангата скоба за гърне ли използва за захват или нещо друго.Това ми хареса и мисля също да слагам,както гледам е жигулска картерна решетка.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Защита на предния диференциал

                              Да това е от лада.Използвах тампона и ухото, които са за държане на щангата към купето.Купих си го допълнително нали.Тампона го разрязваш отгоре или от страни.Скобите за захващане на щангата са 2 вида.Едните са за захващане към купето, а другите са за захващане към моста.Тези в случая са за към моста.Но мисля, че другите са по-добре, защото си се продават с такава ламаринака от долу, а аз трябваше да си я слагам тази.Почти същото е направил и колегата нива мен и той ми разясни всички подробности..благодаря му за което.
                              Последно редактирано от Петър Митрев; 11-05-10, 22:24.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Защита на предния диференциал

                                Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                                Колега,доста добре е станало,откъм щангата скоба за гърне ли използва за захват или нещо друго.Това ми хареса и мисля също да слагам,както гледам е жигулска картерна решетка.
                                Да-и моята,и на Пешо са Жигулски стандартни шини със съвсем леки доучуквания и преправки.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X