Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защита на предния диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защита на предния диференциал

    Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
    Добре, имам шаблона, но не знам каква ламарина да купя, трябва да е по-здрава и да не гние бързо. Някой има ли идея?
    Мойта идея я има по-напред в темата .

    Коментар


    • От: Защита на предния диференциал

      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
      Добре, имам шаблона, но не знам каква ламарина да купя, трябва да е по-здрава и да не гние бързо. Някой има ли идея?
      Колега за бях правил защита по шаблон от старата, дебела 3мм обаче веднага се появи следния проблем, Двата болта на който се захваща защитата в задната си част за заварени за едни калпави планки направени от пластелин. Ще е хубаво да го имаш в предвид, като режете да си резнеш и две планчици защото с новата защита, която ще е по-дебела тези оригиналните планки ще се скъсат лесно.
      Land Rover Discovery II 3,9 V8
      Лада Нива 21214 1,7i

      Коментар


      • От: Защита на предния диференциал

        Бройте ме и мен ако ще се кооперираме за серийно производство, и аз искам защита
        Александър

        Коментар


        • От: Защита на предния диференциал

          Първоначално публикуван от mkenzie Преглед на мнение
          Колега за бях правил защита по шаблон от старата, дебела 3мм обаче веднага се появи следния проблем, Двата болта на който се захваща защитата в задната си част за заварени за едни калпави планки направени от пластелин. Ще е хубаво да го имаш в предвид, като режете да си резнеш и две планчици защото с новата защита, която ще е по-дебела тези оригиналните планки ще се скъсат лесно.
          Точно там е проблемът: тази защита сваля клиренса, ударите по нея обикновено са тежки и тенекето се къса. Ако е по-яко, може да откъсне планките или направо пода. Затова е добре ако е от неръждавейка около 1,5 мм, а задните отвори да имат медни втулки, за да не срежат болтовете.
          Последно редактирано от trapper; 05-01-11, 15:30.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • От: Защита на предния диференциал

            Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
            Нмерих ги снимките,но са пак на старата защита-сега ще търся на модифицираната.Тия горните са на старата...
            Янко, ще можеш ли да снимаш новата си защита или да обясниш малко по-подробно какво точно си рязал по щатната жигулска ламарина и какви крепежни елементи си използвал точно, за да мога да си набавя частите и да отида на някой канал да я монтирам.
            Александър

            Коментар


            • От: Защита на предния диференциал

              Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
              Янко, ще можеш ли да снимаш новата си защита или да обясниш малко по-подробно какво точно си рязал по щатната жигулска ламарина и какви крепежни елементи си използвал точно, за да мога да си набавя частите и да отида на някой канал да я монтирам.
              Колега,захващането е същото,което си беше от самото начало.По-назад в темата бях описвал всичко подробно.Сега разликата е,че усилих допълнително с шина челната-/ударна/ повърхност и поставих допълнителна дебела гума между дифа и защитата.Като за без пари стана прилично.За снимки,май само тези имам...
              Прикачени файлове

              Коментар


              • От: Защита на предния диференциал

                Реших да се прави малко по различно защитата. Идеята е да започне от там, където свършва подкартерната защита и да завърши при стаб. щанга. Не искам обаче да се захваща за щангата - мисля, че не е съвсем редно. Представям си го с цял Г или П профил, който да се захване под скобите на двата тампона на стабилизиращата щанга, за който чрез заварка или болтова връзка с втулки да се захване ламарината. Материал за ламарината не съм избрал, но си мисля рифелна ламарина 3мм с ширина около 40 см. Сега остава да намеря къде да ми я огънат/напаснат/заварят на нормални пари (и да си купя ламарина разбира се).
                Александър

                Коментар


                • От: Защита на предния диференциал

                  Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                  Реших да се прави малко по различно защитата. Идеята е да започне от там, където свършва подкартерната защита и да завърши при стаб. щанга. Не искам обаче да се захваща за щангата - мисля, че не е съвсем редно. Представям си го с цял Г или П профил, който да се захване под скобите на двата тампона на стабилизиращата щанга, за който чрез заварка или болтова връзка с втулки да се захване ламарината. Материал за ламарината не съм избрал, но си мисля рифелна ламарина 3мм с ширина около 40 см. Сега остава да намеря къде да ми я огънат/напаснат/заварят на нормални пари (и да си купя ламарина разбира се).
                  Нещо такова ли ???Аз съм решил такава да си правя Изглежеда добре, но дали ще стане и при мен така...
                  Прикачени файлове
                  За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                  Honda Dominator 650
                  088ЧЧ93979-->Борис
                  0878956Ч38-->Борис

                  Коментар


                  • От: Защита на предния диференциал

                    Не. Все пак не мисля да ползвам нивата в бойни действия. Все още и аз не знам какво искам, като разбера ще го направя.
                    Александър

                    Коментар


                    • Re: Защита на предния диференциал

                      Това упражнение с ламарината според мен има смисъл ако е нагъната, т.е. "на хармоника" и то по начин, по който при удар ламарината ще се сгъне в посока, в която няма да нанесе щети на нищо, т.е. да се смачква подобно на ламарините на по-модерните коли, които защитават купето и водача при катастрофа (а това е много трудна инженерна задача). Инак освен да си намалите клиренса според мен за друго не "помага" съществено. Удар, който би строшил диференциала, би откъртил и ламарината заедно с него тъй или иначе. Механичния удар ще се предаде от ламарината върху него. Умекотяване ще има някакво, но и ударите ще са повече тъй или иначе.

                      Коментар


                      • От: Защита на предния диференциал

                        Или поне оребрена... Очевидно идеята е ламарината да не се опира директно в диференциала, а както при картера да седи на разстояние от него или да има тампони. Имай предвид, че 4 мм ламарина трудно ще се огъне от удар и като нищо е по-здрава от който и да е детайл по нивата. По-скоро трябва да се мисли в посока правилното захващане на ламарината, особено при стабилизиращата щанга. Според мен захващането с тампони за самата щанга крие опасност за нейното изкривяване. По скоро си мисля Г профил за малки г-профили захванато под тампоните на стаб. щанга и дистанционни втулки. Самата ламарина може да се оребри допълнително. А за това, че ударите ще са повече - ами при 2 см намаляване на клиренса се съмнявам там, където удари да не удари и без ламарината.
                        Проста физика - какъвто и да е удар, концентриран в малка площ да се поеме от ламарината и после евентуално предаде на диференциала ще е намален с енергията необходима за огъването на ламарината+топлинната енергия на удара+още нещо от тампона.

                        Извода - ако защитата е калпава, по-добре без нея.
                        Александър

                        Коментар


                        • Re: Защита на предния диференциал

                          Кой желае да си намали клиренса с 2 см??? И защо ще го прави?

                          Ако ламарината опира в диференциала и няма буфер отпред за омекотяване на удара, то все едно защитата я няма. Трябва да се направи така, че защитата да е изнесена напред пред диференциала и при тежък удар да се намачква пред него.

                          Коментар


                          • От: Защита на предния диференциал

                            Никой не е казал, че ще опира в диференциала - това би било грешно. Трябва да има тампон или гумена подложка между двете. Вече както виждам няколко от колегите карат с такава защита. Аз затова много внимателно го обмислям, преди да сложа някое тенеке отдолу. На практика клиренса няма да се намали, защото най ниската точка от гредата на предния мост е на около 1-2 см под пробката на диференциала. Тя всъщност го защитава донякъде при удари отпред, но на заден ход няма начин да не го треснеш първо него. Поне там, където смятам да карам.

                            П.П. ето какво горе-долу имам предвид :
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от axlastro; 12-01-11, 12:02.
                            Александър

                            Коментар


                            • От: Защита на предния диференциал

                              Днес намерих подходящо парче твърда ламарина 2 мм. Формата на оригиналната защита не е достатъчно обмислена, затова с един колега конструктор ще търсим оптимално решение. Мисля, че предният ръб трябва да мине над картерната защита и да се хване за гредата на предния мост с 3 болта, а задната страна - за съществуващите болтове на планките. При успех ще пусна снимки.
                              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                              Коментар


                              • От: Защита на предния диференциал

                                хубаво е да видим какво сте измислили

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X