Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоделен лифт за Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Самоделен лифт за Нива

    Как са на твърдост??Меки, твърди??Че и аз се замислям, ама...
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • От: Самоделен лифт за Нива

      Търсих за Шеви и ми дадоха това http://www.offroad-bulgaria.com/atta...0&d=1301604672 явно става въпрос за същите амортисьори.Като твърдост са същите като на Нивата,само дето са с около 4-5 см по-дълги.Когато колелото увисне пружината е на косъм да охлаби.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • От: Самоделен лифт за Нива

        В момента умувам дали да си поръчам пружини от Шевролет Нива - 32 см т.е. с 4 см по-дълги от нормалните. Въпросите са няколко :
        1. Подложки на шарнирните болтове - някой има ли идея къде могат да ми направят на по-нормална цена или направо ако на някой му се намират такива да се разберем.
        2. Ако вдигна предницата 4 см, няма ли да се наложи да направя и корекции по задницата.
        3. Колко според вас е разумно да се повдигне задницата, без да се правят корекции по напречната щанга или при всички положения такива ще са необходими.
        Александър

        Коментар


        • От: Самоделен лифт за Нива

          Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
          В момента умувам дали да си поръчам пружини от Шевролет Нива - 32 см т.е. с 4 см по-дълги от нормалните. Въпросите са няколко :
          1. Подложки на шарнирните болтове - някой има ли идея къде могат да ми направят на по-нормална цена или направо ако на някой му се намират такива да се разберем.
          2. Ако вдигна предницата 4 см, няма ли да се наложи да направя и корекции по задницата.
          3. Колко според вас е разумно да се повдигне задницата, без да се правят корекции по напречната щанга или при всички положения такива ще са необходими.
          Според мен, смисъл от пружини от Шевролет Нива- няма, пари на вятъра, поради една причина.....Освен ако те бутат парите, но в тази криза...
          В магазина за части, продават гумени подложки, четири за 8 лева, от тук се обезсмисля и закупуването на новите пружини, по-добре си модифицирай старите, също така ,има и човек от форумът, който ги прави по поръчка и с какъвто си искаш размер и дължина
          Колегата Rocco(Росен) е карал с такива пружини, можеш да го попиташ, за подробности и отзиви от тях
          1)При всеки срещнат стругар...Само трябва да си намериш материал, 7см железен прът...От Вторични суровини Росен продаваше подложки, но дали още седят, не знам, попитай го
          2)Ами не, няма да се наложи, само ще трябва да свалиш предният Диф., защото се чупели каретата
          3)Разумното повдигане е 3см, над 3 трябва да я правиш раздвижна стабилизираща щанга, също при стругар...
          Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 18-04-12, 23:29.
          За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
          Honda Dominator 650
          088ЧЧ93979-->Борис
          0878956Ч38-->Борис

          Коментар


          • От: Самоделен лифт за Нива

            Подложките са бита карта, когато се поставят отзад при сериозно разчупване се разместват и после се прибираш на една страна. Отзад е по добре или да се повдигне тарелката която е заварена за самия мост или по дълги пружини. Корекция по стабилизиращата щанга също не е зле да се направи все пак тя стои диагонално на моста и всяко едно повдигане и се отразява малко или много. Моето мнение е че с пружини е по добре да се извърши повдигането, внимавай когато купуваш болтове за горния шарнир, когато сложиш и металната подложка между шарнира и носача болта трябва да е по корав от стандартните.
            Land Rover Discovery II 3,9 V8
            Лада Нива 21214 1,7i

            Коментар


            • От: Самоделен лифт за Нива

              Първоначално публикуван от mkenzie Преглед на мнение
              Подложките са бита карта, когато се поставят отзад при сериозно разчупване се разместват и после се прибираш на една страна. Отзад е по добре или да се повдигне тарелката която е заварена за самия мост или по дълги пружини. Корекция по стабилизиращата щанга също не е зле да се направи все пак тя стои диагонално на моста и всяко едно повдигане и се отразява малко или много. Моето мнение е че с пружини е по добре да се извърши повдигането, внимавай когато купуваш болтове за горния шарнир, когато сложиш и металната подложка между шарнира и носача болта трябва да е по корав от стандартните.
              Отклонението на задният мост при 3см, е 0,17 см/по памет, не съм сигурен/
              Слагаш им малко лепило и си свиркаш, поне така ще направя аз..
              За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
              Honda Dominator 650
              088ЧЧ93979-->Борис
              0878956Ч38-->Борис

              Коментар


              • От: Самоделен лифт за Нива

                Аз само мога да ти пожелая успех.
                Land Rover Discovery II 3,9 V8
                Лада Нива 21214 1,7i

                Коментар


                • От: Самоделен лифт за Нива

                  Първоначално публикуван от mkenzie Преглед на мнение
                  Аз само мога да ти пожелая успех.
                  Мерси Просто изразих мнение, не карам никой да ги прави, по точно този начин Отзад да си сложат пружини от 4ка(комбито). Които не са привърженици на подложките
                  За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                  Honda Dominator 650
                  088ЧЧ93979-->Борис
                  0878956Ч38-->Борис

                  Коментар


                  • От: Самоделен лифт за Нива

                    В момента карам отзад с амортисьори от Иж фургон с 4см. по дълги от Нивовите,отлично се държат.
                    Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                    Коментар


                    • От: Самоделен лифт за Нива

                      Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                      В момента умувам дали да си поръчам пружини от Шевролет Нива - 32 см т.е. с 4 см по-дълги от нормалните. Въпросите са няколко :
                      1. Подложки на шарнирните болтове - някой има ли идея къде могат да ми направят на по-нормална цена или направо ако на някой му се намират такива да се разберем.
                      2. Ако вдигна предницата 4 см, няма ли да се наложи да направя и корекции по задницата.
                      3. Колко според вас е разумно да се повдигне задницата, без да се правят корекции по напречната щанга или при всички положения такива ще са необходими.
                      Колега,малко си надалеч от истината.
                      Сложиш ли пружини по-дълги с 4см. от оригиналните ще получиш лифт много повече от 4см.Оттук следват знаеш какво:много голям работен ъгъл на полуосите,каретата и т.н. с всичките отрицателни последици от това.
                      Лично съм виждал НИВА с пружини от ШЕВИ НИВА-/общо взето на вид колата изглежда супер,но дотам/.
                      Не че съм против тия пружини,но си искат скъсяване до получаване на лифт максимум 4см.
                      Що се отнася до повдигането отзад също 4см. е горе-долу предела,но задължително удължаваш щангата с 1.5см. или просто си правиш раздвижна.
                      За болтовете на подложката на горния шарнир,която евентуално ще слагаш след лифта задължително степен на якост поне 8.8.
                      Последно редактирано от Янко Желязков; 19-04-12, 20:26.

                      Коментар


                      • От: Самоделен лифт за Нива

                        Здравейте колеги...
                        Абе имам едно питане към вас....
                        Имам подложки 3см(гумени):


                        Сдобих се с това:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:prost_ZA21_big.JPG
Прегледи:1
Размер:14.1 КБ
ID:5367110
                        Ще си изработвам и това:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:амове.jpg
Прегледи:2
Размер:120.4 КБ
ID:5367111

                        Абе като я правя, да я правя един път, ама както трябва...Та сега да питам..
                        Като сложа 3см подложка, на пружината, печеля реално 3см повдигане, така ли???-Абе, би трябвало да е така, но да си питам, от питане глава не боли
                        -Защото ако е така, по-добре да сложа и 1см на тавата или пък да добавя 1см гумена подложка, към 3сантиметровата, за да стане общо 4см повдигането????-Вие как мислите??Отделно 3см на горният шарнир...
                        Предполагам, че при 4см повдигане, няма да има проблем за каретата, ще сваля и дифа, колкото е възможно от шпилките му или ще навия нови по-дълги..
                        Ако е възможно да сложа 3сан-вите подложки на пружината + 1см на тавата/или гумена подложка/, да сложа и на задният мост 5см подложка + Раздвижна стаб. щанга???
                        Повече от това не искам, мисля, че е и предостатъчно за нива...
                        Не искам да я "натупорквам" отзад 5 сантиметрови подложки, а отпред да я "заора" с 3 сантиметра, става някак тъпо...
                        P.P А за тази раздвижна щанга, я дайте някакви идей, от какво(болт с лява и дясна резба), в началото на темата, някой беше споменал, за Болт от кормилна уредба на Москвич, имаше и от някакъв болт от Камаз, но само това.......
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 19-04-12, 23:47.
                        За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                        Honda Dominator 650
                        088ЧЧ93979-->Борис
                        0878956Ч38-->Борис

                        Коментар


                        • От: Самоделен лифт за Нива

                          Бобчо,аз по-горе писах как е при независимото окачване отпред,ама ти явно не си разбрал.
                          Та значи:щом мислиш да се занимаваш с фалшименто работи,т.е.гумени подложки,ако сложиш отпред 3см. по-дълги от стандартните лифта ти ще дойде около +4.5см.
                          Отзад вече-/зависимо окачване/ колкото подложиш с толкова ще вдигнеш.
                          Но не те съветвам въобще да се занимаваш с гумени историй.
                          Що се отнася до свалянето на дифа надолу пък и идея си нямам защо ще го правиш-/при 4-5см. лифт каретата си държат-карам вече 2години тъй/.Руснаците свалят дифа надолу,когато правят т.н. екстремален лифт,но ти.....???
                          П.П.И все пак да те предупредя да си хаберлия:с гумите с които си в момента-Вли-5 какъвто и лифт да имаш е все тая,а и няма голям смисъл.В по-сериозна кал,коловози не им достига нито диаметър,нито широчина.
                          Та по този повод ти намеквам поне като ще правиш някакъв лифт се насочи и към съответния размер гуми-/например нещо от рода на 205/80-16/,та поне малко от малко да имаш някаква прилична проходимост.Пиша ти тия неща от лично блъскане и опит да не се заниваш с излишни глупости,ако примерно си решил да оставаш със същия диаметър гуми-/просто смисълът ще е почти никакъв/.Знаеш,лифт се прави главно,когато ще се слагат по-големи гуми и то дотолкова,че те да се поберат и да работят нормално.
                          Последно редактирано от Янко Желязков; 20-04-12, 17:16.

                          Коментар


                          • От: Самоделен лифт за Нива

                            Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                            Бобчо,аз по-горе писах как е при независимото окачване отпред,ама ти явно не си разбрал.
                            Та значи:щом мислиш да се занимаваш с фалшименто работи,т.е.гумени подложки,ако сложиш отпред 3см. по-дълги от стандартните лифта ти ще дойде около +4.5см.
                            Отзад вече-/зависимо окачване/ колкото подложиш с толкова ще вдигнеш.
                            Но не те съветвам въобще да се занимаваш с гумени историй.
                            Що се отнася до свалянето на дифа надолу пък и идея си нямам защо ще го правиш-/при 4-5см. лифт каретата си държат-карам вече 2години тъй/.Руснаците свалят дифа надолу,когато правят т.н. екстремален лифт,но ти.....???
                            П.П.И все пак да те предупредя да си хаберлия:с гумите с които си в момента-Вли-5 какъвто и лифт да имаш е все тая,а и няма голям смисъл.В по-сериозна кал,коловози не им достига нито диаметър,нито широчина.
                            Та по този повод ти намеквам поне като ще правиш някакъв лифт се насочи и към съответния размер гуми-/например нещо от рода на 205/80-16/,та поне малко от малко да имаш някаква прилична проходимост.
                            За гумените подложки, не знам дали са фалшиментови истории или не, но на този етап, не искам да сменям пружини/ известен ми е варянта с Волгови пружини или Ш.Нива също и от тойота ставали отпред и Комбови отзад от 4ка/, затова ще сложа гумени подложки Пък и 100 на 100 са улегнали пружините, та ще я мислим, пак де...
                            За диференциала писах, че ако се наложи ще го сваля..Ще пробвам, ако почнат да тропат каретата, ще го сваля..Ако не, пей сърце
                            Гумите са по-нататъчен етап от плана, едно по едно, има още хляб в Вли-5ците, ще изчакам да се поизтъркат, пък после, евентуално Ласа
                            Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 20-04-12, 17:33.
                            За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                            Honda Dominator 650
                            088ЧЧ93979-->Борис
                            0878956Ч38-->Борис

                            Коментар


                            • От: Самоделен лифт за Нива

                              [QUOTE=mkenzie;1829528]Подложките са бита карта, когато се поставят отзад при сериозно разчупване се разместват и после се прибираш на една страна. Отзад е по добре или да се повдигне тарелката която е заварена за самия мост или по дълги пружини. Колега само да те поправя.Подложките за задните пружини се слагат и от горната страна без да има никакви проблеми аз съм така.

                              Коментар


                              • От: Самоделен лифт за Нива

                                [QUOTE=menajer1980;1830702]
                                Първоначално публикуван от mkenzie Преглед на мнение
                                Подложките са бита карта, когато се поставят отзад при сериозно разчупване се разместват и после се прибираш на една страна. Отзад е по добре или да се повдигне тарелката която е заварена за самия мост или по дълги пружини. Колега само да те поправя.Подложките за задните пружини се слагат и от горната страна без да има никакви проблеми аз съм така.
                                Аз така и така не съм видял досега подложки, който да се слагат под пружината.
                                Land Rover Discovery II 3,9 V8
                                Лада Нива 21214 1,7i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X