ми Камене що да не е удачно? щом хората го правят и карат така сигур е удачно. ти кво мислиш че представляват т.нар лифт китове дето ги продават за по една шапка жълтички - същото - една кофа втулки, по дълги болтове, разни подложки, некоя и друга планка... е, и некоя друга пружина, де
Не трябва да се забравя, че едно такова лифтване променя работния ъгъл на полуоските! От там каретата ти стават консуматив Лифт китовете съставени от "подложки" се ползват предимно при твърди мостове. При този тип окачване е по добре да се мисли за начин за поставяне на по-високи гуми които да увеличат клиренса, без да се пипа окачването. Мислете за боди лифт, рязане на калници, изнесени навън джанти и т.н.
Преди около 2г. и на мен ми беше влезнала тази муха в главата-самоделен лифт на Нива,НО след 2-3 месечно ровене по руските сайтове,абсорбиране на мнение от компетентни лица от този форум, се отказах.Ограничих се до рязане на веждите и слагане на гуми 29 . ето и снимка: http://img63.imageshack.us/img63/3216/s25000122yn.jpg
Не трябва да се забравя, че едно такова лифтване променя работния ъгъл на полуоските! От там каретата ти стават консуматив Лифт китовете съставени от "подложки" се ползват предимно при твърди мостове. При този тип окачване е по добре да се мисли за начин за поставяне на по-високи гуми които да увеличат клиренса, без да се пипа окачването. Мислете за боди лифт, рязане на калници, изнесени навън джанти и т.н.
Полуоските на Нивата работят без проблем в работния ъгъл които е ограничен от стандартните амортисйори.
То хубаво стандартните ама ако не са стандартни???
Който реши да прави такова нещо наистина трябва да е наясно защо го прави.Ако искате по голям клиренс просто си отрежете калниците и сложете по-големи гуми.Защо си усложнявате живота Не си мислете че това е по лесния вариант.Рязането хич не е сложно и ако се внимава не е нужно пребоядисване после.
Аз лично на моята ще изчакам да ми дойде окачането което ще си има малко лифт и задължително ще режа.След това ще видя как са ъглите на носачи,шарнири и др. и ако се наложи ще сложа онази подложка на горния шарнир.Но честно казано въобще не ми се иска.Не искам да натоварвам полуоската допълнително.тя и без това ще и се взема здравето и ще гледам да я облекчавам вместо да я товаря.
за рязане и аз съм мислел но нямя да е скоро,поне до нова година няма да е,а за след това ше мисля.първо ще си намеря гуми с джанти и тогава ще я застъпвам
То хубаво стандартните ама ако не са стандартни???
Ако амортисйорите не са стандартни а са по дълги --- Кофти
Ще претракат каретата. Май че въртешното беше проблемно.
Няма ли начин вътрешното каре да се смени с външно.
Коментар