Оригинален Руски. На кутията пише АвтоВаз.Това имаше в магазина и това взех.Най-вероятно ще е поредния боклук.
Общо-взето,така е.За да и се удължи живота трябва да се обърне внимание на гуменото чохълче откъм регулиращата шпилка на съеднителя.Скапва се бързо(разпада се) и оставя изхода на помпата незащитен,като там се пълни с вода пясък,луга и започва неизбежна корозия,от там и къс живот на цилиндъра.Проблема се разрешава със гуменото капаче за спирачна или съединител помпа,това от към страната на педалите.Достатъчно е да се мацне с вазелин шпилката и да се надене гуменото капаче на цилиндъра.На бръчмчилката от аватара е с ладова помпа и по описаният начин държи от 2008г без да се скапе,не искам да коментирам през какви помии съм го карал.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Руските гумички от всякакъв род и вид живеят кратко и се късат. Не знам как го постигат руснаците ама такива неща по колата не бъдат ли заменени с нещо истинско - проблеми. А това там маншонче е важно.
Искаш да кажеш шпилката да се плъзга в отвора на маншона,а не маншона да се разпъва и свива при всяко натискане на педала?
Точно,понеже е по-дебело не се разпада толкова лесно и държи задоволително дълго време,като го видиш,че се нацепва сменяш с ново,утре ако не забравя ще снимам.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
http://old.duraflex-bg.com/product/2...4%C2%A015.html
Разбрах те.Шпилката преправя ли се или така се слага?
Това още тия дни ще го направя,преди да я вкарам в калта.
Сега се сетих за полиуретановите маншони.Нещо такова ще сложа,а ако се наложи и нова шпилка ще направя,да пане на маншона.
Последно редактирано от kameno karp; 06-10-15, 22:30.
Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Нищо не се преправя,надяваш маншончето и забравяш.Ей го как изглежда,имаш да черпиш две наливни Каменици,че ходих да снимам по нощите.
Както се вижда помия има в изобилие,като се измие,тръбата в ляво трябва да е черна.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
При мен това цилиндърче изпусна високо в планината и то в сняг и лед. Ха познай как стигнах до Цариградско шосе на първа и то по светофарите в София. Смениха го в сервиз, но не ми смениха напукания спирачен маркуч... Естествено и той се спука след седмица на връщане от планината. Писна ми, вдигнах Нивата и си оправих всичко на улицата. Извода е носи си цилиндърчето с гайка, спирачния маркуч, пружината, малкия лост и спирачна течност като резервни части. Възникне ли проблем вдигаш Нивата и я ремонтираш бързо на място.
Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ
Коментар