Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес по Нивата..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес по Нивата..

    Поръчах 3бр от това
    http://m.ebay.com.au/itm/151615846623?nav=SEARCH

    Клапан с плаващ отвор не съм виждал. Може би наистина ще върши по-добра работа. Ако ме носочите към такъв ще го взема и него да пробвам
    Дано Нивите се адаптират към стопаните си, че електрониката ми е в кръвта
    А относно водопроводните кранчета в автомобилостроенето - и аз съм се възползвал едно време на москвича...

    Коментар


    • От: Какво направих днес по Нивата..

      *С настъпване на пролетта деня става все по-дълъг и все по-излишно ми се струва фаровете да "бичат" цял ден 150вата. Хем скъпо, хем неоправдано. Жална му майка на алтернатора, когато температурите са над 30гр, колата стои в задръстване, а перките на охлаждащите вентилатори вият почти непрекъснато като сирените на Гражданска защита. И в това време късите светлини + габарити отпред и отзад + осветление на таблото искат ток! А всички знаем колко "сполучливи" са нивовите алтернатори!!!

      *Но Закона за движение по пътищата е категоричен и го изисква. Реших, че е дошъл момента да поставя устройството, което есента си бях купил: автоматично палене на фаровете и димирането им на 35% от мощността им. И това без да разсейва в топлина останалити 65%. Връзва се на дългите светлини. При стартиране и покачване на напрежението над 14в управлението пуска дългите светлини с 35% от мощността им. Друг кабел следи габаритите. Когато се пуснат светлините от бутона на таблото, управлението разбира и се самогаси.

      *Блиц сигналът къси/дълги си го има.

      *Още един плюс в цялата работа е, че няма да има глоби за шофиране със загасени светлини.

      Коментар


      • От: Какво направих днес по Нивата..

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150326_210510.jpg
Прегледи:1
Размер:126.7 КБ
ID:5650465
        Така светеха фаровете в началото
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от ladamosc; 27-03-15, 11:35.

        Коментар


        • От: Какво направих днес по Нивата..

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150326_210433.jpg
Прегледи:1
Размер:142.0 КБ
ID:5650464
          Прикачени файлове

          Коментар


          • От: Какво направих днес по Нивата..

            Не знам на твоето дали могат да се регулира процента на светене, но аз като правих проби при 35% леко започва да заслепява насрещните. Все пак са дългите светлини. Та си го настроих на 25%. Та застани по-далече срещу колата и виж как свети. Моето го купих от един член на Рено Форума, който ги произвежда и продава такива на много места.

            Иначе си е голяма благина. Няма да забравиш да включиш фаровете, не товари толкова генератора, а и крушките горят доста по-рядко.
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • От: Какво направих днес по Нивата..

              Друже ladamosc , като се стопли времето, свали предното стъкло и обработи рамката и панела пред него. Като гледам снимките, май вече си се сдобил с дупки пред стъклото.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • От: Какво направих днес по Нивата..

                То на всички Ниви там им е слабо място,избива ръжда яко.
                Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                Коментар


                • От: Какво направих днес по Нивата..

                  Първоначално публикуван от ladamosc Преглед на мнение
                  Поръчах 3бр от това
                  http://m.ebay.com.au/itm/151615846623?nav=SEARCH

                  Клапан с плаващ отвор не съм виждал. Може би наистина ще върши по-добра работа. Ако ме носочите към такъв ще го взема и него да пробвам
                  Дано Нивите се адаптират към стопаните си, че електрониката ми е в кръвта
                  А относно водопроводните кранчета в автомобилостроенето - и аз съм се възползвал едно време на москвича...
                  Няма да ти свърши работа, защото иска голяма разлика в наляганията от двата края на клапана, а при теб налягането е почти еднакво. А и тоя клапан е с много малък дебит. Ако държиш да е електронно търси сферичен кран със серво управление - по 20тина долара са от Китай.

                  Или ползвай механичен от друга кола, примерно голф 1 - той е с жило. Не знам как е на нивата, ама все си мисля, че ще свърши работа.

                  И термометъра горе на таблото е силно неадекватно решение. Даже и зимата като го напече слънцето ще отчита грешно.

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес по Нивата..

                    Има с различни диаметри на отвора. Какво разбираш под ,,голяма разлика"? Фабричните електрически в автомобилите (за парното) какви са?
                    А тези простотии се правят от името на всички ни.
                    Даника
                    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес по Нивата..

                      Ползвам такива за капковото ми напояване и съм ги разглабял - не стават както писах по-горе. Изрично им е написано, че искат разлика в налягането преди и след тях. На мойте конкретно беше дадено 0.4 бара. Но при тази разлика почваха да отварят. Май се водеха клапани с диафрагма.

                      Аз фабричен електрически клапан преди радиатора на парното не съм виждал - само с клапи на въздуха са били колите които съм разглеждал. Голф 1 е изключение - той е с клапан, ама механичен. Прилича на сферичен клапан с жило за отваряне/затваряне.

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес по Нивата..

                        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                        Друже ladamosc , като се стопли времето, свали предното стъкло и обработи рамката и панела пред него. Като гледам снимките, май вече си се сдобил с дупки пред стъклото.
                        Това е друга болна тема...Дупки все още няма, само ръжди и подкожушване. Грозна работа. Още есента исках да ги оравя заедно с пукнатия от градушката преден прозорец, но майсторът ми се замота и стана студено. Сега мисля да взема да я пребоядисам цялата, че не са само там проблемите.
                        Като сваля предния прозорец ще монтирам централен плафон за осветление на салона. Вече съм купил един от Freelander

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес по Нивата..

                          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                          Не знам на твоето дали могат да се регулира процента на светене, но аз като правих проби при 35% леко започва да заслепява насрещните. Все пак са дългите светлини. Та си го настроих на 25%. Та застани по-далече срещу колата и виж как свети. Моето го купих от един член на Рено Форума, който ги произвежда и продава такива на много места.

                          Иначе си е голяма благина. Няма да забравиш да включиш фаровете, не товари толкова генератора, а и крушките горят доста по-рядко.
                          Знам, че момчето, което ги прави може да ги регулира и на по-нисък процент, но аз мисля, че е добре да се виждат . Ако се намалят ще почнат да изглеждат като габарити
                          Друго ми направи впечатлени-понеже пуснах една жица до десния фар, разчитах, че и левият ще светне. Светна но чувсвително по- слабо от десния....

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес по Нивата..

                            Поне моето си има опция за нактройка на процентите, която си я правиш сам. Настройката е описана в листовката към модула. Важното е да не заслепяваш насрещните. А и от фар до фар има разлика.

                            Не знам как са дългите на Нивата. Дали левия фар взима захранване, или някъде от клеморед. Имат ли реле тия дълги или са директно към лоста ..? Възможно е да има лоша връзка някъде. Аз самия съм монтирал такива джаджи на 10-тина различни автомобила на приятелчета и не съм забелязал разлика в светенето на двата фара.
                            Nissan Terrano 2,7 TDI

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес по Нивата..

                              Здравейте.И пред мен стои тази дилема с кранчето.Едно че едвам го врътнах с клещите на есен и второ ,че сълзи в краката под гумената стелка.Спрял съм се на вариант с електрическо, но втора употреба от западен автомобил.В търсачката като се напише "моторче за антифриз" и излиза един сайт даже с безплатна доставка.Мисля че от мерцедес 124 ще стане с малко преправяне.

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес по Нивата..

                                Първоначално публикуван от paralax Преглед на мнение
                                Здравейте.И пред мен стои тази дилема с кранчето.Едно че едвам го врътнах с клещите на есен и второ ,че сълзи в краката под гумената стелка.Спрял съм се на вариант с електрическо, но втора употреба от западен автомобил.В търсачката като се напише "моторче за антифриз" и излиза един сайт даже с безплатна доставка.Мисля че от мерцедес 124 ще стане с малко преправяне.
                                Колеги на Нивата най удачно е,слага се кран водопроводен и забравяте за проблеми.
                                Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X