Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес по Нивата..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес по Нивата..

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Що не и сложи обикновени винтове за регулиране?
    Това каза и моят майстор след поредното сваляне на вала...
    Ама аз-инат
    По-скоро ще намеря новата глава, там нямало проблеми

    Коментар


    • От: Какво направих днес по Нивата..

      След 24 000 км каране на газ смених филтрите на изпарителя AG VITO и този след него. Първия филтър беше в окаяно състояние задръстен с въглерод и най-добре е да се сменят на 10 000 км, същото важи и за втория. Газовата ми е за пълен инжекцион и си иска нови въздушен, газови филтри и свещи за да работи добре. Поставих нови оригинални руски свещи на Нивата да ги проверя колко км ще издържат на газ. Доволен съм от старите BRISK. Замених левия електрически вентилатор с нов оригинален,че в планината си трябва сигурно охлаждане на бавни и включен блокаж. Сваля се лесно без да се откача радиатора. При мен вентилаторите работят независимо един от друг с два ключа и в редки случаи използвам едновременно двата. Единия винаги е в резерва. Нивата си е ремонтно пригоден автомобил и е голямо зрелище за кооперацията като я ремонтирам на улицата. Слагат ли се оригинални части машинката си работи без проблем по предназначение.
      Последно редактирано от mstoev; 20-11-15, 19:43.
      Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

      Коментар


      • От: Какво направих днес по Нивата..

        Първоначално публикуван от mstoev Преглед на мнение
        Поставих нови оригинални руски свещи на Нивата да ги проверя колко км ще издържат на газ. Доволен съм от старите BRISK.
        Колега откъде намери руски свещи с междуелектродно разстояние 1мм за инжекционен двигател?Имам предвид А17ДВРМ 1.0 ,защото в София няма ,дори и в НАР ми предлагат такива за карбураторен двигател с междуелектродно разстояние 0.8мм А17ДВРМ ,като ми казват че в сервиза им само такива ползвали и правели нужното разстояние с луфтомера.

        Коментар


        • От: Какво направих днес по Нивата..

          Първоначално публикуван от триод Преглед на мнение
          Колега откъде намери руски свещи с междуелектродно разстояние 1мм за инжекционен двигател?Имам предвид А17ДВРМ 1.0 ,защото в София няма ,дори и в НАР ми предлагат такива за карбураторен двигател с междуелектродно разстояние 0.8мм А17ДВРМ ,като ми казват че в сервиза им само такива ползвали и правели нужното разстояние с луфтомера.
          Колега защо е нужно да слагаш руски свещи.
          Първото нещо което смених на Нивата беше руските свещи.
          Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

          Коментар


          • От: Какво направих днес по Нивата..

            Триод, ако имаш ГУ на колата, спокойно можеш да ползваш тези с луфт 0.8мм. Така поне е при иридиевите "газови" свещи на НГК. Просто са намалили луфта на 0.8 и хапват по една торба пари за тази "модернизация"!
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • Предпочитам руските свещи защото мисля че нямат ментета,или поне не толкова големи колкото други популярни марки.В момента съм с BERU и нещо не ми харесват-пробива керамиката.Карам и една Волга с руски свещи и не съм имал никакви проблеми с тях.

              Още не съм монтирал ГУ ,но мисля че освен от вида гориво,междуелектродното разстояние се определя и от напрежението на бобината.Според мен ако се монтират свещи с по-малко разстояние ще се износват по-бързо в следствие на по-големия ток който би протичал през тях и който може да повреди запалителната система.Това което знам за иридиевите свещи е че са по-износоустойчиви.
              Последно редактирано от CarTest™; 22-11-15, 07:26.

              Коментар


              • От: Какво направих днес по Нивата..

                Поставих тези руски свещи с дълга резба. Намерих ги в Интернет в друг сайт за Нива в България. Вършат работа за сега.
                Прикачени файлове
                Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                Коментар


                • От: Какво направих днес по Нивата..

                  Левия електрически вентилатор на Нивата го замених с този оригинален. Установих, че не охлажда добре като десния (нов оригинален) и грее... Разхлабих 4-те винта с отверката да освободя малко оста, но там има едни отвори на корпуса в които влиза капачката и няма как да се повдигне повече последната. Подобри се работата на вентилатора, но пак грее. Ако го разглобя и минимално скъся оста на ротора в частта лагеруваща с капачката дали ще реша проблема? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Ventilator_Lada Niva_2121.jpg
Прегледи:1
Размер:33.2 КБ
ID:5693359
                  Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес по Нивата..

                    Първоначално публикуван от триод Преглед на мнение
                    Предпочитам руските свещи защото мисля че нямат ментета,или поне не толкова големи колкото други популярни марки.
                    С малко изключения всички руски части които се продават в България от около 10г са китайски ментета. Което принципно не е лошо защото ментетата често пъти са със сравнимо качество и даже по-добри от оригинала, но когато са калпави, са колкото си искат калпави. Еле па свещите, дето са едни и същи и на китаеца му е все едно дали ще напише NGK или А17ДВ

                    Първоначално публикуван от mstoev Преглед на мнение
                    Левия електрически вентилатор на Нивата го замених с този оригинален. Установих, че не охлажда добре като десния (нов оригинален) и грее... Разхлабих 4-те винта с отверката да освободя малко оста, но там има едни отвори на корпуса в които влиза капачката и няма как да се повдигне повече последната. Подобри се работата на вентилатора, но пак грее. Ако го разглобя и минимално скъся оста на ротора в частта лагеруваща с капачката дали ще реша проблема?
                    Тия вентилатори са стандартен размер. Иди в някоя морга и си намери нормални вместо да бориш руските на които хлабината на лагерите зависи от затягането на винтовете.

                    Отделно че не ги ли направиш с две скорости (и да работят почти винаги на ниската) вечно ще сменяш или левия, или десния. Никаква представа нямам защо в завода не са ги направили така.

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес по Нивата..

                      Трябва да сменям лявото вътрешно каре.Същото,уж оригинално,се разтропа за няколкостотин километра.Ако някой знае от къде да взема читаво,моля да помага.
                      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес по Нивата..

                        Първоначално публикуван от mstoev Преглед на мнение
                        Поставих тези руски свещи с дълга резба. Намерих ги в Интернет в друг сайт за Нива в България. Вършат работа за сега.
                        Точно за тези свещи говоря само че след надписа трябва да пише 1.0 ,а иначе и аз ги чакам от един сайт за части за Лада,може би е същия от който си ги взел и ти.По принцип човека каза че чака зареждане след десето число на месеца.

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес по Нивата..

                          И още за свещите:
                          Междуелектродното разстояние не е чак толкова важно. Голямо разстояние прави по-обемна и по-мощна искра с което намалява пропуските в запалването, но пък увеличава риска да не прескочи въобще искра и заради това пак пропуски. Съответно голямото междуелектродно разстояние върви с по-мощна бобина, разпределител (ако има) и кабели за по-високо напрежение.

                          Абсолютно всички електронни запалителни системи на Лада очакват разстояние 1.0-1.1 мм, а тия с чукче, поради по-ниското напрежение с което работят - 0.8мм. Впрочем за другите марки автомобили числата са приблизително същите.

                          Друго важно нещо е че от свещ фабрично 1.1мм лесно може да се направи 0.8, но обратното не е сигурно - изолаторът на свещта може да не издържи.
                          При нормална работа на свещта разстоянието между електродите постепенно расте и през някакъв пробег има смисъл да се коригира.

                          Или просто човек да си сложи иридиеви свещи и да забрави за тях. Както направих аз. За Нива правилните са BPR7EIX .

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес по Нивата..

                            Ir издържа до 2446 оС и е скъп метал. Една Ir свещ варира от 25 до 30 лв.... Руската е 3 лв. и ще установя колко ще издържи на газ. Качествените свещи ги сменям на 35 000 км като карам през зимата с нови, а през лятото със стари с корекция на разстоянието на електрода.
                            Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес по Нивата..

                              Първоначално публикуван от mstoev Преглед на мнение
                              като карам през зимата с нови, а през лятото със стари

                              Сменяш ги значи поне два пъти годишно. За 5г ти се събират 10 смени или около 1 пълен работен ден - това ако нито веднъж не повлече резба, нито веднъж не се прецака лула или кабел и не смяташ миенето после. 1 работен ден при сегашната средна заплата и с държавните тежести е има-няма 80лв и те се събраха един комплект от скъпите. Отделно поне веднъж годишно ще те прецака колата че няма да запали когато много ти трябва щото е със стари свещи и е намерила как да ги зацапа. Отделно преразходът на гориво от условно работещи свещи.

                              Благодаря. 100 лева веднъж още като взема колата и забравям. После и да свърти някой номер поне съм сигурен че не е от свещи. На Нивата ги извадих чак когато тръгна за вторичните, от любопитство.

                              Нищо нямаше за гледане.

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес по Нивата..

                                Ясене, убеди ме да сложа Ir-ви свещи след руските, но нека да видя след колко хиляди км тези ще излязат от строя. За сега в планината работят добре. Смяната на свещите е елементарно упражнение по поддръжката на Нивата и качествен як ключ лула No 21 на цената на 4 руски свещи продават в Mr. Bricolage.
                                Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X