Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес по Нивата..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес по Нивата..

    Първоначално публикуван от mstoev Преглед на мнение
    Няма марка джип който да не сме строшили в планината. Така, че всеки сам си решава какво да носи или някой да му го донесе в планината.
    С риск, да има критики и хейт. Абе, карам тука една 35 годишна Г класа, да кажа, много, много не влиза за ремонт, даже смеа да държа на твърдението, че почти не влиза за ремонт. Експлотационното ниво е като на предишните ми три броя лада нива, разхода по подръжка и състоянието и (нивото на разчитане на даденото превозно средтсво) е три пъто по-завишено в полза на старият австриец. Не се чупи гадината, само дето "лапа" повечко. Ладите на същото дърляне, ремонти Х на 3 по 2,3 даже и 4. Зависи. Имам над 10 сменени кутий ня три ниви и горе долу 5 раздатки и още толкова предни и задни диференциали. Пък за тампони на щанги и лагери главини да не говорим. Лада Нива - слаб ресурс на агрегати, злокачествено производство и нисък експолтационен интервал. Въпреки, че носталгията ме дърпа и пак бих си взел една нива....

    Коментар


    • От: Какво направих днес по Нивата..

      Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
      ... Имам над 10 сменени кутий ня три ниви и горе долу 5 раздатки и още толкова предни и задни диференциали. Пък за тампони на щанги и лагери главини да не говорим. Лада Нива - слаб ресурс на агрегати, злокачествено производство и нисък експолтационен интервал.
      Тя че Нивата не е връх на качеството е ясно ама тази история която разказваш е сигурен признак че ти е трябвала друга машина.

      Коментар


      • От: Какво направих днес по Нивата..

        Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
        С риск, да има критики и хейт. Абе, карам тука една 35 годишна Г класа, да кажа, много, много не влиза за ремонт, даже смеа да държа на твърдението, че почти не влиза за ремонт. Експлотационното ниво е като на предишните ми три броя лада нива, разхода по подръжка и състоянието и (нивото на разчитане на даденото превозно средтсво) е три пъто по-завишено в полза на старият австриец. Не се чупи гадината, само дето "лапа" повечко. Ладите на същото дърляне, ремонти Х на 3 по 2,3 даже и 4. Зависи. Имам над 10 сменени кутий ня три ниви и горе долу 5 раздатки и още толкова предни и задни диференциали. Пък за тампони на щанги и лагери главини да не говорим. Лада Нива - слаб ресурс на агрегати, злокачествено производство и нисък експолтационен интервал. Въпреки, че носталгията ме дърпа и пак бих си взел една нива....
        При нас подготвена Г класата ремонта и от миналата година и до момента е 2 300 лв. PATROL направо го разкара колегата като му се откъсна резервоара от корозия и го вързахме с колан. На 4 л подготвена TOYOTA от USA ремонта е също няколко хиляди лева. Двигателя ни на JEEP гори масло и е за ремонт 1 000 лв. Не я хваля Нивата или имам носталгия към нея, но си върши работата бавно по високата част на Верила наравно с другите джипове на първа, бавни, блокаж, пуснати вентилатори, повдигната с Ласса гуми, захранена с LPG и ремонти за няколко стотина лева.
        Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

        Коментар


        • От: Какво направих днес по Нивата..

          При наличните разработки за Нива и от нея може да стане и "скалолаз", и "болотоход", но наистина трябва да си й върл фен $$$$$.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • От: Какво направих днес по Нивата..

            Малко късно се сетих,ама при следващото сваляне на цилиндърчето.Тъй като имам чувството,че тая гумичка няма да изкара много дълго,можеше да нанижа още 1-2 на шпилката и като дойде време за смяна,късам старата и слагам следваща,без да свалям цилиндърчето.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • От: Какво направих днес по Нивата..

              Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
              Малко късно се сетих,ама при следващото сваляне на цилиндърчето.Тъй като имам чувството,че тая гумичка няма да изкара много дълго,можеше да нанижа още 1-2 на шпилката и като дойде време за смяна,късам старата и слагам следваща,без да свалям цилиндърчето.
              И по-добре, че си се сетил късно. Как ще предпазиш "резервните" гумички от напълване с гняс? После, колкото и да ги чистиш, все ще остане нещо, което да се набута в цилиндърчето.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • От: Какво направих днес по Нивата..

                Не съм съгласен.Запряташ на обратно,малко водичка,влажен парцал и си готов за 1 мин.
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • От: Какво направих днес по Нивата..

                  Няма да ти трябват в близките 5-6 години,пък тогава я камилата я камиларя.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес по Нивата..

                    Вярвай ми,ще ми трябват.Като свалих шпилката да удължа втулката,гумичката се беше разцепила.От какво и как,не знам.Гумичката беше доста твърда.Производитела беше Балаково.Купих още 2 гумички но от друг магазин,доста по-меки от първата.Като натиснех педала и шпилката измъкваше гумичката от цилиндърчето,че се наложи да я стегна с миша опашка.Технологията може и да е добра,но качеството на материалите......не ми се говори направо.Да не говорим,че ушите на цилиндърчето не са разпробити точно където трябва.Шпилката не е много съосна с отвора на вилката.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес по Нивата..

                      Първоначално публикуван от mstoev Преглед на мнение
                      При нас подготвена Г класата ремонта и от миналата година и до момента е 2 300 лв. PATROL направо го разкара колегата като му се откъсна резервоара от корозия и го вързахме с колан. На 4 л подготвена TOYOTA от USA ремонта е също няколко хиляди лева. Двигателя ни на JEEP гори масло и е за ремонт 1 000 лв. Не я хваля Нивата или имам носталгия към нея, но си върши работата бавно по високата част на Верила наравно с другите джипове на първа, бавни, блокаж, пуснати вентилатори, повдигната с Ласса гуми, захранена с LPG и ремонти за няколко стотина лева.
                      Пълно щастие няма. Аз се радвам на що годе здрава машина и голям "беглец" - заложен е щатно турбиниран мотор от първата генерация на Мерцедес, който е толкова рядък, колкото не изгнила Лада. Имъл съм, карал съм, споделям. "Таралежех" се и аз в един известен период, докато имах това величествено возило, хората минали по тоя път преди мен, бяха прави. Сравнително здрав е само мотора на ладата. 1.7 карбуратор с електронно запалване. Срамота е да ти падне кардана на има няма 1 000км от ревизия на карета, плачевно е да ти изтропа лагер на главината, като е на няколко КМ пробег и живот около 10дни. Грях е да започне да изключва блокажа на раздатъчната, без да е яла какъвто и да е зор (е едно 10минунтно - напред,назад- Фламенко). В един не толкова дълбок сняг (около 35-40см). Спомням си за един куриоз - гръмна ми скоростната кутия, направо падна едно парче 10 на 10 см, точно под опашката, пък за саморазвиващата се гайка на ошаката да не говорим ( явно това е специално интегриран защита от съветските инженери. Види ли зор - топ гайката и шлиците на опашката на салата + тампон + смешното каре, дето струва едно торба пари, пък е нищо особено). Та въпросното каре между раздатка и скорости струва, ей така едни 200лв( Много евтино, направо без пари). Задни амортисьори, карат от ден до пладне, преди и те там някъде. Интересен автомобил си остава. Винаги ще се възхищавам на нивата, защото в действителност има доста завидна проходимост за елементарната си конструкция.

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес по Нивата..

                        Няма части-/качествени/ за този лек автомобил с повишена проходимост Лада НИВА-това е истината.
                        Отделно това,което се предлага е адски скъпо за предлаганото качество!!!
                        Иначе колата за това за което е създадена си върши работата-/никой не я е конструирал за сериозен оф-роуд и каквито и да било сериозни натоварвания/.
                        За там си има други машини от по-висок клас,но и те си имат дертове-доказаните марки и модели поостаряха с времето и годините,та и те си искат често своето.

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес по Нивата..

                          Всъщност даже вече съм убеден,че скъса ли се тая гумичка,следващия вариант ще е с полиуретановия маншон.Даже може и да не я чакам,а като имам свободно време ще го свърша това!
                          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес по Нивата..

                            Почнеш ли да сменяш нещо по Нивата край с колата. Както каза колегата Янко Желязков няма части-/качествени/ за този лек автомобил с повишена проходимост. Другото което трябва да се отбележи, че много малко са хоратаq които влагат пари за качествени консумативи по презумция, че не си струва за такъв автомобил да се прави каквото и да е. За псевдо майсторите няма да говоря... Ако човек полага някакви елементарни усилия за поддръжка и си изкара съчмата от главата, че това трябва да е по-по-най Джипа и спре да го сравнява с това или онова, Нивата ще му се отплати. За мен най-големия проблем в тези коли е ръждата по ламарините. Ако братушките се справят с това ще карам Нива до живот..
                            Only after the last tree has been cut down,
                            Only after the last river has been poisoned,
                            Only after the last fish has been caught,
                            Only then will you find that money cannot be eaten.

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес по Нивата..

                              Нямат никакъв интерес да се "справят" с ръждата. То пък големият проблем - да поцинковат купето, както родителската им компания (Рено-Нисан) прави на повечето си модели от 40 години. АвтоВАЗ има следващи модели които да продава, оригиналната Нива е предвидена да спре от производство след година-две.

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес по Нивата..

                                До 2016 май казаха,че ще я произвеждат и след това край.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X