Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Koлеги първи впечетления от магистралата а те са ,че най добрата скорост на джипа е 110- 120 ,тогава работи на й добре и не се товари (харчи малк 8.5) няколко пъти го настъпвах до 140 -150 но не съм много доволен став шумен абе не е магистрален джип ,тоаргега на vw , който е същата мощност доста по леко върви по магистралата (то едното за другото) иначе видимоста е страхотна и не уморява ,някой да сподели мнението си !!

    Коментар


    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

      И аз с толкова го карам 110-140 не се чува двигателя и разхода е толкова. Туарега е кола с голями гуми или магистрален джип, което словосъчетание звучи като слаб дебелак или нисък висок човек Та супер си се кара на магистрала то и с ламборджини да си освен тук таме в Германия не виждам къде можеш да караш над 140, като навсякъде е пълно с камери. За удобство какво мога да кажа, от Лайпциг до София го взимам на 1 дъх и после до вилата само разтоварих багажа, според мен е супер като удобство и е много приятен за каране, има и къде да си поопъна краката докато карам. за 3 дена съм правил 4000км с него, с шкодилака от вилата до нас 40км и се чуствах скапан Дедо Владо ги прави Тойотите ама Димата не ги иска ама там са нещата на религиозна основа и мен ме приемат в храма заради 2те ми американки

      Коментар


      • Re: От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

        Първоначално публикуван от jazz29 Преглед на мнение
        Koлеги първи впечетления от магистралата а те са ,че най добрата скорост на джипа е 110- 120 ,тогава работи на й добре и не се товари (харчи малк 8.5) няколко пъти го настъпвах до 140 -150 но не съм много доволен став шумен абе не е магистрален джип ,тоаргега на vw , който е същата мощност доста по леко върви по магистралата (то едното за другото) иначе видимоста е страхотна и не уморява ,някой да сподели мнението си !!
        Ето една идея:

        http://www.toyota.com.kw/english/toy..._protector.jpg
        http://www.ebay.com.au/itm/NEW-GENUI...item3cc7448982

        Загледах се в една 150-ка на местоработата ми с монтиран въпросният... дефлектор/предпазител/мухоиздухвател и потърсих мнение - всички се хвалят, че се е понамалил шума при скорост, а като добавка са намалили и мушичките на дълъг път.

        Останалото е шумоизолация на купето, капака и най-вече при калниците. Както и да го гледате с тези баници дето въргаляте (на моят Hilux съм с 225-ци, така че вашите 265-ци ми се струват като валяци) винаги ще има шум. Tuareg-а е по-тих защото когато са го правили не са мислили как да вкарат повече кола в по-малко пари (LC) а са мислили как да го направят да си струва голямата сума (VW), която му искат... а и той е по-скоро конкуренцията със серия 200.

        Rady1st също е доста прав - височината на LC е огромен плюс за комфорта и възможностите за товарене. В крайна сметка LC ги правят за експедиции - там шумът при скорост над 120 не е от значение... защото такива скорости не се вдигат но обема на кабината е важен. Минусът на това идва от въздуха, който трябва да измести автомобила.
        Една мравка може да носи 10 пъти теглото си.
        Един велосипед също.

        Коментар


        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

          Тия пластмаси много кичозно ми седят При мен не знам ама няма някакви сериозни шумове при висока скорост. Мисля някаква мрежа да сложа на интеркулера, че се пълни с мухи жестоко, мисля някаква метална за комари, но не знам няма ли да пречи на въздушния поток? Наскоро отивам при един клиент и той пак с 120ка, вика доволен ли си , казвам да никакви забележки, идва колегата с Големию Голф (както му се смеем) и клиента пак го пита доволен ли си, Петко вика мани как се преебах с това дърво Аз не съм чул м/у другото човек с 120ка да е казал не съм доволен Приятел си купи Q7ца Sline... той фен на немските, ама все ги сменява нещо все не му пасва... Та взе аУдито и оня ден му давам линк за джанти от форума за зимни гуми, вика Аз го пуснах за продажба Предни накладки трябва да сменявам обаче, относно разхода, от последното зареждане 8,3 е като има 200км извънградско и 150 някъде градско, но извънградското леко, че гаджето кара

          Коментар


          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

            Не знам x-drive на BMW колко напреднала технология е, но минах от там където БМВ-то (X5) спря и почна да буксува, при това само на бавни.
            Става въпрос за един баир 4-5 метра в които водата е изкопала един улей диагонално... Малко извън темата е, надявам се не е проблем.

            И двамата бяхме с асфалтови гуми.

            Коментар


            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

              Хдрайва в най-блокирано положение е като на 120ката дето си караме всеки ден на сух път Он деманд+ тракшън контрол, както описват руснаците заравяш се обилно и ти включва предния мост та и той да се зарови Тия дни ще сменям предни накладки, някой беше писал че трябва да сменява, ако иска да идва да ги сменяме заедно.

              Коментар


              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                Eдно питане вътрешното каре ми хлопа и е за смяна ,някой да има такова за продаване или да сподели колко струва ,,,,,,,,и какво е за предпочитане да се купи !

                Коментар


                • Re: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                  И от мен един въпрос - някой кара ли 120-ка сериозно по черни пътища, да сподели впечатления, какво и се чупи и т.н.
                  "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                  Коментар


                  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                    Части купувам от Люцкан аз, поръчай си го от него. Карал съм го на много хард офроуд, нищо не се счупи, още вадя кал от къде ли не, от кората под двигателя 4 кофи от латекс кал, кората беше яко покривена, бил съм я с вария, броните се изпочупиха, сетпенките и те и почти цялостно пребоядисване бяха щетите

                    Коментар


                    • Re: От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                      А колко км общо си минал по черен път. Размишлявам, дали в бъдеще мога да сменя моята с някой от по-новите модели. Примерно 80-ката за последните 4 дни има към 200км по черен път, а от тези 200км към 150 бяха само на 1-ва, 2-ра и бавни. Та рано или късно 80-ката ще се разпадне Дали 120 ще издържи на такъв напън.

                      П.С. при 120 ме притесняват рейката/нали е с рейка?/, независимото окачване отпред и дали има достъпен тунинг.
                      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                      Коментар


                      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                        Има ли диск с карта на България за навигацията на 120-та , и ако има от къде да си го купя ?

                        Коментар


                        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                          Има тема за диска. За замяна на 80 със 120... Ами зависи. Има доста такива направени. По ред на заминаване са: Тампони стабилизираща щанга, долни тампони амове, тампони носачи, рейка, амове, полуоски, дифове... Проблема не е толкова в ресурса на частите, защото и 80ката си се троши. Проблема е че 120ката е доста по комфортна и обезшумена от 80ката и се гака по злобно в гората. Другата тъпотия е, че максималния размер гуми дори и с лифт е 31. Максималният лифт който понася е 2инча. После изкачат каретата и полуоските си отиват. Като цяло е по слаба, но по комфортна и по икономична от 80. Безплатен обяд няма.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • От: Re: От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                            80-ката и 120-ката са автомобили с принципно различна концепция и предназначение!Не ще издържи 120-ката и четвърт,да не кажа и по-малко,от ресурса на 80-ката при еднаква експлотация!Не че 120-ката е лош автомобил...напротив-в сравнен с конкурентите си /съвременните/ е на челна позиция!Тя обаче е здрава,съвременна кола със съвременни системи главно ориентирена към асфалтова есплотация със забежки тук-там,но без хард експлотация!80-ката е чисто механичен автомобил от старо поколение ,ориентирак главно към експедиции и трудни теренни и природни условия!Жалко е ,че времето минава и тези чудесни коли изчезват,а няма и все повече няма да има с какво да се заменят!
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                              Нямат нищо общо. 120 е наследник на 73.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                                Първоначално публикуван от jazz29 Преглед на мнение
                                Има ли диск с карта на България за навигацията на 120-та , и ако има от къде да си го купя ?

                                Колега форумът има прекрасна търсачка,ползвай я.
                                http://www.offroad-bulgaria.com/show...%FF+toyota+120

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X