Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Kолеги абе много тегаво спират тези 120-ки , има ли чалъм да се оправи спирането с нови накладки е и нови дискове и по някога ми настръхва козината особено по надолнище !

    Коментар


    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

      Знам колега,че по принцип имат проблем последните големи крузери със спирачките,та даже и при 200-цата остава...та с неоргинални нови накладки и дискове да не вземе да се влоши!
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

        След фейс лифта спират по-добре, но не знам какво е променено.
        Т5
        Crossrunner

        Коментар


        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

          Колеги,

          След като опуших Южна България, и по голяма част от Гърция отидох на диагностика за дюзи в ТМ ауто.

          Дюзите са наред за щастие а пушенето сервиза го отдава на процеса по почистването на добавката която сипвам за втори път от последните 5 000 км. Не ми стана много ясен тоя процес и логиката но я приемам. Какво всъщност прави тази добавка, да не би да повишава температурата на изгаряне в цилиндрите?

          Използвах случая и направих и пълна сервизна профилактика на автомобила, така или иначе бях и за смяна на масло. За 102 000 км няма износване по предницата и аз нямам оплаквания от колата освен дюзи сменени на 55 000 км, и водна помпа на около 90 000. Дай боже следващите 100 000 да си я карам така безпроблемно. Прилагам репорт от теста на дюзите който се смята за нормален. Показания над 3 се смятат за критични. Прилагам и част от фактурата за да можете да добиете представа как стоят нещата в ТМ ауто. Личното ми мнение, е че е скъпо но си заслужава особенно при диагностиките и опита им при откриване на проблеми навреме. Смятам поне на 50 000 да ходя на диагностика там.

          Мнение търся от вас, наистина ли не се сменя маслото в Автоматичната скоростна кутия?! Този отговор получих днес от тях. Това масло от фактурата за дифовете ли е или за какво?,

          Лека и безаварийна...

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0861.jpg
Прегледи:1
Размер:105.3 КБ
ID:5408626Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0863.jpg
Прегледи:1
Размер:113.8 КБ
ID:5408627
          Т5
          Crossrunner

          Коментар


          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

            Колеги ABS на 120- та при всички ли е толкова безчуствен ,по някога имам чуството че го няма ?

            Коментар


            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

              да не са сменяни скоро лагерите на главините?

              Коментар


              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                Здравейте, някои нещо ми е направил с огледалото (от части и аз) и като паля го превърта на обратно, същото става като ги събера с копчето и ги разпъна пак го превърта и застава с огледалото навънка...
                Нещо е прескочило вътре по механизма предполагам.

                Имам 2 въпроса! Може ли да се оправи и къде е бушона за сгъването на огледалата защото всеки път като го паля го превърта огледалото.

                Коментар


                • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                  Първоначално публикуван от mi6el Преглед на мнение
                  Здравейте, някои нещо ми е направил с огледалото (от части и аз) и като паля го превърта на обратно, същото става като ги събера с копчето и ги разпъна пак го превърта и застава с огледалото навънка...
                  Нещо е прескочило вътре по механизма предполагам.

                  Имам 2 въпроса! Може ли да се оправи и къде е бушона за сгъването на огледалата защото всеки път като го паля го превърта огледалото.
                  Същия проблем имах,механична повреда в самото огледало.Оправи се със смяна около 900 лв.в сервиза на Toyota в София.

                  Коментар


                  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                    Вчера и днес разхвърлям яко Тойотката Имам огромен проблем, не мога да отвия гайките на задните амортисьори по никакъв начин някой ако има идея. Иначе смених предни накладки, сменят се за 2мин, без свалянето на гумата, имаше живот в старите, ама нови Минтекс. Предна дясна биалетка е за смяна и тампона на реактивната щанга отляво, също и заден тампон на левия носач, отзад дискове и накладки на барабаните са трагедия, за това и предполагам нямам ръчна, направо са изгнили накладките и се разпадат Притегнах тампоните на задните биалетки, по-късно ще сменя и другия мехур на окачването. Проблема са тампоните на амортисьорите отпуснали са се и са гола вода, исках да отвия гайката и да подложа нещо докато дойдат нови, но никакъв шанс, сега ще ми носят оксижен да ги грея гайките, ако не с флекса и после от къде ще търся такива гайки не знам.

                    Коментар


                    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                      Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                      Вчера и днес разхвърлям яко Тойотката Имам огромен проблем, не мога да отвия гайките на задните амортисьори по никакъв начин някой ако има идея. Иначе смених предни накладки, сменят се за 2мин, без свалянето на гумата, имаше живот в старите, ама нови Минтекс. Предна дясна биалетка е за смяна и тампона на реактивната щанга отляво, също и заден тампон на левия носач, отзад дискове и накладки на барабаните са трагедия, за това и предполагам нямам ръчна, направо са изгнили накладките и се разпадат Притегнах тампоните на задните биалетки, по-късно ще сменя и другия мехур на окачването. Проблема са тампоните на амортисьорите отпуснали са се и са гола вода, исках да отвия гайката и да подложа нещо докато дойдат нови, но никакъв шанс, сега ще ми носят оксижен да ги грея гайките, ако не с флекса и после от къде ще търся такива гайки не знам.
                      Ако ги нямаш накладките за ръчната - обади се - имам ги при мен. Иначе накладки Mintex не бих си сложил никога. Дано при теб са добре, че те са малко така - някой са горе долу доволни, но повечето се оплакват от тях.
                      http://www.nakladkibg.com
                      накладки, спирачни дискове, съединители

                      088 8613380

                      Коментар


                      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                        Така, смених и другия балон на окачването, колата седеше на е-м страна оказа се че мита, че нивото се следи от задните амортисьори е пълна глупост Има си 2 машинки, 1 час нагоре надолу все накриво седи колата, ама аз бърникам само ниската страна, оказа се че на по-високата се е откачила пръчицата и мърда, нагласих я мисля че ще е ок сега. Гайките утре при Димата ще ми ги отвие, обеща Значи имам напълно здрав ляв балон за въздушно окачване, някой ако закъса мога да му услужа докато му дойде, имам и десен ама е спукан.

                        Коментар


                        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                          Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
                          Колеги,

                          След като опуших Южна България, и по голяма част от Гърция отидох на диагностика за дюзи в ТМ ауто.

                          Дюзите са наред за щастие а пушенето сервиза го отдава на процеса по почистването на добавката която сипвам за втори път от последните 5 000 км. Не ми стана много ясен тоя процес и логиката но я приемам. Какво всъщност прави тази добавка, да не би да повишава температурата на изгаряне в цилиндрите?

                          Използвах случая и направих и пълна сервизна профилактика на автомобила, така или иначе бях и за смяна на масло. За 102 000 км няма износване по предницата и аз нямам оплаквания от колата освен дюзи сменени на 55 000 км, и водна помпа на около 90 000. Дай боже следващите 100 000 да си я карам така безпроблемно. Прилагам репорт от теста на дюзите който се смята за нормален. Показания над 3 се смятат за критични. Прилагам и част от фактурата за да можете да добиете представа как стоят нещата в ТМ ауто. Личното ми мнение, е че е скъпо но си заслужава особенно при диагностиките и опита им при откриване на проблеми навреме. Смятам поне на 50 000 да ходя на диагностика там.

                          Мнение търся от вас, наистина ли не се сменя маслото в Автоматичната скоростна кутия?! Този отговор получих днес от тях. Това масло от фактурата за дифовете ли е или за какво?,

                          Лека и безаварийна...

                          [ATTACH=CONFIG]494056[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]494057[/ATTACH]
                          Привет колега!Маслото 75/90-2литра е за раздатката,а 80/90 за предния диференциал,само че ми се струва множко 5 литра....два трябва да хване!Освен ако не са сменили и маслото в задния диф,но той с какъв блокаж е,защото ако е с ЛСД това не е маслото за него!Вероятно обаче е с твърд блокаж,което означава ,че маслото е правилното!Иначе не е убииствено скъпо с изключение на цената за труд за смяна на маслото...50 лева са си бая за тази работа!
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                            Едно питане видиах бутона под волана 2hd ,какво значи това че джипката тръгва на втора скорост ,и този режим може ли да се ползва когато са заключени диференциалите , общо зето не съм много на ясно с заключването на диф. то се прави само на бавни скорости нали или греша , колко време и с каква скорост можеш да караш на заключен диф. и може ли 120 та да се кара само на един мост (до колкото знам е посояно 4ж4 ) БЛАГОДАРЯ !

                            Коментар


                            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                              Отвих, по-скоро отрязах гайките и проблема е решен. Тоя секънд старт лично на мен не ми е ясно за какво е, уж да не пребоксувала колата, но ан практика според мен няма никаква полза. 2nd старта и заключването няма общо. На повечето коли заключването или парт тайма се включва и след това се вклюва с бавните комплект. При 120ката може да се пуснат бавни и на фултайм, което е много добра екстра и определено е огромен +. На заключен деф. не се завива и като цяло не трябва да се кара, ползва се само да се излезне от тежка ситуация, през цялото останало време е Фултайм 120ката, няма възможност за само задно. При Парт тайм пуснат, не трябва да има разлика в въртенето на предния и задния мост, ако има такава се получава огромно напрежение и заминават много неща, за това трябва да е много хлъзгаво за да се пуска, отделно колата завива много трудно и е опасно да се кара така, а много народ си карат цяла зима

                              Коментар


                              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                                Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                                Така, смених и другия балон на окачването, колата седеше на е-м страна оказа се че мита, че нивото се следи от задните амортисьори е пълна глупост Има си 2 машинки, 1 час нагоре надолу все накриво седи колата, ама аз бърникам само ниската страна, оказа се че на по-високата се е откачила пръчицата и мърда, нагласих я мисля че ще е ок сега. Гайките утре при Димата ще ми ги отвие, обеща Значи имам напълно здрав ляв балон за въздушно окачване, някой ако закъса мога да му услужа докато му дойде, имам и десен ама е спукан.
                                Датчиците си имат отвор за щифт при подмяна за регулиране .
                                Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                                Grand 3.1TD
                                0898 620 306 Стоян

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X