Имам доста луфт в турбото. Аксиален, радиален, от всичко има. Леко е почнало да обезцветява корпуса, но не го е изяло. Тази турбина се оказа страшна екзотика - GT2359 - VNT е, ползва се само в този крузер, има и вариант за няколко дърти E и S класи, но са несъвместими.
Намерих едни крузерджии в Холандия, където ги разбират, правят и гарантират за частите които ползват, а цените са на едно ниво с тези, които ми обявяват тук - http://wink4x4.com
Едно от предложенията им е ремонт и high flow, с който ще мога да вдигна малко баровете.
С или без high flow turbo, 1HD моторите са спънати от тясна изпускателна система. Щатната е здрава, но катализаторът е доста позадръстен. Поръчах от Англия тази и я чакам другата седмица. 3" (76мм) директно от турбината, стомана 304, без промяна в диаметъра при сгъвките.
Моторът така или иначе е на пале, въртят ми се разни мисли за ревизия, но ще стане съвсем вечен този проект...
Намерих едни крузерджии в Холандия, където ги разбират, правят и гарантират за частите които ползват, а цените са на едно ниво с тези, които ми обявяват тук - http://wink4x4.com
Едно от предложенията им е ремонт и high flow, с който ще мога да вдигна малко баровете.
С или без high flow turbo, 1HD моторите са спънати от тясна изпускателна система. Щатната е здрава, но катализаторът е доста позадръстен. Поръчах от Англия тази и я чакам другата седмица. 3" (76мм) директно от турбината, стомана 304, без промяна в диаметъра при сгъвките.
Моторът така или иначе е на пале, въртят ми се разни мисли за ревизия, но ще стане съвсем вечен този проект...
Коментар