Първоначално публикуван от didooo
Преглед на мнение
1. Не искам нищо твърдо - пука се и отдолу работи.
2. Не искам нищо лигаво по екстериора - събира песъчинки и кал, и в крайна сметка започва да ръждясва.
Ком,бинацията е перфектна, защото:
1. ML-а прониква. И прониква надълбоко и добре.
2. 4941 държи мазния проникващ ML отдолу, на местата, на които трябва (пореста ръжда), и не се пука и подкожушва на останалите.
Както казах, преди всяка зима ще се оглежда и повтаря на местата, където има признаци за пукнатини или паднало, и на местата където обикновено теранотата гният. Изобщо не съм го пръскал с идеята че е вечно. Важното е да не запечатва активна ръжда и да работи отдолу., или да прави люспи. С боя и търкане каквото мога съм свършил. На другите продукти, които съм ползвал, точно това им е проблема - първо не прникват толкова в дълбочина като ML-а, и второ - в един момент на места стават на смес от кал, пясък и потенциално сол и влага, и започва да работи. Това от собствен опит.
Падането на места с активна абразия не е проблем - на такива места голяма ръжда никога не се случва, пак заради абразията. Важното е да пази именно на места, където се задържат боклуци/влага/сол/. Например преходи между панели, ъгли, снадки и т.н - ръждата много рядко тръгва от средата на някой панел - винаги тръгва от такива места. А аз тия места ще ги повторя с ML и тънко 4941 наесен, ако преценя че има нужда. Прясна ръжда на прима виста никъде не се вижда, дори по шасито. Даже може да ги повторя преди лятото да си прониква на воля където трябва, докато е топло.
). Вярно е , че държи по-добре от други , мисля Спарки визира Новол . Пада освем от камъчетата и там , където моята се е влачила в лед и високи треви . По кюшетата си седи . Мисля , че ако беше избрал някакъв грунд /боя/битум , щеше да пада на люспи направо , там дето сега пада от камъче . На тия места сложи още една-две ръце (Динитрола позволява) , да се получи лигаво-еластичен слой .Виждал съм джипки дошли от Скандинавско , направо милиметри вакса имат .
Отчаях се малко снощи като се прибрах в 4... Мислех, че след шасито няма какво да ме уплаши, но за 12 часа срътня успях да направя само краката на шофьора и пасажера и то само с бутила... Предполагам, че като стигна до големите широки площи от предните седалки назад, поотракам се малко и не пада толкова кроене, ще се ускори процеса. Пяната и мембраната поне не трябва да следват толкова плътно всички контури и трябва да е по-лесно но все пак...
Коментар