Отворих главините за нови лагер. Лошо. Миналата година като сменях разни семеринги, уж ги затворих по книга, с всичките мерения с динамометричен ключ и кантарче, но не смених лагерите. По една или друга причина в резултат са били хлабави и са превъртели по шпиндела и давата лагера и от двете страни...
Доста следи имаше от длето, така че досега вероятно винаги са били пренатегнати на колкото им е дошло, може би по книга да им е било твърде малко. Ръб почти няма. Почти. Честно казано, изобщо не ми се дават по 1000лв за нови шенкели, от които шпинделите са неделима част, по моргите също е суша. Ще сложа белезки на шпиндела и лагера, ще събера колата, ще покарам няколко дни и ще отворя да видя дали ще превърта с новите лагери, ако да - ще го мисля. От Острова може и да изскочат шенкели със здрави шпиндели. Мисля, че вече мога да сваля шенкел за под час...
Чак са вкопали притискащите шайби. Смърдеше на печена грес.
Остъргах чугуните на шенкелите и тавите колкото можах с четка на бормашината. Малко съм над нещата вече и не им се престарах. Намазах отгоре с ръждопреобразувателят на Wurth - любопитно ми е да видя с очите си какво ще направи или не. Отгоре обичайният епоксиден грунд и полиуретан. И да изпопада - майната му, тоя чугун няма да се прояде.
Отворих и предните апарати. Леле мале. На някои бутала им трябваше персонална подкана, за да излязат навън. Поне са евтини.
Апаратите заминаха на пясък, грунд и прахово
Подкарах и тръбите на хидравличното окачване. Това, надявам се, са едни от последните железа, с които ще се занимавам по колата и през живота си. Бях до ПАПЕ за подмяна на гумените участъци - рязко им е напуснал главният човек по хидравликите. Момчето в магазина ме посъветва, ако маркучите са си здрави да не рискувам в момента да ги пипат, че не се знае знае ли се какво ще стане
Стъргане, епокси, полиуретан и на простора да съхнат
Междувременно, в София също има водно бластиране със стъклени перлички, като варненското - близо до Мрамор. Един друг хоби пациент, половин-милионник, излезе от там така срещу 60 (шестдесет) лева
Доста следи имаше от длето, така че досега вероятно винаги са били пренатегнати на колкото им е дошло, може би по книга да им е било твърде малко. Ръб почти няма. Почти. Честно казано, изобщо не ми се дават по 1000лв за нови шенкели, от които шпинделите са неделима част, по моргите също е суша. Ще сложа белезки на шпиндела и лагера, ще събера колата, ще покарам няколко дни и ще отворя да видя дали ще превърта с новите лагери, ако да - ще го мисля. От Острова може и да изскочат шенкели със здрави шпиндели. Мисля, че вече мога да сваля шенкел за под час...
Чак са вкопали притискащите шайби. Смърдеше на печена грес.
Остъргах чугуните на шенкелите и тавите колкото можах с четка на бормашината. Малко съм над нещата вече и не им се престарах. Намазах отгоре с ръждопреобразувателят на Wurth - любопитно ми е да видя с очите си какво ще направи или не. Отгоре обичайният епоксиден грунд и полиуретан. И да изпопада - майната му, тоя чугун няма да се прояде.
Отворих и предните апарати. Леле мале. На някои бутала им трябваше персонална подкана, за да излязат навън. Поне са евтини.
Апаратите заминаха на пясък, грунд и прахово
Подкарах и тръбите на хидравличното окачване. Това, надявам се, са едни от последните железа, с които ще се занимавам по колата и през живота си. Бях до ПАПЕ за подмяна на гумените участъци - рязко им е напуснал главният човек по хидравликите. Момчето в магазина ме посъветва, ако маркучите са си здрави да не рискувам в момента да ги пипат, че не се знае знае ли се какво ще стане
Стъргане, епокси, полиуретан и на простора да съхнат
Междувременно, в София също има водно бластиране със стъклени перлички, като варненското - близо до Мрамор. Един друг хоби пациент, половин-милионник, излезе от там така срещу 60 (шестдесет) лева
Коментар