Браво! Отлична цена за блокажите, особено и ако задния е на тази цена. Много ми харесва как си ги вързал на оригиналния ключ, така се прави.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
HDJ100 - Baseline и подготовка за пътешествия
Свий
X
-
Още малко дребна работа. По някаква причина, кабинният филтър е някаква скрита опция и на повечето стотици го няма. Кутията на изпарителя има жлебове за филтрите, но в капакът няма слот за филтър??
Вместо да режа и после да лепя капака си взех направо такъв нов с вратичка за филтри и два филтъра. Тъпите филтри са по 100лв единият! Общо 200! 100лв струва огромният филтър на пречиствателя за въздух у нас, който е пре-филтър, true HEPA и карбонов и площ на 10 от тия тойотските....
От кутията на изпарителя извадих една шепа шума. Без филтър цялото това се набива в питата на изпарителя.
Забравих да снимам филтрите преди да ги напъхам, тези са - хармоника от хартия/вата
Прокарах и маркуч компресорът да дърпа сух и чист въздух от въздушния филтър.
Трябва сравнително спешно да си сложа отделен ключ за пускане само на компресора, защото в момента го пускам заедно с блокажа. Онзи ден не се усетих, напомпах гумите на мивката и се прибрах с включен заден блокаж по Цариградско. Усетих се чак като паркирах бавно и чух гумата по асфалта...
Прогресивно разказвам играта на боята. За сега е повърхностно, по-голямата част вероятно ще изчезне с пастиране, но те нещата само ще стават по-зле и рано или късно ще трябва да се направи нещо.
Бях се зачудил за фолио, но си мисля, че ще се изпонадере и то. Все по-сериозно обмислям в някакъв момент да пребоядисам с раптор. Хем уж е здрав и дребни драскотини не си личат, хем може да се ремонтира лесно при нужда... Някой с по-преки наблюдения какво е състоянието след време?
Стъпенките също искам да сменя с по-здрави и добре хванати. Тези се държат на едни тънки тенекии и са доста декоративни. Гледам, че доста хора ги заваряват за шасито. Удачно ли е това? После при ремонт или пребоядисване?
Има ли някакъв проблем ако монтажът е само на болтове?Последно редактирано от MoridinBG; 20-01-20, 18:33.
Коментар
-
Няма проблем да е само на болтове,но зависи от стъпенката както и казваш и как е закрепена,модели за тия 100ци колкото искаш,става за повдигане ако е свястно направена.
Как не си ги отпрал тия се чудя азTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
Стъпенките също искам да сменя с по-здрави и добре хванати. Тези се държат на едни тънки тенекии и са доста декоративни. Гледам, че доста хора ги заваряват за шасито. Удачно ли е това? После при ремонт или пребоядисване?
Има ли някакъв проблем ако монтажът е само на болтове?
Заваряването те лишава от възможността за демонтаж, когато се наложи и драстично улеснява ръждясването на заварките, ако изрично и старателно не се обработи правилно. А май почти никога не се обработва правилно.
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
Как не си ги отпрал тия се чудя аз
Коментар
-
Коментар
-
MoridinBG, здравей!Относно стъпенките, виж съседната тема за модификации на 2000 4Рънер и ако си от София се свържи с автора ѝ, може да сътворите демонтируеми стъпенки и за Крузера ти.Според мен трябва да се поразсъждава малко повече за броя на външните и вътрешните разпорки, за да се осигури по ефективно смачкване на стъпенката в случай на страничен удар и по малко деформация на рамата.Без обаче да се намали носимоспособността и за повдигане на колата или защитата на праговете при тежък офроуд.Може да се работи също и с дебелините на квадрата и тръбата за да се постигне подобен ефект.
Със здраве и успех!
Мето1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ
- 1 like
Коментар
-
Поздрави, добра работа си свършил. Внимавай с тоя АРБ компресор, доста се оплакват, че не държи особено на помпане на гуми. Аз си купих по- голям китаец за гумите, а АРБ компресора остана за блокажа и аварийно помпане на гумите.
Коментар
-
Направо си и разказал играта на боята,но не е непоправимо.Относно фолиото със сигурност ще предпази до голяма степен боята,говоря за прозрачното защитно,което се ползва за фаровете със uv-защита.Изпитвали сме го при доста тежки условия и бях доста изненадан от здравината.ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнениеНа какво по-конкретно си попадал? Да взема мерки на време.
Аз освен АРБ-то, което остана за блокажа и аварийно помпане на гуми се обзаведох и с това, което помпи една идея по- бързо и загрява по- малко от АРБ-то. https://www.ebay.co.uk/itm/12V-Adven...72.m2749.l2649 . На Размер и тегло е доста по- голям от АРБ-то.
Помпя 35-ци и АРБ-то зарява до степен да не може да свалиш маркуча от бързата връзка без ръкавица.Последно редактирано от dancoo; 29-01-20, 11:56.
Коментар
-
Доста полезно инфо има в този линк, мерси!
35ци са му в повече май, за такива трябва двойния. Аз помпам 32ки и от 1.5-1.8 до 2.3-2.5 ги помпа за по 30-40 секунди, така че не загрява прекалено.
Вентилаторче и на мен ми беше в плановете. Кабелите и аз се чудех дали няма да му дойдат тънки. Явно са и ще го имам впредвид и ще ги подменя. Гълтането на вода е до голяма степен решено с маркуча до въздушния филтър. Мисля да му сложа и един кондензоотделител.
Хубаво е, че е толкова ремонтопригоден и като цяло добре измислен.
-
-
Поручвал съм на 3M Venture Shield се води. Като взехме Hilux-a и се чудех дали да го облепям. Без работата щеше да изелзе колкото цялостно пребоадисване (близо 1500-1600 лв за най-дебелия слой). Тук се продава от Partners в магазини срещу метростанцията на Г.М.Димитров.
Раптаросали сме си шасито и отдолу фабричните брони (от търкане по камънаци боята им беше свалена до метал). От последното лято и сега зимата раптора добре се държи, защитата под двигателя пак му е паднал слоя, но е доста по-устойчив (все пак имаше в Родопите и Рила доста търкаляне на камънак върхи тази метална кора).
Ето снимки какво беше първоначалното положение с корите: https://offroad-bulgaria.com/forum/о...34#post4969634
Във форума има тема на kalibbg, който е слагал точно Raptor и вече има поне 1-2 години ползване. Последно я смяташе за добро решение.Тел / Viber: +359 889 396 793
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнениеНа този етап всички драскотини са изцяло козметични повърхностни. Докато не пробия лака и боята със сигурност няма да предприемам нищо. Пък тогава ще го мисля. За сега клоня към нещо тип Раптор, ще видим.
TLC 200 V8
TLC LJ79
Toyota Prius2
- 1 like
Коментар
-
Жива е Тойотата. Последните месеци, поради липса на закрито и топло помещение само каране и малко работа, а работа и сам си отварям. От миналата седмица ме подслониха в едно хале, където ще мога да си работя чат пат по колата, така че ще наваксвам идните седмици.
Сплесках си радиатора на климатика Така става, като се мотам с подкартерните тенекии. Кормилната рейка и тя се е разминала за една бройка.
Хайде на бас, че така не са ви вадили джипката от преспите Гумите са с шипове.
Преживях и първия си трактор Не трябваше да се разкарва дори, закопах му се в нивата на 50м от където беше паркирал 😂
Мисля, че съм го споменавал вече, но тази Тойота тежи безобразно много. 2720кг в този си вид с празен резервоар. Калните странични наклони са изпитание за духа и тялото. И моите, и на колата. Едно излишно натискане на спирачката в паника и следва вадене на две лебедки.
Още не съм си оправил плочата, поради липса на място за работа. Това беше и първото реално пускане на лебедката. Издържа за сега...
Още една система ме предаде - умря алтернаторът. После се оказа, че те първо акумулаторите са умрели и вероятно са го съборили. Ennexy Silver Asia 100Ah, които дойдоха с колата преди година и бяха общо взето чисто нови. Ще минавам на AGM, ще си оставя и двата тягови, за допълнително захранване имам други планове. За сега съм се спрял на 2 броя Odyssey PC1500. Възражения?
Във всеки случай, срам не срам, изтегли ме Land Rover-а...
Но му го върнах де
Тръгнах да сменям тампон на левия преден хидравличен амортисьор. Късно научих, че когато се сгъне след като му е махнат маркуча, прави гейзер.
От това ще да е тропало. Интересното е, че се чуваше при пълно сгъване на окачването на дясното колело, вероятно стабилизиращата щанга го е бутала.
И на края - независимото окачване нямало ходове
Идните седмици се надявам да обърна баланса и да има доста повече работа, отколкото каране. На първо място адекватна тава за лебедката и подкартерни защити.
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар