Имам доста луфт в турбото. Аксиален, радиален, от всичко има. Леко е почнало да обезцветява корпуса, но не го е изяло. Тази турбина се оказа страшна екзотика - GT2359 - VNT е, ползва се само в този крузер, има и вариант за няколко дърти E и S класи, но са несъвместими.
Намерих едни крузерджии в Холандия, където ги разбират, правят и гарантират за частите които ползват, а цените са на едно ниво с тези, които ми обявяват тук - http://wink4x4.com
Едно от предложенията им е ремонт и high flow, с който ще мога да вдигна малко баровете.

С или без high flow turbo, 1HD моторите са спънати от тясна изпускателна система. Щатната е здрава, но катализаторът е доста позадръстен. Поръчах от Англия тази и я чакам другата седмица. 3" (76мм) директно от турбината, стомана 304, без промяна в диаметъра при сгъвките.
Моторът така или иначе е на пале, въртят ми се разни мисли за ревизия, но ще стане съвсем вечен този проект...
Намерих едни крузерджии в Холандия, където ги разбират, правят и гарантират за частите които ползват, а цените са на едно ниво с тези, които ми обявяват тук - http://wink4x4.com
Едно от предложенията им е ремонт и high flow, с който ще мога да вдигна малко баровете.
С или без high flow turbo, 1HD моторите са спънати от тясна изпускателна система. Щатната е здрава, но катализаторът е доста позадръстен. Поръчах от Англия тази и я чакам другата седмица. 3" (76мм) директно от турбината, стомана 304, без промяна в диаметъра при сгъвките.
Моторът така или иначе е на пале, въртят ми се разни мисли за ревизия, но ще стане съвсем вечен този проект...



. Масовата неръждавейка е с нисък клас на опън -макс 5.6MPa (А4 - 80 примерно), а другата (А4-80, което е гарантирано поне 8.8 МPa) като цена е поне 4-пъти по скъпо от 10.9Mpa поцинковано. Освен икономическата страна на нещата и логистичната (трудно ще намериш всичкия крепеж в БГ) ще се видиш в приключение с тия болтове при най-безобидните и дори безпричинни ситуации при ремонт! Повличат изключително лесно и ефекта почти винаги е един и същ - или се къса болта или се къса болта
.
Отделно дето това на снимката хич не ми прилича на неръждавейка, ама може и апарата толкова да си може.


.
Коментар