Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HDJ100 - Baseline и подготовка за пътешествия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Камионаджиите , като нас , спадат гумите ,ако е за малко
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Не си само ти, миналата година в на баща ми гаража в Добрич за да вкарам Сахарата виках жената, децата да седнат вътре + един комшия висящ на теглича отвън + спаднах гумите за да може да влезе с лекинко поскръцване и допиране на покрива на джипа в рамката на вратите, беше атракция )

    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Ами аз мога с хидравличното окачване да смъкна до на тампони почти - 2-3 инча. Ама то не е 5, а за 35 сантиметра. До фабричните греди съм 1.92см. До палатката съм 2.25-2.30. Гаражите са по около 2.0м.

  • Смених вътрешен кормилен накрайник. Беше се разлопал много с доста луфт като хвана гумата на вдигната кола и раздвижа на 3 и 9 часа. Много се колебах между оригинален тойотски за 220лв (!) и 2-3 седмици чакане или 555 за 100лв и 2 дена чакане, но на края взех петиците. Американците се кълнат в тях. Освен с 2-3 тампона, това е първата неоригинална част, която слагам. Да видим дали си струва.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9740.jpeg
Прегледи:1119
Размер:647.7 КБ
ID:6746294

    Продължих да си вдигам вътрешния комфорт. Смених музиката. След обезшумяването фабричната почна да свири осезаемо по-добре, но и доста по-осезаемо взеха да се усещат недостатъците - не много слизащ бас и доста замазани високи.
    За момента само говорителите, за ужас на хората в Авител, но колата е фабрично с 5х22W Pioneer с тойотски парт номер и made in Japan, който не свири съвсем зле. Малко по-натам ще сложа един усилвател от приятел, а още малко по-натам съм се надъхал за усилвател + DSP helix.
    Фабрично 4те врати са с еднакви 6.5" мид басове, отпред има и 2 мембранни пищялки, кросоувър няма, само по едно кондензаторче в пищялките, отзад е само на мид басовете и звучеше гадничко. Отпред сложих компонентен сет Hertz, отзад два коаксиални. Дори с фабричният усилвател разликата е доста много по-ниски.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9642.jpeg
Прегледи:1098
Размер:586.5 КБ
ID:6746297

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9648.jpeg
Прегледи:1092
Размер:683.3 КБ
ID:6746298

    В задния десен калник има вграден 6.5" subwoofer, оригинално пак Pioneer, честно казано в този размер почти няма избор и за сега не съм го пипал, макар че не ми харесва много - доста ломти.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9052.jpeg
Прегледи:1097
Размер:519.7 КБ
ID:6746299


    Повъзстанових салона. Ходих във Furniture Clinic. Пратиха ме да сменя 2 панела на шофьорската седалка - ползвах тапицерите, с които те работят - зад Хитачи на околовръстното, те ми взеха 130лв и бяха готови в рамките на работния ден.
    Преди

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25E3EFE5-83DD-4EAF-99C1-2945FF63401B_1_105_c.jpeg
Прегледи:1069
Размер:259.7 КБ
ID:6746295

    След

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9731.jpeg
Прегледи:1090
Размер:465.4 КБ
ID:6746296

    Направиха и волана, скоростния лост и подлакътника. 160лв на седящо място х 5 + 70лв за волана, другото бонус. Стана доста добре. Два работни дни, на третия сутринта си я взех.
    Салонът беше изключително захабен и неподдържан. Аз съм го бърсал няколко пъти с кърпички с препарат за кожа, но като цяло беше много зацапана и изсъхнала, на пипане като пергамент. Доста боя и няколко слоя лак сложиха, за да издържа малко повече на кал и офроуд.
    Във фейсбук ми излизаха непрекъснато оферти на Автореновация за комплекти за оправи си сам, но малко ми пописна да си играя аз с всичко и си платих друг да се занимава 🤷‍♂️
    Сега остана да ида на малко по-сериозна мивка да измият плюшените колонки, тавана и таблото, че са глътнали доста прах и мръсни ръце.

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Жена ти или не знае колко време и пари инвестираш в тази Тойота или вече е претръпнала, няма как да не ревнува и да не ти скъси живота ако знае ) ти нямаш спиране бре евала, само така!

      Моята още ме кълне как преди мнооого години от "семейния бюджет" бях купил едни Рубиконски мостове Дана 44 )

    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Абе важното е да сме здрави 😅

  • Супер проект, дали удари 3 тона на везната .

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Като я взех беше 2720кг с празен резервоар. В момента е 2800-2850, но още не съм мерил (:

  • Тежка, тежка прокоба ме е налегнала.... Пълни нафта в маслото и го разрежда. Още в началото, след като я събрах имах такива съмнения, но хем бързо, смених първото разработващо масло, хем следващите 2-3000км не бях сигурен дали не съм сипал повечко масло просто, но вече няма съмнение. Качва може би около половин литър на 1000-1500км.
    Сменяхме първо дихтунгите за обратна нафта на дюзите, после и тръбичката между дюзите за обратната нафта.
    Няма много варианти. Обратна нафта, семеринга на нафтовата помпа или дюзи. Маркучът за обратна нафта има няколко снадки, след като излезне от помпата, една по една всяка протичаше, след като оправех предната - може би запушване? На края разкачих всички тръби, свалих резервоара и надух с компресора с едно шише на края на тръбите - нищо запушило не изпадна вътре. Надух и резервоара.
    Сменяхме дихтунги и тръби при клапаните, сега остана семерингът, който е по-заврян. Дюзи не съм вадил още, но са с нови разпръсквачи и калибровани - само корпусът е останал от оригиналните. Англичаните, които правиха помпата пратиха Denso семеринг, пощите един месец се мотаха, докато не го загубиха на края, сега ще пробвам с не-денсо.
    Междувременно на 1000км сменям масло с някакво гръцко от 6лв/л

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0434.jpeg
Прегледи:825
Размер:774.6 КБ
ID:6762471

    Проби се маншон на полуоска. Докато го хвана вече се беше нажмелил и после докато дойде комплект маншони мина месец. На края вече беше почнало да приритва във волана, като запече шарнира.
    (по-малкото скъсване в ляво. Голямото в дясно го правих аз с нож, за да видя вътре)
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0420.jpeg
Прегледи:795
Размер:558.4 КБ
ID:6762472

    Откъм главината на полуоската има семеринг с пружинка, който беше дал фира, може би от каране с вече запичащ шарнир. От това яко вода в главината. От игленият лагер беше останала само черупката и насипни игли. Конструкцията на главината се вижда на предни снимки от голямото разглобяване, но от шенкела има един голям ръкав, на който се нахлузва главината с лагерите и се затапва с капачка. Като влезне вода откъм полуоската става като фонтан, който бликва през шлиците в главината и почва да мие лагерите на главината.
    Тях ги правих скоро, така че вътре имаше обилно грес по предписание и само първият лагер беше дал фира.

    Това лъщеше март месец...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0429.jpeg
Прегледи:808
Размер:739.8 КБ
ID:6762473

    Черупката на игления лагер се беше впила жестоко и нямаше избиване, нямахме и подходящ дорник, за това фина заварка на тръба и избиване

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0431.jpeg
Прегледи:791
Размер:648.1 КБ
ID:6762474

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0433.jpeg
Прегледи:805
Размер:304.8 КБ
ID:6762475

    Коментар


    • След това даде фира окачването. Ако слушаш хората по FB групите и форумите - хидравликата се маха веднага, иначе само проблеми. Аз защитавам тезата, че возията на хидравличното окачване никакво афтърмаркет окачване не може да постигне, особено с комфорта на регулиране с врътка на таблото. И че е сравнително проста и здрава система.
      И така докато един ден това не беше идеята на джипа за нормална височина.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0356.jpeg
Прегледи:818
Размер:598.1 КБ
ID:6762486

      Диагностиката показа, че заден сензор е на -188мм (отзад е един, заради целия мост). Странното е, че това не я хвърля в авариен режим, въпреки, че няма толкова ход надолу, ами се опитва да напомпа окачването отзад и да се върне на 0. Върви, но безобразно твърдо и разхвърля яко, а в даден момент системата се предава и записва грешка за неадекватно налягане.
      В един момент сензорът отиде на +400мм, при което системата се опитва да прекомпресира, като се спусне максимално много и директно ляга на тампоните. Тогава не е добре да се кара, защото съвсем реалистично може да се откърти нещо. Пружините и торсионите при хидравличното окачване са само помощни и ако хидравликата не работи, колата ляга на тампони.

      Сензорът е тъп потенциометър. Струва 400лв 🖕🏻
      На капачката има писти, които контактуват с пружинки и четките на потенциометъра. При мен имаше корозия по края на пружинките върху пистите. Дадоха ми още няколко неработещи, един с капачка с писти в по-добро състояние, която оправи нещата при мен.
      Наблюденията върху умрелите е, че влага прониква през корпуса, където минават контактите на буксата, което води до корозия между пружинките и корпуса или пружинките и контактните кръгове на капачката. Самите сензори и капачките са взаимозаменяеми между заден и преден ляв/десен, различни са скобите, с които се закрепят.
      В сервизното ръководство е дадена интересна тестова постановка, където на системата се мери не просто съпротивлението, а токът при работно напрежение. Ако ми остане вдъхновение може да си поиграя дали може да се възстанови капачка.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0357.jpeg
Прегледи:797
Размер:476.7 КБ
ID:6762487

      Коментар


      • За обратната нафта - ще те разочаровам, но на моето возило обратната нафта е по същия начин, със същия вид дифтунги, свалял съм и качвал дюзи вероятно 6-7 пъти, и никога не е имало проблем. Стягам болтовете с динамометричен ключ според предписанието в сервизното ръководство, обаче. По средата на нормите.

        Има вероятност и някоя дюза да тече през сглобката между двете и части. При мен над сглобката има о-пръстен между тялото на дюзата главата, и при това положение между дифтунга на дюзата и о-пръстена би-било пълно с нафта. Не знам при теб дали е така.
        Последно редактирано от sparkybg; 07-08-21, 22:44.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          Да, да, това е ясно, просто там е лесно, става за един следобед и има достъпни части. За тоя семеринг се боря от месец вече и трябва да се разглоби доста повече и да се свали ангренажния ремък и не става току така.
          Англичаните казаха, че технически е възможно да е и от сглобката между дюзите, но дюзите са със сменени с чисто нови разпръсквачи и са калибровани след това. Ще ги оставя за най-накрая, ако дори семерингът не оправи нещата. 🤷‍♂️

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Калиброването няма нищо общо с теча. Просто се случва да не уплътнява добре между тялото и новия разпръсквач.

        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          Били са на стенд и са попръскали, тествани са за течове.

      • Неприятно, но има и такива дни в живота. Не се обезкуражавай, ще се намери проблема. Гадното, е че трябва да чакаш за да се увериш дали има проблем или не. Аз залагам на дюза, случва се топла да тече студена не. А на стенда не загряват, така както в двигателя. Моята логика е обратна попринцип при решаване на проблеми - винаги тръгвам от най-лесното и така докато не разнищя нещата.

        Успех

        Коментар


        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          Уфффф

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Баси мерака, следя темата от самото начало и шапка свалям на времето и нервите които имаш

      • Moridin, сигурно сте го мислили, но понеже не го виждам писано, ще добавя, че ако англичаните ремонтирали помпата не са сменили вала ѝ и не са променили позицията на новия семеринг, тогава е възможно да имаш такъв теч на нафта между семеринга и канал във вала, който се образува при коли на много километри и/или ползване на нискокачествена нафта/масла.Ако е такъв случая, нов смеринг се набива не докрая или семеринга се престъргва, за да влезе повече и да подмине въпросния канал.Понякога помага и натягане на стискащата пружинка на новия семеринг, но с не повече от 2 навивки.
        Със здраве и успех!
        Последно редактирано от metotem; 09-08-21, 16:47.
        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

        Коментар


        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          По принцип бяха доста педантични. Ще видим като я сваля. Намерих днес оригинален Denso семеринг в един магазин на бул. Христо Ботев - https://balkandiesel.com - 25х38х6, не 20х30х7, като доста други денсота и както първоначално го търсех.

      • Продължавам да добивам масло. Вече имам около 40 литра в гаража. Намерих на̀учен труд върху ефекта от бензин и нафта върху минерално масло и пълна синтетика от братята хървати - Influence of engine oils dilution by fuels on their viscosity, flash point and fire point 5% нафта са достатъчни да накарат W40 масло да маже като W30. От бензина са достатъчни само 3%. Минералното масло се скапва от по-малко проценти, отколкото синтетиката. Аз 5% правя за 1000-1200км, на колкото и сменям.
        Надявам се до другата седмица най-после помпата вече да е свалена. Руси спря да ми вдига, преди около месец, поне да ми каже, че няма да свършат работа, а Ангел само ме баламосва, така че ще си действаме с Гого. По принцип нямах желание да мешам майстори в на един друг работата, но 🤷‍♂️

        За разкош се оказа гръмнал и компресора на климатика. За по-интензивни емоции, компресорът за кола с преден (табло) и заден (багажник) изпарител е наполовина по-скъп от такъв само за преден. Смених го, оказа се гръмнал, защото радиаторът, който сменях миналото лято с оригиналдъ Денсо е запушен, а датчикът за налягане е след радиатора 🤷‍♂️ Сложих някакъв евтиняк от 150лв, защото този климатик вече почва да ми струва колкото цяла кола с работещ климатик.
        Големият кулер се пречка безобразно много при тази операция.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0641.jpeg
Прегледи:537
Размер:453.8 КБ
ID:6775334

        ×





        После пък някакъв заплес не успя да спре с леката си количка преди кръговото на Околовръстното при Люлин. Аз си спрях сравнително нормално с МТ гумите и пълен с хора и колела джип. Той също спря де - отзад в нас. Няма пострадали хора

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1268.jpeg
Прегледи:523
Размер:524.6 КБ
ID:6775335

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1282.jpeg
Прегледи:523
Размер:486.1 КБ
ID:6775336

        На джипа нищо му няма. Отнесе го багажникът за колелата. Ами наистина е Extreme duty. Централната черна конзола практически не е мръднала. изкриви се шината, която хваща основата за гредата на теглича и двете напречни греди, на които се редят колелата. От 4те колела късата клечка изтегли само светльо синьото - спукана рамка. Другите 2 бяха с кормилата откъм удара и просто са се извъртяли. На джипа се спука пластмасовата броня в ъгъла и малко вдлъбнато на долния капак. Удивително малко щети на фона на вида на Авеото и скоростта, с която се вряза.
        Щетите ги поема гражданската му (ДЗИ). Признаха багажник, рамка на колело, броня и калобран за подмяна, капак с лека деформация и за боя. Малко се напрегнаха, че рамката на колелото е около двойно по-скъпа от стойността на авеото, а багажникът на около половина. Другата седмица трябва да кажат колко ще платят.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1265.jpeg
Прегледи:528
Размер:239.3 КБ
ID:6775337

        Коментар


        • На малко по-позитивна тематика - навъртяхме 3700км в Гърция (с 30л масло 🤯) Даде ми 14.3/100. Маслото ми струваше още 3/100 😱, но ако още едно лято бяхме мухлясали в София, щяха да ме пратят да си живея в палатката.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0979.jpeg
Прегледи:548
Размер:287.9 КБ
ID:6775341

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0994.jpeg
Прегледи:517
Размер:610.7 КБ
ID:6775342

          Само да се оправя с тъпото масло и ще правя чекмеджетата, че иначе не си е работа. хладилник, 2 куфара за дрехи, 3 кутии от Джъмбо за инвентар, провизии и посуда, куфар с инструменти и още една recovery кутия с колани, полиспаст, кабели за лебедка и т.н. Страшен тетрис, който не си е работа за няколко седмици. Ще трябва да приспособя и някакво закрепване на солара върху палатката, докато сме в движение.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0726.jpeg
Прегледи:523
Размер:342.7 КБ
ID:6775343

          Някъде в най-южните части на пелопонес мернахме и тия франсета. 79?

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1022.jpeg
Прегледи:923
Размер:267.3 КБ
ID:6775344

          Като се върнах смених максисите, които вече съвсем станаха на джапанки с Toyo MT. Ot 270/65/18 (32.1") на 275/70/18 (33.2").
          Добре че го направих след Гърция. Тия гуми направо ми съсипаха магистранлото поведение Вече за да държи 120 непрекъснато връща на 4та, дори при съвсем малък наклон. Нагоре едвам набира. С максисите и 140 не беше проблем... От друга страна тойото има много по-сериозен грайфер и истински страничен. На максиса страничният беше като нарисуван.
          Много належаща нужда от ремап има вече, но освен на маслото, много треперя и на автомата.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0630.jpeg
Прегледи:515
Размер:343.8 КБ
ID:6775345

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1212.jpeg
Прегледи:539
Размер:388.6 КБ
ID:6775347

          Направихме една разходка от Рила в Родопите за проба, то пък там не беше валяло от месеци. Такава прах и на африкански клипове не бях виждал много... Стълбата на палатката ми стана ниска, дори като смъкна хидравликата най-долу и трябва да подлагам...

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1223.jpeg
Прегледи:528
Размер:544.6 КБ
ID:6775346

          ×





          Пристигнаха ми и LiFePo4 клетките. 280Ah, EVE, Grade A, подбрани с еднакъв измерен капацитет и вътрешно съпротивление - 1100лв с транспорт, ДДС и мито, 70 дни път. Трябва да ги събера в кутия, така че да не приличат на импровизиран експлозив и да са по-лесни за пренасяне. За сега с тях и солара пестя от тока за копаене на етера, малко от малко да се поизбият.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1379.jpeg
Прегледи:529
Размер:440.6 КБ
ID:6775348

          Коментар


          • s_s1
            s_s1 коментира
            Редактиране на коментар
            Ниска цена ми се струва. Включва ли БМС?
            От къде ги поръчахте?

          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            https://www.alibaba.com/product-deta...54572fc2MK2gG8
            Това е по-скъпият вариант, окомплектовани с еднакви параметри.
            Тук има много на дълго и на широко обсъждания за различните вендори - https://diysolarforum.com/forums/diy...tery-banks.22/, тези са от читавите и като цяло безпроблемните.
            В алиекспрес също има доста вендори, но там като цяло е минно поле.
            Началото на Юли платих $500 за клетките и $167 за данъци и транспорт (22кг) до врата.

            Взех този BMS - https://www.lithiumbatterypcb.com/pr...onveter-12-6v/ тези произвеждат тия, които се продават като Overkill Solar в Щатите и доста ги препоръчва Will Prowse - https://www.youtube.com/watch?v=uCC_3LoLYuw
            Аз взех 4s 150А, има си термо двойка на кабел, която може да се конфигурира на каква температура да спира зареждането. Тествах да я топна в солена вода от фризера - работи безотказно.

            Остана ми да събера едно виктронско Blue Smart 15А зарядно, за да мога да зареждам от контакта и един RedArc BCDC, с който да зареждам от алтернатора.

        • Моите съболезнования колега

          Нали знаеш, всяко зло за добро.

          Сега вече когато почти си влязъл в нашия клуб направи си сам защото ти е писнало от "майстори" ще следват много приключения и "инвестиции" но всичко това е част от играта и ако няма друг стрес, направо си е удоволствие

          Ако имаш нужда от човек на место на острова за рекламации, доставки и т.н. пиши ми на ЛС, ще ти съдействам с каквото мога.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • И моите съболезнования имаш, устискай още малко. Мотора си му направил перфектна промивка. Сега като оправиш и проблема съвсем ще е перфектно всичко

            Коментар


            • Баси мерака,други думи нямам
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • 2UZ-FE ще й заспи , преди да си я електрифицирал напълно
                Само вметвам невинно
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • didooo
                  didooo коментира
                  Редактиране на коментар
                  Хич не те навивам ,щото знам , че е трудно да постигнеш по-добър ДВГ от твоя . Ноо караш 10тинна хиляди км на година (максимум) , така че тоя разход и без газификация ,няма да те събори . Отделно газификацията увеличава рейнджа ти .
                  С тия гумета + както товариш возилото с половин тон =>Още малко пауър +ресурс няма да са в повече

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Продават големи резервоари за модела,1300 беше за Тундра моите години ма не влиза на моето дърво,че Тундрата е с цял мост,а аз съм скакалец, резервоара е около 80% по-голям.

                  Аз на тежък път натоварен давам по 30/100, леко по магистралката натоварен без да тегля 22-25,нося си 5 галона в туби които ми висят на задния капак.Дреме ми колко харчи ма не стига с един резервоар там където искам.

                • MoridinBG
                  MoridinBG коментира
                  Редактиране на коментар
                  Долу ще сложа комбо резервоар(и) за 30-40л нафта и 40-50л вода. Като беше отделено купето, подмених гърловината с двойна в подготовка за това.
                  Така ще може да се правят по 1000км без бензиностанция и да се подмиваме, без да плащаме къмпинзи.

              • BatGeorgeone тука "Хич не ме кефи тоя разход от 20-24 и то не само чисто финансово, ами и като ограничение колко далече ще стигна с един резервоар."

                Май става дума за 4.7 литровия бензиняк 2UZ-FE , дето гло слагат на Лексусите GX470. Че и в offroad режим на експлоатация, с големи гуми, палатки, натоварен и т.н.... предполагам.

                Коментар


                • MoridinBG
                  MoridinBG коментира
                  Редактиране на коментар
                  И аз мога да си избирам скорост на автомата. Копче за DAC няма, но в някои ситуации ако задържа натисната спирачката под наклон, сама връща скорост назад и вдига обороти, като с DAC.

                • didooo
                  didooo коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не знам , от коя година почват да слагат Айсините , които имат и ръчен режим - бутваш лоста в страни и там с + и - превключваш като с ръчна СК , само че не се противи , ако го направиш и докато двигателя е и в обороти . Ръчния режим по асфалта не си спомням да съм го ползвал , но за офф , на бавните , и особено даунхил си е гот . По асфалт ,на спускане , някак си спира с двигателя сама -имали са в предвид че е 2,3т жип , при леките ми коли не е тъй .
                  Абсолютно идентични са Айсините в 120 и Паджеро 4 ,при 100 не знам . (И са си ок кутиите ) . Хич не съм щастлив , че са идентични (идентично калпави) спирачните им апарати ,че и при 200 на изгл по същия начин .

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  200има малки спирачки

                  Ръчния режим се ползва и на магистрала както и на спускане и не включва ако си на обороти / от 4000 като му боднеш ниска и не включва, трябва да паднат оборотите под дадена стойност за да свали предавка /

                  Лесно се кара голям бензин ма не дрънчи като дизела и с тия малки резервоари не стига далече. Мойто дърво е 380 коня осмак с 6 степенна,заводско е по-бързо от Хемито на Черок и влачи бая товар……..всичко друго подминаваш освен бензиностанция обаче

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X