Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HDJ100 - Baseline и подготовка за пътешествия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Имам доста луфт в турбото. Аксиален, радиален, от всичко има. Леко е почнало да обезцветява корпуса, но не го е изяло. Тази турбина се оказа страшна екзотика - GT2359 - VNT е, ползва се само в този крузер, има и вариант за няколко дърти E и S класи, но са несъвместими.
    Намерих едни крузерджии в Холандия, където ги разбират, правят и гарантират за частите които ползват, а цените са на едно ниво с тези, които ми обявяват тук - http://wink4x4.com
    Едно от предложенията им е ремонт и high flow, с който ще мога да вдигна малко баровете.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5887.jpeg
Прегледи:1322
Размер:359.3 КБ
ID:6638541

    С или без high flow turbo, 1HD моторите са спънати от тясна изпускателна система. Щатната е здрава, но катализаторът е доста позадръстен. Поръчах от Англия тази и я чакам другата седмица. 3" (76мм) директно от турбината, стомана 304, без промяна в диаметъра при сгъвките.

    Моторът така или иначе е на пале, въртят ми се разни мисли за ревизия, но ще стане съвсем вечен този проект...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5891.jpeg
Прегледи:1293
Размер:651.9 КБ
ID:6638542

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Горивото е съвсем друг филм, с който съм наясно
      Няма ремап за това ECU, никога не е имало, дано един ден да има. Само piggyback. Ама не става и току така, автоматът в този случай е проблем - трябва да се намаля горивото при смяна на предавките, иначе 4та и 5та бързо стават чао.
      Ще прегледам иначе ремонтния комплект и перката, мерси!

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      Слагал ли си лок ъп кит на скоростната кутия. Чел съм че доста помага за съхраняване на ресурса и намаля температурите. Освен това изключва между смяната на предавките. Ако само смениш компресорната перка няма да повишиш въртящият момент, само ще поизчистиш пушека. Бтв тази турбина е направена за повече коне и по-малко въртящ момент. Едно време бях чел когато мислих да си вземам комби ц30амг и много се чудих на турбото, че не е някаква масовка като на м57 с всичките му разновидности.

    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Не. Тя локва сама на 5та и мисля и 4та. Има допълнителни китове да може да локва на всяка една от 5те скорости, но за сега не планирам. В стоков вид има engine breaking на всяка от 5те скорости, което ме удовлетворява напълно. Имам стоков отделен радиатор за автомата.
      Проблемът с въртящия момент генерално е във valve body-то (мозъка) и налягането при 4та и 5та. До голяма степен се оправя с друго боди, но като цяло тази кутия (A750F) не ги може големите цифри. Аз нямам големи амбиции - по-скоро ми се иска да компенсирам допълнителното тегло от палатка, резервоар, брони, железа и т.н.
      Иначе с по-големи кулер, ауспух и турбо, с 4 скоростната A442F преди фейслифта 800+ нютона не са проблем. С ръчна, хеви дюти съединител и голямо турбо (Gturbo са доста популярни за 1HD) 1300+ и 300 коньове на колелата

  • Относно щангите - два са начините, както вече писахме - или се правят конусни тапи или избитите тампончета им изгаряш гумата (най добре в печка или котел, че иначе е смрад и гнасотия) и после си набиваш обратно втулките, което за мен си е цигания от всякъде.
    Аз преди време имах подобна задача, само че трябваше отворите да са защитени от проникване на никел. От дебелостенна тръба със съответния диаметър за всички отвори се правят на струга "твулки" по размер, като дължината е маалко по-дълга (помага за окачването при потапянето във ваните, без да се докосват стените на детайла. След операцията на пресата диретно с новия тампон избиваш втулката и набиваш тампона. Занимавка е, но аз друго освен горещо поцинковане не бих "инвестирал" като време. Както ти каза - всичко отдолу е постоянно в кал и агресивно - абразивна среда и живота на каквото и да било покритие е крайно кратък.

    Успех, кефи ме как се случват нещата

    И още един съвет - много си помисли дали искаш неръждаеми болтове по колата си . Масовата неръждавейка е с нисък клас на опън -макс 5.6MPa (А4 - 80 примерно), а другата (А4-80, което е гарантирано поне 8.8 МPa) като цена е поне 4-пъти по скъпо от 10.9Mpa поцинковано. Освен икономическата страна на нещата и логистичната (трудно ще намериш всичкия крепеж в БГ) ще се видиш в приключение с тия болтове при най-безобидните и дори безпричинни ситуации при ремонт! Повличат изключително лесно и ефекта почти винаги е един и същ - или се къса болта или се къса болта .
    Аз винаги съм се възхищавал и удивлявал на японския оригинален крепеж - болт с привидно изядена от ръждата глава "свети" при демонтажа откъм вътрешната част с резбата. Винаги са покрити с жълт цинк, предполагам галванично. Което ме навежда на мисълта, че спокойно можеш да събереш де що има болт и гайка останали от демонтажа и да ги изпратиш за студено поцинковане. Със сигурност откъм цена ще е най-изгодно, със сигурност (ако все пак болтовете на са изгнили тотал) ще са си с предвидената от производителя якост на опън и не на последно място, ще си спестиш уникалната главоблъсканица с безкрайно списъци по стандарти, размери, покритие и доставка на всичко от тук-оттам. Ако се спреш на този вариант, мога да съдействам (имам под ръка автоматична линия за студено поцинковане). Цена мога да ти дам след като ми дадеш кг-те на крепежа.

    Успех

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      То е ясно, че носачът няма да изгние, но ако има възможност, бих го направил вечно. Играл ли си го това с "шкурковата четка" и поцинковани неща?

    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      Спарки, екстремум, колко да е екстремум - 4 часа заваряване на къси шевове (по 10-15мм) с аргона на поцинкована ламарина 1,5мм... Заварчика здрав прав мъжага, непушач... Стана от стола и се сгромоляса. За щастие нямаше никакви тряйни последствия. Само гадене и виене на свят два дни. Докторите бяха категорични, че е от цинка.
      Вторият случай - повърхностна обработка на подобни детайли с балонна шлайфа, без маска. Цял ден жулене и същата ситуация, но с друг работник. Ами.. на мен лично сам ми достатъчни тия случки. Затова с поцинковано като се наложи да работя - ВИНАГИ слагам респираторна маска на 3М с активни филтри.
      Всеки сам си решава де, аз просто споделям горчив опит.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Ми ексремум си е, в сравнение с изпилване на 10 легла за тампони, всеки от които се работи 2 минути.

      Да, играл съм го. Взимат се няколко едри четки и няколко ситни. На размер най-големите, които влизат в отвора. Ако влизат стегнато, демек с натъпкваме, още по-добре. Като се замаже до там че да не сваля повече, взимаш следващата. Половин час работа за 4те носача и панхарда.

  • +1 Mотора както ти е в ръцете ,иска да го отвориш и да си спокоен . Навярно наистина е за гарнитура и сегменти ,само. +1 Иноксовите крепежи се късат с поглед и ги ползвам само там, дето очевидно нищо не държат-тенекии разни напр
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Да, да, това писах и аз - има разни тенекии, дето само се крепят.

  • Ako по тази кола сложиш болтове или гайки, с глави различни от 10, 12, 14, 17 ще те съдя.
    Най-правилно е да си оставиш оригиналния крепеж, почистен, бластиран и студено поцикован с жълт цинк.Липсващи и повредени болтове и гайки купуваш оригинал. Така или иначе по-добро няма да намериш.
    Неръждавейката е глупост, откажи се.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      4те основни размера глави е едно от най-прекрасните неща в тази кола! Помагал съм на баща ми по форда (маверик 2) и чат пат по Супърба на шурея и е някакво живо чудо от шестограми, торксове, 10, 11, 12, 13, 14, 15 и т.н. Никога! А Урунгелите, дето се виждат по някои от снимките - микс от метрични и инчови ❤️

  • Лъсна̀!

    Click image for larger version  Name:	IMG_6148.jpeg Views:	0 Size:	381.8 KB ID:	6640936

    Доста отвори не са мръднали, но доста са напълно запушени и изобщо не си личи, че е имало отвор. За сравнение преди това изглеждаше така

    Click image for larger version  Name:	IMG_5802.jpeg Views:	0 Size:	762.7 KB ID:	6640942

    На първо четене деформации няма. Изпълнението е... задоволително. На разни по-заврени места не е покрило хубаво. При предаване точно тази кула за амортисьор я бях гледал и беше лъсната, така че не е от мръсотия.

    Click image for larger version  Name:	IMG_6134.jpeg Views:	0 Size:	228.4 KB ID:	6640937

    Вътре е станало прилично

    Click image for larger version  Name:	IMG_6144.jpeg Views:	0 Size:	189.0 KB ID:	6640938

    Ето ги и пословичните легла за тампони. На страната, на която е лежало шасито има по-голямо отлагане и отворът не е съвсем кръгъл. След някоя и друга седмица ще си играя с това.

    Click image for larger version  Name:	IMG_6145.jpeg Views:	0 Size:	273.9 KB ID:	6640939

    С резбите положението е такова. Като цяло ги има, но са позапълнени. И тях след поне 1-2 седмици ще ги прекарвам на ново.

    Click image for larger version  Name:	IMG_6146.jpeg Views:	0 Size:	349.7 KB ID:	6640940

    Недоглеждане от моя страна, че не се разбрахме още в самото начало - номер на рама ама грам не ги интересува.
    Най-правилният път е предварително да се мине през КАТ, където ще го щамповат и маркират и отбележат.
    Малко по-лесният начин е да се точкова една ламарина върху номера, която да се махне след поцинковане - тогава около номера няма да е поцинковано изобщо.

    Тъй като вече е свършен факт, след консултация с каналджия в КАТ - като сглобя колата на ново отивам там с фактура от поцинковането, снимки от номера на шасито, каквито за късмет имам, евентуално рентген, те ще изшлайфат най-горния слой и ще се направят документи.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6130.jpeg
Прегледи:1657
Размер:325.8 КБ
ID:6640945

    Междувременно ми пристигна и новата генерация. 3" стомана 304 от турбото, безшевна, сгъвки без сплескване.

    Click image for larger version  Name:	IMG_6126.jpeg Views:	0 Size:	296.3 KB ID:	6640943
    Прикачени файлове

    Коментар


    • Маркони
      Маркони коментира
      Редактиране на коментар
      Браво!
      Дотук добре.Чудя се ако я беше взел чисто нова таз 100-ица, щеше ли да си поцинковаш рамата?
      Продължавай все така!

    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Не си първият който ме пита това. Както и дали щях да направя същото, ако бях взел 200, което също обмислях. Вероятно да. Може би след като изтече гаранцията.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Тръбите на гърнето са шевни. Вижда се и на снимката. Отделно дето това на снимката хич не ми прилича на неръждавейка, ама може и апарата толкова да си може.

  • Ехаа, радост за очитеее .
    Каточели лично аз очаквах по-добро покритие. Но все пак това е първото поцинковано шаси което виждам така отблизо

    БРАВО

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Като цяло и аз. Особено след оная реч при предаването колко им било важно качеството и колко били долни в Радомир.

    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      Вземи си нещо от сорта на Зинга (цинкова боя) и го намацай там където ти се види зле. Като цяло въпреки това е най-доброто което може да се направи на родна почва

  • Няма как го почистиш перфектно . По-скоро не са "прекалявали" с киселината ,според мен . Резултата е повече от задоволителен . Сега :Фертан по очевидните язви и цялостна боя. Щангите и разни елементи ,дето се драскат от пясък , кал (и при мен най-много лед и твърд сняг) ,винаги са си надрани ,дори и цинка се надира (ела да видиш) . За мен лека е : полутвърда вакса ,която седи , като че ли никога няма да изсъхне . Полага се върху всичките покрития ,дето си решил , последна -щото върху нея нищо не хваща , дори и кал. Трики момента е , че се подновява на 2-3 години
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Колега, би ли сподил какви точно вакси си ползвал и кои си доволен, точните марки/модели ако може, мерси много?

  • Доста съм си играл Най-доволен съм от гамата на DINITROL. Mожеш да разгледаш продуктите им (за кухини , за шаси , за под...различни аерозоли за всяко!) тук : dinitroldirect.com . Mожеш да си ги купиш и в Бг вече .,питай Гугл ,да не правя реклама.
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Аз за сега съм събрал равен брой препоръки за Car System и Dinitrol. На директни сравнения не съм попадал.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Novol за пистолет. На спрей е различно и общо взето същото като Carsystem.

  • Закарах мотора при Руси. Така и така седеше готов на пале.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6395.jpeg
Прегледи:852
Размер:253.9 КБ
ID:6657987

    "Какво ще пипаш на работещ мотор", "Луд ли си да отваряш нещо без оплаквания"... Нови лагери, сегменти, 3 биели, 1 бутало. И безсмъртните могат да бъдат убити.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-10-05_17-21-29.jpg
Прегледи:811
Размер:132.5 КБ
ID:6657988

    Кой ще забележи разликите?

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-10-05_09-50-03.jpg
Прегледи:802
Размер:97.9 КБ
ID:6657989

    Отделно съм напълнил с кал под капака на ангренажа и обтегачът беше заял на почти напълно отпуснат ремък. Сменях ги Декември преди 9000км и около 800км блато.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2020-10-10 at 13.28.18.png
Прегледи:810
Размер:472.2 КБ
ID:6657999

    Справих се с цинка в леглата за тампоните на шасито - солна киселина. Разтваря цинка като аспирин. После миене, неутрализиране със сода и грундиране. Това ми даде увереност и закарах и носачите на поцинковане. Един преден долен носач тежи 8.5кг!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6755.jpeg
Прегледи:808
Размер:369.3 КБ
ID:6657998


    Подхванах купето. В шофьорския калник намерих геоложки атлас на почвите в Софийско поле. На снимката не си личи, колкото на живо, изключително отчетливото разслояване отразяващо кога къде сме карали.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6461.jpeg
Прегледи:809
Размер:316.7 КБ
ID:6657990

    Някъде из форума ставаше дума от какво са калниците на тойотите. Отзад арките са изцяло метални, отпред са 50/50 метал и пластмасова престилка. Бялото е от където изстъргах полиуретановата защита от камъчета. За разлика от задните калници, в предните е много тънък слой, който беше изцяло изсъхнал, напукан и ронлив.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6487.jpeg
Прегледи:809
Размер:264.3 КБ
ID:6657991

    След неуспешни опити да си бластирам сам дъното викнах https://pesakostruika.eu Силно го препоръчвам! Издуха всичко за по-малко от час и 150лв.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6728.jpeg
Прегледи:808
Размер:356.5 КБ
ID:6657992

    Това беше преди. В бързината да го пръсна веднага с грунд пропуснах да снимам песъкоструеното...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6711.jpeg
Прегледи:809
Размер:298.3 КБ
ID:6657993

    2 ръце двукомпонентен епоксиден грунд U-Pol. Забърках общо около литър. Останаха ми около 100-200. Нямам почти никакъв опит с пръскане с пистолет и на края на втората ръка вече бях доста по-уверен и ефективен, предполагам щяха да ми стигнат 600-700.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6730.jpeg
Прегледи:809
Размер:282.4 КБ
ID:6657994

    Страшно много кривундели няма как да се стигнат с пистолет

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2733.jpeg
Прегледи:814
Размер:127.2 КБ
ID:6657995

    2 ръце Раптор. В калниците пръснах 4.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6740.jpeg
Прегледи:812
Размер:256.8 КБ
ID:6657996

    Пръсках с HVLP Auarita 827 с 1.7мм дюза. Дават го за 3.5 бара, но отиваше прекалено много раптор, на края пръсках на 2.2 бара. Разредих раптора 15%. Въпреки това повърхността пак и остана грубянска рапторска. Ако ще си пръскам купето и отгоре искам да постигна още малко по-гладка текстура. Може би с малко повече разредител и по-високо налягане...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6752.jpeg
Прегледи:4980
Размер:427.6 КБ
ID:6657997

    Много ми писна от тоя проект вече. Искам да карам и да не се занимавам повече с железария. Изобщо подцених количеството труд и усилия, които вложих и които още имам да влагам. Почнах с идеята, че за месец ще съм готов. Изглежда, че ще бъдат 4 месеца, от които 1 месец беше пауза по работа. Много научих, много умения усвоих, много контакти направих, ама айде стига вече......

    Остават ми:
    - Да сложа полиуретанов уплътнител по фугите
    - Да намажа калниците с нещо еластично - може би същия уплътнител или пък шегре. Всеки си защитава своя различна идея и продукт, ще видя кой ще послушам накрая
    - Да напълня шасито и кухините по купето с вакса
    - Руси да довърши мотора
    - Да ми върнат турбото от Холандия с нова геометрия, кетридж и по-големи и леки перки
    - Да ми върнат нафтовата помпа от Англия, евентуално с нов помпен елемент (кой да знае, че това е 85% от цената на тая помпа, другото е коруба...)
    - Да си направя нови тръби за задния климатик
    - Да си направя нови хидравлични маркучи
    - Да ми рециклират кормилната рейка
    - Да махна ръждата и да галванизирам болтовете - по-голямата част ги оставих на Руси, но то непрекъснато излизат още и още
    - Да направя същото с всякаквите планки и планчици, които крепят всички джвъчки по купето и шасито
    - Да се сдобия с нови щипки за горивопроводите
    - Да си сменя предните лагери, докаго главините са свалени
    - Да си рециклирам предните спирачни апарати (задните вече ги направих)
    - Да закарам купе, шаси, мотор и едно ремарке чарколяци на Гого да ги събира

    Коментар


    • Така и така е разхвърлян - помисли да го олепиш отвътре с изолация. Руси е човекът с изолацията. Цялостното усещане за автомобила се променя към добро, освен по-малкото шумове. И музиката звучи много по-добре след това.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • MoridinBG
        MoridinBG коментира
        Редактиране на коментар
        Като го свърша отдолу. И минат много месеци. Много, много месеци...

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Напълно споделям мнението на Спарки, ще влезеш в "нов и коренно различен" автомобил след изолацията, струва си всяка минутка усилие и всеки лев.

    • Не го ли направиш сега, няма да го направиш никога - повярвай ми. А на фона на останалото е едно голямо нищо като работа - нещо като 2 дни, и то при положение че аз свалях и качвах всичко няколко пъти, защото колата си я карах през това време.

      после караш друга кола - усещането е за като много по-масивен и мазен автомобил. Един куп шумове изчезват, а резонансите по купето остават само нискочестотни, откъдето идва и разликата.

      Не знам 100-цата как е като шумо и виброизолация, но при тераното разликата е съществена, привсе че е от автомобилите все пак с някаква фабрична такава по почти целия под и практически целия мокет, както и между мотора и купето.

      Налепи единия заден калник отвътре, или някоя врата, ако не са фабрично налепени. После им удари по един шамар или почукни с пръти и нокти на неналепените от дригата страна. Ще се хванеш за главата, буквално.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • MoridinBG
        MoridinBG коментира
        Редактиране на коментар
        Знам много добре. Планирал съм го, набелязал съм материалите, но наистина първо искам да приключа това, което съм подхванал в момента.

    • На кои се спря ,да ти рециклират рейката ? Спазарих едно Пахеро ,на което му тече ,също.....
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • I.Stoyanov
        I.Stoyanov коментира
        Редактиране на коментар
        как може да минеш в другата Жапан секта брЯ ​​​​​​​​​​​​​​

      • MoridinBG
        MoridinBG коментира
        Редактиране на коментар
        https://automechanicgroup.bg - за тия събрах най-много позитиви и като си говорихме ми прозвучаха най-техническо убедителни (:
        Чак като почна да събирам джипа ще им я занеса, за да мога да я тествам бързичко след това.

    • Взех си и носачите поцинковани. Малко алхимия със солната киселина и им изчистих леглата за тампоните от цинка. После епоксиден грунд и другата седмица на пресата.

      Click image for larger version  Name:	IMG_6872.jpeg Views:	0 Size:	521.1 KB ID:	6663816

      Хванах се да изрина и резервоара.

      Click image for larger version  Name:	IMG_6868.jpeg Views:	0 Size:	498.3 KB ID:	6663817

      Вътре очаквах жаби, особено след скорошната тема в Jeep раздела, а то само 2-3 люспици. >400 000км нафта и доста Марешки последните 30.

      Click image for larger version  Name:	IMG_6866.jpeg Views:	0 Size:	227.2 KB ID:	6663819

      Изпуснах да го приготвя като пясъкоструех купето и сега стъргах като гламав с ъглошлайфа и бормашината с четки. Като цяло имаше само на няколко ръба ръждичка, но реших, че по-добре навсякъде да е ново покритието.

      Click image for larger version  Name:	IMG_6875.jpeg Views:	0 Size:	415.2 KB ID:	6663818

      Днес 2 ръце епоксиден грунд. Свърши ми се рапторът, но от съседното село взех двукомпонентна полиуретанова на MIPA за проба, която ще пръсна в понеделник. Така или иначе под резервоара фабрично има щатна метална тава, така че няма да види кой знае какво стъргане.

      Click image for larger version  Name:	IMG_6878.jpeg Views:	0 Size:	338.5 KB ID:	6663820

      Студено поцинковах и малко крепеж, който ми се насъбра след като бях при Руси. Уж ме питаха изрично бял или жълт и си поисках жълт, пък получих бял.

      Click image for larger version  Name:	IMG_6873.jpeg Views:	0 Size:	536.4 KB ID:	6663821

      Междувременно моторът продължава да дава. Докато не го свалих си работеше като часовник.

      Click image for larger version  Name:	IMG_6821.jpeg Views:	0 Size:	154.9 KB ID:	6663822

      Също, разбрах, че съм направил глупост. Трябвало е да сложа уплътнител по фугите по дъното след епоксидния грунд и преди раптора. Подведох се по това, че фабричния уплътнител беше най-отгоре върху всички останали покрития.

      Коментар


      • Гадините явно са проектирани да работят всякак.
        Вчера започнах да приготвям един 1HD-T за монтаж и се оказа със скъсан колянов вал. На две части. А до последно е работил часовник-твърдение на Соти. Ако ми го твърдеше друг а не той, нямаше да повярвам!
        А твоя мотор беше само с почти превъртели няколко лагера, 3 биели с монтирани на обратно пети и изрязани щифтове, една крива биела от монтираните правилно и едно бутало попрецакано от вода в цилиндъра... Нищо работа за такъв мотор.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • Лично съм виждал един RD28, а съм чел с картинки и за един ZD30 - същата работа. Работят, разглобяваш ги за друго и валът пада на 2 части. Явно някаква особена школа имат дръпнатите за тия работи.

          Относно резервоара - не е ли поцинкован и отвън под боята? Щото терановите например са поцинковани и отвън и отвътре. В тоя смисъл, първо търкане с ъглошлайфа и четката е неправилно, и второ - боядисване с епоксиден грунд - пак така, шото не е правен за поцинковано.

          На моя му махах боята с разредител БК. Сваля я с поглед, ама трябва на провертиво че иначе ще се опиянчиш. После го боядисах с Protecta за цветни метали и като че ли държи доста добре.
          Последно редактирано от sparkybg; 30-10-20, 22:57.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            И аз това се чудих, но никъде не намерих информация, а си имаше петна ръжда на места. Отгоре иначе си имаше един много як и на места тлъст полиуретанов слой.
            Последно редактирано от MoridinBG; 31-10-20, 08:24.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X