Здравей Moridin_BG,
Ето тук на 13 пост може да видиш как съм направил стъпенките, за които metotem споменава. Само че на снимката са наопаки, демек лявата на снимката е дясната в действителност.
https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/toyota/236553-модификации-4runner-2000?p=6550205#post6550205
Засега се държат добре. Единствения кусур е, че са от излишно яка безшевна тръба. 4 или 4.5мм беше, не мога да се сетя. Сега бих ги направил от 3мм. Всяка тежи около 17кг. В краищата има пластмасови тапи и са саморегулируеми когато се стягат към рамата. Едната е с една опора по-малко заради резервоара, но иначе има място за 4та.
Когато вдигам на крик, ги подпирам възможно най-близо до рамата, но ако няма място поради лоша площ точно отдолу, подпирайки ги далече от рамата, квадратния профил (който иначе стой на около 5мм от шева на купето) в един момент, при по-голяма височина на повдигане, опира в шева и започва да се разпределя усилието не само върху главите на болтовете.
Рядко ми се налага да вдигам за стъпенката, но сигурно ще е още по-добре ако се подложи някаква твърда гума или подобен материал между профила и шева, да не прецаква боята. Ама тва за следващия жип!
Поздрави
Ето тук на 13 пост може да видиш как съм направил стъпенките, за които metotem споменава. Само че на снимката са наопаки, демек лявата на снимката е дясната в действителност.
https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/toyota/236553-модификации-4runner-2000?p=6550205#post6550205
Засега се държат добре. Единствения кусур е, че са от излишно яка безшевна тръба. 4 или 4.5мм беше, не мога да се сетя. Сега бих ги направил от 3мм. Всяка тежи около 17кг. В краищата има пластмасови тапи и са саморегулируеми когато се стягат към рамата. Едната е с една опора по-малко заради резервоара, но иначе има място за 4та.
Когато вдигам на крик, ги подпирам възможно най-близо до рамата, но ако няма място поради лоша площ точно отдолу, подпирайки ги далече от рамата, квадратния профил (който иначе стой на около 5мм от шева на купето) в един момент, при по-голяма височина на повдигане, опира в шева и започва да се разпределя усилието не само върху главите на болтовете.
Рядко ми се налага да вдигам за стъпенката, но сигурно ще е още по-добре ако се подложи някаква твърда гума или подобен материал между профила и шева, да не прецаква боята. Ама тва за следващия жип!
Поздрави
Коментар