Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

    имах късмет да се справя бързо с малките аварйки и сега
    вече промяната от смяната на лагерите си каза думата...
    днес направихме и стенд а и обърнахме гумите
    всичко е нормално но вибрацията не мога да кажа че е оправена на 100%
    за сега ше кара така..
    поздрави

    Коментар


    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

      доста км се изминаха с този лифт и наскоро си имах главоболия с задната щанга
      панхард. указа се че тампона не е плътно направен и отам има един луфт щангата.
      от страната на кпето унибала вече е с луфт......
      не знам до колко е нормален но го има..ще се наложи да правя нови накрайници
      като хората..
      а за отпред не усещам луфт но има едно нещо което ме кара да се замисля
      оригинално предната шанга панхард е леко крива от към дифа за да не упира в прасето
      тази с която съм сега е права и от към страната на дифа унибала е така направен че измества щангата точно колкото трябва за да не упре в прасето и затова е унибала от към дифа
      а тампона от кам купето при така сложена щанга тя не е yспоредна на дифа
      е много малко но не е.....
      притесняват ме вибраците тресенето на волана с 80км. и ми се струва че нещо не е добре измислено...
      приемат се всякви съвети относно тези щангички панхард.
      поздрави

      Коментар


      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

        Износва унибала отзад защото щангата не е водоравно.
        Така е под постояно натоварване защото при движение на горе щангата избутва моста на страни. Освен че така влошава и управляемоста.




        Гумен или уретанов тампон ще живее повече.


        По правилното решение според мен за отзад е с реконект
        Така щангата застава водоравно и работи по-добре.




        Препоръчително е планката да се завари.



        За отпред решението вече го казах.

        Местата за захващане на напречната за рамата и на кормилната за хебела трябва да са на еднаква височина.
        По-добре е на заводската. Тоест да не се използва свален хебел.

        Моста пак ще се измества но поне мъртва вибрация няма да има.


        Коментар


        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

          кинех мерси за отговора.опитвам се да пиша по точна информация
          за да стане по ясно какъв е проблема..
          започнах да си правя експерименти първия беше напомпенни гуми с 2.5 значително се подобри по се усещаа все още тресене макар и по слабо.
          взех че махнах предната щанга и сложих оригиналната малко по къса е но става номера за пробата така покарах и установих че е по добре волана се врътна на една страна което е логично нали е по къса.....
          и най накрая направих предната щанга с два унибала а задната с тампони.
          тресенето при 70-80км/ч все още го има но се усеща само при надолнище или при намаляне на скороста като натискам леко спирачка.утре ше е пробвам пак с напомпени гуми на 2.5 за проба иначе е много кофти така да се кара .
          за сега спирам с тестовете другта седмица ше ми е готов питмана монтирам и на стенд там ше ги помоля да е проверят цялата предница дори и нов баланс на гумите ще искам. луфтовете при лагери ги изключвам аз не усещам никаде да има.




          поздрави

          Коментар


          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

            Други потребители с този лифт имат ли същия проблем.
            Щото май остана само едно нещо което може да помогне.

            Да върнеш заводския хебел.

            На фирмите които конструират лифткитове за ГрандЧероки им трябваше доста време докато разберът че мъртвата вибрация идва точно от сваления питман. Дори и захващането на напречната щанга панхард, към рамата да се свали на доло за да доиде на същото ниво, дедуобл пак имаше. Сега слагат джропед питман арм и фронт трак бар релокейшън бракет, само над 6" лифт. Ама там така или иначе забравяш за асвалта.

            Коментар


            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

              опа тук не сме се разбрали питмана си е още серйния....новия ще стане другата седмица..
              друг с този кит няма тук аз съм парвия дето се осмели с него като го монтирах нямах ядове след
              50000-60000км започнаха магарйте и се упитвам да разбера какво куца..
              днес го разкършихме добре с Иво.

              не съжелявам че съм дал доста пари в крйина сметка аз исках така да ми стане джипа и без да слагам боду лифт..
              днес тресеше повече след малко излизам и ше го пробвам с повече налягане в гумите..
              поздрави

              Коментар


              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                днес окончателно се разхлопаха унибалите и едвали ше сложа повече такива.......
                не ми се прави нова шанга тези унибали са малки мижеви боклуци един добър унибал е доста пари
                първо ше се опитам да си направя оригиналната панхард като е удължа или направя реголираща се....
                днес е срязах и е доста по дебела от колкото очаквах.......
                вече има някви идей как да е направя но ако някои който е правил сиромашки тунинг да каже
                това ше бъде времено решение а ако стане добре защо не и постояно......
                притесняваме че като няма унибал ше спъна джипа аз не си обеснявам как и вобще ми е чйдно
                какво помага един унибал на една щанга панхард....
                гледам разни джипки дето се кълчат на рампи РТИ задните им гуми се завъртат леко ако е само тва
                да не си харча парите всеки 50.000км или поне веднъж на година.


                поздрави

                Коментар


                • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2
















                  щангите панхард са готови но доколко са здрави днес се осмелих да пкарам 30-40км бавно бавно за сега държи само предната съм пробвал..
                  балансирах предни гуми бяха зле и познайте почна да тресе оше повече
                  полсе смеиних щангата и се поуправи но продължават вибраците....
                  това е за сега много весело стана ха ха
                  поздрави

                  Коментар


                  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                    вчера балансирах и задните гуми бяха много зле. прегледаха едната предна че много леко ми губеше налягане и се указа че между джантата и гумата имаше кал.след като направиха тази процедура колата се промени корено.
                    утре или днес ше сменя демпфера с по здрав ОМЕ от нисан ГР или нещо подобно а този ше го присадим отзад на задната щанга когато Иво е свободен...
                    поздрави.

                    Коментар


                    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                      от пред сложиx нови унибали от двете старни с гресьорки балансираx и изчистиx гyми джанти няма калища и пак тресе
                      за сега идеята е изцяло нов кардан от към раздатката двойна кръстачка а от към дифа еденична.
                      ще бъде доста сериозно изпълнение нещо което вече е пробвано и доказано благодарение на Иво.
                      ето малко снимки моя кардан в момента от как свалиx раздаткта ъгъла от кам нея се управи но влоши от към дифа..ще е дигна оше малко на горе за да има мегдан предния кардан и да не yпира в една греда а отзад като се има предвид че новия кардан е с 10cм xод няма да иам нyжда от фланец и ъгъла ше се изправи...
                      можеше да направя само от към раздатката едно каре кото хората но рискувам да си дам парите на вятъра за това след доста консултаци се взе решение да е карадана като по учебник.
                      ето този ъгал е проблем в следствие от фланеца и без да съм дигнал раздатката..


                      поздрави

                      Коментар


                      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                        малко да разнобразим темата с малко по визуални промени


                        ше се наложи малко да си поиграя с флекса и да сменя веждите с по подходящи

                        поздрави

                        Коментар


                        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                          моля модераторите да заключат темата..
                          няма повече никакви съмнения всичко е ясно и тунинга приключи.
                          успех на всички които се захващат с подобен проект
                          поздрави

                          Коментар


                          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                            Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                            моля модераторите да заключат темата..
                            няма повече никакви съмнения всичко е ясно и тунинга приключи.
                            Няма проблем за заключването, ама ти сигурен ли си напълно в това "всичко е ясно и тунинга приключи"???

                            Аз съм чувал, че тунингът може да бъде прекратен, но не и завършен ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                              а ми тук в тази тема нещата не вървят и аз нямам намерение да си пиша сам
                              има много идей много напредък и оше много много предстои до тук съм е докарал но сега тепърва започва истинския тунинг до тук беше ала бала...най лесно е когато натоварим джипа с една камара тунингови неща а трудното е когато сами трябва да си направим нешата които никой не прави но както казах по горе поради липсата на интерес нека темата бъде заключена така няма ада си пиша сам на вятъра.......
                              благодаря на всички които ми даваха съвети и помагаха кой с каквото може
                              поздрави

                              Коментар


                              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                                Колега, много хора, като мен, четат темата Ви с голям интерес. Аз не пиша в нея, защото съм доста бос технически, но ми е много приятно да следя развитието на Вашия джип. И считам, че е по-добре да си мълча, отколкото до Ви засипвам с разни безмислени коментари или похвали. Сигурно има още доста като мен, така че от мое и от тяхно име Ви моля да продължите да ни държите в течение. Благодаря.
                                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                                www.ADV-Bulgaria.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X