Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Позабрави се тази тема. Ама предполагам никой нищо не прави и само кара

    Е, вчерашния ден поне за мен беше посветен за малко работа по витарката. Бая ден беше

    Почнах от смяна на скъсан маншон, паднал жертва предишната разходка в гората, че имаше много паднали дървета и съответно гадни клони, които се врат навсякъде. Справка - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=129065
    Е да, ама така и така ще разглобяваме - смених и двата. Маншоните се полиуретанови - взех го от Краси - travelling. Луд на шарено се радва Много по-здрави са от всички. А по магазините за резервни части се продават невероятни боклуци. Тънки като кондоми
    Смених и шарнирите с японски. Различни марки са - ще наблюдаваме как ще са занапред.
    Отдясно и без това си е голяма игра да се разглоби, за да се смени шарнира, като свалих полуоската огледах хубаво маншоните. Гумата беше започнала да се нацепва(особено на външния) и също ги смених. Старите маншони бяха gomet(водят се по-качествени) на 2 години.
    Прикачени файлове
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Хе хе, това гедоре нещо познато ми се вижда...

      Иначе имам много да пиша какво съм направил по моята витара, ама нали го пиша в съседната тема...

      Та преобразяването върви, надявам се да излезе добра машина след това.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Първоначално публикуван от Деян Давидов Преглед на мнение
        Сложих си задна броня, импровизиран шнорхел, нови джанти с гуми Fedima 225/75-15






        Колега от къде мога да се сдобия с такава лепенка като на твойта джипка на OutbackImport с кенгурото?
        Мерси!
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Предполагам от никъде. Набавих се с тях когато бяхме в помощниците "ORGRA TEAM" на Breslau.
          TT-Tuning Team
          АСК Добрич

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
            Колега от къде мога да се сдобия с такава лепенка като на твойта джипка на OutbackImport с кенгурото?
            Мерси!
            Ako е само за лепенката - пусни "outback import" в Гугъла, цъкни на "изображения" и от там в първата рекламна къща.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
              Позабрави се тази тема. Ама предполагам никой нищо не прави и само кара Е, вчерашния ден поне за мен беше посветен за малко работа по витарката. Бая ден беше Почнах от смяна на скъсан маншон, паднал жертва предишната разходка в гората, че имаше много паднали дървета и съответно гадни клони, които се врат навсякъде. Справка - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=129065 Е да, ама така и така ще разглобяваме - смених и двата. Маншоните се полиуретанови - взех го от Краси - travelling. Луд на шарено се радва Много по-здрави са от всички. А по магазините за резервни части се продават невероятни боклуци. Тънки като кондоми Смених и шарнирите с японски. Различни марки са - ще наблюдаваме как ще са занапред. Отдясно и без това си е голяма игра да се разглоби, за да се смени шарнира, като свалих полуоската огледах хубаво маншоните. Гумата беше започнала да се нацепва(особено на външния) и също ги смених. Старите маншони бяха gomet(водят се по-качествени) на 2 години.
              Тази седмица "Гараж за подобрния stojan_defender-a" отново беше с широко отворени врати за своите приятели

              Задачата беше да подготвим една витара V6 за гората Точно тази витара е като Heavy Duty изпълнение на по-популярните 1.6 виагри.
              Лифта е стандартен, тип И.П. Компонентите са изработени от Краси - travelling. Монтирани са от stojan_defender-a & co
              Това, което заслужава да се отбележи са подложките за бъмстоповете отзад(виждат се на снимката). Те ще предотвратят ударите в амортисьорите, които пък са газови Каяба!
              Също така сменихме предните накладки.
              Витарата се обу и с 4бр гуми Kumho KL71 - размер 245/75/16(почти 31"). Направо се успаха на местата си! Малко снимки:

              Оттук започнахме:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 184.jpg
Прегледи:3
Размер:156.7 КБ
ID:5324904

              "Гараж за подобрния stojan_defender-a" Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8745.jpg
Прегледи:1
Размер:154.2 КБ
ID:5324897

              лифт кит-а
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8738.jpg
Прегледи:1
Размер:222.3 КБ
ID:5324896

              Резултата:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8750.jpg
Прегледи:1
Размер:162.3 КБ
ID:5324898

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8751.jpg
Прегледи:1
Размер:170.0 КБ
ID:5324899

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8752.jpg
Прегледи:1
Размер:156.9 КБ
ID:5324900

              Предстоят само и единствено тестове до дупка
              Наградата за свършената работа е усмивката по лицата на всички замесени
              Следващата седмица "Гараж за подобрния stojan_defender-a" няма да работи поради националния празник - 8-ми декември
              Последно редактирано от stojan_defender-a; 04-12-11, 18:40.
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Малии,много убава,беее...искам и аз такава
                Най-големи благодаpности на stojan defender-a & co.напpаво нямам думи.Стpахотна pабота ,пpофесионализъм и pазбиpане..Щастлив съм от pаботата-нап,аво дpуга кола стана.. Наздpаве !!
                Последно редактирано от peterbg1; 04-12-11, 20:09.
                [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Пропуснали сте фланците на джантите.
                  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Първоначално публикуван от slavin Преглед на мнение
                    Пропуснали сте фланците на джантите.
                    За момента не се предвиждат такива.
                    Ако се сложат фланци/джанти с отрицателно ЕТ, гумите ще започнат да опират, което ще наложи рязане отпред и ограничаване на хода отзад. Тези джанти(тук пиша по спомен) са с ЕТ 0, а стандартни 15" са с ЕТ +24
                    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                      За момента не се предвиждат такива.
                      Ако се сложат фланци/джанти с отрицателно ЕТ, гумите ще започнат да опират, което ще наложи рязане отпред и ограничаване на хода отзад. Тези джанти(тук пиша по спомен) са с ЕТ 0, а стандартни 15" са с ЕТ +24
                      Бавно ми пише компа,ама....Това за бъмп стоповете съм го казал отдавана.Ако сте сложили Опелови амове отзад(които съответно са без вътрешен буфер) се налага слагането на ограничаващи колани.Иначе удрят на разпъване.
                      Отпред ми се струва по вдигната.Мисля малко трябва да се снижи.Така ще си дойдат на място сами и "Татровите" ъгли.След това се вдига целия преден мост във въздуха(и двете гуми да са паднали ограничени само от амовете) и се въртят предните гуми със зацепени хъбове (тва как става на автоматични незнам) и се гледа дали каретата се движат "мазно".Ако не-Стоян е виждал резултатите.

                      Браво за начинанието.Сега следва бавни дифове,ЛСД отзад,ръчни хъбове и т.н. и т.н.

                      Поздрави!
                      Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Ники,всичко е ок.Гледахме ги каретата-движат се добре и Стоянчо каза,че е по-добре от при теб ...Иначе ЛСД,ръчни хъбове и т.н. няма да има.И бавни дифове-гумичките са и добре..
                        [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                        Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Първоначално публикуван от peterbg1 Преглед на мнение
                          Ники,всичко е ок.Гледахме ги каретата-движат се добре и Стоянчо каза,че е по-добре от при теб ...Иначе ЛСД,ръчни хъбове и т.н. няма да има.И бавни дифове-гумичките са и добре..
                          То така се почва .Да,старите ми испански карета определено понасяха по-малко лифт.Сега с японските е значително по-добре(за целта се сменя целия мост).
                          Остават разходките
                          Поздрави-Николай
                          Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
                            Бавно ми пише компа,ама....Това за бъмп стоповете съм го казал отдавана.Ако сте сложили Опелови амове отзад(които съответно са без вътрешен буфер) се налага слагането на ограничаващи колани.Иначе удрят на разпъване.
                            Отпред ми се струва по вдигната.Мисля малко трябва да се снижи.Така ще си дойдат на място сами и "Татровите" ъгли.След това се вдига целия преден мост във въздуха(и двете гуми да са паднали ограничени само от амовете) и се въртят предните гуми със зацепени хъбове (тва как става на автоматични незнам) и се гледа дали каретата се движат "мазно".Ако не-Стоян е виждал резултатите.

                            Браво за начинанието.Сега следва бавни дифове,ЛСД отзад,ръчни хъбове и т.н. и т.н.

                            Поздрави!
                            Пиша ти бавно, защото знам, че четеш бавно
                            Витарата днес трябва да мине стенд преден мост и чак тогава ще може да се заключи за ъглите отпред. Още повече, че по моите наблюдения след време се получава нещо като улягане и нещата съвсем си идват на мястото. На какво се дължи това... не знам. Забелязал съм го.
                            Полуоските сме ги проверили и за мен са ОК. Нямат нищо общо с твоите стари испанско-френски недоразумения

                            Митьо до къде я докара неговата?
                            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Днес се опитахме да сложим едни гумета на витарата ,но уви упираха Но май май се отказвам и да режа за да ги сложа защото ще натежат на иначе слабата витарка ...Сега чакаме едно саморайче да ги пробва евентуално и ако и той не ги ще може и да ги пусне за продажба собственика им....
                              Прикачени файлове
                              Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
                                Днес се опитахме да сложим едни гумета на витарата ,но уви упираха Но май май се отказвам и да режа за да ги сложа защото ще натежат на иначе слабата витарка ...Сега чакаме едно саморайче да ги пробва евентуално и ако и той не ги ще може и да ги пусне за продажба собственика им....
                                Иначе пък е направила страшна визия с тях.
                                не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X