От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Благодаря за идеите, засега ще изчакам. На Трявна ще си карам със сегашната конфигурация, пък после ще мисля за двигатели.
Днес започнах да разглобявам таралясника, до няколко дни новото купе трябва да е върху рамата. После кърпежи, клетки, боя...
					Благодаря за идеите, засега ще изчакам. На Трявна ще си карам със сегашната конфигурация, пък после ще мисля за двигатели.
Днес започнах да разглобявам таралясника, до няколко дни новото купе трябва да е върху рамата. После кърпежи, клетки, боя...



 . Пожелах му другата му Витарка да е автомат
. Пожелах му другата му Витарка да е автомат  .
. Смених съединител на 2.0 В6.Сложих Валео(корейски) комплекта струва 220лв.(някъде имаше въпроси за цената)Мончо(Самоков) ми регулира и педала за съединителя.Родих се!Смених всички масла без на мотора.Него го бях сменял скоро.Повдигнах предницата и пооправихме малко задницата,която бях лифросал сам.Смених накладки,минах я на стенд(пак при Мончо) и искам да ви кажа ,че съм в нова кола
 Смених съединител на 2.0 В6.Сложих Валео(корейски) комплекта струва 220лв.(някъде имаше въпроси за цената)Мончо(Самоков) ми регулира и педала за съединителя.Родих се!Смених всички масла без на мотора.Него го бях сменял скоро.Повдигнах предницата и пооправихме малко задницата,която бях лифросал сам.Смених накладки,минах я на стенд(пак при Мончо) и искам да ви кажа ,че съм в нова кола




 . Полуоските са ти от дебелите - предните и не стават от старата Витара до 96 г.
. Полуоските са ти от дебелите - предните и не стават от старата Витара до 96 г.
							
						


 
							
						
 
							
						


Коментар